Wat vond je vandaag walgelijk?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Wat vond je vandaag walgelijk?

Bericht door mientje » 03 jan 2015 08:03

redwings schreef:
VindGeenNaam:p schreef:
Peanut schreef:Het kan nog walgelijker: http://www.marsvoorhetgezin.be/manifest.html

Als dit doorgaat verwacht ik een tegenreactie van de holebiverenigingen.
:kots:
2!
Hoe kunnen mensen de dag van vandaag nog zo denken! :o
Die lijken mij zo extreem dat ze onschadelijk zijn. Beetje zoals de getuigen.

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 03 jan 2015 19:11

mientje schreef:
redwings schreef:
Peanut schreef:Het kan nog walgelijker: http://www.marsvoorhetgezin.be/manifest.html

2!
Hoe kunnen mensen de dag van vandaag nog zo denken! :o
Die lijken mij zo extreem dat ze onschadelijk zijn. Beetje zoals de getuigen.
Bwa, een initiatief van de studentenvereniging KVHV (Katholiek Vlaams HoogstudentenVerbond. De praesens is Wouter Jambon, zoon van Jan Jambon. Veel prominente figuren waren ooit wel lid van deze studentengroep, de laatste jaren worden ze steeds idioter.

http://www.kvhvantwerpen.be/over-kvhv.html

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 03 jan 2015 19:31

De mars is door Pro Familia, die hebben niets te maken met KVHV? Of ben ik verkeerd?

Peanut
Experienced user
Experienced user

Bericht door Peanut » 03 jan 2015 19:48

mientje schreef:De mars is door Pro Familia, die hebben niets te maken met KVHV? Of ben ik verkeerd?
Je hebt gelijk, maar zover ik het hier van mensen gehoord heb zit de KVHV er ook voor iets tussen.

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door AmillionFaces23 » 03 jan 2015 20:28

Mijn cursus Verbintenisrecht.
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

marie.el
New user
New user

Bericht door marie.el » 03 jan 2015 23:02

Wel jammer dat ze het niet in Brussel doen. Het is op dezelfde dag als de Pride, als ik me niet vergis.
(En een dag later is het de Internationale Dag tegen Homofobie. Mooie timing noemen ze dat...)

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 04 jan 2015 01:43

Ik denk dat ze goed genoeg weten waarom ze het uitgerekend op die dag doen! Soort van tegenactie denk ik. Nja, ik denk niet dat zij >100 000 mensen weten op de been weten te brengen zoals de Pride dat wel kan. :lol: *lacht eens goed in zijn vuistje*
Come quickly, I'm tasting stars!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 04 jan 2015 15:03

Gedreven door een groot respect voor iedereen heeft onze mars niets te maken met een kwetsende houding tegenover mensen die worstelen met homofiele neigingen. Ieder mens dient op zijn manier zijn zonden te bekampen en te werken aan zijn persoonlijke bekering.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 04 jan 2015 15:27

marie.el schreef:

Wel jammer dat ze het niet in Brussel doen. Het is op dezelfde dag als de Pride, als ik me niet vergis.
(En een dag later is het de Internationale Dag tegen Homofobie. Mooie timing noemen ze dat...)
Inderdaad, 16 mei is Pridedag .
Ze durven het waarschijnlijk niet om in Brussel te protesteren. Als je in België voor of tegen iets protesteert, dan doe je dat toch in Brussel?
Nee..Ze steken zich liever veilig weg in Antwerpen die dag. :roll:

Voor de rest zie je wel duidelijk dat ze de mosterd haalden bij Le Manif pour Tous. :roll:

Coincidence schreef:Ik denk dat ze goed genoeg weten waarom ze het uitgerekend op die dag doen! Soort van tegenactie denk ik. Nja, ik denk niet dat zij >100 000 mensen weten op de been weten te brengen zoals de Pride dat wel kan. :lol: *lacht eens goed in zijn vuistje*
Inderdaad; Dat is gewoon hun karretje hangen aan de mediaandacht voor de Pride. :kots:
Ik zie het al voor mij in het Journaal. Eerst extravagante beelden van de Pride tonen en dan 'Maar op hetzelfde moment in Antwerpen....'
Mediaandacht verzekerd. Zonder de pride zouden ze niet eens aandacht krijgen moesten ze het op een andere dag doen.
Fluctuat nec mergitur

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 12 jan 2015 21:08

Ik zag vandaag een 'elegant' wijf haar kauwgom 3 meter ver uitspugen op de parking van de aldi terwijl ze recht naar mij keek.
Haar gezicht zei precies "kijk ik ben een gigantische onzichtbare lul aan het pijpen en ik wil niet slikken"
Spoiler! :
wijf is nog een understatement :roll:

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 12 jan 2015 23:00

lenny schreef:Ik zag vandaag een 'elegant' wijf haar kauwgom 3 meter ver uitspugen op de parking van de aldi terwijl ze recht naar mij keek.
Haar gezicht zei precies "kijk ik ben een gigantische onzichtbare lul aan het pijpen en ik wil niet slikken"
Spoiler! :
Ik wou zeggen dat zulke dingen nu eenmaal gebeuren met Aldi-volk, maar dan herinnerde ik me eraan dat jij ook aan het shoppen was in de Aldi. Maar ik zeg het niettemin, omdat ik er zin in heb. :lol:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

lenny
Forumkoppel 2017

Bericht door lenny » 12 jan 2015 23:01

Pancake schreef:
lenny schreef:Ik zag vandaag een 'elegant' wijf haar kauwgom 3 meter ver uitspugen op de parking van de aldi terwijl ze recht naar mij keek.
Spoiler! :
Ik wou zeggen dat zulke dingen nu eenmaal gebeuren met Aldi-volk, maar dan herinnerde ik me eraan dat jij ook aan het shoppen was in de Aldi. Maar ik zeg het niettemin, omdat ik er zin in heb. :lol:
eigenlijk passeerde ik met de fiets maar ik ga daar inderdaad :)

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 12 jan 2015 23:03

lenny schreef:
Pancake schreef:
Spoiler! :
eigenlijk passeerde ik met de fiets maar ik ga daar inderdaad :) de aldi is zo goed als letterlijk mijn buur
Pas dan maar op dat je niet in de kauwgommen trapt :3
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 15 jan 2015 15:07

"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 17 jan 2015 15:39

http://www.hln.be/hln/nl/1280/Irak/arti ... uwen.dhtml

--> DIT!! pffff.... vreselijk gewoon hier word ik écht terneergeslagen van...
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 23 jan 2015 20:18

Een schlager over handjobs - "Trek eens aan mijn bel" - gehoord tijdens een bezoek aan een openbaar toilet.

Oh, the horror!

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 27 jan 2015 15:09

Er zat een jongeman op de bus, die aan het bellen was met De Zelfmoordlijn. Hij had gedronken en riep doorheen de hele bus dat hij het leven beu was en dat niets hem nog kon schelen, waarna zijn hele levensverhaal volgde. Toen begon hij over de wapens de hij bij zich had, en dat hij diegene die ook maar iets tegen hem zegt iets zou aandoen. Hij sloeg tegen het raam, en begon als een gek te roepen. Een meisje liep huilend en in paniek naar voor om de buschauffeur te gaan halen. Alle andere passagiers keken hem aan alsof hij het grootste monster ter wereld was! Ik vraag me af of ik werkelijk de enige was die met hem wilde praten, die besefte dat hij gewoon dingen zei uit pijn en frustratie en niet omdat hij anderen werkelijk iets zou aandoen? De bus heeft een tijd stilgestaan en een stevige man heeft zijn zakken doorzocht voor een wapen. Niets gevonden natuurlijk, maar de jongen werd wel de bus afgezet. Ik vind het walgelijk hoe de mensen reageerden alsof ze in levensgevaar waren, en niemand ook maar een beetje begrip toonde. En ik walg van mezelf dat ik mijn gevoel niet heb gevolgd en mee met hem ben afgestapt! Ik weet dat ik met hem had kunnen praten, dat ik hem had kunnen weerhouden van stomme dingen te doen... stomme dingen ten opzichte van zichzelf, want ik ben er zeker van dat hij verder geen slechte bedoelingen had!
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 30 jan 2015 19:19

Afbeelding

De aanhalingstekens bij de hartjes...
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 31 jan 2015 01:18

geeninspiratie schreef:Afbeelding

De aanhalingstekens bij de hartjes...
Hoe oppervlakkig is dit?
Come quickly, I'm tasting stars!

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 03 feb 2015 09:17

En de paus had nochtans verklaard dat het niet langer verplicht is om "te kweken als konijnen" ;).

OT (en wat moralistisch) : de botheid van een buschauffeur tegenover iemand die slecht te been is en wat trager op en uit de bus stapt.
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Plaats reactie