Frustraties, irritaties en ergernissen [12]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
340 berichten • Pagina 15 van 171 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17

Re: Frustraties, irritaties en ergernissen [12]

Berichtdoor redwings » 12 jan 2018 02:01
Ik ben emotioneel een wrak en ik had een stomme assistent-dokter in het ziekenhuis die me precies niet serieus nam en dan krijg ik deze middag te horen dat ik toch niet vast mag blijven werken op de dienst waar ik graag wil blijven en dat ik dus nog jaren vast hang aan zo'n stomme vervangingsjob voor langdurig afwezigen :headbang:
En voor die vaste plek liet ik de reis naar Mexico vallen omdat ik in juli geen 3 weken verlof kreeg, maar nu kan ik die gewoon nemen, maar is die reis volzet :supersad:

oké, bij deze genoeg geklaagd..
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Leeftijd: 24
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BartV » 12 jan 2018 08:57
redwings schreef:Ik ben emotioneel een wrak en ik had een stomme assistent-dokter in het ziekenhuis die me precies niet serieus nam en dan krijg ik deze middag te horen dat ik toch niet vast mag blijven werken op de dienst waar ik graag wil blijven en dat ik dus nog jaren vast hang aan zo'n stomme vervangingsjob voor langdurig afwezigen :headbang:
En voor die vaste plek liet ik de reis naar Mexico vallen omdat ik in juli geen 3 weken verlof kreeg, maar nu kan ik die gewoon nemen, maar is die reis volzet :supersad:

Rede genoeg om te klagen hoor! Zoveel tegenslag! :(

Dikke knuffel! :hugs:
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Senior user
Senior user

Leeftijd: 20
Geslacht: Man

Berichtdoor Clover » 12 jan 2018 08:59
redwings schreef:Ik ben emotioneel een wrak en ik had een stomme assistent-dokter in het ziekenhuis die me precies niet serieus nam en dan krijg ik deze middag te horen dat ik toch niet vast mag blijven werken op de dienst waar ik graag wil blijven en dat ik dus nog jaren vast hang aan zo'n stomme vervangingsjob voor langdurig afwezigen :headbang:

Da's echt balen. Je hebt zo te horen wel pech op je werk, met al die vervelende collega's en niet-nagekomen beloftes.
Clover
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Confusion » 12 jan 2018 18:47

Allez, da's toch ook om de klere van te krijgen! :comfort:
Confusion
Senior user
Senior user

Berichtdoor Thestral » 13 jan 2018 16:59

Aah noo, dat is echt mega zuur zeg :( Knuffel!
"I guess who I am is exactly the same as who you are. Not better than, not less than. Because there is no one who has been or will ever be exactly the same as either you or me"

"The real violence, the violence I realized was unforgivable, is the violence that we do to ourselves, when we're too afraid to be who we really are"
Thestral
Regular user
Regular user

Berichtdoor Confusion » 17 jan 2018 14:59
Ik ben allergisch voor de zalf die ik van de dermatoloog voorgeschreven kreeg voor mijn huidproblemen. Eerst was het vooral een esthetisch probleem. Maar nu is dat zelfs erger geworden en jeukt het nog ook! :evil:
Confusion
Senior user
Senior user

Berichtdoor TheQuibbler » 17 jan 2018 16:07
Confusion schreef:Ik ben allergisch voor de zalf die ik van de dermatoloog voorgeschreven kreeg voor mijn huidproblemen. Eerst was het vooral een esthetisch probleem. Maar nu is dat zelfs erger geworden en jeukt het nog ook! :evil:

Oei? Welke soort zalf? Ik gebruik het best zo natuurlijk mogelijke zalf, want van chemische producten heb ik super snel last.
Ook bv. scheercrème zonder alcohol in of ik zie er helemaal niet uit :lol:
TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Leeftijd: 22

Berichtdoor Confusion » 17 jan 2018 17:04
TheQuibbler schreef:
Confusion schreef:Ik ben allergisch voor de zalf die ik van de dermatoloog voorgeschreven kreeg voor mijn huidproblemen. Eerst was het vooral een esthetisch probleem. Maar nu is dat zelfs erger geworden en jeukt het nog ook! :evil:

Oei? Welke soort zalf? Ik gebruik het best zo natuurlijk mogelijke zalf, want van chemische producten heb ik super snel last.
Ook bv. scheercrème zonder alcohol in of ik zie er helemaal niet uit :lol:

Van het merk Rozex. Ik ben ook iemand die qua persoonlijke hygiëne bijna geen van de gangbare merken kan verdragen. Zelfs degenen die bekend staan als "mild" of "natuurlijk" kunnen wel eens onaangename reacties veroorzaken. Het is vaak een lange, frustrerende zoektocht vooraleer ik het juiste product vind.

Maar ja, het kan altijd erger.
Confusion
Senior user
Senior user

Berichtdoor Robbe » 19 jan 2018 20:33
Je zit in de blok en eten is echt het moment weet je wel?

Dan zegt je mama gisteren: "Morgen ga ik weinig tijd hebben om eten te maken. Je mag om frieten gaan 's avonds dan."
Je droomt dus al vanaf je boterhammen 's middags welke frituursnacks en vettigheden je zal verorberen 's avonds.

Komt je mama thuis: "Ik heb een ovenschotel mee met veel groentjes!"

:goodbyecruelworld:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Berichtdoor TD163 » 19 jan 2018 20:44
Sommige mensen hebben echt het verkeersinzicht van een kieken zonder kop. Deze morgen ben ik er weer zo één tegen gekomen :roll:
Nothing sounds like a straight six TD.
TD163
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor BartV » 19 jan 2018 21:09
TD163 schreef:Sommige mensen hebben echt het verkeersinzicht van een kieken zonder kop. Deze morgen ben ik er weer zo één tegen gekomen :roll:

Zegt da wel!

Ik ben in een week tijd al 2 bestuurders tegengekomen die 50 rijden waar ze 70 moeten rijden, zò frustrerend!!! :x
Dan ga ik toch goed dicht tegen hun gat rijden ze :demon:
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor idk » 19 jan 2018 21:16
BartV schreef:
TD163 schreef:Sommige mensen hebben echt het verkeersinzicht van een kieken zonder kop. Deze morgen ben ik er weer zo één tegen gekomen :roll:

Zegt da wel!

Ik ben in een week tijd al 2 bestuurders tegengekomen die 50 rijden waar ze 70 moeten rijden, zò frustrerend!!! :x

Keitof als je dan achter mij rijdt, als er irritante chauffeurs tegen mn gat rijden ga ik 49 of 48 rijden. :demon: Op die 2s komt het niet en als die mensen nu de weg zoeken...
Ik haat al die agressiviteit in het verkeer. Zoals ik al zei: op die 2 s komt het niet en als u voorligger plots remt, zit je in zn gat en met al die papieren ben je rap een uur kwijt lol. Slimme mensen op de baan...

Spoiler! :
Jup, elke dag 2,5 u achter het stuur en 1000 chauffeurs die ik zou kunnen afschieten naar de maan.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Berichtdoor TheQuibbler » 19 jan 2018 21:50
Ik hou me ook altijd extra voorzichtig aan de snelheid bij kontrijders :groovy:

Robbe schreef:Je zit in de blok en eten is echt het moment weet je wel?

Dan zegt je mama gisteren: "Morgen ga ik weinig tijd hebben om eten te maken. Je mag om frieten gaan 's avonds dan."
Je droomt dus al vanaf je boterhammen 's middags welke frituursnacks en vettigheden je zal verorberen 's avonds.

Komt je mama thuis: "Ik heb een ovenschotel mee met veel groentjes!"

:goodbyecruelworld:

Schandalig! Nu heb ik zin in frieten :lol:
TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Berichtdoor BartV » 19 jan 2018 22:19
idk schreef:
BartV schreef:

Zegt da wel!

Keitof als je dan achter mij rijdt, als er irritante chauffeurs tegen mn gat rijden ga ik 49 of 48 rijden. :demon: Op die 2s komt het niet en als die mensen nu de weg zoeken...
Ik haat al die agressiviteit in het verkeer. Zoals ik al zei: op die 2 s komt het niet en als u voorligger plots remt, zit je in zn gat en met al die papieren ben je rap een uur kwijt lol. Slimme mensen op de baan...

Spoiler! :
Jup, elke dag 2,5 u achter het stuur en 1000 chauffeurs die ik zou kunnen afschieten naar de maan.

Goh, als de chauffeur 60 of 65 rijdt ofzo is da ni zo erg, maar 50, komaan, en dan zeker op een baan waar ik niet mag inhalen :(
Ik ben soms ook niet van de snelste hoor, maar ik probeer er dan wel voor te zorgen dat er geen file van 10 auto's achter mij rijdt...

En de weg zoeken: er bestaat toch iets zoals een GPS, tegenwoordig :what:
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor idk » 19 jan 2018 23:17
File van 10 auto's achter mij? Lol elke ochtend wahahhaha
Ik rij perfect 50, 70 en 90 en toch zorg ik ervoor dat er heel wat mensen hun voornemen om 30 dagen niet te klagen, om zeep is nadat ze mijn autootje tegengekomen zijn :egyptian:

Spoiler! :
Gps is een hulpmiddel dat niet altijd feilloos werkt. Al die werken tegenwoordig. Daar gaan mijn frustraties trouwens pas naar. En we mogen er niet vanuit gaan dat iedereen dat heeft.
Moest dat bij mij geen optie zijn op mijn wagen, dan had ik er ook geen. Mijn gsm hang ik daar ook niet aan. Sorry lol. #onpopulairemening #nogsteedsveelliefde #kangewoonechtniettegengatplakkers
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
idk

Berichtdoor BartV » 19 jan 2018 23:28
idk schreef:File van 10 auto's achter mij? Lol elke ochtend wahahhaha
Ik rij perfect 50, 70 en 90 en toch zorg ik ervoor dat er heel wat mensen hun voornemen om 30 dagen niet te klagen, om zeep is nadat ze mijn autootje tegengekomen zijn :egyptian:

Spoiler! :
Gps is een hulpmiddel dat niet altijd feilloos werkt. Al die werken tegenwoordig. Daar gaan mijn frustraties trouwens pas naar. En we mogen er niet vanuit gaan dat iedereen dat heeft.
Moest dat bij mij geen optie zijn op mijn wagen, dan had ik er ook geen. Mijn gsm hang ik daar ook niet aan. Sorry lol. #onpopulairemening #nogsteedsveelliefde #kangewoonechtniettegengatplakkers

Als ge perfect 50, 70 of 90 rijdt is er geen probleem hoor :)
Ik heb zelf nog maar 1,5 jaar mijn rijbewijs, dus ik wil wel wa voorzichtig zijn ze...

Ik haat het zelf wel als er mensen in mijn gat plakken als ik de snelheid rijdt die ik moet rijden :x
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor TD163 » 20 jan 2018 00:03
Ik haat het als mensen mij op een onverantwoorde manier inhalen wanneer ik al te snel rijd :evil:
Ben al wat gewend ondertussen. Dit jaar 10 jaar B-rijbewijs, 4 jaar C en 3 jaar CE 8)
Nothing sounds like a straight six TD.
TD163
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Pancake » 20 jan 2018 00:05
TD163 schreef:Ik haat het als mensen mij op een onverantwoorde manier inhalen wanneer ik al te snel rijd :evil:
Ben al wat gewend ondertussen. Dit jaar 10 jaar B-rijbewijs, 4 jaar C en 3 jaar CE 8)

Niet flink dat jij al te snel rijdt dan hé :p

Mensen die niet pinken als ze van de rotonde gaan :roll:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Forumkoppel 2017

Leeftijd: 21

Berichtdoor idk » 20 jan 2018 00:45
Samenvatting: we haten alle chauffeurs behalve onszelf.

OT.ENVERVOLGROTONDE: die auto's die geen standaardoptie pinkers hebben, zouden ze moeten verbieden.
Terrible!
idk

Berichtdoor Florre » 20 jan 2018 10:28
idk schreef:Samenvatting: we haten alle chauffeurs behalve onszelf.

Haha jah maar valt me toch op hoeveel mij inhalen op al die banen van 70 terwijl ik mijn limiet van de auto opzet waardoor ik niet sneller kan (en die limiet staat mooi op 75 want dat is nog toegelaten héhé)
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
Florre
Moderator van het jaar 2017

340 berichten • Pagina 15 van 171 ... 12, 13, 14, 15, 16, 17

Keer terug naar Post-It!