Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
482 berichten • Pagina 22 van 251 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Berichtdoor geeninspiratie » 31 mei 2015 12:28
Het was Kerstmis, het sneeuwde en ik kreeg plots goesting om naar school te gaan en daar aan de ingang te staan dansen. Ik herinnerde me dat ik dat vorig jaar ook had gedaan (ook in de droom). Op school leek er nog volk te zijn. Het jaar ervoor stond ik alleen te dansen, maar nu was heel mijn klas er en een paar leerkrachten waren ook aanwezig om de muziek te regelen. Het was allemaal heel raar. Daarna werd plots iedereen slecht en probeerden ze me in de val te lokken. Daarna weet ik het niet goed meer, maar ik ben wel kunnen ontsnappen. Er was ook iets met een bus, sneeuw en iets met de kleur geel...
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19
Geslacht: Man

Berichtdoor VindGeenNaam:p » 07 jun 2015 08:47
Mijn bril was in 2 stukken gebroken tijdens één of andere studiereis maar werd gelukkig op tijd wakker gezoemd door mijn wekker (voor een keer was ik blij dat hatelijk geluid te horen :lol: ) want de paniek sloeg toe :crazy:
Spoiler! :
En dat doet me afvragen waarom ik altijd droom en zo diep slaap net op het moment wanneer ik moet opstaan :hmm:
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge
VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Leeftijd: 25

Berichtdoor mientje » 07 jun 2015 09:37
Voor de tweede keer droomde ik dat een gat in mijn arm zat waar spinnen uit kropen. Als ik daar van wakker word, val ik toch niet opnieuw in slaap.
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 26
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor lenny » 08 jun 2015 08:06
Dat we ineens uit het niets met het gezin vertrokken met de auto naar londen... In het midden van de examens
lenny
Forumkoppel 2017

Leeftijd: 23

Berichtdoor fabio » 08 jun 2015 08:17
dat ik en een jongen (ik kan er dus geen gezicht op plakken, weet alleen dat het een jongen was) met de auto terug kwamen van een avondje cinema. hij ging me thuis afzetten, en op onze oprit kusten we voor de eerste keer.

ik werd wakker met het gevoel van een kus op mijn lippen...
:lovesigh: :sweetkiss: :lovesigh:
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor Kat » 15 jun 2015 22:01
Over m'n job.. en toen kon ik niet meer slapen.. Tja
Kat
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor TylerXD » 15 jun 2015 22:39
Ik heb vannacht gedroomd dat ik enkele belangrijke spullen voor mijn examen was vergeten. Het secretariaat van de school was zo lief om naar huis te bellen zodat iemand alles kon brengen. Mijn beste vriend (die blijkbaar in mijn huis woonde en geen examen had :what: ) nam op en bracht daarna alle spulletjes met de (in het echt niet-bestaande) baby van mijn ouders, want die had ik ook echt nodig voor mijn examen :what: :what: :what:

Maar wel een goeie waarschuwing dat ik zeker niks mocht vergeten! :mrgreen:
TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Leeftijd: 20

Berichtdoor Reuel » 22 jun 2015 16:28
Iets absurd met een cordon-blue in een frigo.
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Leeftijd: 24

Berichtdoor geeninspiratie » 08 jul 2015 17:53
Ik droomde over Hermelien Griffel :D :D :D.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Roslin87 » 16 jul 2015 14:17
Gedroomd over Crazy Eyes uit Orange is the new black. :kroko:
Roslin87
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Pancake » 31 jul 2015 17:06
Ik had een relatie met mijn leerkracht Engels van het middelbaar. :what: :kots: Ik heb veel van dat soort dromen over leerkrachten... Echt bizar.
“Be who you are and say what you feel, because those who mind don’t matter and those who matter don’t mind.”

Meest begeerde vrijgezel 2015 en 2016
Pancake
Forumkoppel 2017

Leeftijd: 21

Berichtdoor Coincidence » 31 jul 2015 18:03
Ik werd verkracht door de eigenaar van de naburige kledingwinkel.
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Wall » 31 jul 2015 19:00
Coincidence schreef:Ik werd verkracht door de eigenaar van de naburige kledingwinkel.

GOEIEMORGEN!

OT: Vorige nacht was ik redelijk avontuurlijk op reis aan het gaan.
Moderator van het jaar 2015
Wall
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor Stilicho » 02 aug 2015 12:14
In één nacht gedroomd over nazimoorden en Dimitri Vantomme (die kwal van Jim TV). Weliswaar aparte dromen.

Wie kent een goede therapeut?
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Manspersoon » 03 aug 2015 16:20
In plaats van gewoon te dromen over achtervolgingen of vallen, ging mijn nachtmerrie over flashbacks naar mijn kindertijd, die verrieden dat mijn ouders ons als kind meenamen naar brutale slachtpartijen op walvisachtigen. Sommige krantenartikels bezorgen mij dus echt nachtmerries. Best wel verwarrend om met dat beeld wakker te worden, snel ademend met droge mond.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.
Manspersoon
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

Berichtdoor geeninspiratie » 09 aug 2015 10:09
Ik kwam van school en kwam een drukke straat in in Gent. Om de zoveel meter was er een afdelingsappartementsgebouw van Harry Potter. Als eerste Huffelpuf, als tweede Zwadderich, als derde Ravenklauw en ten slotte Griffoendor. Om 1 of andere reden was ik in de droom een Griffoendor terwijl ik in het echt toch wel echt een Huppelpuf ben. Hoe dan ook, ik verdwaalde en ik kwam een meisje van mijn klas tegen. Zij toonde me uiteindelijk de weg. Ik weet niet meer waarom ik terugkeerde, maar plots stond ik op de plek voor school. Nu was wel al het groen verdwenen. Daar zag ik meer meisjes van mijn klas staan. Ik bedankte het meisje dat me de weg had getoond en keerde terug naar mijn appartementje van Griffoendor. Voor de ingang van het appartementsgebouw lag een drilboorachtige machine. Ik kon mijn nieuwsgierigheid niet bedwingen en zette het apparaat aan. Plots begon het in het terras van de overburen te boren. Het ging razendsnel en het kon niet gestopt worden. Ik ging snel naar boven in mijn huisje eer ik betrapt werd. Toen ik van boven uit het raam keek, zag ik dat de drilboor al een meter diep zat. Die arme mensen hun terras werd compleet verwoest. Ik ging gaan slapen. De volgende ochtend zag ik dat de drilboor uiteindelijk toch was stilgelegd en dat de bewoners voor een snelle noodoplossing hadden gekozen: het gat vol met aarde steken en enkele exotische planten erin steken. Het was zo lelijk nog niet. De droom veranderde en plots stond ik in een veld op een verjaardagsfeestje dat net was afgelopen. Het was de eerste schooldag, maar ik had veel te weinig tijd. Ik moest boeken nemen, mijn boekentas klaarmaken... Maar ik bleef alleen maar op de laptop zitten. Uiteindelijk was ik drie kwartier te laat toen ik wakker werd en besefte dat het nog steeds vakantie is. :P

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Mockingjay » 10 aug 2015 00:22
Ik was met 'n vriend in Berlijn en waren daar wat aan het rondkijken in de Saturn/Mediamarkt, en daar was ergens een mens, ik weet niet goed meet of het een man of een vrouw was heel irritant aan het doen. Eerst bij andere mensen, daarna bij ons twee. Om hem/haar dan maar terug te pakken gingen wij ook weer irritant terug doen. -Dan volgt een stuk waarvan ik niet meer weet wat er gebeurde. - Maar we hebben hem/haar nadien bloedend onderaan een trap op de grond laten liggen omdat het zijn/haar verdiende loon was!

Daarna ging het nog stormen en vloog er zo'n ijzeren buis van een schoorsteen door het raam recht in de winkel. En buiten zagen we er nog eentje vliegen.

Fin!
Lalala!
Mockingjay
New user
New user

Leeftijd: 21

Berichtdoor geeninspiratie » 10 okt 2015 22:05
Een barbecue van chemie. Een soort schoolfeestje. We waren volop bezig met de voorbereidingen ('Moet dat deegvel nu opengevouwen zijn eer de witte balletjes erin mogen of niet?') en ik amuseerde me eigenlijk wel. Ik herkende mijn lerares van chemie. Er was wel een ambetant kind bij dat me steeds intimideerde. Op den duur voelde ik me echt bedreigd. Toen ik even alleen was, jaagde hij mij naar een gebouw toe aan de buitenkant van het terrein. Daar vond ik een toverstok. Licht gebogen, dat weet ik nog. Ik raapte hem op, richtte en riep: 'Paralitis!' Uiteraard gebeurde er niet veel. Ik merkte dat het beter ging als ik me ten volste concentreerde. Ik probeerde opnieuw. 'Paralitis!' Hij bleef verstijfd staan. Vreemd, want de verlammingsspreuk heeft als gevolg dat ze neervallen. Dit leek eerder op de verstijvingsspreuk, petrificus totalus. Nou ja, op dat moment dacht ik er niet te veel over na. Ik had eindelijk een toverstok . Plots hoorde ik stemmen. Er kwamen dooddoeners deze kant op. Ik bereidde me voor. Ik merkte dat de dooddoeners in twee groepen kwamen. De eerste groep werd al opgewacht door schouwers, maar een andere groep kwam van de richting dat ik was gekomen. Ze vielen me aan, maar ik vocht dapper terug. Niet alle spreuken lukten meteen, maar als ik mijn hoofd er voldoende bijhield en ik schoot raak, verstijfden ze wel degelijk. Sommige goede personages speelden de slechte in mijn droom. Ik moest Ginny, Molly en Arthur verlammen. Na afloop ging ik verder met de voorbereidingen van de barbecue, maar mijn staf hield ik bij me. Terug thuis oefende ik ook de sommeerspreuk. 'Accio kattenspeeltjes!' En ja hoor, als ik me genoeg concentreerde, vlogen de speeltjes zo in m'n hand. Plots besefte ik dat ik niet mocht toveren buiten Zweinstein. Droebel had me waarschijnlijk nog niet aangeklaagd omdat ik al die dooddoeners heb neergehaald, maar nu stopte ik best. Toen werd ik wakker. :p.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Berichtdoor geeninspiratie » 29 nov 2015 15:00
Ik werkte in een rusthuis. Ik had de vroegen en liep wat door de gangen. Er was een leefruimte met donkergroen behang. Er hing al een soort van kerstsfeer. Ik liep naar de wandklok in een hoekje en opende het snel; ik stapte in een geheime gang en kwam ergens anders uit. Helaas ben ik deze plaats al vergeten, maar het was zeker geen onaangename omgeving. Ik kwam terug via de gang en werkte nog wat verder. Later op de dag ben ik nog een paar keer teruggekeerd. De tijd ging erg traag. Ik was na 6 uur aan m'n shift begonnen en - naar mijn gevoel - 6 uur later, was het 7:10. Het beeld veranderde en ik liep, vroeg in de morgen, met mama, papa en mijn zus doorheen een donkere kelder. Iemand van ons vieren stak het licht aan en we zagen een soort van paradijs: zwembaden, lekker eten, spelletjes... Toen ging het alarm af. We mochten niet in de kelder komen... We liepen naar boven, naar gelijkvloers. Overal liepen mensen in paniek weg. Bewakers zouden zometeen het gebouw binnenstormen met wapens. We bevonden ons in de reusachtige hal van een immens appartementsgebouw. We konden niet via de voordeur naar buiten, anders wist iedereen meteen dat wij in de kelder waren. We raceten met de rest mee naar boven, terwijl er overal verder paniek uitbrak. Het beeld veranderde en mijn zus en ik waren aan een bushalte, op een fictieve plek in Gent. Mama en papa waren verdwenen. De zon was net aan het opkomen. We probeerden zo normaal mogelijk te doen en we liepen langs de weg, weg van de bushalte. We maakten een bocht en kwamen op een kruispunt. Gingen we rechtdoor of naar rechts, dan kwamen we in de achterbuurten van Gent. Via de weg naar links konden we de stad verlaten, uitkomend op het platteland. Op het kruispunt zag ik mijn lerares Engels praten met 2 mannen. 'Kijk *naam zus*,' zei ik, terwijl we rechts afsloegen, 'dat is de beste lerares die er is.' Mijn lerares hoorde het toevallig en we begonnen een gesprek. Na ons gesprek gingen mijn zus en ik naar links. Zo gingen we verder, terwijl we met elke stap de stad verder achter ons lieten.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Berichtdoor Fantasy Lover » 09 dec 2015 13:14
ik had een relatie met mijn beste vriendin :wtf:,
daarna ging ik naar een ondergronds winkelcentrum.
en dan nog iets met Marc de Bel en vogels die geprogrammeerd waren om andere vogels aan te vallen om iets te beschermen
Fantasy Lover

482 berichten • Pagina 22 van 251 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25

Keer terug naar Post-It!