How weird are you? [2]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
lenny
Forumkoppel 2017
Geslacht: Man

Re: How weird are you? [2]

Bericht door lenny » 25 mar 2013 13:46

Ik ben lenny...
Dat zegt genoeg :whistle:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 26 mar 2013 10:53

Telkens ik mijn bankrekeningen check, kan ik alleen maar denken: 'meer! Meer !! MEER !!!'

Sparen geeft me echt een kick. :yeahimcool:
Fluctuat nec mergitur

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 28 mar 2013 23:33

Mevrouw Burton schreef:Ik heb deze week gemerkt dat wanneer ik mensen, vooral oudjes, voorbijsteek bij het wandelen ik altijd doe alsof ik mank loop...
Hahahahahahahaha.
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

novice
Regular user
Regular user

Bericht door novice » 29 mar 2013 00:19

het volume van de radio in mijn auto moet altijd een even nummer zijn

er moet altijd iets op staan als ik alleen eet, het gaat zelf zo ver dat ik gewoon niet begin te eten of ermee stop als ik geen juiste film of serie vind om op te zetten.

en ik heb hiernet weer een kwartier ofzo gediscussieerd met mezelf, al starend in de spiegel.
(damn, dees klinkt vrij creepy als ik het zo lees :D)
ELLIE TORRES
*My only interests are drinking wine and judging people*
*To me, people are just bags of skin that slow down my day*
*Imaginary Hat!*
*He's a great guy. And that's coming from someone who has a broken bottle for a heart*

Laysiv
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Bericht door Laysiv » 29 mar 2013 11:06

novice schreef:en ik heb hiernet weer een kwartier ofzo gediscussieerd met mezelf, al starend in de spiegel.
Goh, dit doe ik soms ook hoor, als ik een outfit moet zoeken voor het uitgaan e.d.
Dan sta ik ook uren voor de spiegel tegen mezelf te praten.

Ook als ik opdrachten moet maken voor school en mijn gedachtengang in mijn hoofd gaat wat te snel, dan zeg ik meestal ook luidop 'Wacht even hé' om zo mezelf een beetje tijd te gunnen om alles te kunnen ordenen in mijn hoofd. Ik heb hiervoor al rare blikken gekregen of reacties als 'Ik wacht wel hoor. Waar moet ik eigenlijk op wachten?'
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

3S
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door 3S » 29 mar 2013 11:29

novice schreef: er moet altijd iets op staan als ik alleen eet, het gaat zelf zo ver dat ik gewoon niet begin te eten of ermee stop als ik geen juiste film of serie vind om op te zetten.

en ik heb hiernet weer een kwartier ofzo gediscussieerd met mezelf, al starend in de spiegel.
Haha, die twee dingen doe ik ook.
Ik praat ook altijd tegen mezelf in de douche (don't ask me why). Iemand heeft mij daar ooit eens op betrapt. Ik kwam uit de badkamer, en zij zat al de hele tijd buiten aan de deur op me te wachten. Die heeft mij gegarandeerd horen spreken. Dat was awkward.
Go bang your head against the wall. Only boring people are bored.

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 30 mar 2013 15:56

3S schreef:
novice schreef: er moet altijd iets op staan als ik alleen eet, het gaat zelf zo ver dat ik gewoon niet begin te eten of ermee stop als ik geen juiste film of serie vind om op te zetten.

Haha, die twee dingen doe ik ook.
Ik praat ook altijd tegen mezelf in de douche (don't ask me why). Iemand heeft mij daar ooit eens op betrapt. Ik kwam uit de badkamer, en zij zat al de hele tijd buiten aan de deur op me te wachten. Die heeft mij gegarandeerd horen spreken. Dat was awkward.
Zo herkenbaar :p Ik praat heel vaak tegen mijzelf op kot, gewoon om mijn gedachten op orde te zetten ofzo blijkbaar zijn mensen die tegen zichzelf praten efficiënter :p Dus ik zo fier zijn op u talent :p
En die serie/film/... dat heb ik ook op kot, anders wordt ik gek van de stilte :p
I believe in fairies, I do.

Natsu
Experienced user
Experienced user

Bericht door Natsu » 01 apr 2013 16:25

Ik klop altijd op deuren voor ik binnenga... op zich geen slechte gewoonte,
maar ik doe dit ook als ik alleen thuis of op kot ben. XD
Spoiler! :
Gelukkig wacht ik dan niet op een antwoord.
En vérité, ne ferait-on pas pour moins que cela, le Tour du Monde? ~Jules Vernes

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 01 apr 2013 22:39

Natsu schreef:Ik klop altijd op deuren voor ik binnenga... op zich geen slechte gewoonte,
maar ik doe dit ook als ik alleen thuis of op kot ben. XD
Spoiler! :
Gelukkig wacht ik dan niet op een antwoord.
Ik doe dat ook altijd!

En ik doe ook altijd de deur van het toilet op slot, ook al ben ik alleen thuis.

Autumn
Regular user
Regular user

Bericht door Autumn » 02 apr 2013 19:17

Wall schreef:En ik doe ook altijd de deur van het toilet op slot, ook al ben ik alleen thuis.
Ik laat de deur van het toilet altijd open... Het is soms zo erg dat ik zelfs op restaurant de deur vergeet op slot te doen!

Vespa.94
New user
New user

Bericht door Vespa.94 » 04 apr 2013 15:01

Ik houd al mijn filmtickets, toegangstickets, oude bankkaarten, verjaardagskaarten enz. bij. Soms zelfs rekeningen van in de winkel gewoon omdat het een leuke dag was ofzo..
If you can dream it, you can do it!

Change what you can't accept and accept what you can't change!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 04 apr 2013 15:09

Vespa.94 schreef:Ik houd al mijn filmtickets, toegangstickets, oude bankkaarten, verjaardagskaarten enz. bij. Soms zelfs rekeningen van in de winkel gewoon omdat het een leuke dag was ofzo..
Oh nee hoor!Dat is niet weird! Ik doe dat ook.

En met sommige museumkaartjes, foto's, rekeningen, postkaarten,... maak ik een collage op een magneetbord.
Fluctuat nec mergitur

Green Tea
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Green Tea » 04 apr 2013 15:47

JFK schreef:
Vespa.94 schreef:Ik houd al mijn filmtickets, toegangstickets, oude bankkaarten, verjaardagskaarten enz. bij. Soms zelfs rekeningen van in de winkel gewoon omdat het een leuke dag was ofzo..

En met sommige museumkaartjes, foto's, rekeningen, postkaarten,... maak ik een collage op een magneetbord.
Doe ik ook! Net hetzelfde. Ik kan echt heel gelukkig worden van daarnaar te kijken.
An eye for an eye makes the whole world blind.

Donizetti
New user
New user

Bericht door Donizetti » 04 apr 2013 17:51

Een deur moet dicht zijn. Ik krijg er de kriebels van als ik een open deur zie! Op kot is mijn deur altijd toe, wat misschien een beetje asociaal lijkt, maar anders zou dat teveel chaos geven in mijn hoofd.
Wanneer ik eet, eet ik eerst al mijn groenten, dan mijn aardappelen/pasta/rijst en als laatste mijn vlees/vis... Altijd...
Soms krijg ik een spontane aanval van paranoia als ik met anderen aan het praten ben en vraag ik me ineens af of die persoon/situatie wel echt is, of dat ik me dat niet gewoon inbeeld en als dat dan imaginair zou zijn, hoe belachelijk en vreemd ik mezelf dan zou moeten gedragen voor mensen rondom mij doordat ik dénk dat ik met iemand een conversatie voer, maar er eigenlijk niemand is... Maar zijn er dan wel mensen rondom mij? Het klinkt gewoon al veel te ingewikkeld om mogelijk te zijn. Misschien is het gewoon mijn brein dat mij om de tuin wil leiden en mij waanvoorstellingen doet krijgen.

Kat
Experienced user
Experienced user
Contacteer:

Bericht door Kat » 04 apr 2013 18:05

^ da's de autist in u :P

mijn ouders zeggen dat er nen hoek af is bij mij... 'k zit op de kunstschool, en volgend jaar wil ik mode doen. Tja, deal with it da ge me een kunstenaar zit zouk zeggen.
Verder verzamel ik ook schedels sinds een half jaartje.. :P En ik hou van vervallen gebouwen.
Verder ben ik soms heel associaal en verlegen. Maar qua kleding ben ik nogal opvallend. en al zeker qua haar met al mn kleurtjes

Vespa.94
New user
New user

Bericht door Vespa.94 » 04 apr 2013 21:00

Green Tea schreef:
JFK schreef:

Doe ik ook! Net hetzelfde. Ik kan echt heel gelukkig worden van daarnaar te kijken.
Oef minder raar dan als ik dacht :p
If you can dream it, you can do it!

Change what you can't accept and accept what you can't change!

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 apr 2013 09:48

Als ik over de PMD-zakken zie buitenstaan, kan ik het precies nooit laten om daar een snelle blik op te werpen.

Aan de hand van de inhoud van zo'n zak kan je heel wat weten over de bewoners.

Ik pleit dus voor niet-doorzichtige PMD-zakken om mijn nieuwsgierigheid niet meer te kunnen voeden. 8)
Fluctuat nec mergitur

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 18 apr 2013 10:02

JFK, dat doe ik ook hoor. Al is het eerder in mijn buurt checken of er geen verkeerde dingen inzitten.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 18 apr 2013 10:08

mei_meisje schreef:JFK, dat doe ik ook hoor. Al is het eerder in mijn buurt checken of er geen verkeerde dingen inzitten.
JA!!! :D :D

Dan heb ik steeds iets van 'Dom kalf! Dat mag daar helemaal niet in !! Dat weet je toch??' of mensen die hun flessen niet samendrukken. Dat vind ik gewoon nonchalant en lui. Zo'n plaatsverspilling. Dat zijn zeker ook dezelfde mensen die klagen dat 'vuilniszakken duur zijn. Allemaal de schuld van die vuile groenen.'

Ik ben dan ook blij dat ze in Gent altijd een grote rode 'geweigerd' sticker ophangen. :twisted:
Fluctuat nec mergitur

Autumn
Regular user
Regular user

Bericht door Autumn » 01 mei 2013 21:48

Met al die beelden op tv van het koningspaar in Nederland,
denk ik de hele tijd: menselief, hoe heet is die Máxima!
Echt als in: kom hier, jij mooie vrouw :D

Gesloten