Slices of Life [9]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
148 berichten • Pagina 2 van 81, 2, 3, 4, 5 ... 8

Re: Slices of Life [9]

Berichtdoor Nora79 » 22 maart 2017 19:23
Vandaag was een aangename en zonnige lentedag.
Veel fietsers en bikers op de baan.

Zo dacht ook een cool bejaard vrouwtje dat het ook voor haar nog eens het moment was om 'Born to be wild' te zijn in de middagdrukte.
Ze reed in tegengestelde richting in het midden van de rijbaan op die ellendige wegenwerken met een hele file auto's achter zich aan.

Ik kon niet anders dan vrolijk te worden van dat beeld toen ik ze kruiste.
Haha
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor TheQuibbler » 22 maart 2017 20:01
Thor schreef:Haha, klopt!! Studeer je ook in Brussel? Of moest je daar gewoon zijn?

Ik loop er stage van maandag tot en met donderdag! Dus ik passeer er bijna dagelijks :lol:
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22
Geslacht: Man

Berichtdoor Amigo » 25 maart 2017 18:51
Wakker worden door het geluid van Denen of Zweden.... Jup, tis weer wielerseizoen :) Allez, zo'n jeugdkoers, maar zo erg is dat niet he, kun je wat staren naar die mooie jongens :whistle:

Volgend weekend passeert de Ronde hier, wa zal het dan geven :roll:
Amigo
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor Robbe » 25 maart 2017 22:03
Ik ben al de hele week bezorgd om mijn gezondheid...

Vorige week kreeg ik heel de tijd het gevoeld at ik zou stikken aan mijn keel. Dan maar meteen naar de dokter gegaan en wat bleek: een gezwollen huig. Niets ernstigs, 't schijnt. Medicatie voor gekregen...
Een tweetal dagen later dieper in mijn keel het gevoel alsof ik elk moment dood ga neervallen van geen lucht. De dokter opgebeld en die zei dat het normaal was.
Nu vandaag, weer een paar dagen verder, opgestaan met haast ondragelijke pijn in mijn onderrug en onderbuik.

Ik zal toch maandag nog eens terug gaan voor een deftige check-up, want ik ben er niet gerust in :what: -_-
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor Clover » 25 maart 2017 23:11
Robbe schreef:Nu vandaag, weer een paar dagen verder, opgestaan met haast ondragelijke pijn in mijn onderrug en onderbuik.

Zorg dat het geen blindedarmontsteking is. Komt vaak voor bij jongvolwassenen en zorgt voor dergelijke pijnen. Ik kan ervan meespreken :s
Clover
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Robbe » 25 maart 2017 23:20
Clover schreef:
Robbe schreef:Nu vandaag, weer een paar dagen verder, opgestaan met haast ondragelijke pijn in mijn onderrug en onderbuik.

Zorg dat het geen blindedarmontsteking is. Komt vaak voor bij jongvolwassenen en zorgt voor dergelijke pijnen. Ik kan ervan meespreken :s

Ik ben begonnen met dokter Google, maar ineens had ik kanker en aids.
Ik ben wijselijk gestopt met zoeken naar mijn symptomen en ga gewoon langs maandag chez le docteur.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Berichtdoor Pancake » 26 maart 2017 12:02
Robbe schreef:
Clover schreef:

Ik ben wijselijk gestopt met zoeken naar mijn symptomen en ga gewoon langs maandag chez le docteur.

Da's het ergste wat je kan doen. WebMD en zo. Zelfs mensen met een doodgewone verkoudheid krijgen daar te horen dat ze terminaal zijn. :lol:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor -Matteo- » 26 maart 2017 12:15
Pancake schreef:
Robbe schreef:
Clover schreef:

Da's het ergste wat je kan doen. WebMD en zo. Zelfs mensen met een doodgewone verkoudheid krijgen daar te horen dat ze terminaal zijn. :lol:

oa joa éé, t stoat oep internet/ in boekskes, tzoal wel woar zèn éé :roflmao:
-Matteo-

Berichtdoor LumpySpacePrince » 26 maart 2017 13:13
Hahaha toen ik ook écht een blindedarmontsteking had was ik ook op het internet gaan zoeken hoor 8) 'Zus, we moeten naar de spoed want volgens mij heb ik een blindedarmontsteking.' :mrgreen:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 16

Berichtdoor Confusion » 26 maart 2017 14:21
Gisteren ben ik met ons mama naar de E5 Mode geweest om haar te helpen met het uitzoeken van een nieuwe feest outfit. En al snel was ik echt tegen haar bezig als zo'n stylist van op TV. Ik voelde me net een soort "Carrefour huismerk-Jani". Ons ma vond het wel grappig, vooral omdat ik zelf meestal gewoon in een simpel t-shirt en jeansbroek rondloop.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Reuel » 27 maart 2017 12:56
Robbe schreef:Ik ben al de hele week bezorgd om mijn gezondheid...

Vorige week kreeg ik heel de tijd het gevoeld at ik zou stikken aan mijn keel. Dan maar meteen naar de dokter gegaan en wat bleek: een gezwollen huig. Niets ernstigs, 't schijnt. Medicatie voor gekregen...
Een tweetal dagen later dieper in mijn keel het gevoel alsof ik elk moment dood ga neervallen van geen lucht. De dokter opgebeld en die zei dat het normaal was.
Nu vandaag, weer een paar dagen verder, opgestaan met haast ondragelijke pijn in mijn onderrug en onderbuik.

Ik zal toch maandag nog eens terug gaan voor een deftige check-up, want ik ben er niet gerust in :what: -_-

Hmmmmm. Geen expert natuurlijk, maar er doen veel keelonstekingen de ronde, dus laat maar eens kijken.
Dokters moet je enkel bellen om een afspraak te maken ;) . En als je in Gent bent, ik ben wel content van die studentenartsen in't rectoraat.

OT: De zon op je gezicht op een boottocht, pannenkoeken, lekkere drankskes en een goeie wandeling in de bourgoyen. De ideaaltypische zondag. :smile:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24

Berichtdoor Confusion » 30 maart 2017 18:52
Vandaag stond ik weer in een kleuterklas te assisteren. Op een bepaald moment ging ik met de kindjes een simpel rekenspelletje rond het thema van Pasen spelen. De kindjes vonden het geweldig. Zo geweldig dat toen ze van beurt moesten wisselen, één kindje direct weer terug aan het tafeltje kwam zitten. Ik zei; "Maar vriend, jij bent toch net geweest? Nu mag iemand anders, hoor." Hij keek mij recht in mijn ogen en zei bloedserieus; "Nee, juf. Ik ben echt nog niet geweest." En hij geloofde nog echt dat ik erin zou trappen ook. :laugh:
Confusion
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Springbal » 31 maart 2017 12:09
En dan dacht je dat je jezelf op je bijna dertigste wel min of meer begint te kennen. Ik zei vroeger wel vaker, half lachend (over mezelf dus) dat ik rijp ben voor therapie, ik ga inmiddels al twee jaar bij een psycholoog dus ja, tot daar aan toe. Twee weken geleden legde ik een test af voor faalangst bij de studentenvoorzieningen van de school, omdat mijn stage alles behalve goed verloopt (damn en dat is zowat de laatste kans nu). Op basis van de test en het gesprek dat we erna hadden zijn we (ikzelf en de studentenbegeleidster) overeengekomen dat ik mezelf ga laten testen op een eventuele "ontwikkelingsstoornis" God wat klinkt dat al erg, om na te gaan of ik eventueel een autismespectrumstoornis heb (help, dat woord stoornis alweer), waardoor het komt dat ik op momenten als deze (op de stage dus) aan de stress bijna ten onder ga. Jep zes weken stress, emotioneel vervlakt, huishouden min of meer verwaarloosd, soms bijna slapeloze nachten. En dan vlak voor de paasvakantie, dus wanneer ik twee weken tijd heb om langs te gaan bij dat centrum ehb ik geen uitsluitsel of ik nu een afspraak kan boeken of niet, en guess what, door de paasvakantie is straks vanaf een uur of vier die dienst gesloten (nog net gebeld, hopelijk weet ik straks wat meer). Ik denk dat ik het niet meer weet.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Re: Slices of Life [9]t

Berichtdoor Confusion » 31 maart 2017 12:31
Springbal schreef:En dan dacht je dat je jezelf op je bijna dertigste wel min of meer begint te kennen. Ik zei vroeger wel vaker, half lachend (over mezelf dus) dat ik rijp ben voor therapie, ik ga inmiddels al twee jaar bij een psycholoog dus ja, tot daar aan toe. Twee weken geleden legde ik een test af voor faalangst bij de studentenvoorzieningen van de school, omdat mijn stage alles behalve goed verloopt (damn en dat is zowat de laatste kans nu). Op basis van de test en het gesprek dat we erna hadden zijn we (ikzelf en de studentenbegeleidster) overeengekomen dat ik mezelf ga laten testen op een eventuele "ontwikkelingsstoornis" God wat klinkt dat al erg, om na te gaan of ik eventueel een autismespectrumstoornis heb (help, dat woord stoornis alweer), waardoor het komt dat ik op momenten als deze (op de stage dus) aan de stress bijna ten onder ga. Jep zes weken stress, emotioneel vervlakt, huishouden min of meer verwaarloosd, soms bijna slapeloze nachten. En dan vlak voor de paasvakantie, dus wanneer ik twee weken tijd heb om langs te gaan bij dat centrum ehb ik geen uitsluitsel of ik nu een afspraak kan boeken of niet, en guess what, door de paasvakantie is straks vanaf een uur of vier die dienst gesloten (nog net gebeld, hopelijk weet ik straks wat meer). Ik denk dat ik het niet meer weet.

Gast, ik heb zelf een autismespectrumstoornis en de diagnose kwam voor mij vrij laat. Dus ik weet wat het is om dit allemaal vanuit het niets om je oren te krijgen geslagen. Moest het bij jouw achteraf dan toch niet zo zijn, des te beter. Maar ondertussen zit je wel met al die vragen, twijfels en angsten. Als je de behoefte hebt om erover te praten, dan mag je mij gerust een PB'tje sturen.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor TylerXD » 06 apr 2017 23:03
Een "vriend" (eerder iemand aan wie ik jaren lang telkens opnieuw mijn vriendschap heb gegeven. Die hij telkens steeds opnieuw weer verpestte door te roddelen over mij achter m'n rug of mij in bijzijn van anderen gewoonweg kleineerde) wil plots met mij na de examens op vakantie gaan... Ik kan niet op zijn voorgestelde data gelukkig misschien. Maar ik vraag me toch af of ik nu eens hard moet lachen of dit zielig moet vinden?
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor idk » 12 apr 2017 18:58
Het leven zoals het is ..
Na al dat boefen deze week me toch nog eens naar de fitness slepen :zap: :zap: :zap:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Thor » 16 apr 2017 12:26
Gerrit Noerens, finalist mister gay belgium, heb ik gisteren gezien in Intro Fashion Store in Welle (kledingswinkel). Hij is ook afkomstig van Welle, maar ik had niet verwacht dat ik hem eens zou zien. Ik herkende hem meteen door het blauwe lint rond zijn nek van 'Mister Gay Belgium'. Wel eens leuk ;) tijdens het shoppen.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor BartV » 16 apr 2017 13:01
Thor schreef:Gerrit Noerens, finalist mister gay belgium, heb ik gisteren gezien in Intro Fashion Store in Welle (kledingswinkel). Hij is ook afkomstig van Welle, maar ik had niet verwacht dat ik hem eens zou zien. Ik herkende hem meteen door het blauwe lint rond zijn nek van 'Mister Gay Belgium'. Wel eens leuk ;) tijdens het shoppen.

Ik ken Alan Roelants een beetje via een vriendin van mij. Best wel een lieve jongen :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor Pancake » 17 apr 2017 20:57
17 dagen heb ik thuis gezeten en was het vakantie, maar de avond voor school opnieuw begint, moet bibi nog rap-rap 2 taken maken. :hmm:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Berichtdoor TD163 » 17 apr 2017 21:07
Pancake schreef:17 dagen heb ik thuis gezeten en was het vakantie, maar de avond voor school opnieuw begint, moet bibi nog rap-rap 2 taken maken. :hmm:

Hier hetzelfde. 3 dagen verlof gehad maar thuis is er helemaal niks gebeurd :oops:
Nothing sounds like a straight six TD.
TD163
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

148 berichten • Pagina 2 van 81, 2, 3, 4, 5 ... 8

Keer terug naar Post-It!