Galimatias schreef:De bedoeling van dit topic: foto's posten van jezelf, om je kenbaar te maken aan de andere forumgebruikers. Het is dus in eerste instantie de bedoeling om foto's te posten en niet om nietszeggende commentaar te leveren en zéker niet om persoonlijke vetes uit te vechten. Complimentjes over een bepaalde foto kan je ook altijd naar de inbox van de persoon in kwestie sturen via een PB.
Deze regels zijn zeer redelijk en soepel, maar als er te vaak overdreven wordt, zullen wij opnieuw moeten ingrijpen. We gaan niet reageren bij elke post zonder foto, aangezien we redelijk genoeg zijn om te begrijpen dat een topic met enkel foto's zonder meer best saai kan worden... maar overdrijf niet - we rekenen op jullie gezond verstand.
Dus, dit topic moet geen saai "pictures only"-topic worden, maar ook geen spamtopic! Voor persoonlijke conversaties of andere spam verwijzen we je door door het spamtopic in het subforum "Weblinks & Spelletjes", waar je die wel kan houden als je echt wil.
Nog even de regeltjes ivm te posten foto's herhalen:
1: 1 afbeelding per keer volstaat.
2: plaats enkel afbeeldingen van jezelf!
3: afbeeldingen mogen geen expliciet seksuele of geweldadige inhoud hebben.
4: een afbeelding bedraagt maximaal 500 op 500 pixels, zoniet: gebruik de URL-tags in plaats van de IMG-tags. Alternatief: plaats de afbeelding in een spoiler.
5: probeer zo min mogelijk url's naar msn-groepen te plaatsen (vaak zijn ze ook niet voor iedereen toegankelijk), deze zijn immens lang en verstoren de lay-out van het forum. Doe je dit toch, maak dan gebruik van de volgende optie:
Code: Selecteer alles
klik hier!
6: beperk je aantal reply's op 1 post en ga geen conversaties houden die niet van belang zijn, dingen als: "ik post geen foto want.." of drie keer na mekaar "amai das ne plezante foto *giggles" hoeven niet.
7: Foto's worden niét gequote!
8. Als je url niet eindigt op .gif of .jpg kan je de img-tags niet gebruiken, gebruik dan ook gewoon de url-tags.
9. "Jamaar! Ik kan helemaal geen foto's online zetten want ik heb geen eigen site!" Probeer het eens bij gratis diensten die je toelaten je foto's te uploaden en te linken, zoals bv
http://www.photobucket.com of vraag raad VIA PB aan iemand van wie je weet dat hij/zij webspace heeft.