Wat heb jij vannacht gedroomd?

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Cpt.Riotz
Regular user
Regular user
Geslacht: Man

Re: Wat heb jij vannacht gedroomd?

Bericht door Cpt.Riotz » 08 apr 2013 15:06

zware discussie met de directrice, ze was kwaad omdat ik mij te veel outte als wie ik echt was... hopelijk blijft het slechts een droom

Groentje
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Groentje » 17 apr 2013 16:11

dat ik met een meisje van men klas aan het shoppen was en ondertussen wiet aan het smoren was, komt waarschijnlijk door onze conversatie op school :lol: voorderest weet ik er eigenlijk niet zo veel meer van.

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 25 apr 2013 08:41

Ik droomde over eenhoorns (echt waar!)
En over spinnen :o

En over mijn nieuwe douche op kot. Die trouwens nog steeds niet af is :(
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Wall
Forum addict
Forum addict

Bericht door Wall » 26 apr 2013 23:12

Ik droomde dat het brandde. De rest ben ik vergeten. Nochtans wist ik het deze ochtend nog :o

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 27 apr 2013 21:11

Vannacht heb ik gedroomd dat ik samen met een vroegere kennis in Italië op een bank zat met een zakje chips. Uiteindelijk bleek dit vol te zitten met lieveheersbeestjes. Voor ik het wist zat ik opgesloten in een soort van ei. Althans, zo rook het er toch naar. Vervolgens probeerde ik door de schaal te meppen en werd ik wakker met een stekende pijn in mijn arm.

Vorige week droomde ik nog dat mijn moeder een herseninfarct had gekregen en een goede vriend van mij meteen erna zelfmoord had gepleegd.

Mijn dromen zijn dikwijls nog excentrieker en chaotischer dan A Clockwork Orange, Inception en Caligula tezamen :roll: .
"Aangeraakt door de liefde, wordt iedereen een dichter." - Plato

Aap in een Potje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Aap in een Potje » 02 mei 2013 20:48

Well eerst droomde ik dat er een geest op m'n kot zat en mega enge dingen deed, waardoor ik niet meer op m'n kot durfde en naar mijn papa belde en bij m'n ex ging slapen, dan ging ik samen met mijn ex naar een of ander tropisch zwembad, al liftend, maar in plaats dat we IN de auto zaten, gingen we EROP gaan zitten.
Pretty weird.
En dan zijn er zo nog wat vage dingen gebeurd. hm, toch es opzoeken.
Iedereen gunt je alles, zolang je het maar niet hebt

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 05 mei 2013 12:46

ik ging net met enkele mensen een korte "lezing" geven in een soort bibliotheek over iets wat we ontdekt hadden, wanneer plots een wilde horde jongeren de bib bestormt. Om een van de vrouwen die bij mij was te "beschermen" heb ik de kerel die op haar afvloog (een kop, misschien twee koppen kleiner als ik) vastgegroebeld, over 't bureau gelegd en een pak voor de broek gegeven waarna hij kwaad wegliep en riep dat hij me wel ging krijgen en ik terugriep "als ge groot geworden zijn of zo".

Misschien was die bunjeecola toch iets teveel suiker voor mij op de avond
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Kuikentje
Forum addict
Forum addict

Bericht door Kuikentje » 05 mei 2013 13:58

combinatie van pianoconcerten en m'n psychotherapeute die deze keer bezong hoe graag ze me ziet ;)
The Belgian Pride rocks my world! See you all next year!
Ziekte van Hashimoto

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 05 mei 2013 18:59

Vannacht heb ik verschillende dromen gehad, maar daarnet herinnerde ik me plots dat er een kuiken me bleef achtervolgen :what: Als je dan naar de 'betekenis' van dit element gaat kijken, bekom je: 'Kuikens brengen geluk als ze in een droom verschijnen. Als de kuikens vrolijk gepiep laten horen in je droom, suggereert dit dat problemen in het echte leven van voorbijgaande aard zijn. Als je droomt over een kuiken dat uit een ei kruipt, wijst dat volgens de traditie op een rijk nageslacht'... Dat slaat echt nergens op. :o

Groentje
New user
New user

Bericht door Groentje » 06 mei 2013 08:21

ik stond bij mijn tante in de tuin en ik hoor ineens een meisje van men school roepen: joyce heeft wiet! ben ik gaan bedelen bij haar voor wiet en stonden we daar met 2 zo stoned als iets. toen kwam men ma er aan en moest ik zo normaal mogelijk doen zodat ze het niet door had.

ik droom tegenwoordig teveel over wiet :o

no other troy
Regular user
Regular user

Bericht door no other troy » 06 mei 2013 14:38

Ik droomde over bejaarden.
Mooi hoe een van die stokoude mensen haar looprek tot haar Cadillac herdoopte.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 07 mei 2013 22:56

In het begin van de droom was het een soort videospel waar ik, op vlucht voor de vijand, een smalle toren binnenstormde. Ik rende de trap en klom daarna via een touw omhoog zodat hij me niet meer kon volgen. De volgende verdieping van de toren was echter een groot labyrint, met witte muren. De ingang van het labyrint was een grote ruimte in de vorm van een halve cirkel waarvan uit de top de eerste gang van het labyrint vertrok. Aan de rand van de cirkel hadden we (er waren plots andere mensen) tenten opgezet: het was ons basiskamp voor de verkenning van het labyrint.

Tijdens één van de expedities liep ik samen met iemand anders door één van de gangen. Ik zocht in de muur naar verborgen 'poorten', die ons naar het basiskamp konden teleporteren. Mijn gezel spoorde me echter aan om met haar door een deur te gaan. Via de deur kwamen we in een soort keukenachtige ruimte, ook met witte muren en meubilair en een rij venstertjes die op een soort tuin uitkeken. In het midden stond een ronde tafel met daarop vreemde, plastieken voorwerpen in fel rood, blauw, geel of groen. Het was de bedoeling dat we iets deden met de gele voorwerpen, dus zetten we die op de grond. Ik twijfelde wel, want er waren ook voorwerpen met twee kleuren.
Plots kwam er nog een persoon aan de deur, die zei dat we snel weg moesten uit de keuken. Ik wilde eerst niet, maar toen zag ik door de vensters een schim van een gehoornde figuur, wat me snel van gedacht deed veranderen!

Ik droom graag :sun:
Allez , meestal toch. Onlangs had ik een droom met een bomaanslag en een geit, die was heel wat minder prettig.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 14 mei 2013 07:24

Ik droomde van het einde der tijden denk ik. We zaten in een stad en we zagen de lucht fel kleuren. Dat er gevaar was wist iedereen maar waar we naartoe moesten wist niemand. Ik hoorde overal mensen schreeuwen... Er was ook iets met een boot en later een bus waarmee we weggebracht werden van de plaats des onheils!

Even later was ik thuis, ik lag in bed en alles was in orde, tot iemand ons kwam verwittigen van een ijswind die op komst was. We hadden nog voldoende tijd om dekens, matrassen, ... naar beneden te brengen en boven alles af te plakken.

Ik denk dat ik het overleefd heb...
every new beginning comes from some other beginning's end

Paraskevi
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Paraskevi » 14 mei 2013 07:33

bieke007 schreef:Ik droomde van het einde der tijden denk ik. We zaten in een stad en we zagen de lucht fel kleuren. Dat er gevaar was wist iedereen maar waar we naartoe moesten wist niemand. Ik hoorde overal mensen schreeuwen... Er was ook iets met een boot en later een bus waarmee we weggebracht werden van de plaats des onheils!

Even later was ik thuis, ik lag in bed en alles was in orde, tot iemand ons kwam verwittigen van een ijswind die op komst was. We hadden nog voldoende tijd om dekens, matrassen, ... naar beneden te brengen en boven alles af te plakken.

Ik denk dat ik het overleefd heb...
Dat is beter dan het script van de film 2012!

OT: Ik heb eindelijk nog eens een mooie droom gehad! Ik woonde op een strand in de Algarve (Portugal) en kon daar elke avond BBQ'en. Daar ben ik uiteindelijk ook getrouwd met alles erop en eraan :balloons: . Alleen kwam Céline Dion de feestvreugde verstoren. Zonde.

zenz
New user
New user

Bericht door zenz » 21 mei 2013 14:58

ik droomde dat een man alle smartphones en iphones in beslag nam en iedereen inclusief mij in plaats daarvan een nokia (zo nen baksteen) gaf :wtf: ...waarop ik begon te huilen .
..ik ben echt teveel bezig met mn smartphone de laatst tijd denk ik :what:
It's better to regret something you have done,
Than to regret something you haven't done~Billie Joe Armstrong

no other troy
Regular user
Regular user

Bericht door no other troy » 21 mei 2013 17:16

Ik weet er het fijne niet meer van, maar ik zie nog haarscherp hoe twee apen mijn moeder knuffelden.

(Hoogstwaarschijnlijk een uitloper van mijn natuurdocumentairemarathons...)

NataiaDreams
Regular user
Regular user

Bericht door NataiaDreams » 21 mei 2013 17:29

Geen toffe droom vannacht:
ik droomde dat ik in een soort woestijnstadje aan het wandelen was. Toen struikelde ik over een grote rode knop die ik daardoor indrukte. Ik werd dan ineens gevangen in een soort glazen bol en dat zag ik hoe er een heleboel bommen werden afgeschoten uit die glazen bol en hoe alle mensen onder mij aan het sterven waren. Die bol die ging dan dichter vliegen en al die mensen waren in stukken gereten maar ze leefden nog wel. En dan zat ik ineens samen met een duister figuur aan tafel en er was een buffet van al die dode mensen en als ik dat niet opat ging die figuur de aarde doen oploffen ofzo.
Gelukkig ben ik dan wakker geworden.
I believe in fairies, I do.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 27 jun 2013 14:16

Ik droomde over een gigantisch aquarium, die via een op afstand bediende deur verbonden was met de zee. De deur werd geopend, zodat er een zeewezen het aquarium binnen kon komen. Het wezen was vrouwelijk en leek sprekend op een gigantische spermawolk. Toen moest er een jongen het aquarium induiken om het wezen te bevruchten.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Wendyke
Regular user
Regular user

Bericht door Wendyke » 17 jul 2013 15:20

Iets vreemd. Ik moest naar m'n werk rijden vertrekkende van m'n lief haar appartement en onderweg kwam ik crashende auto's op m'n (snel)weg tegen. Ook slachtoffers die uit hun wrak kropen en op de asfalt lagen te kronkelen terwijl daarlangs nog druk verkeer passeerde. Ik kon nipt een persoon ontwijken. Waarom ik niet stopte met rijden en hulp aanbood is me een raadsel.

Toen ik wakker werd in het bed van m'n lief en besefte dat ik vanuit haar appartement naar m'n werk moest rijden, had ik toch een klein beetje schrik. Maar i.t.t. m'n droom, was er amper verkeer op de baan. Hoezeee!

(Oh, mss droom ik tegenwoordig zo vreemd omdat m'n lief mij de gekste films laat zien. Wonderbaarlijk daarbij: ik vind die films meestal -stiekem- nog wel tof)

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 17 jul 2013 20:16

Ik droomde dat ik mijn ma riep omdat mijn wekker maar niet stil wou worden. Plots word ik wakker en blijkt dat ik me al 10 min. overslapen heb!
every new beginning comes from some other beginning's end

Gesloten