Ik zoek: varia

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Galione
Senior user
Senior user
Geslacht: Vrouw

Re: Ik zoek: varia

Bericht door Galione » 08 mei 2015 10:58

Coincidence schreef:Zo'n 3 jaar geleden heeft Colruyt een tijd Filipinos verkocht: kleine donutvormige koekjes met pure of melkchocolade rond. Ze zaten in een respectievelijk lange rode en blauwe verpakking. Weet iemand waar je deze nog kan vinden?

Het plezante aan deze koekjes is dat ze mij nostalgisch doen terugdenken aan zo'n 15 jaar geleden, toen we elke zomer op reis gingen naar het zuiden van Spanje, alwaar deze koekjes geproduceerd en verkocht worden. Maar natuurlijk zijn ze ook gewoon kei lekker. :kwijl:
Gisteren toevallig in de Action zien liggen! Waren wel blauwe en witte verpakkingen.
Leef!

Coincidence
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Bericht door Coincidence » 08 mei 2015 11:38

Galione schreef:
Coincidence schreef:Zo'n 3 jaar geleden heeft Colruyt een tijd Filipinos verkocht: kleine donutvormige koekjes met pure of melkchocolade rond. Ze zaten in een respectievelijk lange rode en blauwe verpakking. Weet iemand waar je deze nog kan vinden?

Het plezante aan deze koekjes is dat ze mij nostalgisch doen terugdenken aan zo'n 15 jaar geleden, toen we elke zomer op reis gingen naar het zuiden van Spanje, alwaar deze koekjes geproduceerd en verkocht worden. Maar natuurlijk zijn ze ook gewoon kei lekker. :kwijl:
Gisteren toevallig in de Action zien liggen! Waren wel blauwe en witte verpakkingen.
Thanks! Die blauwe zijn de beste. :smile:
Spoiler! :
En waarschijnlijk zijn ze daar ook goedkoper.
Come quickly, I'm tasting stars!

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 17 mei 2015 15:59

Ik zoek iemand die mij kan helpen met een excel probleem (excel 2010). Ik heb 2 kolommen met getallen; de ene met -1,0 of 1 en de andere met kommagetallen van 0 tot 1. Nu wil ik weten HOEVEEL 'rijen' heb waar de A cellen -1 zijn EN de B cellen <0.900. Ik heb al verschillende formules geprobeerd van verschillende sites maar het lukt mij maar niet. Ofwel resulteert het telkens in 0 ofwel is er ergens een fout in de formule.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 17 mei 2015 18:23

Chocopot schreef:Ik zoek iemand die mij kan helpen met een excel probleem (excel 2010). Ik heb 2 kolommen met getallen; de ene met -1,0 of 1 en de andere met kommagetallen van 0 tot 1. Nu wil ik weten HOEVEEL 'rijen' heb waar de A cellen -1 zijn EN de B cellen <0.900. Ik heb al verschillende formules geprobeerd van verschillende sites maar het lukt mij maar niet. Ofwel resulteert het telkens in 0 ofwel is er ergens een fout in de formule.
ALS(Acel=1;ALS(Bcel > 0,90; 1;0); 0)

dan heb je een 1 als aan je voorwaarde voldaan is en een 0 als het niet voldaan is. dan moet je gewoon die enen nog sommeren om het totale aantal te vinden dat voldaan is. (je moet dit voor het eerste paar dan en dan verticaal doortrekken)

die Acel was bij mij A2 en die Bcel was B2, maar bij jou kan dat evengoed een ander gokje zijn, afhankelijk van waar je excel bestand begon. :)

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 20 mei 2015 14:09

Barry schreef:
Chocopot schreef:Ik zoek iemand die mij kan helpen met een excel probleem (excel 2010). Ik heb 2 kolommen met getallen; de ene met -1,0 of 1 en de andere met kommagetallen van 0 tot 1. Nu wil ik weten HOEVEEL 'rijen' heb waar de A cellen -1 zijn EN de B cellen <0.900. Ik heb al verschillende formules geprobeerd van verschillende sites maar het lukt mij maar niet. Ofwel resulteert het telkens in 0 ofwel is er ergens een fout in de formule.

dan heb je een 1 als aan je voorwaarde voldaan is en een 0 als het niet voldaan is. dan moet je gewoon die enen nog sommeren om het totale aantal te vinden dat voldaan is. (je moet dit voor het eerste paar dan en dan verticaal doortrekken)

die Acel was bij mij A2 en die Bcel was B2, maar bij jou kan dat evengoed een ander gokje zijn, afhankelijk van waar je excel bestand begon. :)
Het gaat hem hier om de hoeveelheid rijen die voldoen aan beide voorwaarden, toch?
Zo ja, dan moet onderstaande formule werken:
=AANTALLEN.ALS(heel je bereik selecteren van kolom 1; "-1"; heel je bereik selecteren van kolom 2; "<0,9")

Bij vragen of problemen, pb gerust. :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Chocopot
Senior user
Senior user

Bericht door Chocopot » 22 mei 2015 08:41

Laysiv schreef:
Barry schreef:

Het gaat hem hier om de hoeveelheid rijen die voldoen aan beide voorwaarden, toch?
Zo ja, dan moet onderstaande formule werken:
=AANTALLEN.ALS(heel je bereik selecteren van kolom 1; "-1"; heel je bereik selecteren van kolom 2; "<0,9")

Bij vragen of problemen, pb gerust. :)
Het is me uiteindelijk toen gelukt met de AANTALLEN.ALS en inderdaag zoals je zei ^^ Het was gewoon een eindje sukkelen met de aanhalingstekens etc.
Love all, trust a few, do wrong to none.
William Shakespeare

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 22 mei 2015 08:59

het mijne werkte ook hoor. :p

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 25 mei 2015 19:31

Coincidence schreef:Kurken wijnstoppen van alle soorten en formaten voor een kunstprojectje.
Alles is welkom!
Nog steeds nodig?
Ik heb er super veel over na een knutselprojectje
Berly is back!

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 25 mei 2015 21:15

Berly schreef:
Coincidence schreef:Kurken wijnstoppen van alle soorten en formaten voor een kunstprojectje.
Alles is welkom!
Nog steeds nodig?
Ik heb er super veel over na een knutselprojectje
Nog altijd hoor. ;) Dankjewel! Ik zou er in totaal ongeveer 10 000 nodig hebben, dus het zal nog eventjes duren. :D
Come quickly, I'm tasting stars!

jorisje
Regular user
Regular user

Bericht door jorisje » 27 jun 2015 14:59

Ik zoek een leuke persoon om mee te gaan squashen. Regio Hasselt - Diest.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 28 jul 2015 10:04

Ik zoek iemand (of meerdere personen) die ervaring hebben met het volgen van twee richtingen tegelijkertijd (al dan niet aan dezelfde onderwijsinstelling).

Ben je zo iemand? Contacteer me!
Ik heb een aantal vraagjes :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

Barry
Senior user
Senior user

Bericht door Barry » 28 jul 2015 17:25

Laysiv schreef:Ik zoek iemand (of meerdere personen) die ervaring hebben met het volgen van twee richtingen tegelijkertijd (al dan niet aan dezelfde onderwijsinstelling).

Ben je zo iemand? Contacteer me!
Ik heb een aantal vraagjes :)
volgens mij doet nemesis dat.

karelvanlandschoot
New user
New user

Littekens & brandwonden - eindwerk fotografie

Bericht door karelvanlandschoot » 24 aug 2015 12:24

Voor mijn eindwerk fotografie in avondonderwijs ben ik op zoek naar mensen die getekend zijn voor het leven.
Bedoeling is om een verhaal te maken van hoe mensen omgaan met hun leed van bijvoorbeeld brandwonden, littekens, amputatie, ...
Iets in de zin van "als deze snee er niet wat geweest, dan liep ik hier nu ook niet meer rond."

Uiteraard is het niet voor iedereen evident en is het ook niet de bedoeling dat je herkenbaar op beeld staat. Als je daarvoor bereid bent mag dat natuurlijk wel.

Ik vermoed wel dat dit niet voor iedereen gemakkelijk is, maar hoop toch dat er enkelen op deze oproep durven reageren.
Ben jij, of ken jij iemand, stuur me dan snel een mailtje terug!
mijn adres: karel AT landschoot DOT be

Carolien
New user
New user

Libelle-reportage: uit de kast gekomen

Bericht door Carolien » 04 sep 2015 16:49

Dag iedereen!

Voor een mooie en serene beeldreportage in Libelle ben ik op zoek naar homo's en lesbiennes die willen vertellen over de dag dat ze zich outten. Hoe oud was je toen je het vertelde? Hoe en wie heb je het juist verteld? Welke gevolgen had dit op je leven? En waren de reacties zoals je had gehoopt of verwacht?

Wil je hieraan meewerken? Stuur dan een mail naar carolien.saey@libelle.be. Vertel ons kort je verhaal en stuur een foto door, samen met je leeftijd en contactgegevens.

Alvast heel erg bedankt!

Groetjes
Carolien
modsamenvTopic samengevoegd.
- Wall

sterretje
Meest hilarische forummer 2017

Bericht door sterretje » 21 okt 2015 22:43

Met spoed gezocht: menselijke kachel (m/v)
Olympisch goud in temperamentvol relativeren.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 21 okt 2015 23:08

sterretje schreef:Met spoed gezocht: menselijke kachel (m/v)
Echt een job voor mij.

Nu alleen nog wat info over loon, werkuren, locatie, eventuele werkkledij, doorgroeimogelijkheden...
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

sterretje

Bericht door sterretje » 21 okt 2015 23:36

Manspersoon schreef:
Echt een job voor mij.

Nu alleen nog wat info over loon, werkuren, locatie, eventuele werkkledij, doorgroeimogelijkheden...
Alles is bespreekbaar.

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 03 nov 2015 00:28

sterretje schreef:
Manspersoon schreef:
Echt een job voor mij.

Alles is bespreekbaar.
Is de vacature nog vrij?
Juist 1 vereiste: de menselijke kachel moet wederzijds zijn ...
Want het is hier wel een beetje koud op dit moment
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

sterretje

Bericht door sterretje » 03 nov 2015 00:30

idk schreef:
sterretje schreef:
Manspersoon schreef:
Echt een job voor mij.

Alles is bespreekbaar.
Is de vacature nog vrij?
Smooth 8)

idk
Babbelaar van 't jaar 2017

Bericht door idk » 03 nov 2015 00:33

sterretje schreef:
idk schreef:
sterretje schreef:
Manspersoon schreef:
Echt een job voor mij.

Alles is bespreekbaar.
Is de vacature nog vrij?
Smooth 8)
^^ :grouphug:
Mijn nieuwe toekomstige avatar, gekregen van Florre en goedgekeurd door de rest van de chatters.
https://lolzombie.com/wp-content/upload ... 01/idk.jpg

Gesloten