Ik zoek: varia

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
LumpySpacePrince
Forummer van 't jaar 2017
Geslacht: Man

Re: Ik zoek: varia

Bericht door LumpySpacePrince » 14 mei 2017 17:01

Een cadeau voor een leerkracht!

Onze leerkracht stopt volgend jaar met lesgeven en omdat we dat een hele leuke leerkracht vonden, zouden we met onze klas een leuk cadeau willen kopen. Ons budget ligt rond de €50 MAAR WE WETEN NIET WAT :crazy:

Dus, aan alle toekomstige leerkrachten en andere leden van dit forum, wie heeft er een tof idee voor ons? :bid:
Hello old friend
and here we are
you and me
on the last page

BartV
Senior user
Senior user

Bericht door BartV » 14 mei 2017 19:26

Dries schreef:Een cadeau voor een leerkracht!

Onze leerkracht stopt volgend jaar met lesgeven en omdat we dat een hele leuke leerkracht vonden, zouden we met onze klas een leuk cadeau willen kopen. Ons budget ligt rond de €50 MAAR WE WETEN NIET WAT :crazy:

Dus, aan alle toekomstige leerkrachten en andere leden van dit forum, wie heeft er een tof idee voor ons? :bid:
Een wijnbon ofzo, en dan een tas met "lieve juf/meester" :D
"Alt er Love" -> Alles is liefde

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 16 mei 2017 09:56

Wij gaven altijd een boeken/fnac-bon.
Daar is een mens altijd tevreden mee.. En een leerkracht heeft altijd boeken etc nodig. (cliché..I know :whistle: )
Fluctuat nec mergitur

geeninspiratie
Senior user
Senior user

Bericht door geeninspiratie » 17 mei 2017 16:53

JFK schreef:Wij gaven altijd een boeken/fnac-bon.
Daar is een mens altijd tevreden mee.. En een leerkracht heeft altijd boeken etc nodig. (cliché..I know :whistle: )
Ik sluit me hierbij aan. Het gevaar met wijn is dat niet iedereen graag wijn, of überhaupt alcoholische dranken drinkt.
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling

kandidaat gezocht
New user
New user
Geslacht: Vrouw

gezocht voor nieuw tv programma

Bericht door kandidaat gezocht » 22 mei 2017 11:53

Beste mensen,

Voor een nieuw TV programma dat te zien zal zijn op VTM ben ik op zoek naar een jongere homoseksueel of lesbisch die graag in de toekomst uit de kast wil komen tov de ouders of één van de ouder.
Mocht u beantwoorden aan dit profiel en graag verdere informatie wensen, dan kan u deze week contact met me opnemen, stuur me een bericht met uw naam, telefoonnummer en mail naar : boone.els@telenet.be
gsm 0475/ 200 103
Hopend op uw medewerking en graag tot ziens,

Met vriendelijke groeten,
Els

TheQuibbler
Forumkoppel 2017

Bericht door TheQuibbler » 19 okt 2017 17:04

Iemand die ook naar Lana Del Rey wil gaan op 17 april in het sportpaleis? :ibi:

Robbe
Meest gemiste forummer 2017

Bericht door Robbe » 07 mar 2018 21:33

Ik denk eraan om binnenkort in de paasvakantie of eind juni na de examens er eens alleen op uit te trekken. Weg van alle Belgische heisa, drukte etc. Eventueel wil ik mezelf zelfs uitdagen enkele dagen volledig sociale media-loos door te brengen. Een soort bezinningsmoment voor mezelf, waar ik hoop mezelf ergens tegen te komen/wijzer te worden.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Heeft iemand ervaring met dergelijke ervaringen (er compleet eventjes tussenuit)? Waarheen trok je en wat zijn je ervaringen? Ik ben niet van plan om langer dan een/twee weken weg te zijn, en extreme fysieke opdrachten zoals Compostella-wandeling enzo zijn ook niet meteen aan mij besteed. Zeer benieuwd naar reacties en ervaringen.
Where should I go?
To the left, where nothing is right ...
Or to the right, where nothing is left?

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 08 mar 2018 00:37

Robbe schreef:Ik denk eraan om binnenkort in de paasvakantie of eind juni na de examens er eens alleen op uit te trekken. Weg van alle Belgische heisa, drukte etc. Eventueel wil ik mezelf zelfs uitdagen enkele dagen volledig sociale media-loos door te brengen. Een soort bezinningsmoment voor mezelf, waar ik hoop mezelf ergens tegen te komen/wijzer te worden.

Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet aanpakken. Heeft iemand ervaring met dergelijke ervaringen (er compleet eventjes tussenuit)? Waarheen trok je en wat zijn je ervaringen? Ik ben niet van plan om langer dan een/twee weken weg te zijn, en extreme fysieke opdrachten zoals Compostella-wandeling enzo zijn ook niet meteen aan mij besteed. Zeer benieuwd naar reacties en ervaringen.
SIM-kaart in een oude gsm stoppen zonder internet.
Jeugdherberg(en) boeken en vertrekken.
Ik zou voor de eerste keer niet te lang gaan. Misschien een citytrip en dan zie je wel of het je bevalt + je bent nog dicht bij alles en als je toch niet zonder social media zou kunnen, heb je vaak een pc in de jeugdherberg.
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 12 mar 2018 13:37

Ik zou de trein nemen naar de bergen of een andere mooie bestemming vooraf een wandelkaart kopen en een tripje van een week of twee plannen. Met de tent vind je wel steeds ergens een plekje om te blijven.
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Reuel
Meest begeerde vrijgezel 2017

Bericht door Reuel » 12 mar 2018 19:55

De trein nemen/een interrailtje naar een random bestemming is inderdaad een goeie optie. Je reist alleen, maar ook weer niet. Mocht je een beetje eenzaam worden, kun je altijd eens een praatje doen met oude vrouwen in de restauratiewagon.

Bergen (in Noorwegen) kan ik zeker eens aanrader om naar toe te treinen. Onderweg (van Oslo naar Bergen) kun je uitstappen in de meest prachtige omgevingen, en je hebt er allemannsretten, dus je kan overal kamperen. Of je hopt gewoon van grotere stad naar grotere stad in bergachtig gebied, en doet wandelingen rond die stad. Een uurtje wandelen /klimmen en je bent ver weg uit de bewoonde wereld, maar ook weer niet :).

Verstuurd vanaf mijn ONE E1003 met Tapatalk
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 12 mar 2018 20:03

Iedereen verklaarde me gek maar...
Ik nam mijn fiets en trok de wijde wereld in (#België).
Niet ver van alles, maar wat een vrijheid! (En ook prachtige stukjes natuur.)
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Plaats reactie