How weird are you? [2]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
234 berichten • Pagina 11 van 121 ... 8, 9, 10, 11, 12

Re: How weird are you? [2]

Berichtdoor mientje » 21 feb 2015 17:58
Soms doe ik alsof ik deejay op mijn laptop, terwijl ik niet eens met muziek bezig ben. Maar indrukwekkend op de toetsen drukken is gewoon imposanter dan een saaie klikklik.
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Coincidence » 07 jun 2015 21:35
Cola in een blikje gieten vanuit de fles, omdat ik het voor het moment even leuker vond om het uit een blikje dan uit een glas te drinken.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24
Geslacht: Man

Berichtdoor Pancake » 28 dec 2015 22:18
Ik heb drie verschillende manieren om de letter 't' te schrijven, afhankelijk van de plaats in het woord en de voorgaande of volgende letters. :p
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Leeftijd: 21

Berichtdoor Hombie » 29 dec 2015 00:00
Goh, heb wel enkel trekjes :p
Off the top of my head:
-> Ik moet de dag eindigen op een sigaret, al heb ik van de hele dag zelfs nog geen zin gehad in een saf, ben ik snotverkouden of is het hondenweer, er moet iets vast zijn dat de dag afrond en dat is voor mij tegenwoordig (allé, al een paar jaar) een sigaret.
Algemeen plan ik soms op voorhand van "dan kan ik roken" of "dan loop ik vlug om een snack/koffie" of "dan doe ik dit", en of ik nu zin heb of niet en hoewel ik verder elke formele planning die ik maak negeer moet ik die vooropgestelde planning dan volgen en geraak ik echt gepikeerd als iemand dat op welke manier dan ook verhindert, zelfs al hebben ze dat zelf niet door natuurlijk :p

-> Als ik echt zin heb zing ik mee, of het nummer nu in mn koptelefoon of alleen in mn hoofd speelt en of er nu mensen rond me zitten of niet, Zeker als het mensen zijn die ik toch niet ken maar gewoon passeren terwijl ik een saf rook op de trap van de Blandijn ofzo

-> Es vlug door dit topic gescrold en zoveel herkenbare dingen tegengekomen xD
"My lips and fingertips were stone, I wore my heart on my jeans
I sang the blues like the dogs, left too long in the street,
I still sing the blues with the dogs"
The Gaslight Anthem - Wherefore art thou, Elvis?
Hombie
Senior user
Senior user

Berichtdoor geeninspiratie » 29 dec 2015 01:44
Pancake schreef:Ik heb drie verschillende manieren om de letter 't' te schrijven, afhankelijk van de plaats in het woord en de voorgaande of volgende letters. :p

Hetzelfde maar dan met de r.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Mevrouw Burton » 02 jan 2016 01:34
K'heb ook wel meerdere 'vreemde' trekjes vrees ik..
Alvast enkele ervan:
- Wanneer ik op straat (te voet, fiets, ...) iemand kruis, dan doe ik dat (logischerwijs) altijd aan de rechterkant. Maar wanneer die andere persoon om een of andere reden mij aan de verkeerde kant wil kruisen dan begin ik mentaal te flippen, bedenk ik doemscenario's (met botsen en vallen) en zoek ik al woorden bij elkaar om mezelf te verdedigen en aan te tonen dat ik in "m'n recht" ben. Totaal zinloos eigenlijk, maar ik blijf het keer op keer doen.

- Wanneer iemand (die ik niet zo extreem graag heb) mij een kus geeft of aanraakt, dan voel ik dat de godganse dag op die plaats.
Om de foute gedachten wat te weren zal ik maar een voorbeeldje geven. Op mijn vakantiejob is het de traditie om telkens je toekomt op het werk iedereen te gaan begroeten met een kus (op de wang). Een van m'n bazen geeft van die ongelooflijk natte zoenen die ik dan echt voor de rest van de dag op m'n wang voel staan. Een beetje voos.

- Wanneer ik was aan het droogrek hang wil ik per kledingstuk dezelfde soort/kleur wasknijpers gebruiken. Daardoor zit ik vaak dubbel zolang aan het ophangen van de was omdat ik altijd moet zitten grabbelen in die bak met wasknijpers om twee dezelfde te vinden.

(en zo heb ik er nog wel een paar)
Mevrouw Burton
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Darkcrow » 02 jan 2016 13:38
Ik heb zo de vreemde gewoonte om naar muziek te luisteren, klinkt niet zo vreemd maar ik luister telkens naar hetzelfde liedje dat ik telkens herhaaldelijk luister tot ik het beu ben. En dat kan soms lang duren.

Ik heb zo de vreemde gewoonte als ik diep in mijn gedachte ben verzonken om dan rond te lopen.

ik heb zo de vreemde gewoonte om strips van achter naar voor te lezen (heeft er mischien mee te maken dat manga achterstevoren worden gedrukt). Hoe de de oudjes dan kijken als ik in de bus of trein een manga aan het lezen ben.
Darkcrow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Robbe » 02 jan 2016 14:13
In de examenperiodes ontwikkel ik altijd wel vreemde rituelen.
Dit verschilt ook echt elke examenperiode. Enkele voorbeeldjes uit vorige perioden:

-Ik moest voor ik probeerde in te slapen altijd hetzelfde zinnetje zeggen.
-Voor ik mijn gsm uitzette moest ik mij op Swarm hebben ingecheckt met het vak waarvan ik examen heb in de beschrijving.
-Als ik thuiskom van een examen moet ik volgens een vast doorkruispatroon mijn vak doorstrepen en het volgende vak omcirkelen, dat zou zorgen voor een 'vasthouding' van de leerstof.
-Ik moest en ik zou telkens de 'uitdeler' zijn van de examens. Als ik niet aan iedereen succes had gezegd, dan zou ik failen.
-Op mijn kladblad moest altijd mijn naam, de datum, klas, vakken en nummer staan, in een vast patroon en onderstreept met een latje en daaronder 'prettige vakantie'. #slijmslijm
-Als er 'succes' op het examen stond, moest en zou ik eronder 'dank u' schrijven, anders zou ik failen.
-Voor mij op mijn bureau moest een kaarsje branden de avond voor elk examen. Inademing van de rook ervan bij uitblazen zou ervoor zorgen dat alle kennis in mijn hoofd bleef hangen.

Dat was het middelbaar.... En ik had nog wel vreemde gewoontes die ik jullie bespaar: genoeg weirdness voor vandaag ;)
Ik ben benieuwd tot wat de hogere studies mij zullen brengen :D
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor TylerXD » 02 jan 2016 21:15
Ik kom soms bewust te laat, vooral als ik met vrienden afspreek. Zo ben ik zeker dat die persoon/personen al aanwezig is/zijn en moet ik zelf niet wachten, want op de een af andere manier vind ik het nogal awkward om op mensen te wachten. Het hangt echter wel af met wie, waar, wanneer... en er is totaal geen regelmaat te vinden :hmm:
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor geeninspiratie » 13 jan 2016 23:33
Als ik aan het lezen ben en er een personage knipoogt, kan ik pas verder lezen als ik ook heb geknipoogd in het echt.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Samotex » 14 jan 2016 02:29
Haha, of wanneer een presentator op TV zegt: ik wens u nog een goede avond zeg ik wel eens: voor u ook nog een goede avond gewenst;

Verder is het me al enkele keren overkomen dat ik in een zakelijk gesprek met iemand ben betrokken en ik denk: nu zou ik het liefst zeggen: ik kan u niet meer weerstaan.
Of je komt in douches van je sportclub, een leuke man begint over koetjes en kalfjes te praten en ik denk: wat doe je mij aan? Je bent gewoon fantastisch.
Samotex
Senior user
Senior user

Berichtdoor redwings » 13 apr 2016 21:15
Ik genoot van enkele uurtjes met mijn oordoppen in, ook al studeerde ik niet, maar die stilte :love:
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Leeftijd: 23

Berichtdoor LumpySpacePrince » 14 apr 2016 19:19
Als ik aan een kassa kom in le supermarche breekt het zweet me al uit :oops:
Moet ik eerst hallo zeggen?
Moet ik eerst mijn pas hier in steken?
Neem ik eerst het wisselgeld of laad ik alles al in?
WAAROM KOMEN DE PRODUCTEN VAN DE VOLGENDE KLANT AL AF DE BAND GEROLD IK WAS NOG NIET KLAAR!
'Sorry dit is een betaalkaartkassa'

Daarna moet ik altijd wat mentosjes nemen die ik dan meegrabbel aan de kassa :lol:
Yeah, whatever, fine.
LumpySpacePrince
Senior user
Senior user

Leeftijd: 16

Berichtdoor TheQuibbler » 14 apr 2016 20:12
Een klant die hallo zegt wordt door mij dubbel geapprecieerd! :mrgreen:
TheQuibbler
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 22

Berichtdoor vorvzie » 15 apr 2016 07:38
Dries schreef:Als ik aan een kassa kom in le supermarche breekt het zweet me al uit :oops:
WAAROM KOMEN DE PRODUCTEN VAN DE VOLGENDE KLANT AL AF DE BAND GEROLD IK WAS NOG NIET KLAAR!

Daarna moet ik altijd wat mentosjes nemen die ik dan meegrabbel aan de kassa :lol:

Stiekem is dat dé reden waarom ik naar de colruyt ga, ze laden dat gewoon voor mij in :D
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.
vorvzie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor JFK » 15 apr 2016 08:50
Dries schreef:Als ik aan een kassa kom in le supermarche breekt het zweet me al uit :oops:

Ik betaal nooit voor mijn boodschappen helemaal opgeborgen zijn . :twisted: Geen geduld = geen geld. 8)
En anders moeten ze maar een systeem invoeren zoals in de VS of UK waarbij de kassabediende je aankopen opbergt.

Spoiler! :
Ter mijne verdediging: ik ben wel heel snel, efficiënt en heel behendig om mijn aankopen in zakken te steken. Ik wil hen ook niet teveel laten wachten natuurlijk. :ibi:
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Wiske » 27 apr 2016 23:14
Als iemand een compliment over mijn kleren of mijn haar ofzo geeft, zeg ik: 'Ik weet het' ipv dankuwel of iets dergelijks. Gewoon, omdat ik dat compliment niet beschouw als voor mij maar voor bv. mij blouse en dan vind ik day een logische reactie. Uit reacties van anderen blijkt dat echter niet zo te zijn. :(
:grouphug:
Wiske
Schattigaard van 2016

Leeftijd: 17

Berichtdoor Pancake » 27 apr 2016 23:25
Wiske schreef:Als iemand een compliment over mijn kleren of mijn haar ofzo geeft, zeg ik: 'Ik weet het' ipv dankuwel of iets dergelijks. Gewoon, omdat ik dat compliment niet beschouw als voor mij maar voor bv. mij blouse en dan vind ik day een logische reactie. Uit reacties van anderen blijkt dat echter niet zo te zijn. :(

Ik ken iemand die dat ook doet en vind dat persoonlijk redelijk arrogant. Ik ben dan minder geneigd een compliment te geven, want het lijkt dan alsof die persoon het toch niet op prijs stelt.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Knapste mannelijke forummer 2016

Berichtdoor Robbe » 27 apr 2016 23:38
Pancake schreef:
Wiske schreef:Als iemand een compliment over mijn kleren of mijn haar ofzo geeft, zeg ik: 'Ik weet het' ipv dankuwel of iets dergelijks. Gewoon, omdat ik dat compliment niet beschouw als voor mij maar voor bv. mij blouse en dan vind ik day een logische reactie. Uit reacties van anderen blijkt dat echter niet zo te zijn. :(

Ik ken iemand die dat ook doet en vind dat persoonlijk redelijk arrogant. Ik ben dan minder geneigd een compliment te geven, want het lijkt dan alsof die persoon het toch niet op prijs stelt.

Als iemand mij een compliment geeft op kleding, dan word ik daar zeer ongemakkelijk van. Dan begin ik zo ongemakkelijk te lachen en voel ik me verplicht ook een compliment over de ander te maken :') ...
Maar als het van m'n beste vrienden/vriendinnen is... durf ik dan wel eens reageren met ' I knooww' of iets dergelijks , maar dat is dat niet arrogant bedoeld natuurlijk, maar ja gewoon omdat ja... hoe leg je dat uit.... Omdat ja dat zo gaat onder good friends ^^
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?
Robbe
Meest gemiste forummer 2016

Leeftijd: 20

Berichtdoor Wiske » 28 apr 2016 21:46
Robbe schreef:
Pancake schreef:

Als iemand mij een compliment geeft op kleding, dan word ik daar zeer ongemakkelijk van. Dan begin ik zo ongemakkelijk te lachen en voel ik me verplicht ook een compliment over de ander te maken :') ...
Maar als het van m'n beste vrienden/vriendinnen is... durf ik dan wel eens reageren met ' I knooww' of iets dergelijks , maar dat is dat niet arrogant bedoeld natuurlijk, maar ja gewoon omdat ja... hoe leg je dat uit.... Omdat ja dat zo gaat onder good friends ^^

Ik doe dat niet omdat ik mijnkleren mooier vind dan die van een ander, integendeel. Ik vind dat dat compliment niey voor mij bedoeld is, dat ik daar gen verdienste aan heb. Het is eerder in de zin van 'Ik weet het, ik vindt het ook mooi'. Maar im hb ook al gemerkt dat mensen dat niet zo aangenaam vinden, dus probeer ik er op te letten.
:grouphug:
Wiske
Schattigaard van 2016

Leeftijd: 17

234 berichten • Pagina 11 van 121 ... 8, 9, 10, 11, 12

Keer terug naar Post-It!