Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw
Contacteer:

Re: Vandaag was ik verbaasd over...[6]

Bericht door Mevrouw Burton » 20 jan 2015 20:52

de kostprijs van mijn prints bij de drukker. 85euro.

nemesis
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Bericht door nemesis » 20 jan 2015 21:25

Mevrouw Burton schreef:de kostprijs van mijn prints bij de drukker. 85euro.
Auuu! Hoeveel prints moest je wel niet maken dan?
Ἕρος δαὖτ᾽ ὲτίναξεν ἔμοι φρένας, ἄνεμος κατ᾽ ὄρος δρύσιν ἐμπέσων.

kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Bericht door kinderknieën » 20 jan 2015 21:35

Gasquet schreef:
kinderknieën schreef:

:lovesigh:

Kinderknieën in het machtige muziekcovertopic. Soms verbaas ik me erg over haar smaak. Zeker omdat ze mij toevertrouwde dat ze dat stiekem meende.
EN OF :lovesigh: :sun: :woot: :chickenrun: Een van de meest emotionele en oprechte covers die ik ooit hoorde.
Die woont trouwens bij mij in de buurt, ik zie haar regelmatig wandelen en dan voel ik steeds de drang om Lieve kleine piranha te zingen.

OT: Ik ga binnenkort rondleidingen geven in het dinomuseum. Vandaag kreeg ik het materiaal dat ik daarvoor moet lezen. Het is intens veel. Ondertussen leerde ik wel al dat er destijds in Bernissart een vingerkootje van een Altispinax gevonden werd. Feest!
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 21 jan 2015 12:36

Het is zo raar hoe je met sommige mensen zo vlot een gesprek kunt voeren en met andere komt het gewoon niet los. Vooral omdat die lijn virtueel wordt doorgetrokken. Rare wereld.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 21 jan 2015 22:50

Je kan het zo gek niet bedenken of er bestaat wel iets voor. :o

http://atv.be/nieuws/2015-01-21/hotel-v ... MAfSnK9KnN
Come quickly, I'm tasting stars!

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 22 jan 2015 00:14

Coincidence schreef:Je kan het zo gek niet bedenken of er bestaat wel iets voor. :o

http://atv.be/nieuws/2015-01-21/hotel-v ... MAfSnK9KnN
ja duuuuuh doen wij ook op men werk. niet iedereen kan zen (grotere) planten binnenzetten in de winter en veel planten die wij zetten kunnen eigenlijk niet tegen de winter. plus die planten hebben ook een rustperiode nodig dus zomaar in de woonkamer is ook niet goed want dan blijven ze groeien.
kinderknieën schreef:
Gasquet schreef:
kinderknieën schreef:

:lovesigh:

Kinderknieën in het machtige muziekcovertopic. Soms verbaas ik me erg over haar smaak. Zeker omdat ze mij toevertrouwde dat ze dat stiekem meende.
EN OF :lovesigh: :sun: :woot: :chickenrun: Een van de meest emotionele en oprechte covers die ik ooit hoorde.
Die woont trouwens bij mij in de buurt, ik zie haar regelmatig wandelen en dan voel ik steeds de drang om Lieve kleine piranha te zingen.

OT: Ik ga binnenkort rondleidingen geven in het dinomuseum. Vandaag kreeg ik het materiaal dat ik daarvoor moet lezen. Het is intens veel. Ondertussen leerde ik wel al dat er destijds in Bernissart een vingerkootje van een Altispinax gevonden werd. Feest!
true het is oprecht enzo maar toch "verscheur me" wel mijn trommelvliezen zijn wel gescheurd
JFK schreef:
Pancake schreef:Het weerbericht op de RTBF is zo modern... :lovesigh:
Het weerbericht van de RTBF heeft Tatiana Silva (ex-Miss België/ex-mevrouw Stromae)

Afbeelding

En wij krijgen Frank en Sabine. :what: Zo oneerlijk.
wij hebben tenminste weerpresentators die wetenschappen hebben gestudeerd. ipv een bimbo die ze de autocue laten aflezen. dat is een trend die gerust in het buitenland mag blijven
what kind of man loves like this?

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 22 jan 2015 08:46

Sylvan schreef: wij hebben tenminste weerpresentators die wetenschappen hebben gestudeerd. ipv een bimbo die ze de autocue laten aflezen. dat is een trend die gerust in het buitenland mag blijven
Ze heeft nochtans aan de ULB gezeten.

Soit. Moest het een knappe stud vs Frank geweest zijn, ging je wel anders praten. Dit zeg je nu gewoon omdat het een vrouw is. :greentongue:
Fluctuat nec mergitur

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 22 jan 2015 08:51

Sylvan schreef:
Pancake schreef:Het weerbericht op de RTBF is zo modern... :lovesigh:
JFK schreef:Het weerbericht van de RTBF heeft Tatiana Silva (ex-Miss België/ex-mevrouw Stromae)

Afbeelding

En wij krijgen Frank en Sabine. :what: Zo oneerlijk.
wij hebben tenminste weerpresentators die wetenschappen hebben gestudeerd. ipv een bimbo die ze de autocue laten aflezen. dat is een trend die gerust in het buitenland mag blijven
Sinds wanneer is RTBF buitenland? :lol:
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 22 jan 2015 22:58

JFK schreef:
Sylvan schreef: wij hebben tenminste weerpresentators die wetenschappen hebben gestudeerd. ipv een bimbo die ze de autocue laten aflezen. dat is een trend die gerust in het buitenland mag blijven

Soit. Moest het een knappe stud vs Frank geweest zijn, ging je wel anders praten. Dit zeg je nu gewoon omdat het een vrouw is. :greentongue:
ja ze is na haar verkiezing begonnen aan pol&soc, nergens staat er dat ze het ook afgemaakt heeft (of ik vind het niet). nope zou ik ook niet zeggen. is gewoon zo sexistisch.
Pancake schreef: Sinds wanneer is RTBF buitenland? :lol:
dat is een trend die vooral in de USA gestart is. tot nader order wel nog altijd buitenland

OT: voor het eerst in mijn leven een erfenis-spam-mail gehad:

Dear misgespelde naam,

Please, i Want to introduce my self on this business opportunity to
you My name is Phillip Johnson, A Fiduciary bank Attorney At Law. i
wish to know if we can work together.

I Would like you stand as the surviving beneficiary to my deceased
client (Engr.G.A misgespelde naam) Who made some deposit of ( $17.5
MILLION, ) He died without leaving any WILL and any registered next of
kin and as such the funds now have open beneficiary mandate.

Kindly get in touch with me through my email address
(phillipj01673@hotmail.com) with your information For more guild lines
to the repatriation of this fund.

FULL NAME :
CONTACT EMAIL :
CONTACT PHONE NUMBER :
HOME ADDRESS :
OCCUPATION :
May His Fragile Soul Rest In Perfect Peace Amen !!!

Regards,

Phillip Johnson Esq.
phillipj01673@hotmail.com

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 22 jan 2015 23:04

Sylvan schreef:
JFK schreef:

ja ze is na haar verkiezing begonnen aan pol&soc, nergens staat er dat ze het ook afgemaakt heeft (of ik vind het niet). nope zou ik ook niet zeggen. is gewoon zo sexistisch.
dat is een trend die vooral in de USA gestart is. tot nader order wel nog altijd buitenland
Je zegt nochtans dat de trend in het buitenland moet blijven, terwijl die trend net al in het binnenland zit.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 23 jan 2015 00:06

Pancake schreef:
Sylvan schreef:
JFK schreef:

Je zegt nochtans dat de trend in het buitenland moet blijven, terwijl die trend net al in het binnenland zit.
hiervoor citeer ik een nederlandse journalist die in de rand van brussel woonde wiens naam ik al lang vergeten ben:
jullie culturen zijn zo verschillend dat jullie zo goed als in verschillende landen wonen. jullie hebben aparte kranten, tv-kanalen, radiozenders, regeringen en zelfs celebrity's
wallonië is buitenland

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 23 jan 2015 08:52

Sylvan schreef: wallonië is buitenland
Wat een bullshit.

Het gaat erom hoe je er zelf tegenover staat. Kijk eens over de taalgrens heen en je zult merken dat er bitterweinig verschil is. Het is niet omdat jij persoonlijk geen Franstalige kranten of tv kijkt of met Franstalige Belgen praat, dat iedereen zo is.
De verschillen tussen België en pakweg Nederland is veel groter dan de onderlinge verschillen tussen Vlaanderen en Wallonië. En misschien evengroot als het verschil tussen West-Vlaanderen en Limburg.
Een gemeenschappelijke taal definieert (in tegenstelling tot wat sommige mensen die nog leven in de 19de eeuw) niet een volk. Het gaat erom wat je ziet als een verschil en wat als een gelijkenis.

OT.
Bovenstaande uitspraken dus.
Fluctuat nec mergitur

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 23 jan 2015 09:58

Sylvan schreef:wallonië is buitenland
Afbeelding
Als Willem I der Nederlanden er niet geweest was, sprak jij nu Frans. Het scheelde letterlijk een haar of je was een Waal.

Ot: Net als JFK: de bovenstaande uitspraken.
Laatst gewijzigd door Pancake op 26 jan 2015 09:14, 1 keer totaal gewijzigd.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 23 jan 2015 13:18

Als ik naar de Ardennen ga, heb ik toch het gevoel van in het buitenland te zitten. Niet vanwege de taal, maar eerder qua bouwstijl van huizen, afscheiding van tuinen. Ook de straten die dunner lijken door de muurtjes eromheen. Dat het daar heuvelig is, is nu niet onmiddellijk een geldig criterium maar doet toch aanvoelen als het buitenland.

OT: Eum, ik hoor hier niet te zijn denk ik.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 23 jan 2015 16:52

Chocopot schreef:Als ik naar de Ardennen ga, heb ik toch het gevoel van in het buitenland te zitten. Niet vanwege de taal, maar eerder qua bouwstijl van huizen, afscheiding van tuinen. Ook de straten die dunner lijken door de muurtjes eromheen. Dat het daar heuvelig is, is nu niet onmiddellijk een geldig criterium maar doet toch aanvoelen als het buitenland.

Allemaal goed en wel, maar "Wallonië is buitenland" heeft toch meteen een andere betekenis dan "Ik heb het gevoel in het buitenland te zitten als ik in Wallonië ben". Het een drukt een gevoelswaarde uit, het ander al meteen een pak meer onverdraagzaamheid.

disneylover**
Regular user
Regular user

Bericht door disneylover** » 23 jan 2015 16:54

Chocopot schreef:Als ik naar de Ardennen ga, heb ik toch het gevoel van in het buitenland te zitten. Niet vanwege de taal, maar eerder qua bouwstijl van huizen, afscheiding van tuinen. Ook de straten die dunner lijken door de muurtjes eromheen. Dat het daar heuvelig is, is nu niet onmiddellijk een geldig criterium maar doet toch aanvoelen als het buitenland.

Oh de ardennen :lovesigh:
Zo mooi met de riviertjes en huisjes <3

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 23 jan 2015 19:37

Bij het rommelen in oude dozen, vond ik een cursus uit Kortrijk die moeilijker was dan zijn evenknie uit Gent!

Sylvan
Senior user
Senior user

Bericht door Sylvan » 23 jan 2015 19:39

hoe snel mensen dingen serieus opvatten en niemand een grapje snapt als het geschreven word -_-

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 23 jan 2015 19:40

... hoe dt-fouten nog hardnekkig aanwezig zijn bij menig Nederlandssprekende.

AmillionFaces23
Experienced user
Experienced user

Bericht door AmillionFaces23 » 23 jan 2015 19:54

Pancake schreef:... hoe dt-fouten nog hardnekkig aanwezig zijn bij menig Nederlandssprekende.
Autch! :D

OT: het feit dat ik hier 'al' (of misschien 'nog maar') aan 100 posts zit!
Happiness is but a state of mind.
Anytime you want, you can cross the state line.

Gesloten