Slices of Life [9]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [9]

Bericht door LumpySpacePrince » 17 apr 2017 21:48

Het is een onuitgesproken natuurwet: gij zult uw schoolwerk maximaal twee dagen op voorhand maken, ookal hebt gij twee weken tijd :bid:
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

Valova
Senior user
Senior user

Bericht door Valova » 17 apr 2017 21:55

Het immo-bord aan mijn voorraam is mysterieus verdwenen. Eerste reactie: extatisch, want ik had geen idee hoe ik dat ding zelf had moeten verwijderen. Maar nu vraag ik me af: wie heeft het verwijderd, waarom en wanneer?

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 17 apr 2017 22:11

TD163 schreef:
Pancake schreef:17 dagen heb ik thuis gezeten en was het vakantie, maar de avond voor school opnieuw begint, moet bibi nog rap-rap 2 taken maken. :hmm:
Hier hetzelfde. 3 dagen verlof gehad maar thuis is er helemaal niks gebeurd :oops:
Hier het omgekeerde: heeft 17 dagen vakantie gehad en heeft er 14 van de 17 gewerkt voor school, da's ook ni bepaald ontspannend :(
"Alt er Love" -> Alles is liefde

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 apr 2017 09:40

Vriendjes voor de eerste keer meegenomen naar de Chez Maman...And they loved it!

:love:

En het was La Demence-weekend...Dus het was weer goed druk op de Kolenmarkt. :chickenrun:

Afbeelding
Fluctuat nec mergitur

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 22 apr 2017 11:55

Wakker worden met het gevoel dat je de hele dag voor school moet werken is écht niet leuk wakker worden! :emo:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 23 apr 2017 13:59

Sinds eergisteren geslaagd voor vervolgcursus "Helper" van Rode Kruis, dus nu heb ik de basis en vervolgcursus.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 23 apr 2017 14:39

Thor schreef:Sinds eergisteren geslaagd voor vervolgcursus "Helper" van Rode Kruis, dus nu heb ik de basis en vervolgcursus.
Super!! Ik deed ze vorig jaar alletwee op hetzelfde moment :)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 23 apr 2017 22:35

Ik kreeg een jobaanbod. Een goed, degelijk voorstel. Maar ik weet niet of ik er op zal ingaan. Dit is ook exact waar ze me in loopbaanbegeleiding voor hadden gewaarschuwd...
De beslissingstermijn is heel kort en ik ben al het hele weekend aan het twijfelen. Het is zo anders dan alles wat ik me had voorgesteld over m'n carrière, maar het is wel iets met een enorm potentieel aan doorgroeimogelijkheden. Hoofd zegt ja, hart zegt nee. En afhankelijk aan wie ik de keuze uitleg, krijg ik ook het een of het andere te horen. Het voorstel komt eigenlijk een paar maand te vroeg...
Daarstraks zelfs mijn sleutels op de trein vergeten, zo hard ben ik er mee bezig...
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 24 apr 2017 09:49

Dit was het weekend van mijn gecancellede Manchester-trip.. Heb het ganse weekend wat zitten balen. :goodbyecruelworld:

Maar goed ja... voor de rest werd het goedgemaakt...En nu kan ik ook recht vooruit kijken naar mijn Paristrip én Cataloniëreis in mei. Woot woot!
Een meeting met een Parisien-buddy (die nu in Barcelona woont) is ondertussen ook al gepland. 8)
Fluctuat nec mergitur

Amigo
Senior user
Senior user

Bericht door Amigo » 24 apr 2017 22:05

Ik ben echt in de war met die uurverschillen he zeg. Op een week tijd van +1 naar -1, dan terug naar +1, dan naar +2. En de zon gaat hier zo facking vroeg onder ook. :-?

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 18 mei 2017 17:57

Er werd een verjaardag gevierd vandaag in de kleuterklas. En zoals gebruikelijk is, kreeg de jarige een ballon waarop iets naar hun keuze getekend zou worden. Zij wou perse Elsa uit de film 'Frozen' op haar ballon. Wel, verd*mme zeg.

Dus tijdens de pauze gaf de juf die ballon aan mij, omdat ze weet dat ik vrij goed kan tekenen. Alleen ben ik bij lange na geen Disney artiest! Oh ja, en als referentie materiaal had ik slechts een Frozen-boekentas. Maar tegen alle verwachtingen in is het me toch gelukt om een degelijke Elsa op een opgeblazen ballon te tekenen.

En het stralende gezichtje van de jarige toen ze haar ballon terug kreeg, maakte het zeker de moeite waard. :)

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 mei 2017 10:26

Confusion schreef:Er werd een verjaardag gevierd vandaag in de kleuterklas. En zoals gebruikelijk is, kreeg de jarige een ballon waarop iets naar hun keuze getekend zou worden. Zij wou perse Elsa uit de film 'Frozen' op haar ballon. Wel, verd*mme zeg.

Dus tijdens de pauze gaf de juf die ballon aan mij, omdat ze weet dat ik vrij goed kan tekenen. Alleen ben ik bij lange na geen Disney artiest! Oh ja, en als referentie materiaal had ik slechts een Frozen-boekentas. Maar tegen alle verwachtingen in is het me toch gelukt om een degelijke Elsa op een opgeblazen ballon te tekenen.

En het stralende gezichtje van de jarige toen ze haar ballon terug kreeg, maakte het zeker de moeite waard. :)

:love:

Mijn petekind begon onlangs toen ze thuiskwam met haar verjaardagskroon het meteen te pimpen met stickers.
Dat vond ik eigenlijk wel cool. 8)
Fluctuat nec mergitur

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 20 mei 2017 18:53

Ik kan maar moeilijk accepteren dat avondjes uit, leuke dingen doen, etc ... er eventjes niet meer in zit :(

:supersad:
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 20 mei 2017 23:09

Robbe schreef:Ik kan maar moeilijk accepteren dat avondjes uit, leuke dingen doen, etc ... er eventjes niet meer in zit :(

:supersad:
De examens?

Je hoeft jezelf ook niet weken op te sluiten. Ik deed af en toe nog wel iets tofs, luchtig tijdens de examens. Een nieuwjaarsreceptietje, avondje uit eten met vrienden of gewoon rustig op café. Niks overdreven, en niet elke dag. Maar wel een paar keer tijdens de blok. Dat lucht op, maakt het brein vrij en stelt je in staat om weer vollenbak door te doen ;)
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 21 mei 2017 00:15

Dat zou ik toch ook niet doen, moest ik jou zijn! Desnoods op vrijdagavond steevast vrij houden? :)

Hombie
Senior user
Senior user

Bericht door Hombie » 21 mei 2017 17:27

Idd, heeft geen zin om tijdens de blok ineens een pater te worden ofzo, geraak je alleen maar gestresst en overwerkt van. Zorg dat je genoeg slaap, sociaal contact en ontspanning hebt, is perfect haalbaar met een beetje planning ;)
mss minder dan ik tho maar ik ben een slecht voorbeeld. En heb geen echte planning xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 22 mei 2017 09:49

Ik stond naast premier Michel op de pride. Met een blauwe tong door de blauwe lollies van het Open VLD/ MR promoteam.
Nice to meet you, Prime Minster!

:greentongue:
Fluctuat nec mergitur

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 01 jun 2017 18:26

Gisteren gouden zaakjes gedaan in Delhaize. Omwille van een technische reden genoot ik bij bepaalde merken een dubbele korting, namelijk een 2 + 1 én 1 + 1 korting op bepaalde producten van het gamma. :p Zo betaalde ik effectief, en dus niet enkel in verhouding, minder als ik bijv. een 3e bus Antikal kocht, dan wanneer ik er slechts 2 nam die 1 + 1 gratis waren. Dus anders gezegd: 3 bussen voor een prijs lager dan die van 1 bus! :mrgreen:
In totaal 90 euro korting op een rekening van normaal 270 euro, enkel en alleen was- en kuisproducten. :egyptian:
Come quickly, I'm tasting stars!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 jun 2017 16:06

Thor schreef:Sinds eergisteren geslaagd voor vervolgcursus "Helper" van Rode Kruis, dus nu heb ik de basis en vervolgcursus.
nogal laat, maar proficiat en join the club :)

OT: Vandaag denk ik mijn tweede patiënt op al mijn stages (of derde dat kan ook) die ik " naar huis meeneem"
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 17 jun 2017 22:52

Rooftopchillings met Mumford & Sons.

Het leven is mooi.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Plaats reactie