Openen met de goede boodschap!
Ik en Zupi hebben vandaag de 1-jaarsmijlpaal gehaald en we zijn van plan het nog een hele tijd uit te houden (samen over de toekomst fantaseren is leuk).
Spoiler! :
Laatst gewijzigd door kukuxumusu op 27 mar 2012 20:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,
kukuxumusu schreef:Openen met de goede boodschap!
Ik en Zupi hebben vandaag de 1-jaarsmijlpaal gehaald en we zijn van plan het nog een hele tijd uit te houden (samen over de toekomst fantaseren is leuk).
*insert extra meligheid hier*
kukuxumusu schreef:Openen met de goede boodschap!
Spoiler! :
Proficiat!
OT: Niets moet, maar alles mag ofzo.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus.
Als ik let op gesettelde leeftijdsgenoten met kinderen, voel ik me soms wel eenzaam.
Los daarvan denk ik niet dat ik momenteel (al) iemand aan mijn zij kan verdragen.. Maar als de juiste persoon op mijn pad komt, kan dat misschien snel veranderen.. Wie weet..
Het geluk in je leven hangt af van de aard van je gedachten...
Volgens mijn mama ben ik veel over 1 persoon aant babbelen.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje schreef:Volgens mijn mama ben ik veel over 1 persoon aant babbelen.
En de mama heeft altijd gelijk
Grappig, als ik het zwaar te pakken heb praat ik tegen familie enzo altijd net minder over die persoon
Ik dacht juist hetzelfde, tot mijn mama me op het volgende wees: "Toen ge nog zot waart van meneer X babbelde ge over niks anders".
En ik kan mij dat niet meer herinneren.
Over mevrouw X zwijg ik zoveel mogelijk.
Daluicis schreef:
OT: Verlangend, maar hopeloos verdwaald
Zoiets, ja. Verdwaald in gedachten vooral.
We accept the love we think we deserve. - S. Chbosky
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
Terug single, even op adem komen en opnieuw beginnen zeker. Ik blijf er eigenlijk verbazingwekkend rustig onder.( de minder leuke uitleg hiervan zou zijn dat ik een gevoelloos type ben)