Ik zoek: varia

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
426 berichten • Pagina 20 van 221 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22

Re: Ik zoek: varia

Berichtdoor Barry » 15 feb 2015 16:38
ik zoek een een smartphone die redelijk gesofisticeerd is, dus redelijk wat apps aankan en zo. niet al te duur, hij moet geen 400 euro kosten zeg maar, al kan het maximum gaan tot 250 euro of zo. en hij mag tevens wat robuust zijn, ik bedoel tegen een schokje kunnen en niet bij het minste breken, zoals een iphone.

iemand?
Barry
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23
Geslacht: Man

Berichtdoor JFK » 16 feb 2015 10:53
Barry schreef:ik zoek een een smartphone die redelijk gesofisticeerd is, dus redelijk wat apps aankan en zo. niet al te duur, hij moet geen 400 euro kosten zeg maar, al kan het maximum gaan tot 250 euro of zo. en hij mag tevens wat robuust zijn, ik bedoel tegen een schokje kunnen en niet bij het minste breken, zoals een iphone.

iemand?

Lumia!
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Coincidence » 16 feb 2015 16:30
Barry schreef:ik zoek een een smartphone die redelijk gesofisticeerd is, dus redelijk wat apps aankan en zo. niet al te duur, hij moet geen 400 euro kosten zeg maar, al kan het maximum gaan tot 250 euro of zo. en hij mag tevens wat robuust zijn, ik bedoel tegen een schokje kunnen en niet bij het minste breken, zoals een iphone.

iemand?

OnePlus One, als je aan een invite kan geraken.
By the way: MORGEN dinsdag 17 februari kun je hem op de website kopen zonder invites. Niet te missen kans dus!
Come quickly, I'm tasting stars!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 24

Berichtdoor kinderknieën » 16 feb 2015 17:06
Coincidence schreef:

iemand?

OnePlus One, als je aan een invite kan geraken.
By the way: MORGEN dinsdag 17 februari kun je hem op de website kopen zonder invites. Niet te missen kans dus!

Ik wilde net hetzelfde posten.
I mind you how we lay in June, such a transparent summer morning,
You settled your head athwart my hips and gently turned over upon me,
And parted the shirt from my bosom-bone, and plunged your tongue to my barestript heart,
And reached till you felt my beard, and reached till you held my feet.
kinderknieën
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BiNDing » 16 feb 2015 17:26

iemand?

De P-reeks van Medion. Niet top-notch, maar wel groot en erg snel voor zijn prijscategorie.
Over zijn robuustheid durf ik geen uitspraken doen, maar bepaalde modellen komen met 2 rubberen hoesjes in het doosje en die bieden (voor mij althans) genoeg bescherming.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor Barry » 05 maart 2015 22:27
ik ga dus dit weekend om mijn smartphone. vorige weekends was er telkens wat tussen gekomen, met studeren voor inhaalexamens onder andere.

maar ik heb zelf een lijstje gemaakt met smartphones die goede recensies en specs hebben in het middensegment, rond de 300 euro dus.

vanboven prijkt de LG G2, die al wat ouder is, maar die zeker de moeite is naar het schijnt omdat hij al zoveel afgeprijst is ondertussen. daaronder heb ik dan samsung galaxy S4, om dezelfde reden en veder nog Acer Liquid Jade S en Motorola moto G. die laatste is een stuk goedkoper, maar schijnt echt goed te zijn.

iemand ervaringen met 1 van deze toestellen of ergens goede of slechte dingen gelezen?
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor Coincidence » 14 maart 2015 21:27
Kurken wijnstoppen van alle soorten en formaten voor een kunstprojectje.
Alles is welkom!
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor herman frodiet » 18 maart 2015 20:32
Coincidence schreef:Kurken wijnstoppen van alle soorten en formaten voor een kunstprojectje.
Alles is welkom!

Spring eens binnen bij café's of restaurants.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008
herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Leeftijd: 28

Berichtdoor Coincidence » 15 apr 2015 16:56
Zo'n 3 jaar geleden heeft Colruyt een tijd Filipinos verkocht: kleine donutvormige koekjes met pure of melkchocolade rond. Ze zaten in een respectievelijk lange rode en blauwe verpakking. Weet iemand waar je deze nog kan vinden?

Het plezante aan deze koekjes is dat ze mij nostalgisch doen terugdenken aan zo'n 15 jaar geleden, toen we elke zomer op reis gingen naar het zuiden van Spanje, alwaar deze koekjes geproduceerd en verkocht worden. Maar natuurlijk zijn ze ook gewoon kei lekker. :kwijl:

Spoiler! :
Afbeelding
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Galione » 08 mei 2015 10:58
Coincidence schreef:Zo'n 3 jaar geleden heeft Colruyt een tijd Filipinos verkocht: kleine donutvormige koekjes met pure of melkchocolade rond. Ze zaten in een respectievelijk lange rode en blauwe verpakking. Weet iemand waar je deze nog kan vinden?

Het plezante aan deze koekjes is dat ze mij nostalgisch doen terugdenken aan zo'n 15 jaar geleden, toen we elke zomer op reis gingen naar het zuiden van Spanje, alwaar deze koekjes geproduceerd en verkocht worden. Maar natuurlijk zijn ze ook gewoon kei lekker. :kwijl:

Gisteren toevallig in de Action zien liggen! Waren wel blauwe en witte verpakkingen.
Leef!
Galione
Senior user
Senior user

Berichtdoor Coincidence » 08 mei 2015 11:38
Galione schreef:
Coincidence schreef:Zo'n 3 jaar geleden heeft Colruyt een tijd Filipinos verkocht: kleine donutvormige koekjes met pure of melkchocolade rond. Ze zaten in een respectievelijk lange rode en blauwe verpakking. Weet iemand waar je deze nog kan vinden?

Gisteren toevallig in de Action zien liggen! Waren wel blauwe en witte verpakkingen.

Thanks! Die blauwe zijn de beste. :smile:
Spoiler! :
En waarschijnlijk zijn ze daar ook goedkoper.
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Chocopot » 17 mei 2015 15:59
Ik zoek iemand die mij kan helpen met een excel probleem (excel 2010). Ik heb 2 kolommen met getallen; de ene met -1,0 of 1 en de andere met kommagetallen van 0 tot 1. Nu wil ik weten HOEVEEL 'rijen' heb waar de A cellen -1 zijn EN de B cellen <0.900. Ik heb al verschillende formules geprobeerd van verschillende sites maar het lukt mij maar niet. Ofwel resulteert het telkens in 0 ofwel is er ergens een fout in de formule.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
Chocopot
Senior user
Senior user

Berichtdoor Barry » 17 mei 2015 18:23
Chocopot schreef:Ik zoek iemand die mij kan helpen met een excel probleem (excel 2010). Ik heb 2 kolommen met getallen; de ene met -1,0 of 1 en de andere met kommagetallen van 0 tot 1. Nu wil ik weten HOEVEEL 'rijen' heb waar de A cellen -1 zijn EN de B cellen <0.900. Ik heb al verschillende formules geprobeerd van verschillende sites maar het lukt mij maar niet. Ofwel resulteert het telkens in 0 ofwel is er ergens een fout in de formule.

ALS(Acel=1;ALS(Bcel > 0,90; 1;0); 0)

dan heb je een 1 als aan je voorwaarde voldaan is en een 0 als het niet voldaan is. dan moet je gewoon die enen nog sommeren om het totale aantal te vinden dat voldaan is. (je moet dit voor het eerste paar dan en dan verticaal doortrekken)

die Acel was bij mij A2 en die Bcel was B2, maar bij jou kan dat evengoed een ander gokje zijn, afhankelijk van waar je excel bestand begon. :)
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor Laysiv » 20 mei 2015 14:09
Barry schreef:
Chocopot schreef:Ik zoek iemand die mij kan helpen met een excel probleem (excel 2010). Ik heb 2 kolommen met getallen; de ene met -1,0 of 1 en de andere met kommagetallen van 0 tot 1. Nu wil ik weten HOEVEEL 'rijen' heb waar de A cellen -1 zijn EN de B cellen <0.900. Ik heb al verschillende formules geprobeerd van verschillende sites maar het lukt mij maar niet. Ofwel resulteert het telkens in 0 ofwel is er ergens een fout in de formule.

dan heb je een 1 als aan je voorwaarde voldaan is en een 0 als het niet voldaan is. dan moet je gewoon die enen nog sommeren om het totale aantal te vinden dat voldaan is. (je moet dit voor het eerste paar dan en dan verticaal doortrekken)

die Acel was bij mij A2 en die Bcel was B2, maar bij jou kan dat evengoed een ander gokje zijn, afhankelijk van waar je excel bestand begon. :)

Het gaat hem hier om de hoeveelheid rijen die voldoen aan beide voorwaarden, toch?
Zo ja, dan moet onderstaande formule werken:
=AANTALLEN.ALS(heel je bereik selecteren van kolom 1; "-1"; heel je bereik selecteren van kolom 2; "<0,9")

Bij vragen of problemen, pb gerust. :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Laysiv
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Chocopot » 22 mei 2015 08:41
Laysiv schreef:
Barry schreef:

Het gaat hem hier om de hoeveelheid rijen die voldoen aan beide voorwaarden, toch?
Zo ja, dan moet onderstaande formule werken:
=AANTALLEN.ALS(heel je bereik selecteren van kolom 1; "-1"; heel je bereik selecteren van kolom 2; "<0,9")

Bij vragen of problemen, pb gerust. :)

Het is me uiteindelijk toen gelukt met de AANTALLEN.ALS en inderdaag zoals je zei ^^ Het was gewoon een eindje sukkelen met de aanhalingstekens etc.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare
Chocopot
Senior user
Senior user

Berichtdoor Barry » 22 mei 2015 08:59
het mijne werkte ook hoor. :p
Barry
Senior user
Senior user

Berichtdoor Berly » 25 mei 2015 19:31
Coincidence schreef:Kurken wijnstoppen van alle soorten en formaten voor een kunstprojectje.
Alles is welkom!

Nog steeds nodig?
Ik heb er super veel over na een knutselprojectje
Berly is back!
Berly
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Coincidence » 25 mei 2015 21:15
Berly schreef:
Alles is welkom!

Nog steeds nodig?
Ik heb er super veel over na een knutselprojectje

Nog altijd hoor. ;) Dankjewel! Ik zou er in totaal ongeveer 10 000 nodig hebben, dus het zal nog eventjes duren. :D
Coincidence
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor jorisje » 27 jun 2015 14:59
Ik zoek een leuke persoon om mee te gaan squashen. Regio Hasselt - Diest.
jorisje
Regular user
Regular user

Berichtdoor Laysiv » 28 jul 2015 10:04
Ik zoek iemand (of meerdere personen) die ervaring hebben met het volgen van twee richtingen tegelijkertijd (al dan niet aan dezelfde onderwijsinstelling).

Ben je zo iemand? Contacteer me!
Ik heb een aantal vraagjes :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.
Laysiv
Forum addict
Forum addict

426 berichten • Pagina 20 van 221 ... 17, 18, 19, 20, 21, 22

Keer terug naar Post-It!