TylerXD schreef:Dinsdag vertrek ik op Chirokamp! Met als thema Harry Potter (en andere toverfiguren)
Spoiler! :
Ik ga het volgens mij veel te leuk vinden om daar met tovercape en toverstaf rond te lopen
Cool! Mijn zus is ook op kamp met net hetzelfde thema
We zijn dan speciaal nog een Harry Potter sjaal gaan kopen en heb er ook nog één voor mezelf gekocht ook ehehhe Veel plezier!
TylerXD schreef:Dinsdag vertrek ik op Chirokamp! Met als thema Harry Potter (en andere toverfiguren)
Spoiler! :
Ik ga het volgens mij veel te leuk vinden om daar met tovercape en toverstaf rond te lopen
We zijn dan speciaal nog een Harry Potter sjaal gaan kopen en heb er ook nog één voor mezelf gekocht ook ehehhe Veel plezier!
misschien nog eens een forummeet-idee een avond als tovenaars, heksen
- De stilte ging stilletjes weg -
- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-
Spoiler! :
Spoiler! :
8 september.. Dat betekent einde van de herexamens EN einde van mijn alcohol - sabbatmaand - weddenschap. Waarom ik daar in hemelsnaam ooit aan begonnen ben, is mij momenteel een groot raadsel. Ik mis mijn wijntje
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -
Voor de eerste keer in heel mijn leven kijk ik echt uit naar het nieuwe schooljaar. En wel omdat ik voortaan alleen nog maar voor of naast de schoolbanken sta, en er niet meer achter moet zitten!
Maar ook gewoon omdat ik mijn jobke kei graag doe.
Laatst gewijzigd door Confusion op 14 aug 2017 20:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik wil mooie kunstwerken zien die me raken en ontroeren, veel te grote pullen bier drinken onder bomen in de zon, feesten in dodgy, sleazy en crazy clubs waar het allemaal niets uitmaakt wat je draagt of je hoe je je gedraagt en onder de opkomende zon terug naar huis tussen al die andere nachtraven. Il est 5 heures, Berlin s'éveille. Club Mate's drinken aan de nachtwinkel en blijven volharden in mijn Jean-Marie Pfaff - Duits. Fietsen in Neuköln en Kreuzberg. Uitkateren langs de Spree,..
Ik kan al niet wachten.
Thor schreef:Donderdagavond: laatste werkdag! Dan heb ik een maand gewerkt
Bij mij ook donderdagavond . Daarna 3 heerlijke weken vakantie .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.