Ik haat... [3]

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Fantasy Lover

Re: Ik haat... [3]

Bericht door Fantasy Lover » 22 mar 2016 23:07

Mensen die om 23 uur nog muziek spelen, ik wil slapen! :(

Thor
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Bericht door Thor » 27 mar 2016 21:03

oppervlakkige mensen die alleen aan zichzelf hebben en zich niet kunnen verplaatsen in iemands persoonlijkheid (zonder empathie)!
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Samotex
Senior user
Senior user

Bericht door Samotex » 28 mar 2016 13:36

Vooroordelen naar andere culturen toe, heel vaak door mensen die niet zijn opgegroeid in een multiculturele omgeving. Zo'n omgeving kent zijn problemen, maar heeft ook zijn positieve punten. Deze aanslagen zijn voor velen een vrijgeleide om te zeggen: zie je wel, wij hadden gelijk.

Mensen bij wie alles om geld en status draait. Voor wie je geen persoonlijkheid hebt als je geen diploma naar hun zin hebt behaald, in een sociale woning woont of ( hopelijk tijdelijk) zonder werk zit omwille van omstandigheden waar zij geen weet van hebben.

Mensen die zeer extremistisch zijn in hun overtuigen zoals: God bestaat niet want ik ga u zeggen waarom, of: enkel als je deze voedingsleer volgt, zal je je beter voelen,.....

Opdringerige mensen of mensen die in gesprekken gedurig bevelen geven als ware zij je grote baas en dan nog van een grote baas verwacht ik wat diplomatie.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017
Geslacht: Vrouw

Bericht door idk » 31 mar 2016 00:11

... virtueel éénrichtingsverkeer.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

King Louis
New user
New user

Bericht door King Louis » 31 mar 2016 00:16

idk schreef:... virtueel éénrichtingsverkeer.
Idk ik weet precies wat jij bedoelt!
Strong people don't put others down. They lift them up & slam them on the ground for maximum damage.

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 24 apr 2016 21:04

Faalangst :headbang:

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 27 jul 2016 19:47

... motivatiebrieven schrijven. Brrrrr.

a pianist
Regular user
Regular user

Bericht door a pianist » 27 jul 2016 20:31

Niet weten wat zeggen :-?
- You cannot always wait for the perfect time, sometimes you must dare to jump. -

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 28 jul 2016 10:10

Als je iets voorstelt om te doen voor in de nabije toekomst en iemand komt af met 'geen zin' :evil:

Afbeelding
Mijn sociaal leven kan zo vierkant lopen :p
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 15 aug 2016 22:00

Dries schreef:Als je iets voorstelt om te doen voor in de nabije toekomst en iemand komt af met 'geen zin' :evil:
Ze zijn wel eerlijk natuurlijk :)

OT: ... studeren. Echt... Na 6 jaar unief heb ik het wel gehad. Ik haat het al heel mijn leven.
De motivatie is ver zoek, ik ben echt aan het overwegen om gewoon te stoppen. Ik heb een job. Ugh...
Spoiler! :
Maar dan zou ik mezelf limiteren en mijn toekomstperspectieven op mijn werk serieus inperken, dus doe ik maar verder ...
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017

Bericht door LumpySpacePrince » 15 aug 2016 22:35

BiNDing schreef:
Dries schreef:Als je iets voorstelt om te doen voor in de nabije toekomst en iemand komt af met 'geen zin' :evil:

OT: ... studeren. Echt... Na 6 jaar unief heb ik het wel gehad. Ik haat het al heel mijn leven.
De motivatie is ver zoek, ik ben echt aan het overwegen om gewoon te stoppen. Ik heb een job. Ugh...
Spoiler! :
Maar dan zou ik mezelf limiteren en mijn toekomstperspectieven op mijn werk serieus inperken, dus doe ik maar verder ...
Ja, maar op den duur word het serieus vermoeiend dat ik altijd met ideeën moet gaan afkomen en er altijd zo'n negatieve sfeer in de vriendengroep hangt :roll: Anyway, bijna nieuw schooljaar dus hopelijk veranderd er wat dit jaar :p
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 15 aug 2016 23:08

Dries schreef:
BiNDing schreef:

Spoiler! :
Ja, maar op den duur word het serieus vermoeiend dat ik altijd met ideeën moet gaan afkomen en er altijd zo'n negatieve sfeer in de vriendengroep hangt :roll: Anyway, bijna nieuw schooljaar dus hopelijk veranderd er wat dit jaar :p
Daar kan ik inkomen :) Anders gewoon heel sassy reageren "Ok. I'm done. Zeg dan zelf iets he." :D
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Pancake
Forumkoppel 2017

Bericht door Pancake » 15 aug 2016 23:32

BiNDing schreef:
Dries schreef:
BiNDing schreef:

Spoiler! :
Daar kan ik inkomen :) Anders gewoon heel sassy reageren "Ok. I'm done. Zeg dan zelf iets he." :D
Ik heb zo'n vriendin die ik echt aan haar haren moet meetrekken of ze gaat nooit weg met mij en een andere vriendin. En sinds ze een lief heeft, verergert dat elke dag meer. Ik had eens voorgesteld om naar de film te gaan, maar ze kon niet. Dan stel ik drie andere dagen voor, maar kan ze weer niet. In plaats van dan gewoon te zeggen "'t Interesseert me geen knijt." of "Ik kan wel op die dag.", maar nee. Da's te moeilijk.

Ot: small talk met die vriendin. Doe niet alsof je geïnteresseerd bent in mijn leven, want ik doorzie je toch.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016

Thor
Senior user
Senior user

Bericht door Thor » 18 aug 2016 11:22

...als mensen gemakkelijk zeggen van ah ik heb ook ADD. Er zijn wel een bepaald aantal criteria waaraan je moet voldoen: niet alleen sneller afgeleid zijn (aandacht), maar ook trager lezen en denken, veel meer nood aan structuur, leerproblemen, 'chaos' in gedachtengang. Ook depressie en angsten zijn verre van abnormaal. Eigenlijk is het een vorm van ADHD (zie DSM V), maar de rustige variant.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 25 okt 2016 21:59

Eerst en vooral Word die om de haverklap blokkeert. Gadverdamme probeer maar eens een stageverslag te maken. Dan niet ri,zende cakes. Maar dan vooral van die onnozele foto's of tekstjes op facebook (die dan doorgaans door emotioneel labiele mensen of personen wiens IQ net het dubbel van hun schoenmaat is of zo gedeeld worden) zoals "Met wie ga jij later het rusthuis terroriseren" of "later wil ik niet dat ene dametje zijn waarvan iedereen zegt "oh kijk wat een lief mevrouwtje" ik wil diegene zijn waarvan ze denken "oh jee, wat is ze nu weer van plan!?"". Of nog een leuke "Als we oud zijn gaan we samen in het rusthuis en lekker rellen". Wel mensen, het spijt met dat ik het zeg. Ik sta nu al een jaar in mijn job, en ik doe die graag (ondanks het feit dat ik repetitief werk doe, onder mijn diploma (sta me die arrogantie om dat te zeggen toe). Maar bende leukerds geloof mij, van de 40 personen ongeveer op mijne gang zijn er op zijn minst al vier waarvan ik regelmatig als ze passeren denk van "oei oei, wat gaat er volgen?". Samen met mijn collega's heb ik al stampen gekregen, een poging tot bijten in ontvangst mogen nemen, genepen, gepitst, voor bewezen diensten bedankt (niet altijd even vriendelijk). Maar verdorie ik doe mijn job graag. Doe dan niet alsof het allemaal engeltjes zijn, en dat jij later gaat zorgen voor de boel wat "op te vrolijken". Het zijn personen met hun eigenheden met soms mindere kantjes dat is waar, maar doe maar gewoon, dat is al moeilijk en origineel genoeg voor jou. Trouwens, IK heb haldol, risperdal, valium, midazolam, lorazepam, lormetazepam en nog véééél meer, ik parkeer de rollator waar ik wil, zet de rolstoel vast, ik bepaal de temperatuur van het water in het teiltje om je te wassen of leuker je in te douchen of van het bad waarin ik je met de plafondlift laat zakken. Bovendien kan ik overweg met fixatiegordels, onrustdekens en steeklakens. Iemand die wil komen rellen op mijn gang?

Grommel, en nu proberen verder te werken
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Gesloten