Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
369 berichten • Pagina 2 van 191, 2, 3, 4, 5 ... 19

Re: Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Berichtdoor Mirza » 15 nov 2013 13:22
http://www.independent.co.uk/news/uk/home-news/pope-francis-sends-out-survey-to-ask-catholics-about-gay-sex-abortion-and-contraception-8941336.html

Je kan natuurlijk bedenkingen hebben bij de manier waarop de vragen zijn opgesteld, of de mening van de doorsnee gelovige die de survey zal invullen effectief meer openminded is dan de officiële opinie van de katholieke kerk.. Maar hojo :D Niet gedacht dat ik ooit (een beetje) respect zou kunnen voelen voor een hooggeplaatste leider binnen eender welk religieus systeem.
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker
Mirza
Regular user
Regular user

Berichtdoor Hades » 20 nov 2013 02:47
Vandaag ontdekte ik dat ik met momenten gewoon het bloed door mijn (rechter)oor kan horen stromen, zonder daar enige druk op te leggen...
Hades
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 29
Geslacht: Man

Berichtdoor BiNDing » 20 nov 2013 12:07
Hades schreef:Vandaag ontdekte ik dat ik met momenten gewoon het bloed door mijn (rechter)oor kan horen stromen, zonder daar enige druk op te leggen...

Heh? :o
Wat stak jij uit?
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor mientje » 20 nov 2013 17:47
Mijn broer vroeg mijn mening over wat hij best zou doen, dat voelt goed.
mientje
Forum addict
Forum addict

Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Hades » 20 nov 2013 19:51
BiNDing schreef:
Hades schreef:Vandaag ontdekte ik dat ik met momenten gewoon het bloed door mijn (rechter)oor kan horen stromen, zonder daar enige druk op te leggen...

Heh? :o
Wat stak jij uit?

Absoluut niks bijzonders ;)
Hades
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor redwings » 20 nov 2013 20:54

Ik heb dat ook , maar vaak als ik neerlig en bijvoorbeeld wat stress heb, blijkbaar staan je hersenen dan onder wat spannen en komt er zo iets meer druk op je slagader dicht bij je oor :)
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

Leeftijd: 23

Re: Re : Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Berichtdoor Hades » 21 nov 2013 02:35
redwings schreef:

Ik heb dat ook , maar vaak als ik neerlig en bijvoorbeeld wat stress heb, blijkbaar staan je hersenen dan onder wat spannen en komt er zo iets meer druk op je slagader dicht bij je oor :)

Ja dat is vrij bekend, dat heb ik zo ook wel vaker ;-)
Maar dat ik het zo kan horen (ook vandaag even) verbaasde me, vooral wetende dat ik aanleg heb voor een eerder lage bloeddruk, al is de stress bij momenten wel hoog.
Hades
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Amigo » 22 nov 2013 18:15
De temperatuur 's morgens! brr :cry2:
Amigo
Senior user
Senior user

Berichtdoor miss fraise » 22 nov 2013 23:29
Ik heb net ontdekt dat ik -onder deze naam- al 4,5 (!) op het forum zit. Wow, zot! En dus ook al die tijd een paar goeie vriendjes heb gemaakt. :love:
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:
miss fraise
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor _viooltje_ » 24 nov 2013 21:18
Een kleine maand na mijn coming-out bij mijn moeder:
ik: -En, ben je er al aan gewend dat ik op vrouwen val?
zij: -Goh ja, weet je, ik heb daar eigenlijk niet meer aan gedacht...

Ik ben blij dat ze het aanvaardt en zo, maar dit. :o
En of het nu waar is of niet, het is toch niet waar ik op hoopte.
_viooltje_
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Disco Trut » 02 dec 2013 19:59
De onbeschoftheid van sommige medemensen.

Er werd een verkeerd telefoonnummer opgenomen in een elektronisch dossier. Ik probeer de persoon in kwestie te bereiken en draai dus (onwetend) een fout nummer.

Een man neemt de telefoon op met een: "Ja, watte?"

Beleefd als ik ben stelde ik mij voor met mijn beroep en mijn naam en informeerde ik of ik met mijnheer X sprak, waarop de man mij antwoordde: "Nieje jong, ge zijt hier bij Blommaerts." Halverwege mijn eigen: "Excuseer mijnheer, dan heb ik vast een verkeerd nummer gedraaid, mijn excuses en een prettige avond" werd er al opgehangen.

In de veronderstelling dat ik het nummer niet goed had gelezen (dat overkomt me wel vaker) probeerde ik opnieuw.

De telefoon werd opgenomen met een "Ej verdoeme, onnozel wijf, laat me gerust!" en ingehaakt.

Ik was daar toch even niet goed van.

Tegelijk voel ik me nu verbonden met call-center-personeel en consoorten.

Lieve forummers, beleefdheid kost nooit geld en zelden of nooit moeite.

En nu heb ik zin om met achtergehouden nummer een stuk of zestig nachtelijke telefoontjes te plegen naar "mijnheer Blommaert".

:twisted:
Silly things do cease to be silly if they are done by sensible people in an impudent way.

Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity.
Disco Trut
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31

Berichtdoor Homba » 02 dec 2013 22:33
Hoe verbaasd de Chinese doctoraatsstudent was die mee wou klimmen in Brussel en rotsen verwachtte in plaats van een klimzaal.
Homba
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Mirza » 03 dec 2013 14:44
"The most common way people give up their power is by thinking they don't have any" - Alice Walker
Mirza
Regular user
Regular user

Berichtdoor Sylvan » 03 dec 2013 16:02

ik ging juist hetzelfde posten.
ik ben verontwaardigd
en kwaad
kwaad over de schending van de scheiding der machten, kwaad over het feit dat justitie zo hard faalt dat gasboetes nodig zijn. kwaad over dat er niets aan gedaan word. veel blabla maar weinig boemboem zowel door politiek als justitie zelf. kwaad over de verzuring van de samenleving. kwaad dat er nergens meer buiten de lijntjes gekleurd mag worden (doe maar gewoon, dat is al gek genoeg). kwaad over de hypocrisie van de politiekers, al die burgemeesters die zeggen: "wij gaan de verlaging naar 14 jaar niet gebruiken in onze stad" waarom stem je dan in godsnaam voor de gaswet?
en dat is niet het eerste flagrante misbruik van de GAS wetgeving. waarom bestaat dat ding eigenlijk nog? en waarom vinden we dat allemaar maar oké?

weg met de GASwet, geef tegenGAS!
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

Berichtdoor Chocopot » 03 dec 2013 17:53
Ik was vandaag verbaasd over het feit dat mijn ex weer eens een berichtje heeft gezonden. Dat is al eeuwen geleden dat die iets van haar liet horen. Ik dacht al gemerkt te hebben dat het uit was met haar lief, wat nu bevestigd is. Dus eigelijk ben ik zo verrast niet dat ze nog eens zend. Ik ben natuurlijk van het type die dan de mensen steunt. Ik vraag me nu enkel af of ik naïf ben dat ik nog antwoord na haar zo lang niet gehoord te hebben (ik heb nochtans vroeger wel de moeite gedaan maar dat was niet wederzijds). Achja ik zie wel wat er gebeurd zeker?
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
Chocopot
Senior user
Senior user

Berichtdoor Homba » 03 dec 2013 18:34
Sylvan schreef:
ik ging juist hetzelfde posten.
ik ben verontwaardigd
en kwaad
kwaad over de schending van de scheiding der machten, kwaad over het feit dat justitie zo hard faalt dat gasboetes nodig zijn. kwaad over dat er niets aan gedaan word. veel blabla maar weinig boemboem zowel door politiek als justitie zelf. kwaad over de verzuring van de samenleving. kwaad dat er nergens meer buiten de lijntjes gekleurd mag worden (doe maar gewoon, dat is al gek genoeg). kwaad over de hypocrisie van de politiekers, al die burgemeesters die zeggen: "wij gaan de verlaging naar 14 jaar niet gebruiken in onze stad" waarom stem je dan in godsnaam voor de gaswet?
en dat is niet het eerste flagrante misbruik van de GAS wetgeving. waarom bestaat dat ding eigenlijk nog? en waarom vinden we dat allemaar maar oké?

weg met de GASwet, geef tegenGAS!

Dat, en blijkbaar wil de sp.a nu ook al een wetsvoorstel indienen dat kraken, het bezetten van bedrijven en stadhuizen etc. strafbaar maakt. Progressief, ahum.
Homba
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Gasquet » 03 dec 2013 18:50
Homba schreef:Dat, en blijkbaar wil de sp.a nu ook al een wetsvoorstel indienen dat kraken, het bezetten van bedrijven en stadhuizen etc. strafbaar maakt. Progressief, ahum.

:o :o

Meen je dat, ik kan dat bijna niet geloven?
Ik ben een vaste slaper. Volgens hem was het makkelijker om mij in bed te krijgen dan er terug uit.
Gasquet
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 28

Berichtdoor Liro » 03 dec 2013 18:54

Is dat geen schending van het recht op vrije meningsuiting? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen dat gaan betalen?
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.
Liro
Senior user
Senior user

Leeftijd: 33

Berichtdoor Mirza » 03 dec 2013 20:55
Liro schreef:Is dat geen schending van het recht op vrije meningsuiting? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen dat gaan betalen?

Dat zou ik ook denken. Maar gewoon alleen het feit dat er meerderen daar denken dat zo'n tegenreactie, in de verste verte, nog maar een goed idee kan zijn en dat dan ook effectief uitvoeren..
Het parket was eerst ingeschakeld blijkbaar, maar die gaf er geen gevolg aan.

http://www.knack.be/nieuws/belgie/vrijheid-van-meningsuiting-toevertrouwen-aan-gas-ambtenaar-is-de-democratie-onwaardig/article-opinion-118276.html

@ Homba: sp.a is al langer geen fluit waard, maar daar zou ik graag meer over weten.
Mirza
Regular user
Regular user

Berichtdoor Sylvan » 03 dec 2013 21:20
Liro schreef:

Is dat geen schending van het recht op vrije meningsuiting? Ik kan me niet voorstellen dat die mensen dat gaan betalen?

als men het blijkbaar de schending van de machten al niet erg vind :roll:
what kind of man loves like this?
Sylvan
Senior user
Senior user

369 berichten • Pagina 2 van 191, 2, 3, 4, 5 ... 19

Keer terug naar Post-It!