Forumawards 2014

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Paswoord
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Re: Forumawards 2014

Bericht door Paswoord » 16 dec 2014 03:17

mientje schreef:Beste quote van het jaar: Ik heb net mijn applicatie voor een stage bij de Verenigde Naties in New York gefinaliseerd. En dinsdag mag ik op gesprek bij de Delhaize voor weekendwerk. BOEM PATS! van Paswoord
Afbeelding
Ehehehe, yes, ultra multidisciplinair, ik. Stage bij de VN afgerond, binnen een week moet ik weer naar België, boe. Maar ik kom terug naar New York tegen de zomer om een tweede master te behalen in anderhalf jaar. Can't have enough of those.
mientje schreef:Meest begeerlijke vrijgezel: Paswoord (vrijgezel of niet!)
Afbeelding
:tet:

Ik zal ook een poging wagen om dit lijstje in te vullen, hoewel ik het afgelopen half jaar niet zo actief hier ben geweest. Ik laat sommige categorieën dus achterwege. #YOLO

Knapste mannelijke forummer: volgens mij is JFK een heuse bink, maar daar heb ik geen empirisch bewijs voor, wel heb ik Coincidence zien verschijnen in het Fototopic en ik weet dat ik toen dacht: awel ja.
Afbeelding

Knapste vrouwelijke forummer: zoveel forummers heb ik eigenlijk nog niet gezien, maar ik herinner mij dat ik Kinderknieën een knappe verschijning vond. Hier volgt de ideale gelegenheid om deze perfecte gif boven te halen, omdat het kan:
Afbeelding
Spoiler! :
Met een honorable mention voor deze gif: Afbeelding *GIFnerd*
Beste topic van het jaar: ik houd van het Slices of life topic.

Forummer van het jaar: mientje. I think you're wonderful. En dat zeg ik niet alleen omdat je mijn ego keihard streelde. Maar ik houd er natuurlijk wel van als mijn ego gestreeld wordt. Maar toch. Het punt is dat ik je echt wel fantastisch vind.
Afbeelding
Spoiler! :
Ik probeerde de meest geschikte gif ever te vinden, maar na 110 (ja, echt) pagina's van mijn Tumblr likes ben ik het zoeken beu en houd ik het op deze. Sorry if expectations are not met.
Meest ondergewaardeerde forummer: Coincidence.
Afbeelding

Meest hilarische forummer: Kinderknieën. Pretty much everything you post makes me laugh.
AfbeeldingAfbeelding

Meest begeerlijke vrijgezel: I has no idea.
Afbeelding

Pancake
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Bericht door Pancake » 16 dec 2014 09:08

Hier zijn mijn nominaties voor de forumawards 2014!
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
Afbeelding
Schattigste forummer:
Spoiler! :
TylerXD
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Knapste mannelijke forummer:
Spoiler! :
Coincidence
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Knapste vrouwelijke forummer:
Spoiler! :
Wall
Beste quote van het jaar:
Spoiler! :
Excuses! YOLO blijft YOLO, ongeacht de context of het doel van het gebruik. Beloven dat ge het nooit meer gaat doen samen met 5 wees gegroetjes en uw ziel is weer proper.

Astronaut Batman
Beste topic van het jaar:
Spoiler! :
Zeg het met een GIF
Forummer van het jaar:
Spoiler! :
geeninspiratie, omdat hij hier heel regelmatig vertoeft :)
Moderator van het jaar:
Spoiler! :
BinDing
Relnicht van het jaar:
Spoiler! :
JFK
Meest ondergewaardeerde forummer:
Spoiler! :
Lin
Meest hilarische forummer:
Spoiler! :
kinderknieën vind ik wel een grappige dame
Babbelaar van't jaar:
Spoiler! :
redwings
Mooiste onderschrift:
Spoiler! :
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
van Laysiv
Meest begeerlijke vrijgezel:
Spoiler! :
TylerXD
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 16 dec 2014 10:54

Schattigste forummer:
Lenny
Nog onbeslist.
Kinderknieën
Oei, geen idee. Goed voornemen in de maak :D
VERRASSING
Forummer van het jaar:
Mientje
Moderator van het jaar:
BiNDing
Relnicht van het jaar:
JFK
Coincidence
Kinderknieën
Babbelaar van't jaar:
Amigo
Mooiste onderschrift:
"The journey of a thousand miles begins with one step." - Adarr91
TylerXD

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 16 dec 2014 12:42

Spoiler! :
Regel: Om te vermijden dat ik Lenny hier bij elke categorie zet, dwing ik mijzelf hem maar 2 keer te vermelden :)
Schattigste forummer:
Lenny, de concurrentie ligt ver achter hem :lovesigh:
Spoiler! :
Afbeelding
Ik wil hier Lenny zetten, maar mijn eigen regel ten spijt kan Lenny hier geen plaatsje krijgen, dus: TylerXD. De reacties op het fototopic zeggen genoeg :)
Spoiler! :
Afbeelding
Adarr91. Ik blijf bij mijn nominatie van vorig jaar.
Spoiler! :
Afbeelding
"Dikke, impotente mannen met een bierbuik en aangetaste hersenen door overmatig alcoholgebruik.
Echt, niet te doen" - Laynee.
Spoiler! :
Afbeelding
Het nieuwe Babbeltopic, Rise of the Russians. Niet alleen om de geniale titel, maar ook omdat het een stuk sneller belooft te gaan dan het oude.
Spoiler! :
Afbeelding
Forummer van het jaar:
De activiteit en tinychat-meeting bevestigden het maar weer, Mientje is de vrouw van de match.
Spoiler! :
Afbeelding
Moderator van het jaar:
Moeilijk, moeilijk...
Hier ga ik Wall nomineren, dit omdat het organiseren van de Brussel-activiteit supergoed en -snel verliep.
Spoiler! :
Afbeelding
Relnicht van het jaar:
Lenny 8) Op de chat altijd klaar voor een (goedbedoelde) steek of het vertellen van wat iedereen denkt, maar niemand durft zeggen op het forum.
Spoiler! :
Afbeelding
Loesbloem. 't is ne schat :)
Met een eervolle vermelding voor Coincidence! Maar hij wordt al erg gewaardeerd hier, dus klopt het niet helemaal :)
Spoiler! :
Afbeelding
Kinderknieën. De tinychat-activiteit leert weer maar eens dat KK altijd een droge mop of geniale reactie klaar heeft staan.
Spoiler! :
Afbeelding
Babbelaar van't jaar:
Redwings. Zij heeft op zichzelf (met anderen) het babbeltopic weer op gang getrokken en kijk: we kunnen onze rug nog niet draaien of er zijn weer 2 pagina's bij.
Spoiler! :
Afbeelding
Mooiste onderschrift:
The journey of a thousand miles begins with one step. van Adarr91. Zo veel waarheid in zo'n kleine zin.
Spoiler! :
Afbeelding
M1992 gaat met de nominatie lopen! Geweldige babbel, toffe peer en nog knap ook.
Spoiler! :
Afbeelding
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 16 dec 2014 22:46

Schattigste forummer: kinderknieën
Knapste mannelijke forummer: Heligoland (rrrrr)
Knapste vrouwelijke forummer: Disco Trut
Beste quote van het jaar: "Interessante keuze van tuinmeubilair." Astronaut Batman in het fototopic
Beste topic van het jaar: "Spuiten in gezicht"
Forummer van het jaar: FiduciaryBank
Moderator van het jaar: Binding
Relnicht van het jaar: Samotex (inclusief alle vorige en toekomstige incarnaties)
Meest ondergewaardeerde forummer: FiduciaryBank
Meest hilarische forummer: Astronaut Batman
Babbelaar van't jaar: meestal mijd ik dit topic
Mooiste onderschrift: Stilicho, ook al staat het er al jaren en mag het eens veranderen
Meest begeerlijke vrijgezel: ben niet op de hoogte wie er van straat is en wie niet, Reuel?

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 17 dec 2014 00:25

Schattigste forummer:
Da king of cutieness: Lenny.

Een moeilijke keuze, maar ik vind Pancake er wel bijzonder appetijtelijk uitzien.

Die vijf seconden dat ik ze heb gezien op de tinychat, meen ik Homba toch een bewonderenswaardige verschijning gevonden te hebben.

Onbeslist.

Forummeeting 6 december!

Hoe tof en gezellig het kan zijn hier op het forum, niets gaat boven conversaties, activiteiten en samenzijn in levende lijve.

Forummer van het jaar:
Coincidence! Meer dan duizend posts in een jaar, dat is niet niets.

Maar eervolle vermeldingen voor Loesbloem, mientje, Homba, raskolnikow, De Lachende Profeet, Stilicho, miss fraise, Liro, Echo, Paswoord en al wie ik vergeet... Ik lees jullie schrijfsels altijd met veel plezier.

Moderator van het jaar:
BiNDing.

Maar ook drie piepers voor de rest van het moderatorenteam hoor. Topteam!

Relnicht van het jaar:
Samotex, fo shu! Altijd leven in de forumbrouwerij met hem erbij.

Beaverhausen! Altijd paraat om menig computerleek gezwind uit de computertrubbels te helpen.
Spoiler! :
Ook al was het mijn eigen domme schuld dat ik een bord spaghetti op mijn toetsenbord heb gekieperd...
kinderknieën, ik moet verdraaid vaak lachen met haar posts. Op gepaste en minder gepaste momenten.

Babbelaar van't jaar:
Amigo, zover ik weet vaak present op de tsjet en dan wordt er wel wat afgebabbeld me dunkt.

Mooiste onderschrift:
Onbeslist. Er zijn er zo veel!

De relationele status van velen is mij een volslagen raadsel. Ik hou het op M1992 voor de mannen en Homba bij de vrouwen.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 17 dec 2014 10:06

Mijn nominaties:
Spoiler! :
Afbeelding
Schattigste forummer: Pancake
Door de combinatie van factoren: zijn posts, zijn foto's, zijn naam,...
Spoiler! :
Afbeelding
Knapste mannelijke forummer: Coincidence
Geen uitleg nodig.
Spoiler! :
Afbeelding
Knapste vrouwelijke forummer: Disco Trut
Wat.een.vrouw.
Spoiler! :
Afbeelding
Beste quote van het jaar: P.S. JFK, Darkcrow - guys, please, dont comment my topic! -
Serieus?
Spoiler! :
Afbeelding
Beste topic van het jaar: dit hier natuurlijk!
Het is gewoon veel te leuk om te doen en terug te blikken.
Spoiler! :
Afbeelding
Forummer van het jaar: Coincidence. again.
Rijzende ster!
Spoiler! :
Afbeelding
Moderator van het jaar: Binding
Wat een ondernemer! Grote aanwinst.
Spoiler! :
Afbeelding
Relnicht van het jaar: Samotex
Spoiler! :
Afbeelding
Meest ondergewaardeerde forummer: Reuel
Moeilijk te verwoorden...Onze eigenste Noor heeft altijd hele interessante dingen te vertellen en een interessante visie op dingen.
Spoiler! :
Afbeelding
Meest hilarische forummer: Kinderknieën natuurlijk!
Spoiler! :
Afbeelding
Babbelaar van't jaar: Amigo
Spoiler! :
Afbeelding
Mooiste onderschrift: onbeslist!. Er zijn er zoveel.
Meest begeerlijke vrijgezel: [ Telefunken!
Aja!
Spoiler! :
Afbeelding
Fluctuat nec mergitur

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 17 dec 2014 11:34

Fuck, dit was moeilijk. Ik heb elk jaar opnieuw het gevoel dat ik hier te weinig kom om dit fatsoenlijk in te vullen. Maar dat mag ik eigenlijk niet zeggen, want als mod hoor ik al mijn schaapjes te kennen.

Schattigste forummer
Altijd Lawstudent. Ook al is hij niet meer zo actief tegenwoordig (srsly, what gives?) maar ach. Lawstudent 4 ever.

Knapste mannelijke forummer
Ik heb hiervoor veel te veel tijd doorgebracht in het fototopic, waardoor ik plots nog eens geconfronteerd werd met Kuikentje (yay) en met de gif die ik van Gasquet en mij maakte (heet). Niemand laat zijn/haar foto staan. Lame. Oké. Goed. Ik ga voor BiNDing, want die heeft zo'n lief plooitje in zijn wang. Ik zie dat graag.

Knapste vrouwelijke forummer
De Lachende Profeet, zonder twijfel. Die ogen :lovesigh:

Beste quote van het jaar
"valentijn is de leukste lievdes dag voor iedereen!"
— lorenzo jwt

Beste topic van het jaar
Jammer genoeg geen masturbatietopic van JonathanVG dit jaar. Dan maar Slices of Life, voor eeuwig mijn favoriet.

Forummer van het jaar
Mientje. Goed gedaan, jong. Al vind ik dat Darkcrow toch ook wel heel erg zijn best heeft gedaan met al die polls.

Moderator van het jaar
BiNDing & Adarr91 hebben allebei keiflink gewerkt.

Relnicht van het jaar
Laynee natuurlijk. Dat die hier nog niet vernoemd werd! Uit het oog, uit het hart. Niet cool, jongens.

Meest ondergewaardeerde forummer
Homba. Die is supercool en heeft een dino als avatar.

Meest hilarische forummer
Stilicho. Ook een zwaar onderschatte forummer, trouwens. Die kan zo heerlijk gemeen zijn. Eigenlijk is dat een goedaardige Regina George.

Babbelaar van't jaar
Redwings, blijkbaar. Maar ik kom nooit in het babbeltopic, dus baseer dit enkel op wat de anderen zeggen. Zo ben ik. Deal with it.

Mooiste onderschrift
Die van JFK denk ik.

Meest begeerlijke vrijgezel(len)
Gasquet.. Echt. Als ik niet zo lesbisch was en hij niet zo harig: elke dag. Hard. En Telefunken. Want die is goed om achteraf te knuffelen.

Extra door mezelf net verzonnen categorieën

Forummer die dringend meer herrie moet gaan schoppen
De Profeet. Ik weet dat je die titel van relnicht van het jaar gemakkelijk gehaald zou hebben als je wat actiever was geweest. Volgend jaar. Ik weet dat je het kan <3

Trend die zo snel mogelijk moet verdwijnen
SPOILERLOZE POSTS VOL GIFS. STOP. ALSJEBLIEFT. IK KAN DIT NIET AAN. ALLES BEWEEGT. LAAT ME GEWOON GERUST.
Spoiler! :
Afbeelding
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

Homba
Experienced user
Experienced user

Bericht door Homba » 17 dec 2014 11:50

Hoewel ik de helft van het jaar vergat hier af en toe een teken van leven te geven, zie ik toch een aantal keer mijn naam staan.
Wauw.
:hugs:

Schattigste forummer
kinderknieën en lenny, als er een vrouwelijke en mannelijke categorie voor schattigheid mag zijn.

Oei, altijd moeilijk. Misschien toch Reuel?

Paswoord.

Beste quote van het jaar
Op de valreep:
kinderknieën schreef: Trend die zo snel mogelijk moet verdwijnen
SPOILERLOZE POSTS VOL GIFS. STOP. ALSJEBLIEFT. IK KAN DIT NIET AAN. ALLES BEWEEGT. LAAT ME GEWOON GERUST.
Spoiler! :
Afbeelding
Beste topic van het jaar
Ik vond de VERRASSING wel fijn. Ook wel spannend. De volgende keer probeer ik minder snel weg te lopen. Of zet ik mijn laptop op de piano nu ik mij heb voorgenomen om meer uit mijn comfort zone te komen, al lopen jullie dan misschien allemaal weg.

Forummer van het jaar
Coincidence. Daar is geen twijfel over.

Moderator van het jaar
BiNDing heeft goed zijn best gedaan, applaus graag!

Relnicht van het jaar
Laynee, uiteraard.

Meest ondergewaardeerde forummers
Auden. Eervolle vermeldingen voor FiduciaryBank, Stilicho en dingetje.

mientje, wat een madam.

Babbelaar van't jaar
Het moet van voor de komst van redwings zijn dat ik nog in het Babbeltopic kwam.

Mooiste onderschrift
Oei, geen idee.

Meest begeerlijke vrijgezel(len)
Perdrix en Telefunken. Denk ik hé.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 17 dec 2014 15:27

Tijd dat ik ook eens mijn stem uitbreng.

Schattigste forummer
Lawstudent
JFK
Loesbloem
Beste quote van het jaar
"Oh, hey. Mijn afknappers zijn Tupperware-avonden, Bart De Wevers borsthaar en sandwiches met salami. Wat zijn die van u?" van kinderknieën
Beste topic van het jaar
Note to self
Forummer van het jaar
Telefunken
Moderator van het jaar
BiNDing
Relnicht van het jaar
Manspersoon
Lin
kinderknieën
Babbelaar van't jaar
Coincidence
Mooiste onderschrift
- The journey of a thousand miles begins with one step - van adarr91
Meest begeerlijke vrijgezel
TylerXD

:cheerleader:
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 17 dec 2014 20:48

Shit! Ik ben veel te inactief geweest om hier een deftig oordeel te vormen, maar aangezien ik zo enorm trendgevoelig ben kan ik niet anders dan meedoen.

Schattigste forummer
Mahlerian. Die komt hier nooit nog, maar ik zie hem wekelijks en hij wordt elke keer ietsje schattiger. :love:

Mia Doornaert. Ik denk niet dat ze op het forum zit, maar als ze erop zou zitten dan was ze sowieso de knapste man.

En als deze nominatie niet geldig is dan kan ik nog altijd kiezen voor Reuel. Eervolle vermelding voor alle twinks, maar meestal hebben die niet dezelfde intelligente blik als Reuel.

Disco Trut, maar Echo krijgt een eervolle vermelding.

Beste quote van het jaar
"SPOILERLOZE POSTS VOL GIFS. STOP. ALSJEBLIEFT. IK KAN DIT NIET AAN. ALLES BEWEEGT. LAAT ME GEWOON GERUST." - Kinderknieën die zegt wat het volk denkt

Beste topic van het jaar
'sekstoys minderjarige'

Misschien niet het beste topic, maar wel het topic met de foutste naam.

Forummer van het jaar
Een moeilijke. Ik vind dat iedereen zodanig rustig is geworden in vergelijking met 'den ouwen tijd' dat weinig mensen nog echt opvallen.

Ik kies dan maar voor Coincidence die werkelijk alomtegenwoordig is.

Moderator van het jaar
Telefunken

Relnicht van het jaar
JFK
Spoiler! :
Ik heb die titel altijd gedragen als een 'badge of honour'. Draag het met stijl, JFK.
Stilicho. Without any reasonable doubt. Eervolle vermelding voor Auden.

Kinderknieën

Babbelaar van't jaar
Ik pas.

Mooiste onderschrift
Idem.

Gasquet. Eén van de schattigste, intelligentste en levendigste persoonlijkheden die ik ooit heb gekend. Waarom die nog niet van straat is, begrijp ik niet. Eervolle vermelding voor Telefunken, de perfecte schoonzoon.

Grootste slijmballen
Iedereen die hier mensen nomineert.
Spoiler! :
Laten we eerlijk zijn. :P
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 17 dec 2014 22:50

Schattigste forummer
Telefunken

Gepenetreerd konein (die stiekem het forum nog leest.)

Disco Trut, deuh.

Beste quote van het jaar
Alles wat over facials ging.

Beste topic van het jaar
Alles wat over facials ging.

Forummer van het jaar
Astronaut Batman.

Moderator van het jaar
Kinnekesknieën

Relnicht van het jaar
De profeet zou hier moeten staan maar hij was te weinig actief :(

Auden <3 <3 <3

Kinderknieën

Babbelaar van't jaar

Geen idee

Ik.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 17 dec 2014 22:52

Ik ben er toch in geslaagd om voor alles een lid te vinden :)

Schattigste forummer: TylerXD
Knapste mannelijke forummer: Coincidence (Duh :p )
Knapste vrouwelijke forummer: joske rioda
Beste quote van het jaar: Leukste sport om naar te kijken: Bedsport (door De lachende profeet)
Beste topic van het jaar: VERRASSING
Forummer van het jaar: Reuel
Moderator van het jaar: BiNDing
Relnicht van het jaar: De lachende profeet
Meest ondergewaardeerde forummer: Thieu
Meest hilarische forummer: Kinderknieën
Babbelaar van't jaar: Amigo
Mooiste onderschrift: Uiteraard de mijne, maar die mag waarschijnlijk niet als nominatie genomen worden? :p Ik vond er deze uitspringen: een dag niet gepoept is een dag niet geleefd :-):-):-):-) (door degekkebelg33)
Meest begeerlijke vrijgezel: Coincidence (vrijgezel?)
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 19 dec 2014 23:05

FORUMAWAAAAARDS!!!
Afbeelding
Spoiler! :
Afbeelding
En dan nu de genomineerden:
Schattigste forummer: Quantum
Spoiler! :
Afbeelding
Knapste mannelijke forummer: VindGeenNaam
Jij hebt toch een klein beetje mijn kwijl en dweil kunsten naar boven gehaald
Spoiler! :
Afbeelding
Knapste vrouwelijke forummer: Loesbloem
Raaawr
Spoiler! :
Afbeelding
Spoiler! :
Afbeelding
Beste topic van het jaar: “Spuiten in gezicht”
Spoiler! :
Afbeelding
Forummer van het jaar: Reuel
Altijd in staan om in alle omstandigheden een glimlach op mijn gezicht te toveren met je posts
Spoiler! :
Afbeelding
Moderator van het jaar: BiNDing
Spoiler! :
Afbeelding
Relnicht van het jaar: Manspersoon
Spoiler! :
Afbeelding
Meest ondergewaardeerde forummer: Amigo
Spoiler! :
Afbeelding
Meest hilarische forummer: kinderknieën
Spoiler! :
Afbeelding
Babbelaar van't jaar: Mientje
Spoiler! :
Afbeelding
Mooiste onderschrift: “We are all part of the great circle of life.” Drixie
Spoiler! :
Afbeelding
Meest begeerlijke vrijgezel: Cocos
Nu zeker je haar niet vergeten goed te leggen bij de volgende Tinychat ;)
Spoiler! :
Afbeelding

Heligoland
Regular user
Regular user

Bericht door Heligoland » 20 dec 2014 13:28

Mijn ene nominatie in dit topic heeft me genoeg geprikkeld om zelf een eindejaarslijstje samen te stellen. Al doe ik dit toch liever met muziek. Mijn excuses alvast voor mijn onvolledig en onhip gif-loos lijstje.

Schattigste forummer
Loesbloem, door de combinatie van haar naam en profielfoto.
Kinderknieën in Halloweenkostuum.
Beste quote van het jaar
Samotex die quota aanklaagt:
“op de VRT wilde men meer allochtonen en minderheden in series. Daardoor zit je bij bv. "thuis" met allochtonen en blinden die niet echt sterk spelen, maar wel een kans krijgen.”
Beste topic van het jaar
Museumtopic
Moderator van het jaar
BINDing
Relnicht van het jaar
Samotex. En ik heb niemand gezien die enigszins in de buurt komt.
Stilicho
Kinderknieën (Astronaut Batman deed het ook verdienstelijk)
Mooiste onderschrift
Ik lees dat nooit. Maar die van Stilicho is inderdaad mooi.
Gasquet, omdat hij het zelf zegt, en bevestigd wordt.

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 20 dec 2014 13:35

Gasquet schreef:Forummer van het jaar
Astronaut Batman.
ASL?

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 21 dec 2014 01:28

TOETERS EN BELLEN, tijd voor awards :DJ:
Spoiler! :
Vooral een excuus om filmpjes te posten. Vandaar de ongeldige stemmen. :ibi:

Schattigste forummer Kinderknieën
ze leeft in een vreemde technicolorwereld
Spoiler! :
Knapste vrouwelijke forummer Disco Trut
essentieel voor het Onpopulaire Meningen-topic
Spoiler! :
Knapste mannelijke forummer Google (bot)
Spoiler! :
Beste quote van het jaar euh, ik kan mij weer niks voor de geest halen
Spoiler! :
Dus staan we even stil bij iedereen die niet in de forumawards wordt vermeld. Take it away, Nina

Dat was het lijflied van Bert Williams. Interessante man. Triest verhaal.
Beste topic van het jaar ALLE MUZIEKTOPICS :banana:

Moderator van het jaar Telefunken
Spoiler! :
he makes all the bad guys beat it
Relnicht van het jaar Samotex
Spoiler! :
een échte relnicht is het nu ook niet: https://www.youtube.com/watch?v=KZwnwOR ... u.be&t=40s
Meest ondergewaardeerde forummer gedeelde prijs voor Auden en Walewein
Spoiler! :
Meest hilarische forummer Astronaut Batman Mooiste onderschrift Stilicho
want het doet me steeds herinneren dat ik Ferdydurke nog niet bezit
Spoiler! :
omdat het uit de jaren 80 is (net):
Meest begeerlijke vrijgezel Loesbloem, VindGeenNaam, Homba
gelijk bij Eurosong, stem ik op landen die op mij stemmen.
Spoiler! :
"als wij nu eens een bal organiseren
voor alle vrouwen/venten van dit mooie land
dan mogen zij zich hier wat amuseren
en vind jij een van hen wel interessaaaaant"

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 30 dec 2014 13:48

Hmm mss moet ik komend jaar terug actiever worden dan kan ik met de jubileum editie terug meedoen :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 30 dec 2014 21:56

Voor zover ik het kan weten.

Knapste mannelijke forummer: TylerXD. Die is daarenboven nog maar 16, dus kan hij in de komende jaren nog veel heter worden. No pressure, hé, Tyler. Zolang je geen modellencarrière begint, is alles oké. Indien wel, zal ik je vervloeken. :demon:

Relnicht van het jaar: Uiteindelijk toch Laynee.

Grappigste forummer: Kinderknieën

Forummer van het jaar: Mientje.

Topic van het jaar: Onvermakelijke wippertjes. Onderschat nooit de kracht van pessimisme.

Meest begeerlijke vrijgezel: Alle mannelijke vrijgezellen op dit forum. Was ik maar kieskeuriger. :drama:
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 02 jan 2015 21:47

Dit topic krijgt een slotje, de uitreiking van de forumawards zal volgen :) - Tot volgend jaar!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Plaats reactie