How weird are you? [2]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Re: How weird are you? [2]

Bericht door redwings » 09 mei 2016 20:39

Ik zit in dit zalige, prachtige weer te werken met rainy mood op de achtergrond (voor wie dat niet kent, dat is een site met geluid van de regen) om me beter te kunnen concentreren. Ik die zo van de zomer hou probeer de gekste dingen voor concentratie ;)

Grensgeval
Regular user
Regular user

How weird are you? [2]

Bericht door Grensgeval » 10 mei 2016 23:10

Met het slaapkamerraam wagenwijd open gaan slapen, want 'het is zo warm', maar wel gewoon in m'n flanellen pyjama onder een dubbel dekbed kruipen.
Welcome to my world of make believe

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 11 mei 2016 22:53

redwings schreef:Ik zit in dit zalige, prachtige weer te werken met rainy mood op de achtergrond (voor wie dat niet kent, dat is een site met geluid van de regen) om me beter te kunnen concentreren. Ik die zo van de zomer hou probeer de gekste dingen voor concentratie ;)
En werkt het? Anders hoor ik dat graag :-)

OT: Voor een opdracht moeten wij onszelf filmen terwijl we consultatie aan het doen zijn. Amai gênant als ik nu de filmpjes herbekijk. Ik zit constant te draaien op die bureaustoel en blijkbaar doe ik op een bepaald moment zelfs mijn schoenen uit! Sandalen weliswaar, maar toch, waarschijnlijk heel vreemd voor patiënten. Woepsie :wank:

BiNDing
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door BiNDing » 06 jun 2016 09:21

Ik kan op Wikipedia uren tijd verspelen door het lezen van artikels over (slag)schepen en zeeslagen uit WO 2. Hetzelfde met documentaires hierover op youtube.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 06 jun 2016 09:23

BiNDing schreef:Ik kan op Wikipedia uren tijd verspelen door het lezen van artikels over (slag)schepen en zeeslagen uit WO 2. Hetzelfde met documentaires hierover op youtube.
Oh honey...been there, done that, bought the T-shirt...
8) :whistle:

#nerdmodus
Fluctuat nec mergitur

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 07 jun 2016 00:18

Ik heb steeds het gevoel als mensen lachen rondom mij dat ze om mij lachen of over mij roddelen, daarom blijf ik liever thuis. Het is een verkeerde redenering, ik weet het, maar het is zo. Die gedachten zijn sterker dan mezelf. Ik probeer het van mij af te zetten, maar het lukt niet gemakkelijk.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Pancake
Forumkoppel 2017

How weird are you? [2]

Bericht door Pancake » 13 jun 2016 22:37

Echt in 99% van de gevallen denk ik tijdens een conversatie "Hoe grappig zou het zijn als ik hem/haar nu kus? Hoe zou die persoon en de mensen in de buurt daarop reageren?" En ik heb dat echt met heel veel mensen. Ik voel me verre van aangetrokken tot die persoon, maar ik heb die gedachte toch vaak. Gelukkig heb ik nog nooit impulsief iemand gekust waar het niet wederzijds gewild was xD
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 15 jun 2016 02:22

Afbeelding

Bovenstaande foto zou er, met mij als één van de vier heren, behoorlijk anders hebben uitgezien. Véél te leuk om enkel óf op de witte strepen te stappen óf ze net te vermijden tijdens het oversteken. :P
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 06 jul 2016 11:30

Als je in de nieuwe keuken opeens afwast en beseft dat je als enige persoon in het huis elektrische shocken voelt als je rechtstreeks met het water uit de kraan in contact komt. Volgens mij ben ik speciaal: een beetje hydrofiel of elektrisch geladen. Of gewoon een goede geleider. En nee, dit is geen fabeltje. Ik voel het echt wel.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Bericht door Galimatias » 06 jul 2016 16:27

Thor schreef:Als je in de nieuwe keuken opeens afwast en beseft dat je als enige persoon in het huis elektrische shocken voelt als je rechtstreeks met het water uit de kraan in contact komt. Volgens mij ben ik speciaal: een beetje hydrofiel of elektrisch geladen. Of gewoon een goede geleider. En nee, dit is geen fabeltje. Ik voel het echt wel.
Ik heb dat bij mij thuis ook... Niet echt handig. Gelukkig heb 'k een vaatwasmachine. :lol:
Timeo Danaos et dona ferentes.
Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:

Confusion
Senior user
Senior user

Bericht door Confusion » 11 jul 2016 00:47

Ik verzin graag verhalen die ik dan in gedachten volledig uitwerk, maar uiteindelijk nooit zal schrijven.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 06 aug 2016 09:27

Mensen zouden eens moeten zien hoe ik soms, met dancemuziek kei luid op, tijdens het strijken sta te dansen of de DJ sta uit te hangen achter de strijktafel.
Best dat ik maar oppas met dat strijkijzer in m'n hand of ik kan dit straks nog bij lompigheden en onhandigheden posten. :')
Come quickly, I'm tasting stars!

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 15 aug 2016 22:09

Coincidence schreef:Mensen zouden eens moeten zien hoe ik soms, met dancemuziek kei luid op, tijdens het strijken sta te dansen of de DJ sta uit te hangen achter de strijktafel.
Best dat ik maar oppas met dat strijkijzer in m'n hand of ik kan dit straks nog bij lompigheden en onhandigheden posten. :')
:homo:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 31 dec 2017 15:36

Ik schreef op een heel klein briefje de data en de plaats op van de eerste 10 'meetings' fzo met mijn lief. En ik weet niet eens waarom.
Spoiler! :
Ik weet het na al die tijd nog steeds liggen.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Plaats reactie