Slices of Life [9]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
geeninspiratie
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Slices of Life [9]

Bericht door geeninspiratie » 30 jan 2018 20:31

BartV schreef:
geeninspiratie schreef:Tijdens het avondeten vertel ik over het optreden van Samson en Gert. Wanneer ik bij het stukje met Octaaf beland, vraagt mijn zus: "Wie is Octaaf?" Mijn zus is maar twee jaar jonger dan ik en ze zou hem zeker moeten kennen!

Afbeelding
Whuut?! :o :what:

Ik denk dat ge ze eens zult moeten opsluiten en ze nog eens een aflevering van Samson en Gert moet laten zien voordat ze eruit mag :twisted: :mrgreen:
Ik denk het ook :demon:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

TD163
Regular user
Regular user

Bericht door TD163 » 30 jan 2018 21:20

Krijg net een uitnodiging voor een reunie 10 jaar na het middelbaar :o Man wat voel ik me oud nu :roll:
Nothing sounds like a straight six TD.

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 31 jan 2018 18:37

Ondertussen is het academiejaar weer volop begonnen en is de dagelijkse sleur van 't school ook weer daar :lol:
"Alt er Love" -> Alles is liefde

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 31 jan 2018 22:08

Het gevoel dat je moet bewegen en niet stil kan zitten s avonds. Vandaag of eerder vanavond is het wat erger.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 09 feb 2018 18:46

Vandaag als wc-dame naar carnaval gegaan :') Ikke door 't stad lopen met zo nen gele rubberen handschoenen en een schort :oops:
Yeah, whatever, fine.

Clover
Experienced user
Experienced user

Bericht door Clover » 10 feb 2018 19:55

De laatste tijd heb ik plots last van een droge huid. Vanochtend dacht ik het op te lossen met wat huidcrème, maar dat bleek geen goed idee. Mijn gezicht begon rood te worden. Vreemd, want ik ben bij mijn weten nergens allergisch aan. Gelukkig is de roodheid intussen grotendeels verdwenen.

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 11 feb 2018 23:13

Ik kan nog altijd niet wennen aan het uur tijdsverschil met België :roll:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 13 feb 2018 12:32

Gaan we stimmen? Of andere preoccupaties koesteren. Of wacht heb je dat geluid gehoord... Het leven van een autist.

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 13 feb 2018 18:24

Mijn eenzame koffie smaakte vandaag ineens tien keer beter door twee oude dametjes (70+) die hun beklag aan het doen waren over de homohaat. Ze hadden voor hun leeftijd een erg genuanceerde mening:

"Twee mannen die elkaar graag zien. Alleh, laat ze toch doen. Der heeft daar gene mens last van. Alleja zo diene pride met die toeters en die bellen dat vind ekik wel een beetje roar, moja. Ieder moet toch kunnen zijn wie ze zijn zekerst. En ocharme nu kunnen ze et zeggen hé, vroeger ebben der daar zovele van afgezien . (...) "
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 14 feb 2018 10:06

Denken dat iemand een piercing heeft en dan concluderen 'nee, dat kan niet, anders had ik dat al 100 keer gehoord!'

Mensenkennis :lovesigh:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 14 feb 2018 10:27

‘t Is zo’n mooie ochtend vandaag. :lovesigh: Heldere lucht, zonnetje dat goed schijnt. Laat de lente maar stilaan komen!
Come quickly, I'm tasting stars!

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 14 feb 2018 20:49

Toch een beetje een vreemde dag vandaag :hmm: Mijn oudste zus is officieel verhuisd vandaag. Ik ben super blij voor haar, maar het is toch een beetje vreemd om vanaf nu met 4 en niet met 5 thuis te wonen.
En mijn andere zus heeft ook al (vage) verhuisplannen. Dus binnenkort zijn we misschien maar met 3 :o
Spoiler! :
Voordeel: Als ze allebei weg zijn, mag ik wel de bovenste verdieping inpalmen :mrgreen:

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 14 feb 2018 22:06

Met mi madre naar den IKEA gaan is echt zalig, als die wilt krijgt ze zelfs een keuken dien auto gepropt <3
Yeah, whatever, fine.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 14 feb 2018 22:18

LumpySpacePrince schreef:Met mi madre naar den IKEA gaan is echt zalig, als die wilt krijgt ze zelfs een keuken dien auto gepropt <3
Haha doet me denken aan toen ik met mijn moeder eens naar een horecagroothandel ging en we 30(!) dozen ginglazen in een mini hebben gepropt. :lol:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 15 feb 2018 19:40

Ik blijf het leuk vinden dat je voelt dat de ander ook homo is <3

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 19 feb 2018 19:25

Mijn papa ging vandaag de nieuwe zetel voor mijn zus haar appartement halen. De zetel kwam in 2 grote stukken, maar geraakte de trap niet op. Dus werd ik opgetrommeld en nog een toevallige voorbijganger (iemand die we kende uiteraard) om mee te helpen.
De zetel werd vastgebonden met een paar touwen en dan zo via een ladder naar boven getrokken. Het was een serieuze bevalling, maar het is gelukt! :)
Spoiler! :
En dan wilde de tachtigjarige onderbuurvrouw nog mee helpen duwen, wat niet veel hielp uiteraard. :mrgreen: Maar het was wel schattig :blush:

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 21 feb 2018 20:38

Gisteren een grootmoeder verloren. *zucht* ‘s Ochtends plots in elkaar gezakt toen mijn grootvader haar in de badkamer aan het helpen was. Ze is dan stilletjes in zijn armen gestorven. Een mooiere dood kan je toch niet hebben?
Toch zo plots en onverwacht, aangezien ze op zich een ijzersterke gezondheid had. Ze leek wel 100 jaar te gaan worden. Het lijkt nu nog zo irreëel dat ze er niet meer is. Maar met 82 jaar heeft ze toch een mooie leeftijd bereikt, en een goed leven heeft ze absoluut gehad. Daar ben ik echt blij voor.

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 21 feb 2018 20:46

Coincidence schreef:Gisteren een grootmoeder verloren. *zucht* ‘s Ochtends plots in elkaar gezakt toen mijn grootvader haar in de badkamer aan het helpen was. Ze is dan stilletjes in zijn armen gestorven. Een mooiere dood kan je toch niet hebben?
Toch zo plots en onverwacht, aangezien ze op zich een ijzersterke gezondheid had. Ze leek wel 100 jaar te gaan worden. Het lijkt nu nog zo irreëel dat ze er niet meer is. Maar met 82 jaar heeft ze toch een mooie leeftijd bereikt, en een goed leven heeft ze absoluut gehad. Daar ben ik echt blij voor.
Heel veel sterkte! :hugs:

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 21 feb 2018 20:54

Coincidence schreef:Gisteren een grootmoeder verloren. *zucht* ‘s Ochtends plots in elkaar gezakt toen mijn grootvader haar in de badkamer aan het helpen was. Ze is dan stilletjes in zijn armen gestorven. Een mooiere dood kan je toch niet hebben?
Heel veel sterkte, Coincidence. :hugs:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 21 feb 2018 21:01

Mijn innige deelneming en veel sterkte. Dat mooie herinneringen het verdriet mogen verzachten.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Plaats reactie