Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Thor
Senior user
Senior user
Geslacht: Man

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door Thor » 25 feb 2018 20:05

Niets vannacht aangezien ik tot 2 uur echt klaarwakker lag in mijn bed, terwijl ik anders echt veel droom de laatste tijd... Dromen zijn echt naar: alsof je verwerkt wat je de dag zelf nog gedaan hebt.
Be yourself and Festina lente (haast je traag).
Optimism is a moral duty!

Florre
Moderator van het jaar 2017

Bericht door Florre » 25 feb 2018 20:09

Thor schreef:Niets vannacht aangezien ik tot 2 uur echt klaarwakker lag in mijn bed, terwijl ik anders echt veel droom de laatste tijd... Dromen zijn echt naar: alsof je verwerkt wat je de dag zelf nog gedaan hebt.
ja, verwerken maar soms droom je toch over de banale dingen uit het leven
ik kan daar eerlijk gezegd soms wel van genieten van een droom

en de laatste weken zijn het vooral zoete dromen,
niet te spannend, niet te bizar en vaak mooi zwart :lol:
- De stilte ging stilletjes weg -

- Forummer van 't jaar 2016 -
- Babbelaar van 't jaar 2016 -
- Moderator van 't jaar 2017-

Confusion
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Confusion » 21 aug 2018 22:28

Dat ik een onzichtbare hond gevonden had tijdens een wandeling langs het kanaal. Ik wist dat hij er was omdat hij veel geluiden maakte en het zand van het pad liet opstuiven waar hij liep. Ik ging ervan uit dat hij verdwaalt was, dus nam ik hem mee naar huis en liet hem in mijn tuin spelen. Intussen probeerde ik te bedenken hoe ik in godsnaam zijn eigenaar moest opsporen. Plots stond er een onbekende man in mijn living. Hij stelde zich voor als de duivel en vroeg me of ik zijn hellehond misschien gevonden had! Hij was toch zo gelukkig toen ik hem naar de tuin stuurde en hij daar zijn hond aantrof.

Daardoor was ik zo verbouwereerd dat ik er wakker van werd.

ShaunHetSchaap
New user
New user

Bericht door ShaunHetSchaap » 21 aug 2018 23:28

Confusion schreef:
21 aug 2018 22:28
Dat ik een onzichtbare hond gevonden had tijdens een wandeling langs het kanaal. Ik wist dat hij er was omdat hij veel geluiden maakte en het zand van het pad liet opstuiven waar hij liep. Ik ging ervan uit dat hij verdwaalt was, dus nam ik hem mee naar huis en liet hem in mijn tuin spelen. Intussen probeerde ik te bedenken hoe ik in godsnaam zijn eigenaar moest opsporen. Plots stond er een onbekende man in mijn living. Hij stelde zich voor als de duivel en vroeg me of ik zijn hellehond misschien gevonden had! Hij was toch zo gelukkig toen ik hem naar de tuin stuurde en hij daar zijn hond aantrof.

Daardoor was ik zo verbouwereerd dat ik er wakker van werd.
Over honden gesproken:
Een tijdje geleden droomde ik dat ik met mijn hond in een of ander treinstation was. Ik moest iets gaan halen, dus ik liet mijn trouwe viervoeter even achter. Toen ik terugkwam, trof ik het vreselijkste tafereel aan dat ik ooit gezien heb: de ogen, oren en mond van mijn hond waren gestolen (vraag me niet hoe precies, of waarom). Het was zo afgrijselijk dat ik er ook wakker van ben geworden...

On a positieve note: meestal droom ik fijne dingen :)
:hugs: free hugs :hugs:

Plaats reactie