Ik zoek: varia

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
BiNDing
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Re: Ik zoek: varia

Bericht door BiNDing » 05 apr 2014 10:25

mientje schreef:Een winkel(keten) waar ze ZIP-IT verkopen.

Afbeelding
Misschien hebben ze dat wel in Het Pakjeshuis in Leuven?
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Evi_vt
New user
New user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Evi_vt » 06 apr 2014 13:51

Hoi
Laatst gewijzigd door Evi_vt op 21 apr 2014 11:53, 1 keer totaal gewijzigd.

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 07 apr 2014 21:42

Ik ben op zoek naar een leuke, (ver)nieuwe(nde) hobby!

Nu ik effectief aan het proberen ben met te stoppen met roken, wil ik me dus (nuttig) bezighouden.

Ideetjes, suggesties, doe je zelf iets dat ik zeker moet ontdekken, LAAT HET ME WETEN!
Merci :)
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

mientje
Forum addict
Forum addict

Bericht door mientje » 08 apr 2014 06:33

Laysiv schreef:Ik ben op zoek naar een leuke, (ver)nieuwe(nde) hobby!

Nu ik effectief aan het proberen ben met te stoppen met roken, wil ik me dus (nuttig) bezighouden.

Ideetjes, suggesties, doe je zelf iets dat ik zeker moet ontdekken, LAAT HET ME WETEN!
Merci :)
Om met je handen bezig te zijn: breien, naaien en haken zijn weer in :D . Schrijven. Kruiswoordraadsels en andere puzzels oplossen. Schilderen, tekenen, lezen. Films en series kijken. Een sport beoefenen: zwemmen, lopen. Gamen.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 08 apr 2014 10:33

Wat ik zelf geweldig graag doe is schilderen. Absoluut een aanrader!
Koop een paar doeken, penselen, wat acryl- of olieverf, eventueel wat paletmesjes etc. En begin er gewoon aan. :) En als je niet direct weet waarmee je kan beginnen, begin dan gewoon bij je gevoel. Het is maar een idee. ;)
Come quickly, I'm tasting stars!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 08 apr 2014 12:02

Coincidence schreef:Wat ik zelf geweldig graag doe is schilderen. Absoluut een aanrader!
Koop een paar doeken, penselen, wat acryl- of olieverf, eventueel wat paletmesjes etc. En begin er gewoon aan. :) En als je niet direct weet waarmee je kan beginnen, begin dan gewoon bij je gevoel. Het is maar een idee. ;)
Eventueel in hetzelfde genre, maar ook weer niet: Street Art :love: De stad opvrolijken met kunst, uitspattingetjes, krijt, graffiti, paper, plakken, planten, painten, objecten, je kan het zo zot niet bedenken.
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

dingetje
Experienced user
Experienced user

Bericht door dingetje » 08 apr 2014 12:46

Echo schreef:
Coincidence schreef:Wat ik zelf geweldig graag doe is schilderen. Absoluut een aanrader!
Eventueel in hetzelfde genre, maar ook weer niet: Street Art :love: De stad opvrolijken met kunst, uitspattingetjes, krijt, graffiti, paper, plakken, planten, painten, objecten, je kan het zo zot niet bedenken.
:love:

(was ik maar geen zo'n schijtluis)

ot: kubbe'n in het park! gitaar spelen in het park! sigaretten rollen in het park!
Op tijd en stond werd naar mijn stoel gekeken, gepolst of ik al wortel schoot.

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 10 apr 2014 23:26

... een kot!

Ik weet dat het forum hier niet de ideale plek voor is, maar de wanhoop en frustratie begint toe te slaan.
Omdat ik al een diploma heb mag ik niet meer in mijn leuke kamer in een home van de UGent blijven :( Ik ben intussen al meer dan anderhalve maand op zoek naar een leuk kot in Gent maar tot nog toe heeft de zoektocht me heel wat teleurstellingen opgeleverd. Vaak heeft de huisbaas nog andere geïnteresseerden uitgenodigd en is hun contract al getekend voor ik het kot nog maar kan bekijken...
Dus als je een leuk kot weet in Gent, liefst onder 350 euro en wat gelegen in de heel ruime omgeving van het Sint-Pietersplein/Muinkpark/Overpoort/Blandijn/etc stuur me een pb! :)
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

miss fraise
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door miss fraise » 11 apr 2014 07:52

PieceOfMyHeart schreef:... een kot!

Ik weet dat het forum hier niet de ideale plek voor is, maar de wanhoop en frustratie begint toe te slaan.
Omdat ik al een diploma heb mag ik niet meer in mijn leuke kamer in een home van de UGent blijven :( Ik ben intussen al meer dan anderhalve maand op zoek naar een leuk kot in Gent maar tot nog toe heeft de zoektocht me heel wat teleurstellingen opgeleverd. Vaak heeft de huisbaas nog andere geïnteresseerden uitgenodigd en is hun contract al getekend voor ik het kot nog maar kan bekijken...
Dus als je een leuk kot weet in Gent, liefst onder 350 euro en wat gelegen in de heel ruime omgeving van het Sint-Pietersplein/Muinkpark/Overpoort/Blandijn/etc stuur me een pb! :)
Wut?! Dan heb ik hetzelfde probleem! :o Op welke home zit je? Ben je daar zeker van?
Punt Andere Lijn! Wij zijn er voor en door holebi's tot en met 30 jaar en organiseren activiteiten, fuiven, praatcafé's,... in het Brugse en omstreken. Voor elk wat wils dus. :rock:

PieceOfMyHeart
Regular user
Regular user

Bericht door PieceOfMyHeart » 11 apr 2014 10:29

Ik zit op de fab. Ik had een gevoel dat ik eruit ging moeten dus ben het eens gaan vragen bij de huisvesting. Als je nu in je laatste jaar zit kan je wel aanduiden dat je nog geen masterdiploma hebt omdat je in feite op dit moment er nog geen hebt. Maar als je vorig academiejaar je master behaalde, dan word je op de wachtlijst gezet...
miss fraise schreef:
PieceOfMyHeart schreef:... een kot!

Wut?! Dan heb ik hetzelfde probleem! :o Op welke home zit je? Ben je daar zeker van?
The greatest revenge is to accomplish what others say you cannot do.
So go out & do it.

MiAmorPorSiempre
New user
New user

Bericht door MiAmorPorSiempre » 01 mei 2014 08:24

Een perfecte cadeau voor mijn vriendin pnze 2 jaar samen :)
I'm jealous of every girl who held you, 'cause at that moment, she held my entire world.

Coincidence
Forum addict
Forum addict

Bericht door Coincidence » 05 mei 2014 02:13

Ik ben nu al een tijdje op zoek naar zwarte metaalverf die op gietijzer hecht, hittebestendig is tot zo'n 600° of meer en weerbestendig is.
Geen spuitbus (want dan heb ik ze al lang gevonden) maar verf die je met een borstel moet aanbrengen.
Iemand?
Come quickly, I'm tasting stars!

fanny1979
New user
New user

ladies night: ideetjes!

Bericht door fanny1979 » 29 mei 2014 10:01

Hoi hoi!

Binnenkort organiseren we een ladies night in Brugge en we zijn nog op zoek naar enkele ideetjes.
Wat kunnen we allemaal doen op deze namiddag/avond?

We zoeken ook nog maskers, hoedjes, snorretjes, boa's enz.
Heeft er al iemand deze gadgets gekocht op *knip*?
Is deze site betrouwbaar en correct in afhandeling?

Bedankt voor jullie reacties!

Fanny

Spoiler! :
Link voorlopig verborgen - BiNDing

Astronaut Batman
Regular user
Regular user

Bericht door Astronaut Batman » 21 jun 2014 01:21

Kk, ik zoek een artikel of een muziekstuk waar dat artikel over gaat. In essentie is het blues ofzo, gezongen door 2 vrouwen waar buiten een naam niets over geweten is, en ik denk dat die muziek nu nog altijd gesampled wordt. Ik herinner mij een artikel op NYT of LAT ofzo erover, met die fragmenten erin.
Kan er zelf niets van terugvinden, hoop stiekem dat Fidu ofzo dat op 2sec tijd terugvindt. :)

:edit: kk, dus een uur lang zitten googlen gelijk zot deze middag, nu opeens gevonden...

FiduciaryBank
Senior user
Senior user

Bericht door FiduciaryBank » 21 jun 2014 10:16

Astronaut Batman schreef:Kk, ik zoek een artikel of een muziekstuk waar dat artikel over gaat. In essentie is het blues ofzo, gezongen door 2 vrouwen waar buiten een naam niets over geweten is, en ik denk dat die muziek nu nog altijd gesampled wordt. Ik herinner mij een artikel op NYT of LAT ofzo erover, met die fragmenten erin.
Kan er zelf niets van terugvinden, hoop stiekem dat Fidu ofzo dat op 2sec tijd terugvindt. :)

:edit: kk, dus een uur lang zitten googlen gelijk zot deze middag, nu opeens gevonden...
Ik krijg ook nooit de tijd :P : http://www.nytimes.com/interactive/2014 ... blues.html

Hoemmoes
Forum addict
Forum addict

Bericht door Hoemmoes » 25 jun 2014 21:10

Ik probeer het hier ook maar eens. Ik ben op zoek naar een house- en catsitter voor een maand, van 22 juli tot 22 augustus, op 10 minuten fietsen van Gent-centrum.
If a woman walked by they would smile and speculate on matters as far reaching as whether one would kick her out of bed in a hurry, to the relative merits of stockings or tights, and then on, inevitably, to the great debate: small breasts (that stand up) vs big breasts (that flop to the sides) (Zadie Smith - White Teeth)

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Bericht door redwings » 29 jun 2014 20:08

Ik ben op zoek naar interessante boeken, films, documentaires over Oeganda (of buurlanden). Vooral over politiek, religie, gezondheidszorg.

Reindeer
New user
New user

Bericht door Reindeer » 21 jul 2014 18:22

Hoemmoes schreef:Ik probeer het hier ook maar eens. Ik ben op zoek naar een house- en catsitter voor een maand, van 22 juli tot 22 augustus, op 10 minuten fietsen van Gent-centrum.
Oooh een catsitter! Jammer dat ik in W-Vl woon, anders deed ik het meteen! Hopelijk heb je iemand gevonden want ik zie dat het al vanaf morgen is! ;)
“To be nobody-but-yourself- in a world which is doing its best, night and day,
to make you everybody else – means to fight the hardest battle which
any human being can fight; and never stop fighting.”

Lin
Experienced user
Experienced user

Bericht door Lin » 12 aug 2014 20:35

Ik ben op zoek naar een dansschool in Antwerpen of (vlot bereikbare) omstreken waar ik jazzdance, modern of ander dansplezier kan volgen aan een tarief dat mijn studentenbudgetje niet meteen in opstand doet komen. Dat mag vrij amateuristisch zijn. Mijn danskwaliteiten zijn dat namelijk ook.
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk

letterkoekje
New user
New user

Bericht door letterkoekje » 13 aug 2014 21:02

Lin schreef:Ik ben op zoek naar een dansschool in Antwerpen of (vlot bereikbare) omstreken waar ik jazzdance, modern of ander dansplezier kan volgen aan een tarief dat mijn studentenbudgetje niet meteen in opstand doet komen. Dat mag vrij amateuristisch zijn. Mijn danskwaliteiten zijn dat namelijk ook.
KBBJN in Deurne schijnt wel leuk te zijn. :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.

Gesloten