Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
ikzoutniewete
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door ikzoutniewete » 06 mei 2012 00:53

dat mijn meter super boos was om mijn geaardheid of zo iets :roll:
niet dat ik dat geloof want zij weet er zelfs denk ik van.
ze vroeg laatst aan de telefoon of ik iets moest zeggen of zo iets :wink:
life is short break the rules forgive quickly kiss slowly love truly laugh uncontrollably.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 06 mei 2012 16:03

rare droom: het was iets van Saw ontmoet X-factor juryleden en ANTM juryleden. Het was echt raar, ni angstaanjagend ofzo gewoon raar.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

mei_meisje
I have no life
I have no life
Geslacht: Vrouw

Bericht door mei_meisje » 07 mei 2012 11:21

Weer een droom over het station Gent - St pieters. Er reden opeens geen treinen meer. Of dan weer wel, maar treinen naar de verkeerde richting;
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 07 mei 2012 12:23

mei_meisje schreef:Weer een droom over het station Gent - St pieters. Er reden opeens geen treinen meer. Of dan weer wel, maar treinen naar de verkeerde richting;
Reden ze volgens een andere dienstregeling? :o
Rendez-vous!

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 07 mei 2012 12:33

JonathanVG schreef:
mei_meisje schreef:Weer een droom over het station Gent - St pieters. Er reden opeens geen treinen meer. Of dan weer wel, maar treinen naar de verkeerde richting;
Reden ze volgens een andere dienstregeling? :o
Oh nee, wat gek :o

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 07 mei 2012 16:29

Zeg mannekes. Er reden er geen, en al helemaal niet volgens een dienstregeling. Kan ik toch niet aan doen dat ik daar over droom.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 07 mei 2012 19:27

:lol: :lol: :lol:
ik vannacht iets van dat ik een leraar terug kreeg vanwie ik normaal nooit meer les van kreeg.
die geen les kon geven en dingen op examens vroeg die hij nooit in zijn les gezien had.
en vandaag kreeg ik les in die zijn vast lokaal :wink:
gesproken van toevalligheid

pj
life is short break the rules forgive quickly kiss slowly love truly laugh uncontrollably.

student
New user
New user

Bericht door student » 07 mei 2012 20:21

al 2 nachten over een vriendin. Als ik vannacht weer droom over J., ga ik me toch vragen beginnen te stellen.
dit heftig genot kent een heftig einde en gaat jubelend ten onder, zoals vuur en kruit in hun allesverzengende kus

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 07 mei 2012 21:13

een vrindin vertelde dat ze droomde dat ik homo was e dat ik dat vertelde toen we in de quick waren. ik zij dus dat da niet waar is nu een jaar later. ben ik dus al 4 weken naar de Quick aan het gaan met haar om te proberen iets te vertellen. :D

pj

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 08 mei 2012 15:48

ikzoutniewete schreef:een vrindin vertelde dat ze droomde dat ik homo was e dat ik dat vertelde toen we in de quick waren. ik zij dus dat da niet waar is nu een jaar later. ben ik dus al 4 weken naar de Quick aan het gaan met haar om te proberen iets te vertellen. :D

pj
:lol: :roflmao: Zou hetzelfde gedaan hebben in jou plaats :roflmao:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

I don't know
Webmaster
Webmaster

Bericht door I don't know » 08 mei 2012 17:02

Over vanalles maar kben het vergeten omdat ik om 1u s'nachts wakker werd en dat dat ik naar school moest, was al naar beneden geweest en toen zag ik het pas dat het nog nacht was :o daarna zat die gebeurtenis in men hoofd te spelen.
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 08 mei 2012 19:25

ikzoutniewete schreef:een vrindin vertelde dat ze droomde dat ik homo was e dat ik dat vertelde toen we in de quick waren. ik zij dus dat da niet waar is nu een jaar later. ben ik dus al 4 weken naar de Quick aan het gaan met haar om te proberen iets te vertellen. :D

pj
Haha zalig ;) heb je haar al gevraagd of ze zich nog een droom herinnert?
Disco owns the world

Wannes.pearljam
Regular user
Regular user

Bericht door Wannes.pearljam » 08 mei 2012 19:32

Ik was ergens met een goede vriendin, 't was een warme zomderdag, zalig. Plots had ik de enorme drang om haar hartstochtig te kussen. Oei, een meisje? :o :)
That is what we do. That is what people do. They stay alive for each other.
You cannot find peace by avoiding life, Leonard.

Al die sardientjes zijn toch mijn vriendjes, jippiejajee!

ikzoutniewete
Regular user
Regular user

Bericht door ikzoutniewete » 09 mei 2012 02:19

DaddyCool schreef:

pj
Haha zalig ;) heb je haar al gevraagd of ze zich nog een droom herinnert?
Dat was ik vanplan maar is er nog niet van gekomen :D
vond het toch een redelijk originele manier alle ja als ik het gezegd krijg.

pj

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door Kuikentje » 09 mei 2012 08:49

Ik heb vannacht de bankkaart van Hermine weggetoverd met als gevolg dat ze die bij mij moest komen halen.

Ik kreeg een kusje whoehaaaaa
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 10 mei 2012 09:20

Ik zat op een concert van The Police en slaakte een paar kreten van enthousiasme omdat ik het zooo goed vond, al deed de rest van het publiek het niet. Iedereen zat ook neer, beetje raar. Ik werd wakker bij Englishman in New York
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 10 mei 2012 10:49

Wannes.pearljam schreef:Ik was ergens met een goede vriendin, 't was een warme zomderdag, zalig. Plots had ik de enorme drang om haar hartstochtig te kussen. Oei, een meisje? :o :)
Iedereen heeft wel eens nachtmerries

OT: vannacht gedroomd over onze 2e nacht van de verpleegkunde. Enfin op de fuif was bijna geen volk en ik kwam er een ex-collega tegen en mijn vroegere docente sociologie tegen. weird...
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 10 mei 2012 11:13

Ik was de kapitein van een schip die tegen de Eiffeltoren zou gevaren hebben. Althans dit meldde matroos mattijs487. Hij zei dat alles in orde was, enkel wat domme arbeiders zouden verdronken zijn. Ik ging kijken naar overlevenden en ik vond Silas die ijsjes aan het verkopen was met satékroketsmaak. Ik zag dat er brand was en plots stapte Springbal voorbij die brandwater zocht voor zijn medicijnkistje.
Eindelijk op land aangekomen vertelde Hades me dat hij een nieuwe Eiffeltoren ging bouwen ter vervanging van de oude. Toen werd ik wakker. :o

Wat vreemd.
Rendez-vous!

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 10 mei 2012 12:17

JonathanVG schreef:Ik was de kapitein van een schip die tegen de Eiffeltoren zou gevaren hebben. Althans dit meldde matroos mattijs487. Hij zei dat alles in orde was, enkel wat domme arbeiders zouden verdronken zijn. Ik ging kijken naar overlevenden en ik vond Silas die ijsjes aan het verkopen was met satékroketsmaak. Ik zag dat er brand was en plots stapte Springbal voorbij die brandwater zocht voor zijn medicijnkistje.
Eindelijk op land aangekomen vertelde Hades me dat hij een nieuwe Eiffeltoren ging bouwen ter vervanging van de oude. Toen werd ik wakker. :o

Wat vreemd.
What...the...hell :D

OT: we zaten in een soort ruimte-cruiseschip in een lage baan om de Aarde, niet erg slim want er was nog relatief veel ruimte-afval. En Mir vloog ook nog steeds rond.
Verschillende keren passeerden we echt maar echt rakelings langs een aantal enorme ruimtestations, zoals tussen de panelen door waaronder die van Mir en het ISS.
Telkens was het van "we houden onze adem in, we houden onze adem in :o :o "
Plots gaat het beeld over naar de stuurpost van het ISS dat eruit zag als dat van een ordinair vrachtschip en botsten er een paar steentjes tegen de ruiten "tik tik tik" en doemt plots Mir al draaiend op uit de verte "tik tik oh shit KKRAASSSHHH"!
Vreemd genoeg werd de lucht er niet zo hard uitgezogen en hadden ze net de tijd te ontsnappen aan het luchtledige...

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 10 mei 2012 12:41

JonathanVG schreef:Ik was de kapitein van een schip die tegen de Eiffeltoren zou gevaren hebben. Althans dit meldde matroos mattijs487. Hij zei dat alles in orde was, enkel wat domme arbeiders zouden verdronken zijn. Ik ging kijken naar overlevenden en ik vond Silas die ijsjes aan het verkopen was met satékroketsmaak. Ik zag dat er brand was en plots stapte Springbal voorbij die brandwater zocht voor zijn medicijnkistje.

Wat vreemd.
:wtf:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

Gesloten