Het grote bekentenissentopic III

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
182 berichten • Pagina 8 van 101 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Re: Het grote bekentenissentopic III

Berichtdoor Hombie » 14 apr 2017 14:29
Als er vanavond nog forum-peeps in de Apluss zitten (en als ik er geraak maar hoogstwss wel), hoop ik stiekem zowat dat ze mij mss aanspreken want ik ga niemand herkennen gezien ik verschrikkelijk ben met namen en gezichten die ik enkel zo es kort op foto gezien heb enzo ^_^'
(en ik moet nog altijd es googlen waar dat ding ook alweer is)
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor Echo » 14 apr 2017 14:37
Hombie schreef:Als er vanavond nog forum-peeps in de Apluss zitten (en als ik er geraak maar hoogstwss wel), hoop ik stiekem zowat dat ze mij mss aanspreken want ik ga niemand herkennen gezien ik verschrikkelijk ben met namen en gezichten die ik enkel zo es kort op foto gezien heb enzo ^_^'

Ernaast wordt het sowieso interessanter :) Rab30-café! :woot: :party:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 29

Berichtdoor Dj Jonasty » 14 apr 2017 16:49
Hombie schreef:Als er vanavond nog forum-peeps in de Apluss zitten (en als ik er geraak maar hoogstwss wel), hoop ik stiekem zowat dat ze mij mss aanspreken want ik ga niemand herkennen gezien ik verschrikkelijk ben met namen en gezichten die ik enkel zo es kort op foto gezien heb enzo ^_^'

Hehe, vandaar de foto in het fototopic, als reminder? :D Goeie foto overigens, zwart/wit is zo esthetisch ;)
Dj Jonasty
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Hombie » 14 apr 2017 18:28
Echo schreef:Ernaast wordt het sowieso interessanter :) Rab30-café! :woot: :party:

xD geen idee ik ken dat stuk Gent eigenlijk voor geen meter, het dichtste dat ik in de buurt moet zijn heel af en toe is kinky star en muzikantenhuis in de dampoortstraat :p

Dj Jonasty schreef:Hehe, vandaar de foto in het fototopic, als reminder? :D Goeie foto overigens, zwart/wit is zo esthetisch ;)

Dankje, volledige credits aan m'n broer, in de meeste (random) foto's zie ik er zo mottig als iets uit xP

En zag vooral die vorige mottige foto van m'n bakkes toen ik nog es door fototopic scrollde xD

Trouwens, van de mensjes die daar evt vanavond gingen zitten, hebben jullie enig idee hoe laat want ik vind het altijd awkward as fuck om ergens in een café te gaan zitten dat ik niet ken waar er niemand is die ik ook maar vaag ken xD
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor TheQuibbler » 14 apr 2017 19:13
Hombie schreef:xD geen idee ik ken dat stuk Gent eigenlijk voor geen meter, het dichtste dat ik in de buurt moet zijn heel af en toe is kinky star en muzikantenhuis in de dampoortstraat :p

Oh in 't muzikantenhuis heb ik deze zomervakantie nog es zitten chillen tijdens de Gentse feesten na de sluitingsuren :p

Ik ga er waarschijnlijk wat na negen uur zijn, geloof ik :)
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22

Berichtdoor idk » 14 apr 2017 19:17
Heb plots andere plannen, zal voor een andere keer zijn.
Geniet ervan mannen!

OT: Ik heb vandaag echt genoten van de asperges hmmm en zondag aspergesoep :love:
OT: 'Spring' staat al even op mijn muzieklijst voor in de auto maar ik beluister het zo goed als nooit... Ik heb zo een voorgevoel dat ik straks ga meebrullen achter mijn stuur :whistle:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BartV » 14 apr 2017 19:22
idk schreef:Heb plots andere plannen, zal voor een andere keer zijn.
Geniet ervan mannen!

OT: Ik heb vandaag echt genoten van de asperges hmmm en zondag aspergesoep :love:
OT: 'Spring' staat al even op mijn muzieklijst voor in de auto maar ik beluister het zo goed als nooit... Ik heb zo een voorgevoel dat ik straks ga meebrullen achter mijn stuur :whistle:

Ik heb vandaag al aspergesoep gegeten met asperges vers van den boer :)
En ook zondag asperges :)
"Alt er Love" -> Alles is liefde
BartV
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 20

Berichtdoor Hombie » 23 apr 2017 10:13
Kzit met een ambetante droom die ik niet al te frequent heb maar wel al even blijft terugkeren, zij het wel altijd ook wel weer een beetje anders.

Eigenlijk komt de droom erop neer dat een bepaalde vriend van me een feestje smijt, ofdat ik hem op een feestje tegenkom of in andere vreemde droomsituaties waar er alleszinds redelijk wat ruimte of verwachting is van sociale interactie, en hoewel hij meestal zo wat perfect vriendschappelijk is in het begin van de droom krijg ik altijd het gevoel dat hij me vanaf dat punt steeds meer begint te negeren of ontwijken en algemeen er steeds meer afstand tussen ons komt terwijl hij niet hetzelfde doet met anderen, waardoor ik me altijd nogal een soort... Derderangsoptie die vergeten wordt voel?

Om wat context de bieden, de vriend in kwestie heb ik meer dan een jaar en een half (of een jaar en driekwart ofzo) een crush op, en ik ben ook al wel even (zij het met onderbreking toen hij enkele maanden een lief had) friends with benefits met hem. En hij was ooit de eerste kerel met wie ik serieus kuste en wat verder ging. Ik zie hem op zich niet supervaak, maar verder is er eigenlijk niks fout ofzo tussen ons, maar die droom begint wel echt m'n kloten uit te hangen want ik weet nooit wat ik ervan moet denken.

(sheesh deze post is lang geworden)
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Echo » 23 apr 2017 22:38
Hombie schreef:
Echo schreef:Ernaast wordt het sowieso interessanter :) Rab30-café! :woot: :party:

xD geen idee ik ken dat stuk Gent eigenlijk voor geen meter, het dichtste dat ik in de buurt moet zijn heel af en toe is kinky star en muzikantenhuis in de dampoortstraat :p

Dat is in hetzelfde gebouw als de A-Pluss :-) Luide muziek, rare mensen, toogdansers gezien? Dat waren wij :) (ach, bijna-dertigers op een vrijdagavond... :party: )
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor Hombie » 24 apr 2017 09:55
Echo schreef:
Hombie schreef:

Dat is in hetzelfde gebouw als de A-Pluss :-) Luide muziek, rare mensen, toogdansers gezien? Dat waren wij :) (ach, bijna-dertigers op een vrijdagavond... :party: )

Ja, had ergens een bordje gezien toen ik naar de wc moest dus had al zo'n vermoeden (en don't worry, ik heb al erger gezien qua raar volk en toogdanserij :p )
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor TheQuibbler » 24 apr 2017 12:41
Stond Jezus daar toevallig op tafel te preken? :lol:
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor Echo » 24 apr 2017 15:40
TheQuibbler schreef:Stond Jezus daar toevallig op tafel te preken? :lol:

Haha, ja :D Er moesten wat zonden vergeven worden...

OT: Eigenlijk heb ik een bloedhekel aan alles dat naar godsdienst ruikt. Zelfs bij zo'n leutige thema-avonden...
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor idk » 28 apr 2017 21:47
Sommige hersenkronkels beginnen meer en meer op die van mijn mama te lijken :crazy: :o :goodbyecruelworld:
Spoiler! :
Een voorbeeld

Moeder jaren geleden op reis: 'Neen, je neemt geen softijs, ... (naam broer). Ik heb gelezen dat het ongezond is en vol met bacteriën.' 5 minuten later ... mevrouw komt met een softijs af: 'Nu wil ik dat toch eens proberen ze, ben benieuwd wat er zo speciaal aan is.'

Idk even geleden: 'Pff shakes, brol, je moet gezonde voedingsgewoontes aannemen + sporten.' ... mevrouw nu: 'Allee dan, we zullen er in mei maar eens een paar proberen als ontbijt.'
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Berichtdoor Confusion » 02 mei 2017 22:05
Ik weet dat Brokeback Mountain een klassieker is in holebi-land en zo, maar toch vond ik het één van de saaiste films die ik van mijn leven heb gezien.
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

Berichtdoor JFK » 10 mei 2017 08:53
Ik neem Belgische vlaggetjes mee om zaterdag naar het ESC te kijken in één of andere Parijse gaybar.

:driekleur: :homo: 8)
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor TheQuibbler » 22 mei 2017 01:55
Hopla, mijn stage is een week gedaan en dat schitterende dag- en nachtritme is weer om zeep :roll:
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Berichtdoor Clover » 25 mei 2017 18:12
Soms heb ik wel medelijden met honden aan de leiband. Stel: je ziet een lekkere reu of knappe teef, bent op slag in de wolken, gaat er naartoe en net op het moment dat je hem of haar wilt besnuffelen, trekt je baasje je weg. Dat moet eigenlijk toch erg frustrerend zijn. :hmm:
Clover
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Amigo » 28 mei 2017 09:35
Ik leer hier de ene na de andere jongen kennen. Ik begin mij een slut te voelen :p. Het ergste is dat ik niet eens iets doe, gewoon knikken en glimlachen. Ze zullen hier een goede gaydar hebben denkik. :awkward:
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor redwings » 28 mei 2017 15:31
Amigo schreef:Ik leer hier de ene na de andere jongen kennen. Ik begin mij een slut te voelen :p. Het ergste is dat ik niet eens iets doe, gewoon knikken en glimlachen. Ze zullen hier een goede gaydar hebben denkik. :awkward:

Ik zou beter ook eens naar daar komen voor die griekse meisjes dan ;)

OT: ik moest wenen van blijdschap omdat ik eindelijk 5 dagen verlof heb van dat stomme werk, nooit gedacht dat ik zo iemand zou worden... ik zie mijn patiënten doodgraag doe mijn job goed, maar die collega's...
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

Berichtdoor Mr. Muffin » 28 mei 2017 19:41
Ik heb op onze toeristische uitstap naar Duitsland mijn twee beste vrienden gekoppeld :mrgreen:
Ze willen het alleen nog niet toegeven... :roll:
Mr. Muffin
New user
New user

Leeftijd: 16

182 berichten • Pagina 8 van 101 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10

Keer terug naar Post-It!