Slices of Life [9]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Bennyboy
New user
New user
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Slices of Life [9]

Bericht door Bennyboy » 05 feb 2019 13:10

geeninspiratie schreef:Gisteren mijn eerste bewuste operatie meegemaakt: mijn vier wijsheidstanden werden verwijderd. Het viel eigenlijk best mee :) .
Wijsheidstanden laten trekken valt inderdaad best mee :). Hopelijk heb je er de komende dagen niet te veel last van. Je kan dat nu wel als excuus gebruiken om veel ijsjes te eten!Afbeelding

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 05 feb 2019 21:26

Bennyboy schreef:
05 feb 2019 13:10
geeninspiratie schreef:Gisteren mijn eerste bewuste operatie meegemaakt: mijn vier wijsheidstanden werden verwijderd. Het viel eigenlijk best mee :) .
Wijsheidstanden laten trekken valt inderdaad best mee :). Hopelijk heb je er de komende dagen niet te veel last van. Je kan dat nu wel als excuus gebruiken om veel ijsjes te eten!Afbeelding
Goed idee! Bedankt :banana: .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 06 feb 2019 16:58

Wanneer je denkt dat je je 'slechte product' niet mag terugbrengen en de winkel je na een maand stuurt: hey, we betalen je terug xxx :adore: :yeahimcool: :rock:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 14 feb 2019 00:19

Vanavond heb ik de ervaring van mijn leven gehad: Ecstasy of Gold, aka de beste muziek aller tijden, live horen in het Sportpaleis. Mijn leven is compleet.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Confusion
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Confusion » 14 feb 2019 18:50

geeninspiratie schreef:
14 feb 2019 00:19
Vanavond heb ik de ervaring van mijn leven gehad: Ecstasy of Gold, aka de beste muziek aller tijden, live horen in het Sportpaleis. Mijn leven is compleet.
Het was vast een oorgasmische ervaring. :wink:

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 14 feb 2019 19:08

Confusion schreef:
14 feb 2019 18:50
geeninspiratie schreef:
14 feb 2019 00:19
Het was vast een oorgasmische ervaring. :wink:
Inderdaad ;).

- J.K. Rowling

Plaats reactie