Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
kukuxumusu
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Vrouw

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door kukuxumusu » 19 apr 2012 12:36

Dat ik aan het flirten was met een jongen die de verpersoonlijking van chocolade-kokos ijs was. Geen idee wat ik daarmee bedoelde.

Dat ik moest babysitten met Zupi op een zwarte baby die op de grond lag te slapen maar enorm begon te krijsen toen ik haar in haar bedje wou leggen. De volgende morgen was ze een blanke blonde peuter geworden en waren haar ouders heel blij dat ze niet meer ziek was.

En nog wat vreemde dingen, het is de schuld van de hormonen zeg ik u!
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 21 apr 2012 11:12

Ik ging naar de winkel om gedroogde abrikoosjes, maar er waren geen meer :(
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 21 apr 2012 11:27

Ik was op een onbestemde plaats met mijn vriendinnen van gisterenavond op het feestje, en plots waren er overal zwart met groene vliegen en die zaten eerst gewoon op je haar, maar daarna plakten ze vast aan je hoofd, en dan moesten we van elkaar die vuile vliegen van ons hoofd halen, bah !

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 21 apr 2012 12:33

Ik heb mijn fysicaleerkracht van vorig jaar verteld dat ik er dit jaar wel door was voor fysica. Waarom droom ik toch zo'n dingen. Het is niet dat het iets recents is :roll:

Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Springbal » 22 apr 2012 00:18

Ik ging met de trein in een of ander vreemdsoortig station naar het museum voor lucht of ruimtevaart, maar 't was dan met JFK die er niet als JFK uit zag weird.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 22 apr 2012 00:27

dat er geen leven was buiten het forum. Gelukkig werd ik wakker en merkte ik dat mijn droom-ik het mishad.
Rendez-vous!

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 22 apr 2012 00:34

JonathanVG schreef:dat er geen leven was buiten het forum. Gelukkig werd ik wakker en merkte ik dat mijn droom-ik het mishad.
:D

Kikkerkop
Senior user
Senior user

Bericht door Kikkerkop » 23 apr 2012 12:35

Ik droomde dat Hollande de verkiezingen had gewonnen :(

En toen ik wakker werd, blijk het geen nachtmerrie te zijn, maar realiteit :cry:

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 23 apr 2012 13:15

Dat ik Kikkerkop ontmoette en hij was een man van iets in de dertig, kalend met een donker ringbaardje. Ik ben nu echt heel erg verontrust.. :supersad:
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door Kuikentje » 23 apr 2012 13:34

Iets heel stoms ;)
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 23 apr 2012 13:42

Liro schreef:Dat ik Kikkerkop ontmoette en hij was een man van iets in de dertig, kalend met een donker ringbaardje. Ik ben nu echt heel erg verontrust.. :supersad:
Nope, dat was hij die in je kamer vannacht was.
Rendez-vous!

Liro
Senior user
Senior user

Bericht door Liro » 23 apr 2012 14:07

Er kwamen geen kamer of bed aan te pas. Het was een of andere meeting of zo 8)
All the world is not, of course, a stage, but the crucial ways in which it isn't, are not easy to specify.

Wannes.pearljam
Regular user
Regular user

Bericht door Wannes.pearljam » 24 apr 2012 09:27

Dat ik met een paar vrienden mee deed aan expeditie Robinson. Het was een proef op een vlot in het water en we werden plots aangevallen door een haai. Die at eerst mijn vrienden op en kwam uiteindelijk op mij af. Ik begon hem te slaan en toen werd ik wakker, en merkte ik dat ik tegen de muur aan het slaan was :)
That is what we do. That is what people do. They stay alive for each other.
You cannot find peace by avoiding life, Leonard.

Al die sardientjes zijn toch mijn vriendjes, jippiejajee!

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 24 apr 2012 09:45

Wannes.pearljam schreef:Dat ik met een paar vrienden mee deed aan expeditie Robinson. Het was een proef op een vlot in het water en we werden plots aangevallen door een haai. Die at eerst mijn vrienden op en kwam uiteindelijk op mij af. Ik begon hem te slaan en toen werd ik wakker, en merkte ik dat ik tegen de muur aan het slaan was :)
Nog een geluk dat niemand naast u sliep. Het lijkt me geen geweldige manier om de dag te beginnen.

OT: Niets speciaals, ik dacht dat ik weer ging overslapen. Ik werd wakker en dan merk ik dat het nog geen 8u is. Ik begin mn slaapritme terug te krijgen :fire: :rock: :fire:
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Wannes.pearljam
Regular user
Regular user

Bericht door Wannes.pearljam » 24 apr 2012 12:13

Lawstudent schreef: Nog een geluk dat niemand naast u sliep. Het lijkt me geen geweldige manier om de dag te beginnen.

OT: Niets speciaals, ik dacht dat ik weer ging overslapen. Ik werd wakker en dan merk ik dat het nog geen 8u is. Ik begin mn slaapritme terug te krijgen :fire: :rock: :fire:
Nee, jammer dat er niemand naast mij sliep! ;)

Ik droom enkel als ik vroeg ga slapen en kan uitslapen. Bijna altijd leuke dromen, behalve deze dan 8)
That is what we do. That is what people do. They stay alive for each other.
You cannot find peace by avoiding life, Leonard.

Al die sardientjes zijn toch mijn vriendjes, jippiejajee!

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 24 apr 2012 13:06

Iedereen heeft al wel zo van die dood gaan dromen gehad. Ik kan ze al niet meer tellen. De dieren die mij in mijn dromen probeerden te vermoorden:

Kat
Hond
Leeuw
Anaconda
Slang
Beer
Wolf
Haai
Disco owns the world

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 24 apr 2012 13:16

DaddyCool schreef:Iedereen heeft al wel zo van die dood gaan dromen gehad. Ik kan ze al niet meer tellen. De dieren die mij in mijn dromen probeerden te vermoorden:

Kat
Hond
Leeuw
Anaconda
Slang
Beer
Wolf
Haai
Ik krijg ze op regelmatige basis. Maar nog ni vermoord door dieren. Ik werd levend verbrand, in een vliegtuigcrash, vermoord met een mes, met een geweer, verdronken, gestikt, zelfmoorddromen (ophangen, snijden, ...), ... Ik heb het allemaal al gehad. Geen leuke dromen en ik snap nooit waarom ik ze heb :(
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 24 apr 2012 17:53

Lawstudent schreef: Ik krijg ze op regelmatige basis. Maar nog ni vermoord door dieren. Ik werd levend verbrand, in een vliegtuigcrash, vermoord met een mes, met een geweer, verdronken, gestikt, zelfmoorddromen (ophangen, snijden, ...), ... Ik heb het allemaal al gehad. Geen leuke dromen en ik snap nooit waarom ik ze heb :(
Ouche levend verbrand dat is echt een rotte droom dan. Ik heb meestal dromen waarbij ik een gast probeer te versieren enzo.. en dan komt iemand van mijn familie dat te weten zoals mijn moeder of mijn broer. Die dromen haat ik echt! Dan ben ik juist goed bezig en dan moeten zij hem verpesten!
Disco owns the world

Hades
Experienced user
Experienced user

Bericht door Hades » 24 apr 2012 19:24

DaddyCool schreef:Iedereen heeft al wel zo van die dood gaan dromen gehad. Ik kan ze al niet meer tellen. De dieren die mij in mijn dromen probeerden te vermoorden:

Kat
Hond
Leeuw
Anaconda
Slang
Beer
Wolf
Haai
Ik kan me eigenlijk niet herinneren dat ik ooit zo'n droom gehad heb, wel dat er dierbaren gedood werden maar niet ikzelf...dromen waarin ik (zwaar) bedreigd werd heb ik dan wel gehad.

Stevieboy
Experienced user
Experienced user

Bericht door Stevieboy » 24 apr 2012 19:38

Ik had gisteren echt een vreselijk akelige droom waarbij ik plots helemaal in paniek wakker schoot. Gelukkig herinner ik me nu al niet meer waarover hij ging, maar het was heftig. Het heeft nog een heel tijdje geduurd vooraleer de angst en adrenaline helemaal was weggeëbd en ik opnieuw in slaap kon vallen. Pfff, ik zou zo graag gewoon nog eens zorgeloos een hele nacht willen doorslapen zonder al die stress en gepieker.

Gesloten