Over lomp zijn en onhandigheid

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
357 berichten • Pagina 4 van 181, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18

Re: Over lomp zijn en onhandigheid

Berichtdoor mientje » 31 okt 2013 09:55
Koffie drinken is gevaarlijk. Het hele fornuis onder koffie, mijn vinger verbrand en het tafellaken gesmolten omdat ik na het verbranden de pot op tafel zette en eerst mijn vinger onder koud water hield. Verdomme, pijn. En het is niet eens lekkere koffie. Een koffie halen beneden was goedkoper geweest dan een nieuw tafellaken :( .
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor yaya » 31 okt 2013 14:58
Ik schrijf hier even iets voor de afleiding..
Dit was niet echt lomp of onhandig (alhoewel ik dit wel ben), maar wel 2 kleine genânte momentjes:

Ik ben naar Gent geweest met Dan
's Avonds zijn we iets gaan eten in de Pizza-Hut (de Quick volgens Dan), we kozen ons eten van de kaart.
Toen de dienster onze bestelling kwam opnemen, kon ze moeilijk haar gezicht in de plooi houden.
Elke keer dat we wat zeiden, zeiden we hetzelfde en gelijktijdig (behalve dan de keuze van de pizza).. de dienster leek te verwachten dat we ook hier dezelfde zouden nemen. We hadden niet afgesproken gelijktijdig te antwoorden, dus konden we zelf ook moeilijk ons gezicht in de plooi houden.

tijdens het eten kwamen er drie mensen binnen.. een koppel en een jongen (dit was het derde wiel aan de wagen bij wie onze gaydar afging)... hij zat in het begin geniepig naar ons te kijken (vanuit z'n ooghoeken dus) terwijl hij probeerde zich op de kaart te concentreren. het meisje (van dat koppel) had hem echter door. hij begon ons hoe langer hoe meer en minder geniep te bekijken... En wij hem maar plagen (hij vond het nog leuk ook)

Wolfie, je zou dit geweldig gevonden hebben... :hugs:
Heb mij lief, met heel mijn wezen
Al mijn pijn doe jij genezen - Musical Lelies

Dan91 schreef:Zo verliefd :lovesigh: op de meest knappe, liefste en schattigste jongen die ik ken :love:
yaya
Regular user
Regular user

Leeftijd: 23
Geslacht: Man

Berichtdoor Mephistoteles » 31 okt 2013 15:33
yaya schreef:Ik schrijf hier even iets voor de afleiding..
Dit was niet echt lomp of onhandig (alhoewel ik dit wel ben), maar wel 2 kleine genânte momentjes:

Ik ben naar Gent geweest met Dan
's Avonds zijn we iets gaan eten in de Pizza-Hut (de Quick volgens Dan), we kozen ons eten van de kaart.
Toen de dienster onze bestelling kwam opnemen, kon ze moeilijk haar gezicht in de plooi houden.
Elke keer dat we wat zeiden, zeiden we hetzelfde en gelijktijdig (behalve dan de keuze van de pizza).. de dienster leek te verwachten dat we ook hier dezelfde zouden nemen. We hadden niet afgesproken gelijktijdig te antwoorden, dus konden we zelf ook moeilijk ons gezicht in de plooi houden.

tijdens het eten kwamen er drie mensen binnen.. een koppel en een jongen (dit was het derde wiel aan de wagen bij wie onze gaydar afging)... hij zat in het begin geniepig naar ons te kijken (vanuit z'n ooghoeken dus) terwijl hij probeerde zich op de kaart te concentreren. het meisje (van dat koppel) had hem echter door. hij begon ons hoe langer hoe meer en minder geniep te bekijken... En wij hem maar plagen (hij vond het nog leuk ook)

Wolfie, je zou dit geweldig gevonden hebben... :hugs:

Ik was ook aan 't lachen hoor. En hij zou dat inderdaad ook gedaan hebben :)
Feare no more the heate o' th' Sun,
Nor the furious Winters rages,
Thou thy worldly task hast don,
Home art gon, and tane thy wages.
Golden Lads, and Girles all must,
As Chimney-Sweepers come to dust.
Mephistoteles
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Aap in een Potje » 01 nov 2013 14:31
Ik vergeet steeds dat de douche bij het lief kapot is. Resultaat: heel de badkamer onder water. Gelukkig heeft ze een lieve mama! Toen ik een emmer en dweil ging vragen zei ze dat ze het straks wel zou opkuisen :D
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt
Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor Dan91 » 09 nov 2013 17:30
Wel, het meest genante moment van de afgelopen 24 uur, dat ook nog eens tot hilariteit heeft geleid...

Het liefje bleef slapen, en hoewel wij ons hebben gedragen zijn we er dus wel in geslaagd om mijn kamer deels af te breken. Boven m'n bed hangt zo'n schap, voor boeken e.d. en op een of andere manier kom ik daartegen met m'n elleboog, dus krijgen we dat schap bijna op ons... En mijn behangpapier heeft er onder te lijden. Nuja, het nadeel aan behangpapier? :o
Don't you cry for the lost
Smile for the living
Dan91
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor yaya » 10 nov 2013 18:16
jullie weten nog dat ik met Dan naar Gent ben geweest ... vele gênante momentjes meegemaakt ....

We gingen frietjes eten in de frituur ....
en we bestellen daar ons eten =) en die frietmadam had onmiddelijk door dat we een koppel zijn :) en die kijk zo glimlachend naar ons en ze zei

ik breng de frieten wel naar boven

wij gingen naar boven ... we zaten daar .. (niet te praten, of niet te kussen) met onze hand vrij hoog op elkaars been.... :D

ineens horen we roepen:

FRIETEN!

wij hadden niet door dat dit op ons was...

FRIETEEEEN!!

waarop ik zei: 'schat ga eens kijken'
en Dan ging de frietjes halen...
hij kwam boven en zei "die knipoogde naar mij"

ondertussen had ik een camera zien hangen............
"schat daar hangt ne camera... mss daarmee da ze ons riep"
Heb mij lief, met heel mijn wezen
Al mijn pijn doe jij genezen - Musical Lelies

Dan91 schreef:Zo verliefd :lovesigh: op de meest knappe, liefste en schattigste jongen die ik ken :love:
yaya
Regular user
Regular user

Berichtdoor mientje » 20 nov 2013 12:58
Ik ging naar de les van vandaag 11 uur en besefte toen dat ik pas om 13u les heb. Ik ben naar huis gegaan. Weer 2u van mijn leven verspild en 3u les gemist. Zucht.
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Coincidence » 20 nov 2013 15:55
mientje schreef:Ik ging naar de les van vandaag 11 uur en besefte toen dat ik pas om 13u les heb. Ik ben naar huis gegaan. Weer 2u van mijn leven verspild en 3u les gemist. Zucht.

Dat had ik een maand geleden ook. Maar ik stond er al om half9 terwijl mijn les pas om half11 was. Speciaal vroeg opgestaan voor niets.

OT: Ik was gisteren met een doos cacaopoeder heen en weer aan het schudden: de onderkant van de doos in mijn linkerhand en de kant van het deksel in mijn rechterhand. En zo heel de tijd heen en weer schudden totdat, ja, ik had het kunnen verwachten, de doos uit mijn linkerhand glipt en op het aanrecht valt, terwijl het deksel nog in mijn rechterhand zat. Gevolg: een hele berg cacaopoeder op het aanrecht.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor mientje » 20 nov 2013 17:45
Coincidence schreef:
mientje schreef:Ik ging naar de les van vandaag 11 uur en besefte toen dat ik pas om 13u les heb. Ik ben naar huis gegaan. Weer 2u van mijn leven verspild en 3u les gemist. Zucht.

Dat had ik een maand geleden ook. Maar ik stond er al om half9 terwijl mijn les pas om half11 was. Speciaal vroeg opgestaan voor niets.

What a coincidence.

OT: is flauwe humor lomp? Bij dezen.
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor BiNDing » 11 dec 2013 15:45
Ik heb net een kwartier erwtjes van de grond mogen schrapen omdat ik iets te fanatiek in de wokpan roerde.

Spoiler! :
De Suske en Wiske-titels dringen zich op: "De Fanatieke Flutchef", "De Wervelende Wokker", "De Rampzalige Roerder", en ga zo maar door
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Tafelpoot » 14 dec 2013 22:14
Een tijdje geleden heb ik op een lazy sunday eens mijn kookkunsten bovengehaald om chocomousse te maken. Tot mijn grote verbazing zag ze er eigenlijk best goed uit. Toen ik de pot chocomousse in de koelkast wou zetten, merkte ik dat die al overvol zat. Voor ik onze koelkast wou herinrichten, zette ik de pot even in de gootsteen (heel erg logische plaats :roll: ). Dan was ik ook nog eens zo lomp geweest om te morsen waardoor mijn handen helemaal onder de melk zaten. Dus ga ik mijn handen wassen aan de gootsteen... tot ik naar beneden kijk en merk dat er een laagje zeepwater op mijn chocomousse drijft... Daag chocomousse! :supersad:
Tafelpoot
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor BiNDing » 27 feb 2014 14:04
Na het eten van spaghetti wil ik de overschot in de vuilbakken kieperen (verspilling, I know, maar ik ga geen 3 dagen achter elkaar spaghetti eten). Ik zet de pot aan de kant en doe het deksel van de vuilbak. Net toen ik wou kappen, valt er toch wel geen spaghettispriet op de zijkant van die zak zeker? Ik kon -voor de zoveelste keer- de keukenvloer opkuisen.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Lin » 10 nov 2014 01:55
Ik vulde mijn blik koffie bij en vergat eerst het schepje eruit te halen. Aangezien ik een proper meisje ben, waste ik eerst mijn handen vooraleer de zoektocht aan te vatten. Vochtige handen en koffiepoeder bleken niet de ultieme combinatie.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk
Lin
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Coincidence » 11 nov 2014 02:18
Een stevige boer laten en daarbij onbedoeld allemaal stukjes chips over je laptop hoesten.

En twee diepvriespotjes uit de kast nemen (het kleinere potje dat ik nodig had zat in een groter), ik doe mijn overschot eten in het kleine potje, daarna de deksels op beide potjes. En vervolgens loop ik met het grote LEGE potje naar de koelkast in plaats van het kleine met het eten. :roll: Afbeelding
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor redwings » 11 nov 2014 18:20
Ik verstuikte mijn vinger twee weken geleden door tussen het wegklapbaar tafeltje van het kasjte in een ziekenhuis en het nachtskastje zelf te zitten, twee maal!
Diezelfde vinger was vroeger ook al vele keren gebarsten/verstuikt door tussen een ruitenwisser te zitten of met mijn krukken in een rioolputje te schieten :hmm:
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor TylerXD » 11 nov 2014 19:27
Cava verwarren met Cola. :o Het is nu niet echt iets dat op elkaar lijkt :what: En ook echt niet lekker als je een zoete smaak verwacht (Het is sowieso al niet lekker...)
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor JFK » 13 nov 2014 11:41
Ik was zodanig naar een crazy pull op een paspop aan het kijken dat ik gewoon viel op de trap van de Antwerpse River Island. Met winkelzakken en al. Beetje genant. Gelukkig hebben al bij al maar vier..of vijf..mensen het gezien. :drama:

En denk je dat Quantum mij hielp? Nee hé! HIj stond gewoon te lachen. Bah! :parts:

Deze pull was het.
Spoiler! :
Afbeelding

EN DIE IJSBEER HEEFT DUS BEWEGENDE OGEN HE!!
Hoe zot is dat niet?
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Pancake » 13 nov 2014 19:29
Over leerkrachten en proffen praten terwijl ze achter jou lopen, zonder dat je je het realiseert. Het gebeurt àltijd bij mij.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor just_me2102 » 15 nov 2014 19:21
Een blikje nemen om ervan te drinken en niet realiseren dat je het 2 minuten geleden in een glas gegoten hebt, het blik nemen en je glas dan omstoten (het was redelijk donker :p ).
Het resultaat was dat heel mijn glas vol fanta op het tapijt lag -_-
just_me2102
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 17

Berichtdoor geeninspiratie » 16 nov 2014 00:00
just_me2102 schreef:Een blikje nemen om ervan te drinken en niet realiseren dat je het 2 minuten geleden in een glas gegoten hebt, het blik nemen en je glas dan omstoten (het was redelijk donker :p ).
Het resultaat was dat heel mijn glas vol fanta op het tapijt lag -_-

:roflmao:

OT: Op een reünie voor oude collega's van mijn vader je stoel dichterbij de tafel schuiven en daarbij een keihard piepgeluid maken... Heel de zaal (50 man) keek naar mij :oops: :awkward:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

357 berichten • Pagina 4 van 181, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 18

Keer terug naar Post-It!