Slices of Life [9]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
205 berichten • Pagina 10 van 111 ... 7, 8, 9, 10, 11

Re: Slices of Life [9]

Berichtdoor geeninspiratie » 30 jan 2018 21:31
BartV schreef:
geeninspiratie schreef:Tijdens het avondeten vertel ik over het optreden van Samson en Gert. Wanneer ik bij het stukje met Octaaf beland, vraagt mijn zus: "Wie is Octaaf?" Mijn zus is maar twee jaar jonger dan ik en ze zou hem zeker moeten kennen!

Afbeelding

Whuut?! :o :what:

Ik denk dat ge ze eens zult moeten opsluiten en ze nog eens een aflevering van Samson en Gert moet laten zien voordat ze eruit mag :twisted: :mrgreen:

Ik denk het ook :demon:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18
Geslacht: Man

Berichtdoor TD163 » 30 jan 2018 22:20
Krijg net een uitnodiging voor een reunie 10 jaar na het middelbaar :o Man wat voel ik me oud nu :roll:
Nothing sounds like a straight six TD.
TD163
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor BartV » 31 jan 2018 19:37
Ondertussen is het academiejaar weer volop begonnen en is de dagelijkse sleur van 't school ook weer daar :lol:
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Senior user
Senior user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Thor » 31 jan 2018 23:08
Het gevoel dat je moet bewegen en niet stil kan zitten s avonds. Vandaag of eerder vanavond is het wat erger.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21

Berichtdoor LumpySpacePrince » 09 feb 2018 19:46
Vandaag als wc-dame naar carnaval gegaan :') Ikke door 't stad lopen met zo nen gele rubberen handschoenen en een schort :oops:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Leeftijd: 16

Berichtdoor Clover » 10 feb 2018 20:55
De laatste tijd heb ik plots last van een droge huid. Vanochtend dacht ik het op te lossen met wat huidcrème, maar dat bleek geen goed idee. Mijn gezicht begon rood te worden. Vreemd, want ik ben bij mijn weten nergens allergisch aan. Gelukkig is de roodheid intussen grotendeels verdwenen.
Clover
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor BartV » 12 feb 2018 00:13
Ik kan nog altijd niet wennen aan het uur tijdsverschil met België :roll:
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor Thor » 13 feb 2018 13:32
Gaan we stimmen? Of andere preoccupaties koesteren. Of wacht heb je dat geluid gehoord... Het leven van een autist.
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Robbe » 13 feb 2018 19:24
Mijn eenzame koffie smaakte vandaag ineens tien keer beter door twee oude dametjes (70+) die hun beklag aan het doen waren over de homohaat. Ze hadden voor hun leeftijd een erg genuanceerde mening:

"Twee mannen die elkaar graag zien. Alleh, laat ze toch doen. Der heeft daar gene mens last van. Alleja zo diene pride met die toeters en die bellen dat vind ekik wel een beetje roar, moja. Ieder moet toch kunnen zijn wie ze zijn zekerst. En ocharme nu kunnen ze et zeggen hé, vroeger ebben der daar zovele van afgezien . (...) "
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Berichtdoor idk » 14 feb 2018 11:06
Denken dat iemand een piercing heeft en dan concluderen 'nee, dat kan niet, anders had ik dat al 100 keer gehoord!'

Mensenkennis :lovesigh:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Coincidence » 14 feb 2018 11:27
‘t Is zo’n mooie ochtend vandaag. :lovesigh: Heldere lucht, zonnetje dat goed schijnt. Laat de lente maar stilaan komen!
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor TylerXD » 14 feb 2018 21:49
Toch een beetje een vreemde dag vandaag :hmm: Mijn oudste zus is officieel verhuisd vandaag. Ik ben super blij voor haar, maar het is toch een beetje vreemd om vanaf nu met 4 en niet met 5 thuis te wonen.
En mijn andere zus heeft ook al (vage) verhuisplannen. Dus binnenkort zijn we misschien maar met 3 :o

Spoiler! :
Voordeel: Als ze allebei weg zijn, mag ik wel de bovenste verdieping inpalmen :mrgreen:
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Leeftijd: 19

Berichtdoor LumpySpacePrince » 14 feb 2018 23:06
Met mi madre naar den IKEA gaan is echt zalig, als die wilt krijgt ze zelfs een keuken dien auto gepropt <3
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Leeftijd: 16

Berichtdoor Coincidence » 14 feb 2018 23:18
LumpySpacePrince schreef:Met mi madre naar den IKEA gaan is echt zalig, als die wilt krijgt ze zelfs een keuken dien auto gepropt <3

Haha doet me denken aan toen ik met mijn moeder eens naar een horecagroothandel ging en we 30(!) dozen ginglazen in een mini hebben gepropt. :lol:
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Thor » 15 feb 2018 20:40
Ik blijf het leuk vinden dat je voelt dat de ander ook homo is <3
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor TylerXD » 19 feb 2018 20:25
Mijn papa ging vandaag de nieuwe zetel voor mijn zus haar appartement halen. De zetel kwam in 2 grote stukken, maar geraakte de trap niet op. Dus werd ik opgetrommeld en nog een toevallige voorbijganger (iemand die we kende uiteraard) om mee te helpen.
De zetel werd vastgebonden met een paar touwen en dan zo via een ladder naar boven getrokken. Het was een serieuze bevalling, maar het is gelukt! :)

Spoiler! :
En dan wilde de tachtigjarige onderbuurvrouw nog mee helpen duwen, wat niet veel hielp uiteraard. :mrgreen: Maar het was wel schattig :blush:
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Leeftijd: 19

Berichtdoor Coincidence » 21 feb 2018 21:38
Gisteren een grootmoeder verloren. *zucht* ‘s Ochtends plots in elkaar gezakt toen mijn grootvader haar in de badkamer aan het helpen was. Ze is dan stilletjes in zijn armen gestorven. Een mooiere dood kan je toch niet hebben?
Toch zo plots en onverwacht, aangezien ze op zich een ijzersterke gezondheid had. Ze leek wel 100 jaar te gaan worden. Het lijkt nu nog zo irreëel dat ze er niet meer is. Maar met 82 jaar heeft ze toch een mooie leeftijd bereikt, en een goed leven heeft ze absoluut gehad. Daar ben ik echt blij voor.
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor BartV » 21 feb 2018 21:46
Coincidence schreef:Gisteren een grootmoeder verloren. *zucht* ‘s Ochtends plots in elkaar gezakt toen mijn grootvader haar in de badkamer aan het helpen was. Ze is dan stilletjes in zijn armen gestorven. Een mooiere dood kan je toch niet hebben?
Toch zo plots en onverwacht, aangezien ze op zich een ijzersterke gezondheid had. Ze leek wel 100 jaar te gaan worden. Het lijkt nu nog zo irreëel dat ze er niet meer is. Maar met 82 jaar heeft ze toch een mooie leeftijd bereikt, en een goed leven heeft ze absoluut gehad. Daar ben ik echt blij voor.

Heel veel sterkte! :hugs:
BartV
Senior user
Senior user

Berichtdoor idk » 21 feb 2018 21:54
Coincidence schreef:Gisteren een grootmoeder verloren. *zucht* ‘s Ochtends plots in elkaar gezakt toen mijn grootvader haar in de badkamer aan het helpen was. Ze is dan stilletjes in zijn armen gestorven. Een mooiere dood kan je toch niet hebben?

Heel veel sterkte, Coincidence. :hugs:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Berichtdoor sterretje » 21 feb 2018 22:01

Mijn innige deelneming en veel sterkte. Dat mooie herinneringen het verdriet mogen verzachten.
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2017

205 berichten • Pagina 10 van 111 ... 7, 8, 9, 10, 11

Keer terug naar Post-It!