Een boek, een cd en een film. Klein media-pakketje, voor een vriendin. CD was een eigen creatie-mix, met een eigen creatie-hoesje. Ze was er heel blij mee, en heeft het boek intussen blijkbaar al aan drie vriendinnen en haar moeder opgedrongen
Ik geef eigenlijk nooit een bon, tenzij per ongeluk doordat ik met een aantal mensen samenleg, en er dan blijkbaar met een bon wordt afgekomen.
Het leukste aan een kado is net iets uitzoeken dat helemaal past bij de persoon voor wie je het koopt. Mensen voor wie ik die moeite niet wil doen zijn eigenlijk mensen die geen kadootejs van mij krijgen denk ik.. En soms moeten mensen ook wel (veel) langer dan normaal op hun kado passen, omdat de inspiratie voor 'iets-dat-helemaal-bij-hen-past' wat op zich laat wachten.
Oh, en aan mijn kleinste broertje een tripje naar Disneyland Parijs voor ons allen. Alleen moeten we het kadoo nog concreterwijze 'overhandigen' en moet de gebeurtenis in kwestie nog gepland worden.
Daarvoor was het een boek van Opa Pettson denk ik. Aangepast aan het publiek!
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.
Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.