Ik heb zin in...
Re: Ik heb zin in...
Tonijn uit blik en béchamelsaus, niet noodzakelijk op één bord.
-
- Senior user
- Geslacht: Man
- Contacteer:
-
- I have no life
- Contacteer:
Frietjes van de frituur met een zelfgemaakte tonijnsalade. Al een hele dag eigenlijk...
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
-
- Senior user
- Geslacht: Vrouw
- Contacteer:
Frieten met brochtettekruiden en stoofvleessaus van de Julien. *Kwijl*
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. 

die man heeft zo'n vieze nagels en hij hoest op de frietenmiss fraise schreef:Frieten met brochtettekruiden en stoofvleessaus van de Julien. *Kwijl*

ik heb zin in Niets doen. Ja, met een hoofdletter.
Ik heb keiveel zin om het hele weekend Bulgaars te studeren.
Anderzijds heb ik ook nood aan een (vriendschappelijke) tête-à-tête.
't Gaat waarschijnlijk geen van beide worden, mezelf kennende.
Anderzijds heb ik ook nood aan een (vriendschappelijke) tête-à-tête.
't Gaat waarschijnlijk geen van beide worden, mezelf kennende.

In lekker koken. En in, 'k weet niet, verwennen
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)
-
- Senior user
Dat mag jij niet eten!Silas schreef:Frietjes!![]()

OT: een paar dagen vakantie.
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon
Dit!Disco Trut schreef:Belachelijk lang uitslapen
Aquarius schreef:Beuling! Zo lekker

-
- Regular user
iets met chocolade!!! (ben beetje chocolade verslaafd
)

Ja, ik heb daar ook zin in!!Disco Trut schreef:Om even 180° in te gaan tegen de wensen van bovenstaande:
Ik heb zin in een episch sneeuwballengevecht met mijn broers en het verzameld manvolk dat ze altijd weten op te trommelen. Dat is inclusief forten en monsterballs, slimme plannetjes & slimme streken en slinkse omtrekkende bewegingen waarbij je langer sluipsgewijs onderweg ben dan dat je pret hebt van het eigenlijke lanceren van de munitie.
En dan nadien een hete douche en thee en allemaal onder één dekentje en eerst een Disney-film en daarna meerdere foute enge films.
Eventueel mag er ook wat verzameld vrouwvolk bij.

-
- Experienced user
Kom mij ook maar halen! Hier moeten we ons behelpen met drie armetierige sneeuwvlokjes per m² momenteel...tijmen schreef:Ja, ik heb daar ook zin in!!Disco Trut schreef:Om even 180° in te gaan tegen de wensen van bovenstaande:
Ik heb zin in een episch sneeuwballengevecht met mijn broers en het verzameld manvolk dat ze altijd weten op te trommelen. Dat is inclusief forten en monsterballs, slimme plannetjes & slimme streken en slinkse omtrekkende bewegingen waarbij je langer sluipsgewijs onderweg ben dan dat je pret hebt van het eigenlijke lanceren van de munitie.
En dan nadien een hete douche en thee en allemaal onder één dekentje en eerst een Disney-film en daarna meerdere foute enge films.
Eventueel mag er ook wat verzameld vrouwvolk bij.
Je bent zó zot dat er krullen op je rug staan