Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
369 berichten • Pagina 14 van 191 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19

Re: Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Berichtdoor Thor » 26 jun 2016 23:27
Ik was verrast door de knappe prestatie van de Rode Duivels! Echt chique en fier :p en 4-0.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!
Thor
Senior user
Senior user

Leeftijd: 21
Geslacht: Man

Berichtdoor JFK » 27 jun 2016 09:31
Reuel schreef:Mijn beste vriendin. Ze durft eens fel uit de hoek te komen, maar vandaag was ze echt epic.

Gewoon aan het fietsen op het fietspad op de Kortrijksesteenweg bij Sint-Pieters in nogal luchtige kleding. Er loopt een ouder, nogal chiqué-koppel op het (rode) fietspad ipv op het voetbad. Ze remt, belt.
Normale mensen gaan dan uit de kant, maar de vrouw riep gewoon: "Vuile hippies. Zomaar op het voetpad fietsen, dat doe je nu toch niet."

Mijn vriendin klopt haar remmen toe en stapt af. En begint daar te ranten :
"Excuseer. Ten eerste. Ik weet niet uit welk afgelikt, geparfumeerd hol u gekropen komt, maar dit is een fietspad. De borden geven dat duidelijk aan, en de stenen zijn hier roze. Daar is plaats voor voetgangers, op't grijs. En ten tweede, het is door onweldenkende mensen zoals u dat we nog steeds in deze gatachterlijke, patriarchale samenleving moeten leven. Ik heb het recht om te dragen wat ik wil. En excuseer, ga nu van het fietspad."

Ik was bijna even verbaasd als die mensen, maar 't heeft goed geholpen. Ze zullen het wel niet meer doen :')

Het is daar wat wel onduidelijk ja. Voor mensen die niet veel kaas hebben gegeten van urban planning of niet verder kijken dan hun neus lang is, is het inderdaad verwarrend. :lol:

Doet me denken aan het middengoot op het rijvak in de Prinses Clementinalaan. Toen die was heraangelegd was, dachten automobilisten dat die goot diende om een fietspad aan te duiden. Terwijl het gewoon in het midden van de weg lag (was een nieuwigheid uit Frankrijk die ze eens wilden uitproberen)
Gevolg: de auto's reden half op de rijweg en half op het verhoog van de trambedding. :awkward: :lol:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Nora79 » 27 jun 2016 09:59
Reuel schreef:Mijn beste vriendin. Ze durft eens fel uit de hoek te komen, maar vandaag was ze echt epic.

Gewoon aan het fietsen op het fietspad op de Kortrijksesteenweg bij Sint-Pieters in nogal luchtige kleding. Er loopt een ouder, nogal chiqué-koppel op het (rode) fietspad ipv op het voetbad. Ze remt, belt.
Normale mensen gaan dan uit de kant, maar de vrouw riep gewoon: "Vuile hippies. Zomaar op het voetpad fietsen, dat doe je nu toch niet."

Mijn vriendin klopt haar remmen toe en stapt af. En begint daar te ranten :
"Excuseer. Ten eerste. Ik weet niet uit welk afgelikt, geparfumeerd hol u gekropen komt, maar dit is een fietspad. De borden geven dat duidelijk aan, en de stenen zijn hier roze. Daar is plaats voor voetgangers, op't grijs. En ten tweede, het is door onweldenkende mensen zoals u dat we nog steeds in deze gatachterlijke, patriarchale samenleving moeten leven. Ik heb het recht om te dragen wat ik wil. En excuseer, ga nu van het fietspad."

Ik was bijna even verbaasd als die mensen, maar 't heeft goed geholpen. Ze zullen het wel niet meer doen :')

@ Reuel : LOL dat had ik willen zien en horen! Ik kwam niet meer bij geloof ik.... Haha

Ik wilde gewoon posten dat ik verbaasd was over het feit dat Nainggolan een tweelingzus Riana heeft.
Afbeelding
Ze kwam ook even in beeld voor een mini-interview en jawel: she's definitely gay!
Laatst bijgewerkt door Nora79 op 27 jun 2016 12:36, in totaal 1 keer bewerkt.
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Fantasy Lover » 27 jun 2016 12:00
Thor schreef:Ik was verrast door de knappe prestatie van de Rode Duivels! Echt chique en fier en 4-0.

Dit
Fantasy Lover

Berichtdoor Thor » 28 jun 2016 23:00
De gouden gids die failliet is! Wel logisch met de digitalisering...
Thor
Senior user
Senior user

Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Berichtdoor Pancake » 29 jun 2016 01:19
... hoeveel 12 jarigen denken dat ze onopgemerkt binnen geraken in The Conjuring 2 (16+). Neen, wij zijn niet dom. Neen, je mag niet binnen. Neen, het maakt niet uit of je morgen 16 wordt of over 3 jaar. Geen 16, geen film. En dan te bedenken dat ik met mijn (bijna) 20 zomers vannacht geen oog dicht gedaan heb door die film. :p
Laatst bijgewerkt door Pancake op 29 jun 2016 01:32, in totaal 1 keer bewerkt.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Berichtdoor JFK » 29 jun 2016 08:50
Pancake schreef:... hoeveel 12 jarigen denken dat ze onopgemerkt binnen geraken in The Conjuring 2 (16+). Neen, wij zijn niet dom. Neen, je mag niet binnen. Neen, het maakt niet uit of je morgen 16 wordt of over 3 jaar. Geen 16, geen film. En dan te bedenken dat ik met mijn (bijna) 20 zomers vannacht geen oog dicht gedaan heb door die film. :p

Rrrrrr.
Pancake, de stoere beschermer van de jeugd.
:lovesigh: :groovy: :tet:

OT.
.....het feit dat het nieuwe appartementsblok in aanbouw rechtover mijn kantoor nu echt wel hoog aan het worden is en naar alle waarschijnlijkheid mijn mooi zicht gaat afnemen. :angry:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor LumpySpacePrince » 29 jun 2016 12:07
JFK schreef:
Pancake schreef:... hoeveel 12 jarigen denken dat ze onopgemerkt binnen geraken in The Conjuring 2 (16+). Neen, wij zijn niet dom. Neen, je mag niet binnen. Neen, het maakt niet uit of je morgen 16 wordt of over 3 jaar. Geen 16, geen film. En dan te bedenken dat ik met mijn (bijna) 20 zomers vannacht geen oog dicht gedaan heb door die film. :p

Rrrrrr.
Pancake, de stoere beschermer van de jeugd.
:lovesigh: :groovy: :tet:

OT.
.....het feit dat het nieuwe appartementsblok in aanbouw rechtover mijn kantoor nu echt wel hoog aan het worden is en naar alle waarschijnlijkheid mijn mooi zicht gaat afnemen. :angry:

Als er ook kantoren komen kan je een luchtbrugrelatie maken met de mensen op kantoor tegenover jou! :D
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 16

Berichtdoor Pancake » 05 jul 2016 15:47
Blijkbaar is het €50-briefje het meest gebruikte eurobankbiljet. Er zijn zelfs meer €50-bankbiljetten in omloop dan 5, 10 en 20 eurobankbiljetten tesamen. Ik wist dat echt niet :o Van het moment dat er twintig euro of meer in mijn portefeuille zit, voel ik mij al ongemakkelijk, laat staan zo een paar €50-biljetten op zak hebben.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Pancake

Berichtdoor Thor » 05 jul 2016 19:32
...het feit dat rector Rik Torfs op de proclamatie aan KULeuven campus Brussel zojuist de Milieu- en Preventiemanagers vergeten was te vernoemen. Meer lof voor de alumni handelswetenschappen en handelsingenieurs. Een pijnlijke fout als je het mij vraagt: nu zijn MPM'ers meer dan nodig. Spreken is zilver, zwijgen is goud... Ik heb gesproken.
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Pancake » 08 jul 2016 01:05
Ik wist niet dat er holebi's waren die zo hokjesdenkend en negatief zijn over hun eigen geaardheid. Daar kan ik echt niet bij. Als je wil dat de wereld er voor ons wat beter uit ziet, begin dan bij jezelf. :x

Pancake

Berichtdoor Coincidence » 08 jul 2016 01:39
Pancake schreef:Ik wist niet dat er holebi's waren die zo hokjesdenkend en negatief zijn over hun eigen geaardheid. Daar kan ik echt niet bij. Als je wil dat de wereld er voor ons wat beter uit ziet, begin dan bij jezelf. :x

:adore:
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor JFK » 08 jul 2016 08:46
Pancake schreef:Ik wist niet dat er holebi's waren die zo hokjesdenkend en negatief zijn over hun eigen geaardheid. Daar kan ik echt niet bij. Als je wil dat de wereld er voor ons wat beter uit ziet, begin dan bij jezelf. :x

Je zou ervan verschieten hoe narrow-minded holebi's kunnen zijn. :wink:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Thor » 10 jul 2016 20:31
Het feit dat bachelor verpleegkunde nu in Vlaanderen volgend jaar 4 jaar duurt.
Het is net zoals de opleiding kinesitherapie die vroeger op hogeschool bestond (3 jaar) en nu enkel op universitair niveau te volgen is (5 jaar).
Eigenlijk wel terecht, want in de zorgsector moet je wel wat verstand hebben met waarmee je bezig bent. Want met een mensenleven speel je niet.
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Wiske » 11 jul 2016 03:21
Mijn zus. Ze zei voor de match dat Ronaldo door blessure out ging moeten, dat hij zou wenen en dat Portugal zonder hem kampioen zou spelen. Wtf?
:grouphug:
Wiske
Schattigaard van 2016

Leeftijd: 16

Berichtdoor Thor » 11 jul 2016 20:00
Amai, ik heb vandaag de krant nog niet bekeken, zeg!
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor idk » 11 jul 2016 22:11
Hoeveel was er uit een kleine valies kan komen.
Spoiler! :
En la mamma is op reis dus ik zal zelf mogen wassen, de was ophangen en strijken :crazy:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/uploads/2016/01/idk.jpg
idk
Moderator van het jaar 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor Thor » 14 jul 2016 13:01
In wat voor luxueuze maatschappij wij leven.
Thor
Senior user
Senior user

Berichtdoor Nora79 » 14 jul 2016 15:14
de dubbelzinnigheid in het spelletje 'Switch'

De kandidaten moesten een woord vormen met de letters [aarsig]

Sigaar
Nora79
Senior user
Senior user

Leeftijd: 38

Berichtdoor Confusion » 14 jul 2016 20:54
...hoe kleingeestig sommige mensen ineens worden wanneer ze hun goestingeske niet krijgen.

Een vrouw van bij ons in't straat wil een petitie opstarten om de bomen in onze achtertuin te laten omhakken. Die staan daar al sinds voordat mijn ouders het huis kochten, ondertussen meer dan 20 jaar geleden, en die vrouw woonde toen ook al in 't straat. Nooit klachten van gehad, maar nu opeens wel. Waarom? Omdat mijn moeder weigerde het vuile werk voor haar op te knappen bij een burenruzie waar wij niets mee te maken hebben! Dus nu moeten onze bomen maar weg.

Hoe is het toch mogelijk...
Confusion
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 23

369 berichten • Pagina 14 van 191 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16, 17 ... 19

Keer terug naar Post-It!