How weird are you? [2]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Hades
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Man

Re: How weird are you? [2]

Bericht door Hades » 29 okt 2013 13:52

Wat mij af en toe overkomt is dat ik iets simpels niet snap.
Zonder daar dan ondertussen over nagedacht te hebben, snap ik het net meteen als het terug opkomt.

dingetje
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door dingetje » 30 okt 2013 19:01

Ik heb graag dat alle klokken in het huis op elkaar afgestemt zijn tot op de minuut. (er mag een minuut verschil tussen zitten, misschien twee maar echt niet meer). Vandaag wees iemand me erop dat dit raar is. Het ging zo 'mo gie ziet toch wè roare wi', vrienden :love: die zijn zo (h)eerlijk.
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

CK-CA
New user
New user

Bericht door CK-CA » 10 nov 2013 01:32

Ik heb dat met mijn sokken.. Als ik ze uittrek voor het slapengaan, dan moet ik er altijd aan ruiken..

just me
New user
New user

Bericht door just me » 21 nov 2013 21:38

ik kan er niet tegen om sokken te dragen. ik draag ze wel (anders heb ik koude voeten) maar vanaf ik thuis ben moeten ze uit. Ik zit soms midden in de les mij echt te irriteren aan het feit dat ik sokken aan heb, ze zitten zo lastig.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 23 nov 2013 11:30

Voor ik slaap lig ik eerst nog 5 minuten vanalles te doen, dan weer lig ik niet goed, dan weer ligt mijn haar lastig of moet ik het nog in een staartje doen. Of heb ik jeuk daar of daar. En dan kan het lief ok niet slapen natuurlijk en krijg ik een 'wa zit gij toch weer allemaal te doen?' en dan is dat opeens voorbij en val ik als een blok in slaap.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

padzo
Regular user
Regular user

Bericht door padzo » 23 nov 2013 12:21

Wanneer ik elektrisch poets, mòet ik gewoon wachten tot de timer verstrijkt. Niet per se een slechte gewoonte, maar het is een ongelooflijk raar geval van bijgeloof.

Perdrix
Senior user
Senior user

Bericht door Perdrix » 15 dec 2013 13:27

Dingen uitwerken gaat veel beter in PowerPoint. :typ:

Skipperke
Experienced user
Experienced user

Bericht door Skipperke » 16 dec 2013 21:01

naar kroongetuigen willen kijken, maar daarna met een bang hartje gaan slapen ..

padzo
Regular user
Regular user

Bericht door padzo » 16 dec 2013 21:24

Vandaag slechts 23 keer verliefd geworden bij het rondkijken tijdens het studeren in de boekentoren. Rare ik. :lovesigh: :lovesigh:

Zonnetje
New user
New user

Bericht door Zonnetje » 19 dec 2013 19:43

Wanneer het donker is als ik buiten loop, stap ik in het midden van de straat
Life is a ticket to the greatest show on earth - Martin H. Fisher

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 21 dec 2013 21:18

'Wanneer het donker is als ik buiten loop, stap ik in het midden van de straat'

:D ik ben ook een wierdo! (ale zo omdat ik in het midden van een straat loop 's nachts)
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

Zonnetje
New user
New user

Bericht door Zonnetje » 22 dec 2013 16:59

dingetje schreef:'Wanneer het donker is als ik buiten loop, stap ik in het midden van de straat'

:D ik ben ook een wierdo! (ale zo omdat ik in het midden van een straat loop 's nachts)
Zalig dat er nog mensen zijn die dat doen, ik stel me wel iedere keer voor dat er een of andere zot, met een enorme snelheid mij eens mee zal hebben :p
Life is a ticket to the greatest show on earth - Martin H. Fisher

Kleerkastkast
Experienced user
Experienced user

Re: How weird are you?

Bericht door Kleerkastkast » 31 dec 2013 00:12

Aap in een Potje schreef:Als ik iemand nieuw toevoeg op facebook, krijg ik altijd de neiging om naar mijn eigen foto's te kijken.
Kwestie van zeker zijn da der niks gênants op staat..
novice schreef:het volume van de radio in mijn auto moet altijd een even nummer zijn

...

en ik heb hiernet weer een kwartier ofzo gediscussieerd met mezelf, al starend in de spiegel.
(damn, dees klinkt vrij creepy als ik het zo lees :D)
Schuldig. :p Ik praat constant tegen mijzelf. Voor de spiegel, als ik over straat loop of fiets, in bed,... Kwestie van voorbereid te zijn in bepaalde situaties?

Vooraleer ik ga slapen, is het zeker niet zelden dat ik mijn haar zal stijlen. Als ik in bed kruip en probeer in slaap te vallen, moet de som van de getallen op mijn wekker vervolgens een bepaald aantal zijn, namelijk 2, 8 of 13. Zo niet zal ik nog enkele minuten wachten vooraleer ik rustig in slaap kan vallen... :roll:

simonke
New user
New user

Bericht door simonke » 31 dec 2013 00:16

Haha, dit topic past zo bij mij! Ik kan echt soms zo raar zijn, ma op de leuke manier natuurlijk :angelface2:

Préttiggestoord
Senior user
Senior user

Bericht door Préttiggestoord » 31 dec 2013 00:17

Soms sla ik een bus over als ik weet dat een persoon die ik wil zien op de volgende gaat zitten.

JustMe_
Experienced user
Experienced user

Bericht door JustMe_ » 04 jan 2014 14:28

Soms ben ik zo geconcentreerd met iets bezig of zo in gedachten verzonken, dat ik vergeet om te ademen. Dat heb ik dan meestal pas door als ik draaierig en suf word, en mijn lichaam duidelijk laat merken dat ik er misschien maar even terug aan moet denken om adem te halen.

Ook kan ik me soms, na het lezen van een boek of het zien van een film in de cinema, erg onwerkelijk voelen. Dan lijkt het alsof ik mezelf niet ben en ik een andere wereld leef. Dat is zo'n ontzettend gek gevoel, dat ik het ook niet helemaal kan uitleggen. Volgens mij heb ik soms echt een tijdelijke psychose, maar al een geluk blijft dat maar 1 à 2 dagen duren meestal.
Let's meet somewhere with a pale blue sky and a warm summer breeze, a place where the leaves keep changing colour without falling down!

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 08 jan 2014 02:45

Met je hand naar je gezicht gaan om je bril goed te willen zetten, en dan merken dat je je bril gewoon niet eens op hebt :lol:
Spoiler! :
En nu vraag ik me af: waarom wou ik hem dan überhaupt goed wou zetten als ik hem toch niet op had?
Come quickly, I'm tasting stars!

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 08 jan 2014 16:07

Coincidence schreef:Met je hand naar je gezicht gaan om je bril goed te willen zetten, en dan merken dat je je bril gewoon niet eens op hebt :lol:
Spoiler! :
En nu vraag ik me af: waarom wou ik hem dan überhaupt goed wou zetten als ik hem toch niet op had?
Stoppen met amphetamines en paddenstoelen nemen om beter te studeren zal je wazige zicht wel oplossen ^^
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Beaverhausen
Experienced user
Experienced user

Bericht door Beaverhausen » 08 jan 2014 16:09

BiNDing schreef:
Coincidence schreef:Met je hand naar je gezicht gaan om je bril goed te willen zetten, en dan merken dat je je bril gewoon niet eens op hebt :lol:
Spoiler! :
Stoppen met amphetamines en paddenstoelen nemen om beter te studeren zal je wazige zicht wel oplossen ^^
Ik heb dat anders ook wel. Of andersom: voelen of ik mijn bril aan heb (terwijl je dat toch gewoon kunt zien?) en dan verschieten omdat ik mijn bril half van mijn neus duw. :p
Knock knock, anybody homo?

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 08 jan 2014 16:38

Beaverhausen schreef:
BiNDing schreef:
Spoiler! :
Ik heb dat anders ook wel. Of andersom: voelen of ik mijn bril aan heb (terwijl je dat toch gewoon kunt zien?) en dan verschieten omdat ik mijn bril half van mijn neus duw. :p
Nog nooit meegemaakt in de ene richting. Ik heb -7 en - 6.5, dus ik zie helemaal niks zonder bril. ^^
Wel mijn bril van mijn gezicht slaan als ik in mijn ogen wil wrijven en ik denk m'n lenzen in te hebben. OF het neusbeentje in je neus rammen door er tegen te slaan :cry2:
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Gesloten