Ik dacht vroeger dat je hart niet altijd klopte. Ik herinner mij een moment dat ik vol trots de woonkamer binnenstormde om mijn mama te vertellen dat mijn hart klopte.Wapiti schreef:Wat geloofde jij als kind of als jongere, dat je pas later ontdekte dat dat niet waar is...Ik wil kinderlijke naiviteit en genante verhalen! GO!
Vroeger geloofde/dacht ik ...
-
- Forum addict
- Geslacht: Vrouw
Vroeger geloofde/dacht ik ...
Een ander oud topic dat ik nog eens vanonder het stof wil halen omdat het altijd hilarische verhaaltjes oplevert.
-
- Forumkoppel 2017
- Geslacht: Man
Re: Vroeger geloofde/dacht ik ...
Vroeger dacht ik dat sandalen 'sarhalen' waren...
Uiteindelijk gaven mijn ouders het op en zeiden ze ook sarhalen omdat ik anders zei dat ze verkeerd waren
Zo kwam de dag dat mijn ouders zeiden dat ik mijn sarhalen moest aandoen en ik zei "Maar dat zijn geen sarhalen... Dat zijn sandalen..."
Blijkbaar was het mijn lievelings kleuterjuf die mij had duidelijk gemaakt dat het sandalen waren...
Uiteindelijk gaven mijn ouders het op en zeiden ze ook sarhalen omdat ik anders zei dat ze verkeerd waren
Zo kwam de dag dat mijn ouders zeiden dat ik mijn sarhalen moest aandoen en ik zei "Maar dat zijn geen sarhalen... Dat zijn sandalen..."
Blijkbaar was het mijn lievelings kleuterjuf die mij had duidelijk gemaakt dat het sandalen waren...
Spoiler! :
-
- Forum addict
Nu dat lenny dat verteld schiet er mij ook iets te binnen.
Ik dacht vroeger een kort tijdje dat verkeerslichten ook 'jekundes' genoemd werden. Mama zei bij kruispunten (vreemd genoeg wel zonder lichten) 'ge kunt' tegen papa als de baan langs haar kant vrij was. De link met verkeerslichten werd dan snel gelegd in mijn geval. Maar een verkeerde link, zo bleek later
Ik dacht vroeger een kort tijdje dat verkeerslichten ook 'jekundes' genoemd werden. Mama zei bij kruispunten (vreemd genoeg wel zonder lichten) 'ge kunt' tegen papa als de baan langs haar kant vrij was. De link met verkeerslichten werd dan snel gelegd in mijn geval. Maar een verkeerde link, zo bleek later

24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
-
- I have no life
Mij hebben ze vroeger wijsgemaakt dat de crèmekar een soepkar was. Daardoor verloor ik uiteraard mijn interesse daarin... Slim.
every new beginning comes from some other beginning's end
Ik at vroeger niks waar tomaten inzaten. Om mij toch tomatensoep te doen eten gaf mijn moeder mij een kom soep, nam er een paar lepels van en vertelde mij dat zij de tomaten er had uitgehaald, en dat ik dus de soep met een gerust hart kon opeten.
-
- Forum addict
Mijn eerste metalliedje dat ik leerde kennen door grote broer was 'Fear of the dark'. Ik was er 100% van overtuigd dat dit betekende: vuur van de draak. Bang van het donker, dat leek daar helemaal niet op!
-
- Experienced user
MIjn broers hadden mij wijsgemaakt dat mijn kamer de beste plaats was voor inbrekers om zich te verstoppen, dus heb ik jarenlang, iedere keer ik 's avonds mijn kamer binnen ging met een bang hartje, eerst alle plaatsen bekeken waar ze konden zitten, voor ik op mijn gemak kon slapen 

Ζομεν ουχ ώς θελομεν, άλλ' ώς δυναμεθα
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"
"We leven niet zoals we willen, maar zoals we kunnen"
-
- Senior user
mientje schreef:Mijn eerste metalliedje dat ik leerde kennen door grote broer was 'Fear of the dark'. Ik was er 100% van overtuigd dat dit betekende: vuur van de draak. Bang van het donker, dat leek daar helemaal niet op!

Ook bij dezelfde band. Ik verstond telkens "give me a donut" in plaats van "give me your daughter", al snapte ik toen niet wat de link was tussen een donut en een slager

Spoiler! :
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
William Shakespeare
... een bidet dient om je voeten in te wassen, omdat mijn grootouders dat daarvoor gebruikten. Wat een raar ding.
-
- Forum addict
oei, ik dacht dat tot 25 seconden geleden ook...Homba schreef:... een bidet dient om je voeten in te wassen, omdat mijn grootouders dat daarvoor gebruikten. Wat een raar ding.
-
- Experienced user
Dat

een speeltuin was...

een speeltuin was...

Ik dacht dat eau de toilette luchtverfrisser was speciaal voor op het kleinste kamertje. En als ik heel eerlijk ben weet ik eigenlijk nog maar sinds een paar maanden wat het nu in hemelsnaam is.
-
- New user
Wel dank je om dat misverstand even uit de wereld te verhelpenmientje schreef:oei, ik dacht dat tot 25 seconden geleden ook...Homba schreef:... een bidet dient om je voeten in te wassen, omdat mijn grootouders dat daarvoor gebruikten. Wat een raar ding.

Mijn ouders hebben dat ook altijd tegen ons gezegd..
-
- Forum addict
Haha, het bidet-verhaal heb ik ook meegemaakt tot mijn mama het duidelijk had gemaakt.
OT: Heel dom maar toen ik een jaar of 10/11 was begonnen we seksuele opvoeding te krijgen op school en daarin was natuurlijk verwerkt: Seks tussen een jongen en een meisje en de anatomie verschillen. Na de les praat je dan erover en toen heb ik de hele klas (13 jongens) kunnen overtuigen dat seks helemaal niet zo gebeurde. Waarom zou je als jongen in hemelsnaam je fluit in en uitsteken in/uit iets? Het is toch dom want je doet iets en dan doe je het compleet tegengestelde dus ik dacht dat een man zijn fluit erin stak en dan van links naar rechts flapt (erecties waren ook een gehele mysterie destijds). De hele klas geloofde dit ook maar dat was omdat we nooit een meisje naakt hadden gezien en dus niet wisten hoe ze anatomisch eruitzagen. (Specificatie: het was een jongensschool)
OT: Heel dom maar toen ik een jaar of 10/11 was begonnen we seksuele opvoeding te krijgen op school en daarin was natuurlijk verwerkt: Seks tussen een jongen en een meisje en de anatomie verschillen. Na de les praat je dan erover en toen heb ik de hele klas (13 jongens) kunnen overtuigen dat seks helemaal niet zo gebeurde. Waarom zou je als jongen in hemelsnaam je fluit in en uitsteken in/uit iets? Het is toch dom want je doet iets en dan doe je het compleet tegengestelde dus ik dacht dat een man zijn fluit erin stak en dan van links naar rechts flapt (erecties waren ook een gehele mysterie destijds). De hele klas geloofde dit ook maar dat was omdat we nooit een meisje naakt hadden gezien en dus niet wisten hoe ze anatomisch eruitzagen. (Specificatie: het was een jongensschool)
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-
-
- Forum addict
Ik heb heel lang problemen gehad met de geschreven naam 'Xavier'. Vooral dan om dat te linken aan een persoon [Ksavjee] die ik [Sjavjee] noemde omdat dat een moeilijke naam was. En omdat ik FC De Kampioenen nooit op tv zag, maar enkel in strips, sprak ik dus van [Ksavier] van FC De Kampioenen.
-
- Experienced user
dat de vallende sterren op de radio een echte vallende ster was .. wat helemaal niet kon natuurlijk op klaarlichte dag 

Dat wanneer er een gouden streep onder dat middenstukje van een snoeppapiertje van een chocotoff stond, je dan iets won. Tot op de dag van vandaag nog geen gevonden... 
Hahaha! Ik ook 
*dubbelpost samenvoegen* -JFK

Skipperke schreef:dat de vallende sterren op de radio een echte vallende ster was .. wat helemaal niet kon natuurlijk op klaarlichte dag

*dubbelpost samenvoegen* -JFK
-
- Senior user
Dat had ik pas vorig jaar door... Omdat iemand mij het verteldeSkipperke schreef:dat de vallende sterren op de radio een echte vallende ster was .. wat helemaal niet kon natuurlijk op klaarlichte dag

Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
William Shakespeare
-
- New user
- Contacteer:
Dat als iemand stierf in een film, hij/zij ook echt dood was. Ik keek niet veel naar films 

Transgender and proud of it. Coördinatrice van Basta Brussel
-
- I have no life
- Contacteer:
Dat meisjes ook een piemel hadden. Wat een teleurstelling. 

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.