Wat vond je vandaag walgelijk?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Wat vond je vandaag walgelijk?

Bericht door JFK » 24 jan 2014 09:03

Het begin van 25 pagina's vol met :kots: , :-? , :wtf: en :hmm:

Laat jullie gaan, mensen!
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Wat vond je vandaag walgelijk?

Bericht door mientje » 28 jan 2014 08:47

http://www.demorgen.be/dm/nl/990/Buiten ... eber.dhtml

Dit vind ik vies. Dit vind ik echt vies. Hoe een tieneridool slachtoffer wordt van de media. Hoe een tiener beroemd wordt en daar niet mee om kan. Hoe iemand die te weinig begeleiding krijgt in zijn leven, wordt afgemaakt door de kuddegeest van het volk. Waarvan 80% ook zou afdwalen als ze op hun 14e opeens meer geld hadden dan eenderwie. Dit is een amfitheater waar het volk zijn duim omlaag houdt om de wilde beesten hun werk te laten doen. Dat vind ik vies.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 04 feb 2014 09:00

Het artikel over interimwerk in De Standaard Magazine dit weekend.

:kots: :kots:

Gewoonweg omdat je weet dat het in de praktijk gewoon zo is.
Fluctuat nec mergitur

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 04 feb 2014 09:34

Ik heb me nog het meest gestoord aan de ontkenning of enorme relativering van die problemen door de Candide van dienst, Jan Denys, op de opiniepagina's van De Morgen :roll:
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.
Maximilien de Robespierre

Mirza
Regular user
Regular user

Bericht door Mirza » 05 feb 2014 15:19

George Zimmerman celebrity boxing. Wat een zieke mensheid.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker

Disco Trut
I have no life
I have no life

Bericht door Disco Trut » 05 feb 2014 16:24

Zowat alle berichten uit Sotsji tegenwoordig.

De onteigeningen, het afval, het 'wegruimen' van elementen die niet netjes of goed genoeg zijn (bedelaars, zwerfhonden,..) en natuurlijk uiteraard vanzelfsprekend ook de berichten over homoseksualiteit en de "propaganda" er rond.

Oh, en vandaag dan extra: De (slecht) verborgen boodschap achter de uitspraken van mijnheer Bach.

Ik hoop dat Tilda Swinton nog eens gaat rondlopen in Rusland.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 05 feb 2014 22:28

Disco Trut schreef:Zowat alle berichten uit Sotsji tegenwoordig.

De onteigeningen, het afval, het 'wegruimen' van elementen die niet netjes of goed genoeg zijn (bedelaars, zwerfhonden,..) en natuurlijk uiteraard vanzelfsprekend ook de berichten over homoseksualiteit en de "propaganda" er rond.

Oh, en vandaag dan extra: De (slecht) verborgen boodschap achter de uitspraken van mijnheer Bach.

Ik hoop dat Tilda Swinton nog eens gaat rondlopen in Rusland.
<3 Tilda

Ik heb schijt aan westerse Poetin-apologeten die het stoer vinden om lekker politiek incorrect te zijn. Ze verdienen allemaal om hard gebitchslapt te worden.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 06 feb 2014 12:34

http://m.gva.be/regio-antwerpen-stad/hu ... -fout.aspx

Hoe vaak gebeurt het hier in België wel niet dat al dan niet zware criminelen, fraudeurs, misdadigers... vrijkomen door procedurefouten?!
Come quickly, I'm tasting stars!

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 06 feb 2014 15:33

Een Facebookvriend drukte goed uit hoe ik me voel bij het stemgedrag van de N-VA in het Europees Parlement:
Aan alle excuushomo's van de N-VA, subsidiariteitsprincipe (beslis op het gepaste niveau, niet te veel inmenging van Europa) voor discriminatiewetgeving maar niet als het gaat om alle economische sancties/boetes/wetgeving/besparingen etc. want die worden veelvuldig als reden voor het strenge sociaal-economische programma van de N-VA aangehaald. Ik walg van de manier waarop ze allochtonen, vrouwen, holebi's en invaliden inzetten om mensen op te roepen hun 'eigen verantwoordelijkheid' op te nemen. Denk daar maar eens over na voor je instemt met alle vaagheid die de N-VA doelbewust creëert
Ik ben nooit een N-VA fan geweest maar heb me wel redelijk lang gestoord aan het (regelmatig hersenloze) N-VA/Dewever gebash dat in linkse/progressieve kringen erg in de mode is. Tot nu. Wat de N-VA in Antwerpen aan het uitzetten is (geen medische hulp aan mensen die dat nodig hebben, softdrugsbeleid, GAS-systeem and so on) gecombineerd met dit soort dingen. Ik snap niet hoe iemand met enig moreel besef nog op deze partij kan stemmen en nog minder hoe ze dat gaan proberen uit te leggen. Fuck you, N-VA.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 07 feb 2014 13:32

Gasquet schreef:
Ik ben nooit een N-VA fan geweest maar heb me wel redelijk lang gestoord aan het (regelmatig hersenloze) N-VA/Dewever gebash dat in linkse/progressieve kringen erg in de mode is. Tot nu.
Ik heb ook lang die dubbele houding gehad, maar de balans slaat wel erg negatief door de laatste tijd. Ik kan er inkomen dat je Vlaamsgezind bent en ik ben er allergisch voor om iedereen van die bredere strekking als irrelevant of gevaarlijk te klasseren en omgekeerd, voor de stellige overtuiging dat zoiets per definitie in strijd is met progressief zijn.

OT: Arm Vlaanderen van de geest. Een gesprek op de trein gisteren, toen die midden in de rit stilstond: "er zal er toch niet weer ene voor gesprongen zijn zeker, lijk vorige week" - "dat ze 't maar rap opkuisen dan" - en dan nog iets over boetes voor nabestaanden. Ik zat bijna als enige andere passagier in die wagon, ben opgestaan, weggegaan en wist niet wat eerst gedaan: huilen of :kots:
Tous les ennemis de la liberté parlent contre le despotisme d'opinion, parce qu'ils préfèrent le despotisme de la force.

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 07 feb 2014 13:42

Gasquet schreef:Een Facebookvriend drukte goed uit hoe ik me voel bij het stemgedrag van de N-VA in het Europees Parlement:
Aan alle excuushomo's van de N-VA, subsidiariteitsprincipe (beslis op het gepaste niveau, niet te veel inmenging van Europa) voor discriminatiewetgeving maar niet als het gaat om alle economische sancties/boetes/wetgeving/besparingen etc. want die worden veelvuldig als reden voor het strenge sociaal-economische programma van de N-VA aangehaald. Ik walg van de manier waarop ze allochtonen, vrouwen, holebi's en invaliden inzetten om mensen op te roepen hun 'eigen verantwoordelijkheid' op te nemen. Denk daar maar eens over na voor je instemt met alle vaagheid die de N-VA doelbewust creëert
Ik ben nooit een N-VA fan geweest maar heb me wel redelijk lang gestoord aan het (regelmatig hersenloze) N-VA/Dewever gebash dat in linkse/progressieve kringen erg in de mode is. Tot nu. Wat de N-VA in Antwerpen aan het uitzetten is (geen medische hulp aan mensen die dat nodig hebben, softdrugsbeleid, GAS-systeem and so on) gecombineerd met dit soort dingen. Ik snap niet hoe iemand met enig moreel besef nog op deze partij kan stemmen en nog minder hoe ze dat gaan proberen uit te leggen. Fuck you, N-VA.
Daarjuist ook nog gelezen hoe de Antwerpse schepen van Jeugd van N-VA reageerde op de actie van WJNH op de Groenplaats. Dat het een goeie actie was, dat er iets moet gedaan worden voor holebi's, jadajadajada. Het wordt echt dringend tijd dat ze bij N-VA eens duidelijk zijn en een lijn volgen, ipv. elkaar ook de hele tijd tegen te spreken.
kentget
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 07 feb 2014 16:10

Echo schreef:Het wordt echt dringend tijd dat ze bij N-VA eens duidelijk zijn en een lijn volgen, ipv. elkaar ook de hele tijd tegen te spreken.
kentget
Dat is opzettelijk. In de Knack (ik denk van deze week maar kan ook die van vorige week zijn, lees het artikel!) was er een artikel over hoe dat een heel bewuste strategie is. Homans, Dewever en Bracke zeggen op dezelfde dag dingen die elkaar tegenspreken maar dat is geen probleem want het is opzettelijk. Verschillende doelpublieken en een totaal gebrek aan ietwat kritische media -> ze komen ermee weg. Ik walg ervan maar ze bespelen de media en politieke pers echt op een briljante manier.
Ik krijg bij Dewever steeds meer een Steve Stevaert gevoel. Die kwam ook een paar jaar met zo'n toestanden weg door een transcendente populariteit en vlotheid. Maar uiteindelijk hou je zoiets niet vol en stort het kaartenhuisje ineen. De SP.a is Stevaert nog steeds aan het uitzieken, ik denk dat de N-VA ook zo'n periode zal doormaken. Ik hoop dat ze ervan afzien want zum kotzen waar ze nu mee bezig zijn.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 07 feb 2014 22:28

Dit is off topic, maar volgens mij staat N-VA vroeg of laat een VU-scenario te wachten. Zeker omdat ze nu echt van alles binnenpakken: Jan Peumans en Annick De Ridder in één partij, lol.
Bij de kiezers gaat het succes ook niet eeuwig duren: de torenhoge verwachtingen die nu gecreëerd worden, kunnen nooit ingelost worden.

Auden
Experienced user
Experienced user

Bericht door Auden » 07 feb 2014 22:34

Stilicho schreef:Dit is off topic, maar volgens mij staat N-VA vroeg of laat een VU-scenario te wachten. Zeker omdat ze nu echt van alles binnenpakken: Jan Peumans en Annick De Ridder in één partij, lol.
Bij de kiezers gaat het succes ook niet eeuwig duren: de torenhoge verwachtingen die nu gecreëerd worden, kunnen nooit ingelost worden.
*Dit is nog meer off topic* Jan Peumans, de opvolger van Maurits Coppieters / Nelly Maes in de N-VA? I doubt it, maar ik hoop dat je niettemin gelijk krijgt.
*toch een beetje on topic:* dat ze daarvoor eerst aan de macht moeten komen en wat ze daardoor allemaal kunnen verprutsen...

fender1995
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door fender1995 » 07 feb 2014 22:42

Een meisje in de klas liet een filmpje zien van een man waar wormjes uit zijn been kwamen,
Ieuw...
En dat tijdens het eten.
Gelukkig heb ik geen gevoelige maag :)

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 07 feb 2014 22:48

Auden schreef:
Stilicho schreef:Dit is off topic, maar volgens mij staat N-VA vroeg of laat een VU-scenario te wachten. Zeker omdat ze nu echt van alles binnenpakken: Jan Peumans en Annick De Ridder in één partij, lol.
*Dit is nog meer off topic* Jan Peumans, de opvolger van Maurits Coppieters / Nelly Maes in de N-VA? I doubt it, maar ik hoop dat je niettemin gelijk krijgt.
Ja, die zit in de N-VA. Was dat een vraag?
Hartjes voor Nelly Maes.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 10 feb 2014 08:50

En nu gaat het terug over wat we :kots: vinden, lieverds. :wink:
Fluctuat nec mergitur

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 12 feb 2014 16:29

Het Vlaams Belang blijft toch een zieke partij.
http://nieuws.vtm.be/binnenland/79404-v ... e-campagne
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 16 feb 2014 20:32

Religieus geweld in de Centraal-Afrikaanse Republiek. :(
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Gasquet
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door Gasquet » 19 mar 2014 22:29

Geert Wilders. Geen woorden.

Plaats reactie