Ik zoek: varia

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
Springbal
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Re: Ik zoek: varia

Bericht door Springbal » 19 jul 2012 22:44

kan je niet gewoon (of eventueel de mama) er zelf eentje maken? Ik heb er hier een zelfgemaakte (door de mama), met leuke patroontjes en al, die ik vroeger met schaamrood op de wangen gebruikte en waar ik nu altijd glimlachend mijn vuile was in steek. :)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 20 jul 2012 18:37

redwings schreef:Een linnen zak om vuile was in te vervoeren van kot naar huis. We hebben al zoiets voor mijn zus, maar weten niet meer waar we dat gehaald hebben...

Blokker denk ik. :wink:
Fluctuat nec mergitur

redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH
Geslacht: Vrouw

Bericht door redwings » 24 jul 2012 19:07

Springbal schreef:kan je niet gewoon (of eventueel de mama) er zelf eentje maken? Ik heb er hier een zelfgemaakte (door de mama), met leuke patroontjes en al, die ik vroeger met schaamrood op de wangen gebruikte en waar ik nu altijd glimlachend mijn vuile was in steek. :)
Dat zelf maken is niet echt een optie, aangezien wij beiden geen naaitalentjes zijn (lees: niet kunnen naaien .. ) . Eigenlijk is dat wel schandalig, maar het is wel zo :oops:

Manspersoon
Senior user
Senior user

Re: Ik zoek ...

Bericht door Manspersoon » 09 aug 2012 22:20

Ik zoek een slaapplaats in Antwerpen, voor de nacht van vrijdag op zaterdag.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

ziegelstein
Regular user
Regular user

Bericht door ziegelstein » 09 aug 2012 23:24

Simon... schreef:Ik zoek een slaapplaats in Antwerpen, voor de nacht van vrijdag op zaterdag.
Jeugdherberg? :P
I prefer men to cauliflowers.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 10 aug 2012 18:46

ziegelstein schreef:
Simon... schreef:Ik zoek een slaapplaats in Antwerpen, voor de nacht van vrijdag op zaterdag.
Jeugdherberg? :P
Waarschijnlijk wordt het dat. Ik kon maar proberen hé.
Uiteindelijk zijn we niets meer dan een ingewikkelde tekening op een rots, midden in een woestijn van sterren.

Safrodite
Experienced user
Experienced user

Bericht door Safrodite » 11 aug 2012 14:38

Het is eerder een vraag dan dat ik iets zoek. Ik zit begin volgende week in Brussel voor 2 dagen voor selectietesten, maar ik zoek een plaats waar ik in de namiddag (min of meer) rustig zou kunnen gaan studeren voor mijn herexamens die ik heb.

Ik had al de Muntpuntbib gevonden als mogelijke kanshebber, maar nu vang ik hier en daar op het internet op dat je in de bibliotheek van de VUB ook vrije toegang hebt. Afgaande van wat ik op de site vind lijkt dat wel te kunnen kloppen, maar is er hier iemand die dit ook kan bevestigen? Het ligt wat meer uit mijn weg, dus als ik daar naar toe ga, ga ik daar liever niet voor niets naar toe.

Bedankt!

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 11 aug 2012 15:31

Safrodite schreef:Het is eerder een vraag dan dat ik iets zoek. Ik zit begin volgende week in Brussel voor 2 dagen voor selectietesten, maar ik zoek een plaats waar ik in de namiddag (min of meer) rustig zou kunnen gaan studeren voor mijn herexamens die ik heb.

Ik had al de Muntpuntbib gevonden als mogelijke kanshebber, maar nu vang ik hier en daar op het internet op dat je in de bibliotheek van de VUB ook vrije toegang hebt. Afgaande van wat ik op de site vind lijkt dat wel te kunnen kloppen, maar is er hier iemand die dit ook kan bevestigen? Het ligt wat meer uit mijn weg, dus als ik daar naar toe ga, ga ik daar liever niet voor niets naar toe.

Bedankt!
Ook eens kijken naar de andere openbare bibliotheken in Brussel. Er zijn er héél veel.
Aanrader: de bibliotheek van Etterbeek! Niet iedere dag open, denk ik, maar heel veel mooie hoekjes en kantjes en uitzichtjes op het park. En waar kun je nu beter blokken dan in een mooi gerestaureerd kasteeltje?
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

Safrodite
Experienced user
Experienced user

Bericht door Safrodite » 11 aug 2012 16:18

Echo schreef:
Ook eens kijken naar de andere openbare bibliotheken in Brussel. Er zijn er héél veel.
Aanrader: de bibliotheek van Etterbeek! Niet iedere dag open, denk ik, maar heel veel mooie hoekjes en kantjes en uitzichtjes op het park. En waar kun je nu beter blokken dan in een mooi gerestaureerd kasteeltje?
Daar heb ik ook naar zitten kijken, maar de meeste hebben maar beperkte openingsuren op maandag (van 16u tot 19u bijvoorbeeld). Muntpuntbibliotheek daarentegen is van 12u tot 19u open. Komt dus iets beter uit en ligt bovendien nog wat in de buurt van waar ik zit.

En de bibliotheek van Etterbeek blijkt net nu een paar dagen verlof te nemen, dus dat zal ook niet gaan. Hopelijk is het gewoon mooi weer en dan zet ik me wel in een of ander park neer. Genieten van het zonnetje met een studieboek op de schoot. :greenthing:

Green Tea
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Green Tea » 14 aug 2012 16:23

Een manier om mijn kamer een mini-make-over te geven, zonder daarbij te moeten beginnen knoeien met heelder potten verf.
An eye for an eye makes the whole world blind.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 14 aug 2012 16:34

muurstickers zijn mss ook een leuk idee?
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Green Tea
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door Green Tea » 14 aug 2012 16:46

Disco Trut schreef:
Green Tea schreef:Een manier om mijn kamer een mini-make-over te geven, zonder daarbij te moeten beginnen knoeien met heelder potten verf.
Posters,lampen, verplaatsen van je bed/grote meubels,... Easy peasy :)

Hier zeggen ze dat ook.
Oh super! Verplaatsen van mijn bed is helaas niet zo easy peasy wegens een minieme kamer, maar er staan wel echt leuke dingen tussen! :adore:
Spoiler! :
Ook mooie tips: Ask Permission First! Don't make your parents angry with you!
An eye for an eye makes the whole world blind.

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 15 aug 2012 22:11

De eerste die hierop reageert krijgt mijn food and drinks voucher van Pukkelpop

Laysiv
Forum addict
Forum addict

Bericht door Laysiv » 15 aug 2012 22:12

dDelusional schreef:De eerste die hierop reageert krijgt mijn food and drinks voucher van Pukkelpop
En wat als die persoon niet naar Pukkelpop gaat?
Aujourd'hui, j'ai décidé d'être heureuse.

dDelusional
Regular user
Regular user
Contacteer:

Bericht door dDelusional » 15 aug 2012 22:14

Oké, de eerste die op mijn bericht reageert en naar Pukkelpop gaat :p

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 22 aug 2012 19:27

Ik zoek een taart waarmee ik uit de kast kan komen!

Het zit zo: mijn collega's in de garage vertelden mij vandaag dat ik als jobstudent moet trakteren op mijn laatste dag. Tegelijk wil ik me op mijn laatste dag outen om hun beeld over homo's bij te schaven. Ik ga dus beide proberen te combineren. Meisjesachtige taarten of taarten met een verwijzing naar het mannelijke lichaam lijken mij geen goed idee, maar een taart met bijvoorbeeld de kleuren van de regenboogvlag is al beter.

Iemand die weet waar ik zoiets kan vinden?

Bug
New user
New user

Bericht door Bug » 23 aug 2012 13:27

Simon... schreef:Ik zoek een taart waarmee ik uit de kast kan komen!

Het zit zo: mijn collega's in de garage vertelden mij vandaag dat ik als jobstudent moet trakteren op mijn laatste dag. Tegelijk wil ik me op mijn laatste dag outen om hun beeld over homo's bij te schaven. Ik ga dus beide proberen te combineren. Meisjesachtige taarten of taarten met een verwijzing naar het mannelijke lichaam lijken mij geen goed idee, maar een taart met bijvoorbeeld de kleuren van de regenboogvlag is al beter.

Heel wat bakkerijen maken deze dingen. Natuurlijk moet je wel iets op voorhand je bestelling plaatsen...
Gewoon een kwestie van de lokale bakkerijen eens af te schuimen. :D
~Bug
If homosexuality is a disease, let's all call in queer to work: "Hello. Can't work today, still queer." ~Robin Tyler

vorvzie
Senior user
Senior user
Contacteer:

Bericht door vorvzie » 23 aug 2012 17:19

Bug schreef:

Heel wat bakkerijen maken deze dingen. Natuurlijk moet je wel iets op voorhand je bestelling plaatsen...
super idee, de lokale bakker is je man :D Wij hebben twee bakkerijen in het dorp en ze doen het alle twee dus het moet te vinden zijn :)
Datgene wat er nog te redden valt, moet gekoesterd worden met oneindig veel begrip, geduld en een uitzonderlijk grote goedheid. (Phil Bosmans)

De stilte vind je niet op de toppen van de bergen,
het lawaai niet op de markten van de steden,
beiden vind je in de harten van de mensen.

Manspersoon
Senior user
Senior user

Bericht door Manspersoon » 23 aug 2012 20:09

vorvzie schreef:
Bug schreef:

super idee, de lokale bakker is je man :D Wij hebben twee bakkerijen in het dorp en ze doen het alle twee dus het moet te vinden zijn :)
In een wereld met zoveel mensen ben je zelden de eerste om een bepaald idee te hebben: http://www.la-vita.nl/la-vita/index.php ... &Itemid=13
Ik vind het een goed plan om het aan de lokale bakker te vragen, zolang het maar niet te duur wordt. Tenslotte zijn het gewoon tijdelijke collega's en geen vrienden. Het gaat wel al wat goedkoper zijn als ik gewoon vraag om alleen de bovenlaag te versieren.

BiNDing
Forum addict
Forum addict

Bericht door BiNDing » 23 aug 2012 20:09

Simon... schreef:
vorvzie schreef:[
In een wereld met zoveel mensen ben je zelden de eerste om een bepaald idee te hebben: http://www.la-vita.nl/la-vita/index.php ... &Itemid=13
Ik vind het een goed plan om het aan de lokale bakker te vragen, zolang het maar niet te duur wordt. Tenslotte zijn het gewoon tijdelijke collega's en geen vrienden. Het gaat wel al wat goedkoper zijn als ik gewoon vraag om alleen de bovenlaag te versieren.
Zelf iets proberen te bakken kan ook :)
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]

Plaats reactie