Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
390 berichten • Pagina 3 van 201, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20

Re: Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Berichtdoor Homba » 05 dec 2013 00:57
Gasquet schreef:
Homba schreef:Dat, en blijkbaar wil de sp.a nu ook al een wetsvoorstel indienen dat kraken, het bezetten van bedrijven en stadhuizen etc. strafbaar maakt. Progressief, ahum.

:o :o

Meen je dat, ik kan dat bijna niet geloven?

Pijnlijke zaken.
http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/53/3151/53K3151001.pdf
Homba
Experienced user
Experienced user

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Gasquet » 05 dec 2013 19:04
Homba schreef:
Gasquet schreef:
Homba schreef:Dat, en blijkbaar wil de sp.a nu ook al een wetsvoorstel indienen dat kraken, het bezetten van bedrijven en stadhuizen etc. strafbaar maakt. Progressief, ahum.

:o :o

Meen je dat, ik kan dat bijna niet geloven?

Pijnlijke zaken.
http://www.dekamer.be/FLWB/PDF/53/3151/53K3151001.pdf

:kots:

Wat is de spa toch een waardeloze partij.
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
Gasquet
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 28
Geslacht: Man

Berichtdoor Mirza » 06 dec 2013 13:30
Gasquet schreef:

:kots:

Wat is de spa toch een waardeloze partij.

Ronduit griezelig.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker
Mirza
Regular user
Regular user

Berichtdoor miss fraise » 11 dec 2013 10:06
Een vriendin- die even oud is als mij en ook nog studeert- denkt serieus na over kinderen.
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:
miss fraise
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor Springbal » 11 dec 2013 23:07
In de week van 19 november een "incidentje veroorzaakt" op school, op 26 november bericht krijgen van een lector dat dat niet kan en dat ik zal uitgenodigd worden voor een gesprek, vandaag een mail gekregen voor een gesprek volgende week. Van daadkracht gesproken. Hadzee
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Disco Trut » 12 dec 2013 11:34
Springbal schreef:In de week van 19 november een "incidentje veroorzaakt" op school, op 26 november bericht krijgen van een lector dat dat niet kan en dat ik zal uitgenodigd worden voor een gesprek, vandaag een mail gekregen voor een gesprek volgende week. Van daadkracht gesproken. Hadzee

Ze hebben tijd nodig om te overleggen welke lijfstraffen er gaan worden toegepast he :wink:

OT: Hoe vasthoudend iemand die gezichtsverlies lijdt kan zijn. En hoeveel bladzijden gevuld kunnen worden met nihil argumentatie en holle retoriek.
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31

Berichtdoor Springbal » 12 dec 2013 11:40
Disco Trut schreef:
Springbal schreef:In de week van 19 november een "incidentje veroorzaakt" op school, op 26 november bericht krijgen van een lector dat dat niet kan en dat ik zal uitgenodigd worden voor een gesprek, vandaag een mail gekregen voor een gesprek volgende week. Van daadkracht gesproken. Hadzee

Ze hebben tijd nodig om te overleggen welke lijfstraffen er gaan worden toegepast he :wink:
.

Ik hoop dat ik dan zelf mag kiezen wie ze toedient :whip: :D
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Springbal » 14 dec 2013 14:31
Bij het bovenstaande incident: mail-ettiquette moet ook aan hogeschool personeel aangeleerd worden. Dat je kortaf mailt, tot daaraan toe. Maar als een student een uur voor een afspraak doormailt, bevestig dan op zijn minst.

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor DaddyCool » 16 dec 2013 21:10
Vandaag zag ik ineens dat iemand mijn profiel op gayromeo had bekeken die ik redelijk goed. Hij is de broer van één van mijn beste vrienden vroeger. Super straight looking, baard en breed. Vraag me nu wel af of het echt is, of maar een grap..
Disco owns the world
DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 26

Berichtdoor kinderknieën » 17 dec 2013 01:51
Omdat ik binnenkort 26 word en mijn lief in Gent woont, zocht ik eens de prijs van een trajecttreinkaart op. Ik ben er efkes niet goed van. Het is eigenlijk tijd om naar bed te gaan, maar ik kan niet meer rechtstaan omdat mijn knieën plots zijn veranderd in flapperende eurobriefjes. :supersad:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor JFK » 17 dec 2013 10:57
kinderknieën schreef:Omdat ik binnenkort 26 word en mijn lief in Gent woont, zocht ik eens de prijs van een trajecttreinkaart op. Ik ben er efkes niet goed van. Het is eigenlijk tijd om naar bed te gaan, maar ik kan niet meer rechtstaan omdat mijn knieën plots zijn veranderd in flapperende eurobriefjes. :supersad:

Ik ken het gevoel... :(
26 is echt een k*tleeftijd. Weg kortingen, weg goedkope musea, vaarwel goedkope trein.
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Echo » 17 dec 2013 11:31
Ik heb dit weekend mijn allerlaatste campuskaart gekocht. :( Dat wordt creatief carpoolen vanaf februari (en/of meer betalen).

OT: ik keek daarnet even dat kotje hier links van mijn posts, en zag dat ik op 30 december 9 jaar op het forum ga zitten. Oud worden. OUD.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor kinderknieën » 17 dec 2013 12:13
JFK schreef:
kinderknieën schreef:Omdat ik binnenkort 26 word en mijn lief in Gent woont, zocht ik eens de prijs van een trajecttreinkaart op. Ik ben er efkes niet goed van. Het is eigenlijk tijd om naar bed te gaan, maar ik kan niet meer rechtstaan omdat mijn knieën plots zijn veranderd in flapperende eurobriefjes. :supersad:

Ik ken het gevoel... :(
26 is echt een k*tleeftijd. Weg kortingen, weg goedkope musea, vaarwel goedkope trein.

Ik heb gelukkig wel nog een studentenkaart tot 2016, maar die treinkaart... Zweten. Echt. 1596 euro. Voor een jaar.

Spoiler! :
Afbeelding

OT: Nog steeds hetzelfde, eigenlijk. Maar ook wel bepaalde feedback die extreem positief is, terwijl ik dat absoluut niet verwacht had. :groovy:
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Mirza » 17 dec 2013 13:25

Ik heb een 'alternatief' gevonden, omnipas 25+. Daarnaast heb ik mezelf opgelegd dat de busrit een uur langer mag duren dan de treinverbinding. Maar je kan natuurlijk niet overal busverbindingen voor vinden of het gaat over meer dan 'slechts' een uur langer onderweg zijn.

En het is niet omdat je als 26-jarige een studentenkaart hebt, dat je toch korting gaat krijgen. Veel kortingen gelden slechts tot 26 jaar, ongeacht andere kortingsformules.
Je kan natuurlijk soms wel vals spelen, zeker als je je jeugdige look mee hebt. Maar dikwijls wil ik gewoon niet vals spelen.

Ouder worden doet pijn :(
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker
Mirza
Regular user
Regular user

Berichtdoor Echo » 17 dec 2013 15:28
Mensen laten soms wat achter in bibliotheekboeken... Foto's en wenskaarten worden vrolijk door ons gerecycleerd om collega's te plagen, maar ik denk dat we die brief van de belastingen toch maar gaan teruggeven (ik heb het niet gelezen, dus ik weet eigenlijk niet of het belangrijk is, maar toch).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor dingetje » 17 dec 2013 15:30
Mirza schreef:
Ik heb een 'alternatief' gevonden, omnipas 25+. Daarnaast heb ik mezelf opgelegd dat de busrit een uur langer mag duren dan de treinverbinding. Maar je kan natuurlijk niet overal busverbindingen voor vinden of het gaat over meer dan 'slechts' een uur langer onderweg zijn.

En het is niet omdat je als 26-jarige een studentenkaart hebt, dat je toch korting gaat krijgen. Veel kortingen gelden slechts tot 26 jaar, ongeacht andere kortingsformules.
Je kan natuurlijk soms wel vals spelen, zeker als je je jeugdige look mee hebt. Maar dikwijls wil ik gewoon niet vals spelen.

Ouder worden doet pijn :(

omnipas :bananas:

Ot: hmmm er gebeurt hier niet zo héél veel dezer dagen. Deze ochtend vroeg ik mij wel af hoe onze poes op de meest ongemakkelijke plaatjes in slaap valt? Gek beestje. En ja, ik word zo'n gekke poesdame als ik hier nog lang blijf :( It's time for a change!
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.
dingetje
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mientje » 31 dec 2013 13:30
De geluiden van vuurwerk komen mijn appartementje al binnengevlogen... 't Is 11uurenhalf te vroeg.
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Pancake » 02 jan 2014 17:22
Het was gisteren, maar bon :D

Was op familiefeest bij een oma (langs een hele andere tak van de familie) die mij al in een lange tijd niet gezien had, en toen ze me zag vroeg ze: "Wie zijde gij?"

"[X], herkent ge mij nie meer?"

"Ma gij zij veel veranderd jongen, dju toch! En zo knap." Dan pakt ze een stuk taart en zei ze "Toch jammer dat ik te oud voor u ben eh."

Spoiler! :
Afbeelding
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor Gert_89 » 02 jan 2014 19:36
Ik was vandaag vooral verbaasd (en misschien wel bezorgd :D) over het hoog aantal collega's die tijdens een personeelsfeest laten zien dat ze toch een feestje kunnen bouwen :p.
Gert_89
New user
New user

Leeftijd: 28

Berichtdoor Bizzbuzz » 02 jan 2014 20:11
Het enthousiasme van de sportende medemens.
Iemand had er duidelijk zin in :what:

Spoiler! :
Afbeelding
Bizzbuzz
New user
New user

390 berichten • Pagina 3 van 201, 2, 3, 4, 5, 6 ... 20

Keer terug naar Post-It!