FORUMAWARDS 2016

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
22 berichten • Pagina 1 van 21, 2

FORUMAWARDS 2016

Berichtdoor Pancake » 15 dec 2016 19:01
Hoi hoi allerliefste forummers!

Het einde van 2016 is in aantocht. Het kwik is fors gedaald, Sinterklaas heeft onze schoen inmiddels al volgepropt met lekkernijen en cadeautjes, en de kerstman staat inmiddels ook al klaar met leuke pakjes.

Dat kan dan ook maar één iets betekenen! De FORUMAWARDS zijn in aantocht! Bij deze oeroude forumtraditie maakt de crème de la crème van het forum ook dit jaar weer kans om 2016 in stijl af te sluiten.

Iedereen mag een mede-forummer nomineren voor de volgende 12 categorieën (en uiteraard niet jezelf :p). De winnaars zullen dan bekendgemaakt worden bij de uitreikingen en zullen bovendien een fancy forumbadge krijgen als trofee!

Let wel: je mag maar 1 iemand nomineren per categorie!

Stemmen kan tot 31 december 23:59

- Forummer van het jaar
Spoiler! :
Afbeelding

- Knuffelslet (schattigaard) van het jaar
Spoiler! :
Afbeelding

- Forumkoppel van het jaar
Spoiler! :
Afbeelding

- Knapste mannelijke forummer
Spoiler! :
Afbeelding

- Knapste vrouwelijke forummer
Spoiler! :
Afbeelding

- Relnicht van het jaar
Spoiler! :
Afbeelding

- Moderator van het jaar
Spoiler! :
Afbeelding

- Babbelaar van het jaar
Spoiler! :
Afbeelding

- Meest begeerde vrijgezel
Spoiler! :
Afbeelding

- Meest hilarische forummer
Spoiler! :
Afbeelding

- Meest gemiste/afwezige forummer
Spoiler! :
Afbeelding

- Beste topic
Spoiler! :
Afbeelding
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Re: FORUMAWARDS 2016

Berichtdoor Florre » 15 dec 2016 19:38
Ik ben hier al twee weken volop naar aan het uitkijken (omdat het de eerste keer is dat ik dit ga invullen)
en nu het moment daar is vind ik het heel moeilijk om te nomineren
daarom een kort bericht in het algemeen: jullie zijn allemaal fantastisch

- Forummer van het jaar
Voor mij met kop en schouder bovenaan: Idk

Voor alle knuffels die je gaf wanneer ik of anderen het nodig hadden: Wiske

BinDing en Lenny

Doordat ik niet aanwezig was op de barbecue en nog niet veel mensen in het echt zag, vind ik dit een hele moeilijke
maar gebaseerd op de foto's in het fototopic nomineer ik Pancake als knapste mannelijke forummer

Een beetje hetzelfde als bij knapste mannelijke forummer.
Maar het bleek nog moeilijker want ik heb blijkbaar al meer mannelijke forummers gezien op foto dan vrouwelijke (eigenlijk is dat heel logisch)
Dus weer op basis van de enkele foto's die ik zag en omdat ze ook leven in het fototopic houdt
nomineer ik Redwings.

- Relnicht van het jaar
Deze vind ik moeilijk in te vullen en ik zie het als een positieve eigenschap
dus nomineer ik Raskolnikow

- Moderator van het jaar
Ik vind dat alle moderatoren prachtig werk leveren :roll:
maar mijn nominatie gaat naar: Wall

- Babbelaar van het jaar
Mijn nominatie voor babbelaar van het jaar gaat naar Redwings omdat zij toch leven in de brouwerij houdt
wel een eervolle vermelding voor Nora79 en meimeisje

Dit vind ik een hele moeilijke omdat ik eigenlijk niet weet wie nog single is en wie niet
maar mijn nominatie gaat naar TylerxD

Ook hier met kop en schouder bovenaan, je bracht me geregeld aan het lachen.
Proficiat met je tweede nominatie al van me: Idk

Ik heb Robbe de laatste tijd wel wat gemist, het waren altijd wel interessante gesprekken die hij aankaartte

- Beste topic
The Grand Spam (eigenlijk heel de Post-it in het algemeen)

Voilà dat zijn mijn nominaties voor dit jaar
En volgend jaar zijn we weer daar
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor idk » 17 dec 2016 12:59
Ik ging eigenlijk nog een beetje wachten met het invullen van mijn nominaties tot er nog wat andere forummers hadden gereageerd in dit topic ... maar er bleef iemand wel heel hard aan mijn hoofd zagen ;)
Ik denk dat het mijn eerste keer is dat ik ze invul (misschien vorig jaar ook, ben ik vergeten) omdat ik het telkens vreselijk vind iemand te moeten kiezen. Ik ben sws al een slechte kiezer en zeker hier ... ik kan bij elke categorie wel heel veel mensen nomineren want hoe je het ook draait of keert ... Jullie zijn werkelijk allemaal subliem!
Om toch tenminste een beetje overzicht te houden, ga ik enkel nomineren uit de 'actieve leden'. (Anders is het bijna altijd dezelfde die met de award aan de haal gaat. :ibi: )

- Forummer van het jaar
Florre jongen, je bent nu ongeveer een jaar op het forum... en wat een jaar! De nominatie voor meest beloftevolle nieuwkomer is er niet meer, maar ik gun je des te meer deze award! Proficiat en blijf posten!! :)

Net zoals Florre wil ik hier ook Wiske nomineren.
Wiske, je bent een topforummer!!

Tjaa... BinDing en Lenny blijven voor mij toch wel het meest prachtige gekende forumkoppel hier op het forum. ( En ik kreeg al de eer ze eens te ontmoeten :lovesigh: )
Goed bezig, jongens!! :love:

Pfffffffft er zijn zoveel forummers die ik deze award gun. Bij 'knapste' hoort voor mij het totaalbeeld, dus karakter heb ik er ook in opgenomen. Zowel binnen als buiten: The Quibbler is in mijn ogen een prachtkerel!

Nu moet ik opletten met wat ik zeg hahahaaa.
Waarom mogen we niet meerdere mensen nomineren. :confi: :confi: :confi:
Deze award gun ik van al onze actieve forummers, Redwings meer dan ooit. Je verdient het ;)

Ik moet wel stiekem toegeven ... de echt knapste vrouwelijke forummer is een heel klein beetje minder actief tegenwoordig, en daarom heb ik ze hier niet getagd (en jajajaaaaa nu willen jullie allemaal een naam; WEL JE KRIJGT HET LEKKER NIET. )
Laat ik het zo zeggen: die van mij maakt me blij; Ze is knap en blijf jij er maar met je pollekes af of je krijgt een lap. :whistle: :love: :awkward:

- Relnicht van het jaar
Hahhahaaaa deze sla ik toch voor alle veiligheid over.
Er zijn er wel een paar de revue gepasseerd hehehe maar ik hou mijn mond :ibi:

- Moderator van het jaar
Alle mods zetten hun beste beentje voor (in het mate van het mogelijke) om dit forum draaiende te houden, maar er is er eentje die wel heel veel doet. Graag een applaus voor Wall!

- Babbelaar van het jaar
Tegenwoordig zijn er heel veel babbelaars die zo nu en dan eens verschijnen op dit forum. Aangezien ik zoveel mogelijk verschillende forummers wil nomineren, ga ik niet Florre of Redwings nomineren.... want ons Nora doet het zeker even goed!!

Ai ai ai ... straks nomineer ik iemand die geen vrijgezel meer is, dat is uiteraard heel erg mogelijk hier op het forum!
Mijn excuses dus als ik iemand nomineer die zich toch een 'gelukzak' mag noemen (te zien hoe je het bekijkt).
En ik nomineer .... trommelgeroffel .... mister Pancake!

Verdorie ( :whistle: ) en ik die zoveel mogelijk variatie in mijn nominaties wil steken...
Sorry, maar ik kan echt niet anders dan Florre te nomineren. Zowel op als naast het forum is hij toch wel iemand die je telkens weer aan het lachen brengt. (En dan zwijg ik nog over die befaamde chatfilmpjes tijdens zijn euhm 'speciale' periodes :whistle: :whistle: :whistle: )

Ik krijg zo meer en meer het gevoel dat mijn nominaties heel wat gelijkenissen beginnen te vertonen met die van Florre; oops.
Ook dit was een moeilijke keuze... ik heb een aantal namen in mijn hoofd, waaronder ook Robbe ... maar ik zou toch graag iemand anders nomineren.
Deze nominatie geef ik graag aan Amigo. Ik zie hem hier soms nog wat rondsnuisteren maar ooo wat is hij stil! Amigo, je wordt gemist!

- Beste topic
The Grand Spam is nu toch echt wel hét meest fantastische topic ever. Als dit topic bij 'ongelezen berichten' staat, open ik dit als eerste! (Dat zegt meer dan genoeg).

Goed, ik ben er vanaf.
Heb ik nog steeds twijfels voor ik op 'bevestig' druk? Zeker en vast. Ik kan het niet genoeg zeggen; ik vind jullie allemaal super!
Ik hoop dat ik jullie volgend jaar opnieuw mag verwelkomen op dit forum en ... laat zeker van je horen!!

Tot volgend jaar!!

Jullie kapoen
idk
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor yaya » 19 dec 2016 01:12
- Forummer van het jaar
Ik ben zelf het grootste deel van het jaar niet aanwezig geweest op het forum, maarrrrr, in de korte periode dat ik er dit jaar was vind ik dat .... TROMGEROFFEL Florre deze verdient!

- Knuffelslet (schattigaard) van het jaar:

Blijkbaar kan Wiske goed knuffelen :P

We zullen hiervoor het "orginele forumkoppel maar nomineren: Lenny & Binding, nu verwachten dan91 & ik wel een wederdienst hé! :bulder:

Hier kan ik bijna niet anders dan mijn eigenste dan91 te nomineren :lovesigh:

Ik heb werkelijk geen idee hoe de vrouwtjes er hier uitzien dus deze laat ik open...

- Relnicht van het jaar
Wat wordt hier mee bedoelt?

- Moderator van het jaar
idk, I choose you!

- Babbelaar van het jaar
Met Polle heb ik wel wat gebabbelt .... dus jij krijgt hier een stem van mij!

Hier stem ik voor een nieuweling: Dansfreak, en hopelijk ben je langer begeerd dan dat je vrijgezel bent!

Euhm hoe kan het ook anderss: Florre

Dan91 hier hoor jij thuis

- Beste topic
The Grand Spam , als je die niet gelezen hebt, ja ... geen woorden aan vuil maken :p

Have fun voting :D
Heb mij lief, met heel mijn wezen
Al mijn pijn doe jij genezen - Musical Lelies

Dan91 schreef:Zo verliefd :lovesigh: op de meest knappe, liefste en schattigste jongen die ik ken :love:
yaya
Regular user
Regular user

Leeftijd: 23

Berichtdoor redwings » 19 dec 2016 11:59
Zo zo, ook mijn lijstje komt eraan!
Een moeilijke dit jaar, amai! Ik stel dan ook voor dat we volgend jaar allemaal nog wat actiever, opvallender en nog babbelachtiger worden!

- Forummer van het jaar
Hier nomineer ik .... FLORRE!

In de betekenis van schattigaard nomineer ik ook dit jaar weer LENNY!

Hoe kan het ook anders: BiNDIng en Lenny ook dit jaar weer mijn favoriete koppel :grouphug:

Hm, hier ga ik voor TYLERXD :lol:

Het zou sowieso leuker zijn moesten er hier meer vrouwen/meisjes actief zijn, dus wie dit leest: wees actief en post foto's of kom gezellig naar de meetings! :D
Bij deze ga ik voor LOESBLOEM!

- Relnicht van het jaar
Raskolnikow

- Moderator van het jaar
Voor deze wil ik graag WALL nomineren, maar een supereervolle vermelding voor alle andere medemodjes, want uiteraard doen jullie het ook super!

- Babbelaar van het jaar
Ook hier ga ik voor FLORRE! (en IDK en MEIMEISJE verdienen deze eigenlijk ook, maar ik mag maar één iemand kiezen :( )

Pancake! You sexy beast :lol:

Ze is minder actief, maar kinderknieën blijft hilarisch! :bulder:

Robbe, waer bestu bleven? :confi:

- Beste topic
The Grand Spam, hihi! :grouphug:

Zo, ik hoop dat het volgend jaar makkelijker wordt!
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

Berichtdoor idk » 19 dec 2016 12:33
Ik heb Robbe gisteren hier op het forum gespot :sun: ; mijn vreselijke week was op slag weer beter! :woot:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Berichtdoor Nora79 » 19 dec 2016 18:20
Hoewel ik pas sinds juni ongeveer wat actiever werd op dit forum, zijn dit mijn nominaties voor de forum-awards:

- Forummer van het jaar: FLORRE
Afbeelding

- Knuffelslet (schattigaard) van het jaar: WISKE
Afbeelding
Eervolle vermelding: DRIES

- Forumkoppel van het jaar: YAYA en DAN 91
Afbeelding
Eervolle vermeldingen voor V-d-c en Geen inspiratie en uiteraard ook voor Binding en Lenny
Leef nog lang en gelukkig allemaal!

Ik baseer me voor knapste mannelijke en vrouwelijke forummer enkel op de paar foto’s die gepost zijn in het fototopic “Strike a pose”.
Er loopt hier vast en zeker nog een héél pak schoon en tof volk rond. So don’t bite me…
- Knapste mannelijke forummer : REUEL
Afbeelding

- Knapste vrouwelijke forummer: KLEERKASTKAST
Afbeelding

- Relnicht van het jaar: RASKOLNIKOW
Afbeelding
Eervolle vermelding voor JFK

- Moderator van het jaar: IDK
Afbeelding
Eervolle vermeldingen voor Wall en het hele team moderators die hier het forum in goede banen leiden, dag in - dag uit.

- Babbelaar van het jaar: FLORRE (posts op forum) en POLLE (tooghangend met zijn vrienden en vriendinnen op de chat)
Afbeelding

- Meest begeerde vrijgezel: REDWINGS
Afbeelding

- Meest hilarische forummer: STERRETJE
Afbeelding
Eervolle vermelding voor Kinderknieën, JFK en BjarniIV

- Meest gemiste/afwezige forummer:
Ik zou wat meer willen lezen van LOESBLOEM en WINTERISCOMING.

- Beste topic: SLICES OF LIFE

Afbeelding
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor Clover » 19 dec 2016 21:20
Ik zal ook maar eens stemmen, al vind ik het echt moeilijk om te kiezen.

- Forummer van het jaar: idk, omdat ze er met haar oneindig enthousiasme in geslaagd is mij en heel wat anderen warm te maken voor het forumweekend volgend jaar.

- Knuffelslet (schattigaard) van het jaar: Zelf had ik geen naam in mijn hoofd, maar blijkbaar is Wiske een goede knuffelaar, dus dan nomineer ik haar maar.

- Forumkoppel van het jaar: Ik ga voor de ouwe getrouwe Lenny en Binding.

- Knapste mannelijke forummer: Pff, moeilijke keuze, want ik kan niet op iedereen een gezicht plakken en bij diegene die ik dat wel kan, zitten heel wat knappe jongens. Maar als ik echt moet kiezen, dan gaat mijn stem naar Pancake, met heel wat anderen op een eervolle tweede plaats.

- Knapste vrouwelijke forummer: Opnieuw veel keuze, maar ik kies voor de natuurlijke schoonheid van Redwings.

- Relnicht van het jaar: Wie anders dan Raskolnikow?

- Moderator van het jaar: Wall verdient deze titel dubbel en dik, enerzijds voor haar vele werk hier op het forum en anderzijds omdat ze een van de drijvende krachten achter de gezellige zomerbarbecue was.

- Babbelaar van het jaar: Zonder twijfel Florre.

- Meest begeerde vrijgezel: Aangezien ik Pancake de knapste mannelijke forummer heb genoemd en hij bij mijn weten nog vrijgezel is, kan ik niet anders dan ook hier voor hem te kiezen :p.

- Meest hilarische forummer: Sterretje, voor haar vele grappige gifplaatjes.

- Meest gemiste/afwezige forummer: Robbe. Zijn berichten waren een genot om te lezen.

- Beste topic: Het Babbeltopic natuurlijk.

Voilà, mijn teerlingen zijn geworpen.
Clover
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Wiske » 20 dec 2016 23:59
Voila, hier zijn de mijne, het was soms moeilijk, maar dit is het geworden

- Forummer van het jaar
Mijn forummer van het jaar is v-d-c-. Hoe lief en geduldig jij wel niet geweest bent voor mij, jij hebt mijn jaar echt veranderd! Dankuwel

Dries, voor mij ben jij de schattigaard, gewoon omdat je zo'n schatje bent ;)

Tja, Lenny en BINDing zeker? Proficiat mannen, jullie zijn een superkoppel!

V-d-c- natuurlijk, wat een knapperd

Sterretje :love: amai, zo'n meid

- Relnicht van het jaar
Raskolnikow, who else?

- Moderator van het jaar
Hoewel Wall ook echt een topmod is, ga ik voor Idk. Het forum (met Florre op kop) fleurt op met Idk erbij!

- Babbelaar van het jaar
Redwing, de tofste, liefste en mooiste babbelaar die er is.

Deze laat ik open, ik zie het nog gebeuren dat ik iemand nomineer die geen vrijgezel is :D

Hier zou ik de gesprekken tussen Idk en Florre willen nomineren, maar omdat dat niet gaat nomineer ik Florre, je bent echt een topgast en weet me altijd aan het lachen te brengen :lol:

Hier ga ik ook voor Robbe, die heb ik wel wat gemist, hoewel ons net heeft bijgepraat in zijn leven :)

- Beste topic
Awel, hier ga ik gaan voor 'Over lomp zijn en onhandigheid' omdat sommige dingen echt hilarisch zijn. Dus mensen, blijf jullie lompigheden daar vermelden :D

En ik wil nog even zeggen dat jullie stuk voor stuk schitterende mensen zijn, ongeacht of jullie genomineerd zijn. Liefst van al zou ik jullie allemaal een award geven.
:grouphug:
:grouphug:
Wiske
Schattigaard van 2016

Leeftijd: 16

Berichtdoor Technetium » 21 dec 2016 09:46
Ik zit hier veel te weinig, dus slechts twee nominaties dit jaar!

Spoiler! :
nemesis natuurlijk!

Spoiler! :
1985 aka koksmuts/snokmuts
Lawstudent schreef:Technetium en lief, nog geen mooier koppeltje gevonden dan jullie!
Technetium
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor LumpySpacePrince » 21 dec 2016 22:51
Amaai, en ik maar denken dat mijn examens moeilijk waren :')

- Forummer van het jaar
Hmm, moeilijk moeilijk...ik ga mee met de rest en ga voor Florre!
Afbeelding
Ik heb horen zeggen dat Wiske goed kan knuffelen, en als ik zie hoe actief ze in het knuffeltopic is moet ik ze gelijk geven ;)
Afbeelding
BinDing en Lenny 8) Eervolle vermelding voor geeninspiratie en v-d-c ;)
Afbeelding
Ook niet gemakkelijk, want ik vind iedereen hier best knap :confi: Dus ik ga ook voor Pancake.

Hmm, moeilijk, want ik kan mij nog amper gezichten herinneren van de BBQ, maar ik vond redwings wel een straffe madam. 8)
Afbeelding
- Relnicht van het jaar
Raskolnikow, by far :lol:
Afbeelding
- Moderator van het jaar
Afbeelding
Idk! :D (Maar alleen omdat ze nieuw is hoor, hehe :comfort: )
Spoiler! :
Grapje Idk, je bent gewoon een goede mod :sun:

- Babbelaar van het jaar
Afbeelding
Als het zou kunnen zou ik voor Idk en Florre tegelijk gaan, maar dat kan natuurlijk niet :( Dus ik ga voor Idk, omdat Florre al mijn stem voor Forummer van het jaar heeft, en die eer is toch iets groter als alle andere categorieën! 8)

Afbeelding
Eeeehm..ik weet amper wie single is en wie niet :lol: Pancake again? :p

Afbeelding
Sterretje by far :lol: Ik heb meerdere keren in een deuk gelegen om je droge posts :mrgreen:

Afbeelding
Ik zit hier nog niet zo lang dat ik al van forummers weet die plots weg zijn, maar Robbe was de laatste tijd toch wat minder aanwezig :(

- Beste topic
Het babbeltopic natuurlijk! :egyptian:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 16

Berichtdoor Pancake » 23 dec 2016 23:46
- Forummer van het jaar: Elke forummer is in weze een beetje forummer van het jaar, want jullie zijn allemaal stuk voor stuk fantastische mensen zonder wie het forum niet hetzelfde zou zijn! Maar er is toch wel één forummer die ik in de bloemetjes wil zetten, en dat is Florre!
Spoiler! :
Afbeelding

Net als vorig jaar (en de jaren daarvoor?) verdient Lenny deze titel wel! Enfin, ik heb geen praktijkervaring met zijn knuffels, maar er zal wel wat waarheid in zitten zeker? :p
Spoiler! :
Afbeelding

BiNDing en Lenny, of course! De anciens (niet dat jullie oud of zo zijn hoor :ibi: )
Spoiler! :
Afbeelding

Allemaal hete brokken hier, maar TheQuibbler is toch extra lekker :groovy:
Spoiler! :
Afbeelding

Allemaal hete mokken hier, en ook al kijk ik niet direct naar de vrouwtjes, Redwings is toch een knappe verschijning :wink:
Spoiler! :
Afbeelding

- Relnicht van het jaar
Het was dit jaar (weer eens) een ware nek-aan-nekwedstrijd tussen Heftruck en Raskolnikow, maar ’t is toch die laatsten die met de pluimen gaat lopen. Enfin, 't is te zien hoe je het bekijkt hé.
Spoiler! :
Afbeelding

- Moderator van het jaar
Ze mag dan nog maar een half jaar moderator zijn, idk heeft zich al serieus doen gelden! A zo een fantastische madam :D
Spoiler! :
Afbeelding

- Babbelaar van het jaar
Shocker! Florre het babbelkonijn, deze is voor jou! :p
Spoiler! :
Afbeelding

Allemaal knap volk hier, zoals ik al eerder zei, maar Clover, ons Brugs lekkernijtje , is toch degene waar iedereen achter zit :yeahimcool:
Spoiler! :
Afbeelding

Sterretje doet mij altijd wel goed lachen met haar posts :lol:
Spoiler! :
Afbeelding

Hij gaf het zelf al aan, dus das een teken dat hij wel weet dat hij gemist is, maar ik zal het toch nog eens herhalen: Robbe, we missen je hier!
Spoiler! :
Afbeelding

- Beste topic
Babbeltopic
Spoiler! :
Afbeelding
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Pancake

Berichtdoor JFK » 26 dec 2016 17:47
Mijn genomineerden. :groovy:

- Forummer van het jaar
Nemesis Omdat hij er toch soms zo boenk opzit. :twisted:
Coincidence :hugs:
Niet echt een mening over, wegens te weinig concurrentie..Er moeten meer forumkoppels zijn, verd*mme ! :spank: Komaan, meisjes en jongens!
Reuel natuurlijk! :ahem:
adarr91, nog steeds! :love:
- Relnicht van het jaar
Raskolnikow, geen uitleg nodig :drama:
- Moderator van het jaar
idk, de toekomst van het forum is in goede handen! :woot:
- Babbelaar van het jaar
Nora79, wat een voorraad GIFS moet die niet hebben, zeg! :o
Onze sexy fransoos Pancake :whistle:
Kinderknieën...en dat zal altijd zo blijven. :lovesigh:
Quantum ! Waar blijft onze Amsterdamse hunk? :tet:
- Beste topic
Het babbeltopic natuurlijk. :typ:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Confusion » 30 dec 2016 22:20
Ik heb eigenlijk niet voor alle categoriën een nominatie voor te dragen. Maar hier zijn mijn keuzes dan;

Forummer van het jaar:
Florre!

Relnicht van het jaar:
Raskolnikow. Onze residentiële advocaat van de Duivel.

Babbelaar van het Jaar:
Nora79!

Meest gemiste Forummer:
Robbe!

En...dat was het dan. :)
Confusion
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Amigo » 31 dec 2016 02:32
Zo zo, de forum awards zijn er ook weer! Tijd om die gifs boven te halen :p
Spoiler! :
Afbeelding

Bij deze mijn nominaties.

- Forummer van het jaar: Redwings. Het is een jaar van ups en downs geweest voor haar denk ik, maar ze vond toch de moed om gezellige meeting te organiseren in Gent. Het is ook altijd leuk om haar terug te zien.

Spoiler! :
Afbeelding

Ik vind dat TheQuibbler wel zo'n aaibaarheidsfactor heeft.
Spoiler! :
Afbeelding

Yaya en Dan. Van harte proficiat!!

Spoiler! :
Afbeelding

- Knapste mannelijke forummer : Er zijn veel knapperds de revue gepasseerd, maar ik vind dat ons pianistje er wel mag zijn.

Spoiler! :
Afbeelding

- Knapste vrouwelijke forummer: Sterretje mi bae :whistle:

Spoiler! :
Afbeelding

- Relnicht van het jaar: Raskolnikow is hier wel populair naar het schijnt.

Spoiler! :
Afbeelding

- Moderator van het jaar: tough one. Idk heeft veel hooi op haar vork genomen, maar ik vind het chapeau voor Pancake dat hij op Erasmus nog tijd vindt om hier te zijn.

Spoiler! :
Afbeelding

- Babbelaar van het jaar: Florre, zonder enige twijfel.

Spoiler! :
Afbeelding

- Meest begeerde vrijgezel: TylerXD ( allez, als die single is he? dacht het wel? :hmm: )

Spoiler! :
Afbeelding

- Meest hilarische forummer: Sterretje. Jouw humor en personaliteit zijn gewoon top.

Spoiler! :
Afbeelding

- Meest gemiste/afwezige forummer: Zonder enige twijfel: Virginia. Heimwee. En plots was ze weg.

Spoiler! :
Afbeelding

- Beste topic: Zeg het met een afbeelding. Leuke variant op zeg het met een gif, en nog vrij succesvol ook!

Spoiler! :
Afbeelding

Alvast fijn nieuwjaar gewenst !
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor TheQuibbler » 31 dec 2016 04:27
En hier zijn dan ook mijn nominaties, dees is echt geen makkelijke :')

Forummer van het jaar:
Deze is wel een hele grote award en ik zou deze dan ook heel graag aan Redwings geven!
Knuffelslet (schattigaard) van het jaar
Ik denk dat onze Clover toch nog ferm goeie knuffels kan geven :hug2:
Forumkoppel van het jaar
Veel forumkoppels zijn er inderdaad niet, dus dan zal ik hier ook Lenny en BINDing nomineren.
Al kunnen we natuurlijk niet ontkennen dat ze die titel helemaal waard zijn! :rock:
Knapste mannelijke forummer
Hierbij kan ik toch niet anders dan mijn tindermatch Pancake te nomineren die ik dankzij de barbecue terug heb gevonden :whistle:
Knapste vrouwelijke forummer
Mocht ik een vrouw zijn, ik zou het toch wel weten denk ik! Redwings mag er wezen ;)
Relnicht van het jaar
Sorry Raskolnikov, maar ik weet niet echt wie anders te nomineren :')
Moderator van het jaar
Deze titel gun ik toch heel graag aan Idk die toch zeker heeft bewezen dat haar nieuwe functie haar op het lijf geschreven is!
Wat een toewijding zeg :banana:
Babbelaar van het jaar
Deze is veruit een van de makkelijkste om uit te rijken: Florre.
Dat is helemaal niet te ontkennen :lol:
Meest begeerde vrijgezel
Ik vermoed dat er hier toch een hele hoop begeerde vrijgezellen vertoeven, maar Pancake is toch mijn #1 :ibi:
Die tinderdate moest er toch eens van gekomen zijn!
Meest hilarische forummer
Onze ster van de stand-up comedy: Sterretje
Meest gemiste/afwezige forummer
Aangezien onze Robbe toch terug is herrezen de laatste dagen, hoop ik dat we ons Pianistje binnenkort terug kunnen verwelkomen :bid:
Beste topic
Dat is toch zonder twijfel het Babbeltopic, die is goud waard!
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor Florre » 31 dec 2016 10:04
Amigo schreef:- Babbelaar van het jaar: Florre, zonder enige twijfel.

Spoiler! :
Afbeelding

Wat een mooie GIF staat er daar :whistle:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
Florre
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor sterretje » 31 dec 2016 17:00
Op de valreep dan ook nog mijn forumnominaties voor 2016:
=======================

- Forummer van het jaar
Florre, obviously.
Spoiler! :
Afbeelding

Wiske is toch wel een echt een cutiepie <3
Spoiler! :
Afbeelding

Binding en Lenny
Spoiler! :
Afbeelding

Niet dat de anderen hier geen hunks zijn maar HOEZO IS BINDING HIER NOG NOOIT VERMELD GEWEEST?!
Spoiler! :
Als ik die kerel moet omschrijven in één woord:

Afbeelding

Hoe het mogelijk is dat kleerkastkast nog steeds niet bij een modellenbureau zit is mij ook een raadsel.
Spoiler! :
Afbeelding

- Relnicht van het jaar
Raskolnikow heeft hard gewerkt om deze award in de wacht te slepen dus ik gun het hem met heel mijn hart en ziel.
Spoiler! :
Afbeelding

Misschien een leuk voornemen voor 2017? Xx

- Moderator van het jaar
Pancake is toch wel een straffe aanvulling voor het team. Doede goe!
Spoiler! :
Afbeelding

- Babbelaar van het jaar
Florre, uiteraard. Ik zou wel weten als welke kabouter je te casten bij Studio 100. ;)
Spoiler! :
Afbeelding

Ook al heeft ze geen lief, ze krijgt toch genoeg aandacht hier van andere vrouwelijke forummer(s) heb ik gemerkt :kroon2: Redwings
Spoiler! :
Afbeelding

Deze quote kan misschien je nieuwe levensspreuk worden.

Zonder ook maar enige twijfel: Amigo. Wat heb jij toch een heerlijke humor zeg. Ik lach me altijd dood met jou.
Spoiler! :
Afbeelding

you are the geer to my goor x

Kan echt moeilijk kiezen dus hier een non-exhaustive list:
- Nemesis
- A pianist
- Binding
- Loesbloem
- Robbe
- Hombie
zit hier ook te weinig
- Alsook Clover mag meer aanwezig zijn
Spoiler! :
Afbeelding

Kom terug bby's

- Beste topic
Slices of life
Spoiler! :
Hier heb ik geen prentje voor lol
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.
sterretje
Meest hilarische forummer 2016

Berichtdoor Pancake » 04 jan 2017 22:16
Beste forummers!

De stemhokjes zijn dicht en de stemmen zijn geteld. Nu is het tijd voor een plechtige forumawards-uitreiking!!! :bananas: :cheerleader2:

De uitreiking is op zaterdag 7 januari om 20u30 in de forumchat. Allemaal aanwezig zijn is de boodschap!!! :mrgreen:

Afbeelding

Groetjes
Het moderatorenteam

Pancake

Berichtdoor Florre » 04 jan 2017 22:23
Oh zo tof met uitreiking en al
maar ik ga niet online kunnen zijn dan :supersad:

waarom mis ik ook steeds al de fun...

Spoiler! :
ik vervloek mijn agenda nu al :headbang: