Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
mientje
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door mientje » 20 feb 2015 10:58

Loesbloem schreef:
mientje schreef:Een gemiste trein, een autist waar geen weg mee te bezeilen was en Loesbloem. Weird.
Vertel! Wat deed ik daar in je droom ;-) ?
Relax, ik heb geen flauw idee ;) . Het was zo'n droom waarin alle personages nogal snel veranderden van persoon. Het ene moment was ik met Loesbloem aan het praten en 3 seconden later was je een andere vriendin.

Loesbloem
Experienced user
Experienced user

Bericht door Loesbloem » 23 feb 2015 19:23

mientje schreef:
Loesbloem schreef:
mientje schreef:Een gemiste trein, een autist waar geen weg mee te bezeilen was en Loesbloem. Weird.
Vertel! Wat deed ik daar in je droom ;-) ?
Relax, ik heb geen flauw idee ;) . Het was zo'n droom waarin alle personages nogal snel veranderden van persoon. Het ene moment was ik met Loesbloem aan het praten en 3 seconden later was je een andere vriendin.
Hihi, stiekem is dit goed voor mijn ego!

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 24 feb 2015 12:03

Ik kwam een ex uit een niet zo nabij verleden tegen aan zee waar ze mij na snel dag te zeggen verder negeerde. Plots liep mijn mama langs met bedenkelijke blik. Het moment daarna zat ik met mijn ouders in een gigantische luxetrein een of ander PlayStation-spel te spelen, terwijl 2 vriendinnen op een reisbus stapten naar exact dezelfde locatie.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 26 feb 2015 07:28

Ik had een date en mijn ex en nicht waren ook afgekomen. Dolle pret :hmm: .
Toen kwam de zon op, daarna de andere planeten en daarna de Disneyfiguren. Whut?

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 26 feb 2015 08:24

Iets over mijn crush die eerst zei dat ik haar uit mijn hoofd moest zetten. Toen moest ze naar huis maar reden de treinen niet. Ze zond me daarom een sms in de aard van "hey schattebol, de treinen rijden niet. Het is een teken dat we ment to be zijn. Vanavond slaap ik bij je". Ik keek toch even raar XD Dan nog iets van een achtervolging op carnaval in Ieper en de crush die mijn parfum onweerstaanbaar vond.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door geeninspiratie » 28 feb 2015 15:01

Om een onverklaarbare reden was mijn geschiedenisleraar nogal pissig op mij. Na een tijdje sprak ik hem uit irritatie aan met zijn voornaam en toen vloog hij uit... Ik was blij dat het een droom was.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

potvolkleuren
New user
New user

Bericht door potvolkleuren » 01 mar 2015 00:08

eerst was ik op een feestje en plots was ik bij een vriendin thuis om haar verjaardag te vieren. maar er waren alleen maar ouderen mensen en blijkbaar vond ik dat niet leuk dus ging ik naar buiten.
Toen ik buiten was kwam er een groep mensen op mij af met een mentale beperking. Ze begonnen tegen me te praten en gaven me steeds knuffels. In eerste instantie niet erg, maar opeens werden ze heel erg handtastelijk. Aan de overkant van de straat was een café dus liep ik daarheen om hulp te vragen. Toen ik daar binnen was waren die jongens er plots ook en opeens stond heel het café vol met mensen. Allemaal zaten ze aan mijn lijf en ik bleef maar schreeuwen dat ik het niet wou. Gelukkig schoot ik wakker, maar ik voelde me echt misbruikt en vuil.
Ik ben blij dat het maar een droom was :)
*De ogen zeggen wat de mond niet kan*

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 01 mar 2015 08:01

Ik droomde dat ik naar de fitness ging, en alles leek zo echt dat ik zelfs mijn spieren voel :wink:
De rare dromen door mijn anti-mamariapillen blijven wel uit :(

Stilicho
Forum addict
Forum addict

Bericht door Stilicho » 01 mar 2015 11:40

Dat koning Filip mijn neef is. (Ik heb een nonkel die even sullig is, dat verklaart veel.)

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 08 mar 2015 13:35

Dit is er één van enkele dagen geleden.

Het stadje Sluis waar we jaarlijks eens gaan winkelen was plots veranderd in een vulkanisch eiland. Ik ging erheen en daar kwam ik mijn klas tegen. Achteraf bleek het een of andere schooluitstap te zijn. We konden vrij rondwandelen en van alles bezichtigen. Alles was in half-Romeinse stijl. 's Middags heb ik gegeten met mijn klas in een grote Romeinse zaal... Het was echt mooi weer. Ik kan me ook nog wat herinneren over een wandelen in de bergen op dat eiland. Op het einde van de dag vroeg een wildvreemde me ten huwelijk :wtf: .
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

just_me2102
Experienced user
Experienced user

Bericht door just_me2102 » 08 mar 2015 18:10

geeninspiratie schreef:Dit is er één van enkele dagen geleden.

Het stadje Sluis waar we jaarlijks eens gaan winkelen was plots veranderd in een vulkanisch eiland. Ik ging erheen en daar kwam ik mijn klas tegen. Achteraf bleek het een of andere schooluitstap te zijn. We konden vrij rondwandelen en van alles bezichtigen. Alles was in half-Romeinse stijl. 's Middags heb ik gegeten met mijn klas in een grote Romeinse zaal... Het was echt mooi weer. Ik kan me ook nog wat herinneren over een wandelen in de bergen op dat eiland. Op het einde van de dag vroeg een wildvreemde me ten huwelijk :wtf: .
Ik zie die droom al plots veranderen in een 2e Pompeii :p

VindGeenNaam:p
Senior user
Senior user

Bericht door VindGeenNaam:p » 08 mar 2015 18:16

De nachtmerrie der nachtmerries... een reusachtige spin probeerde onder mn lakens te kruipen :crazy:
A smile is the shortest distance between two people - Victor Borge

geeninspiratie
Forum addict
Forum addict

Bericht door geeninspiratie » 08 mar 2015 18:28

just_me2102 schreef:
geeninspiratie schreef:Dit is er één van enkele dagen geleden.

Ik zie die droom al plots veranderen in een 2e Pompeii :p
Dat dacht mijn zus ook toen ik over een vulkanisch eiland begon. Maar mijn dromen zijn vreemd en onvoorspelbaar, dus dat was onmogelijk. Alles wat je verwacht is in principe al fout.

- J.K. Rowling

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 15 mar 2015 14:55

Ik was aan het assisteren in een operatie. Mijn taak was om oplossingen te bereiden in een maatbekertje. Toen ik aan een nieuwe wou beginnen, merkte ik dat mijn aanrecht vol vuile vaat stond en dat een gemene tweeling me belette om het op te ruimen. Ik besloot om op een ander aanrecht verder te werken, maar zag plots dat mijn oplossing wat roze leek. Blijkbaar was er een druppel bloed ingevallen uit een kraantje erboven. Dat kraantje begon steeds sneller te druppen en er begon zich een plas bloed op de vloer te vormen, die ik probeerde op te kuisen. Ondertussen meldde de chirurg dat de bloeddruk van de patiënt daalde. De druk bleef maar dalen en de plas bloed bleef groeien, tot de patiënt uiteindelijk stierf. Iedereen gaf mij de schuld van zijn dood. :( :goodbyecruelworld:

Dan word ik verschrikt wakker. Het mag rap gedaan zijn met die creatieve nachtmerries. :(

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 01 apr 2015 08:37

Een nachtmerrie over hotdogs. De metafoor was wel duidelijk.
Spoiler! :
Het was niets seksueels, perverts.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 14 apr 2015 18:41

Ik was als afgevaardigde van de Belgische regering op bezoek bij de Britse queen en ik mocht in de gouden koets zitten, en samen naar het volk wuiven enzo. Toen het applaus van de toeschouwers aan de kant kwam voelde ik mij echt fantastisch. :p

Daarna in de salons van het paleis nog wat ongelooflijk belangrijke staatszaken besproken met de Britse en Noordse regeringen; er was een levensgevaarlijke dreiging, maar niemand wist goed wat.

En toen werd ik wakker.

't Was echt lang geleden dat ik zo plezant, maar tegelijk awkward heb gedroomd. :smile:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 15 apr 2015 08:30

Reuel schreef:Ik was als afgevaardigde van de Belgische regering op bezoek bij de Britse queen en ik mocht in de gouden koets zitten, en samen naar het volk wuiven enzo. Toen het applaus van de toeschouwers aan de kant kwam voelde ik mij echt fantastisch. :p

Daarna in de salons van het paleis nog wat ongelooflijk belangrijke staatszaken besproken met de Britse en Noordse regeringen; er was een levensgevaarlijke dreiging, maar niemand wist goed wat.

En toen werd ik wakker.

't Was echt lang geleden dat ik zo plezant, maar tegelijk awkward heb gedroomd. :smile:
Oh! Dat lijkt me een zalige droom. :lovesigh:
Fluctuat nec mergitur

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 07 mei 2015 08:50

Ik weet niet wat ik deze nacht uitspookte, maar net voor ik wakker werd, zat ik in de gevangenis.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 13 mei 2015 11:16

Dat ik een relatie had met mijn psychotherapeute. Ik moest lachen toen ik wakker werd want ze is een knappe dame.

:sweetkiss:
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

TylerXD
Knapste mannelijke forummer 2017

Bericht door TylerXD » 30 mei 2015 23:16

We waren met de school op een af andere schoolreis en we zaten in een gebouw. De lichten in dat gebouw gingen uit en iedereen schrok. Dan moesten we blijkbaar uit het gebouw rennen, want het zou in brand vliegen. Dus we moesten 's nachts in het pikkedonker van een heuvel afrennen toen we buiten kwamen. We moesten allemaal in een rij afdalen zodat niemand zou vallen en op een gegeven moment kwam Miranda Bailey van Grey's Anatomy ons helpen :what: Uiteindelijk vloog het gebouw in brand en een aantal klasgenoten en mijn klastitularis zaten binnen... en toen werd ik wakker.

Plaats reactie