Ik heb mezelf vannacht in mijn slaap een idee voor een logo-ontwerp gemaild. Ik las het net en ben heel erg in de war. Da's voor een ernstig bedrijf
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën schreef:Ik heb mezelf vannacht in mijn slaap een idee voor een logo-ontwerp gemaild. Ik las het net en ben heel erg in de war. Da's voor een ernstig bedrijf
Dat doet me dan weer denken aan een schilderij van de kunstenaar Otto Dix, over de 7 hoofdzonden.
Zoek de 'anusmond' maar.
Meer uitleg over het werk vind je hier: http://www.art-for-a-change.com/Express/ex7.htm
Dat werk wil ik trouwens ook wel in mijn living hangen.
In het programma 'Iedereen Beroemd' was er een bejaard koppel dat in Benidorm zat te genieten.
Ze vertelden hoe goed ze het samen hadden, zo goed dat ze al redelijk snel gingen samenwonen.
Anders kon je maar best een "WOB-relatie" hebben i.p.v. samen te wonen.
Wippen
Ontbijten
Buiten
De collega's waren met mij aan het lachen omdat ik met een dwaas kerstliedje in mijn hoofd zat. Ik ben iets anders beginnen zingen.
Het mooie: ik had tien minuten later gedaan met werken terwijl zij de rest van de avond daarmee in hun hoofd gaan zitten. AHAHAHAHAAHAHA!
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint. Patrick Demompere
Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
"Meer belastingen! Oeps, minder bedoel ik": Gwendolyn Rutten (Open Vld) vergist zich in haar speech
Een toch héél opvallende verspreking van de liberale voorzitter: "We kunnen alleen maar vooruitgaan met minder regels, met meer belastingen, oeps, minder belastingen en meer goesting". Net midden in haar cruciale passage versprak Gwendolyn Rutten (Open Vld) zich. Maar over een meerwaardebelasting, het stokpaardje van CD&V was ze heel duidelijk: niet met ons, niet met de liberalen. http://newsmonkey.be/article/75101