Ik zoek: varia

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
426 berichten • Pagina 1 van 221, 2, 3, 4, 5 ... 22

Ik zoek: varia

Berichtdoor Galimatias » 04 jun 2011 21:08
Aangezien de vorige editie van dit topic uit zijn voegen barstte: een gloednieuw exemplaar!

Onderstaande spelregels blijven van toepassing:
Het moderatorenteam schreef:vanaf nu zijn zoekertjes hier toegelaten! maar let op: niet alles mag!

- geen links naar illegale downloadsites
- geen relationele oproepen
- geen oproep tot stemmen (voor persoonlijke doeleinden)
- geen verkoop van objecten (zoals cd's, boeken, ... daarvoor bestaat eBay)

specifieke zoekertjes horen ook in de specifieke zoekertjes.. zo hebben we ook topics voor zoekertjes in andere subfora, namelijk:
- ik zoek: muziek
- ik zoek: literatuur en theater
Timeo Danaos et dona ferentes.

Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:
Galimatias
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29
Geslacht: Man

Re: Ik zoek: varia

Berichtdoor melan » 13 jun 2011 00:40
Een kot. In Antwerpen. Zijn er speciale sites of zo om koten te zoeken? Eventuele andere dingen waar ik op moet letten? Goede/slechte buurten om op kot te zitten of wat dan ook? Mijn kennis van (studeren in) Antwerpen is eerder beperkt.
Na počátku bylo slovo.
On ne peut pas vivre sans un livre dans la poche.
melan
Senior user
Senior user

Leeftijd: 30

Berichtdoor Beaverhausen » 13 jun 2011 10:21
melan schreef:Een kot. In Antwerpen. Zijn er speciale sites of zo om koten te zoeken? Eventuele andere dingen waar ik op moet letten? Goede/slechte buurten om op kot te zitten of wat dan ook? Mijn kennis van (studeren in) Antwerpen is eerder beperkt.

Op de site van Karel de Grote staat deze link: http://www.kdgstuvo.be/kot_job.html. Ik weet nu niet of het voor KdG-ers alleen is, ze verwijzen in ieder geval naar http://www.studentkotweb.be/, misschien dat je daar iets vindt?
Beaverhausen

Berichtdoor Mordicus » 13 jun 2011 10:39
melan schreef:Een kot. In Antwerpen. Zijn er speciale sites of zo om koten te zoeken? Eventuele andere dingen waar ik op moet letten? Goede/slechte buurten om op kot te zitten of wat dan ook? Mijn kennis van (studeren in) Antwerpen is eerder beperkt.

Ga gewoon een dagje naar antwerpen (met uw moeder, want die betaalt vast) en loop wat rond in de buurt van uw campus.
Op dagen zoals vandaag zijn de kotbazen meestal aanwezig of met een simpel telefoontje vlug aanwezig.
So it goes.
Mordicus
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Echo » 13 jun 2011 10:49
Mordicus schreef:

Ga gewoon een dagje naar antwerpen (met uw moeder, want die betaalt vast) en loop wat rond in de buurt van uw campus.
Op dagen zoals vandaag zijn de kotbazen meestal aanwezig of met een simpel telefoontje vlug aanwezig.

Er hangt nog niet zoveel uit hoor. In Antwerpen gaat zowat alles via kotweb heb ik de indruk (en lijkt me ook een stuk betrouwbaarder, dat zijn huurcontracten die door de associatie UA zijn opgesteld, en de koten moeten aan duusd regels voldoen voor ze opgenomen kunnen worden in die databank).
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor De lachende profeet » 13 jun 2011 16:45
Echo schreef:
Mordicus schreef:

Er hangt nog niet zoveel uit hoor. In Antwerpen gaat zowat alles via kotweb heb ik de indruk (en lijkt me ook een stuk betrouwbaarder, dat zijn huurcontracten die door de associatie UA zijn opgesteld, en de koten moeten aan duusd regels voldoen voor ze opgenomen kunnen worden in die databank).

Antwerpen FTW! :rock:
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985
De lachende profeet
I have no life
I have no life

Leeftijd: 32

Berichtdoor mombinike » 19 jun 2011 14:48
Ik zoek een fietstoeter.. Want mijn bel is foetsie en een stoere toeter op mijn fiets lijkt me net iets toffer! :p *ToetToet hier kom ik aaaaan!* :D
★..Proud To Be A Lesbian..★
mombinike
New user
New user

Leeftijd: 28
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Tournevis » 20 jun 2011 03:36
Jongeren om deel te nemen aan een internationaal project deze zomer. We hebben zeer dringend nood aan deelnemers. Als je iemand kent die je hiervoor wel warm kan maken, zeker doen.

Ben jij een Herman van Rompuy in spe of lijkt Obama je meer? Is politiek je ding en hou je van scherpe discussies? Kan je een mondje Engels spreken? Hou je ervan om nieuwe culturen te ontdekken? Dan is Youth Understanding Politics echt iets voor jou! Kruip in je pen en beleef tussen 26 juli en 4 augustus een uitwisselingsproject (maar liefst 6 deelnemende landen!) in Bonn, Duitsland! Deelnemen is haast gratis want het project wordt gesubsidieerd door Youth in Action! Grijp je kans!

We zijn nog dringend op zoek naar extra Belgische deelnemers (15-17 jaar). Mocht je interesse hebben, mail dan als de bliksem naar line@youthunderstandingpolitics.org

Voor alle info over het project: http://youthunderstandingpolitics.org/w ... -pack2.pdf
Tournevis
New user
New user

Berichtdoor kazou antwerpen » 23 jun 2011 09:13
Kazou zoekt nog tal van enthousiaste monitoren!

Als moni bij Kazou ga je mee op vakantie met jongeren variërend van 7 - 30 jaar. Samen met een geweldig team van monitoren zorg je voor animatie, spel en plezier. Je werkt samen met je medemonitoren en soms individueel activiteiten uit en begeleidt deze tijdens de vakantie op een enthousiaste manier. Je bent er voor de kinderen om hen een leuke vakantie te bezorgen, een luisterend oor en schouder waar nodig, goede vriend.

Je bent verantwoordelijk voor een aantal vakantiegasten en begeleidt hen op een verantwoordelijke maar plezierige manier. En last but not least, je amuseert jezelf te pletter tijdens die ene week Kazou!

Voor de ganse zomer zoeken we nog voor verschillende vakanties monitoren. Enige vereiste is dat je 17 jaar oud bent en zin hebt om een geweldige vakantie in elkaar te steken!

Niet twijfelen! Gewoon even je gegevens doormailen naar kazou.antwerpen@cm.be
kazou antwerpen
New user
New user

Berichtdoor Mordicus » 30 jun 2011 19:29
Ik zoek een kot voor de komende twee maanden!

Ik kan pas in september in mijn nieuw huis en slaap liever niet onder bruggen en zo :roll:

Wie dus een aardig centje wil bijverdienen door zijn kot twee maand door te verhuren, contacteer mij!
So it goes.
Mordicus
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor *ananas* » 02 jul 2011 13:22
Ik zoek een kot in Gent centrum, max. 340euro. Weet je iets leuks? let me know!
*ananas*
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 35

Berichtdoor Bernard » 05 jul 2011 16:45
grooooooooooooote engelenvleugels. voor een mooi prijsjes uiteraard. 8)
Bernard
**BANNED**

Leeftijd: 43

Berichtdoor twijfelaar1987 » 05 jul 2011 21:37
Witte doeken/lakens, heel erg veel!
Voor het maken van tipi's op kamp :D
Springbal schreef:Darwin for Premier!
Twijfelaar for Vice Premier!

I can't help it, I like to party, it's genetic, It's electrifying
Wind me up and watch me go, where she stops nobody knows
twijfelaar1987
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Echo » 05 jul 2011 22:41
twijfelaar1987 schreef:Witte doeken/lakens, heel erg veel!
Voor het maken van tipi's op kamp :D

Misschien eens navraag doen bij ziekenhuizen, rusthuizen of zo? Dat lijkt me zoiets waar ze regelmatig witte lakens zouden kunnen weggooien...

Succes!

Tipi's :love:
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor dr_kat » 06 jul 2011 22:29

Hangt ook beetje af welke campus je zit en of je hartje stad belangrijk vindt of niet.

Campus wilrijk heeft ook in die buurten een heleboel studentenkoten,maar die zijn dan wel verder weg van het echte stadsleven met al zijn mogelijkheden (al is het centrum dan ook nog steeds relatief snel bereikt)

buurten antwerpen,vlakbij stadscampus,goede buurt wel,veel cafes,restaurants,winkels etc,en ook veilig (steeds in het algemeen gesproken)

Het zuid,trendy en duurder,veel leuke dingen te doen,maar soms ook wel eens benauwend doordat er wel een bepaald soort bekakt m'as tu vu mentaliteit heerst (vind ik toch) wel leuke restaurants en cafes
Antwerpen Noord en Dam,veel nieuwe mogelijkheden tot vinden van een kot voor studenten,goedkopere buurt,maar ook de probleembuurt van antwerpen,veel overlast op straat door drugsverslaafden,die een beetje geconcentreerd zitten in die wijk

Het eilandje,aan het Mas,hele toffe buurt en op de paardemarkt vlakbij wel veel studentenkoten,veel leuke bars en cafes aan Mas,prijzen op eilandje zelf,zeer duur
dr_kat
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27

Berichtdoor rilenka » 10 jul 2011 14:16
kinderschoentjes die niet meer gebruikt worden alle seizoenen...
liefst voor meisjes
maatje 26/27/28
dit voor mijn houten aankleedpop
The choices we make, not the chances we take, determine our destiny

Nieuwe site Liever Spruitjes: http://www.lieverspruitjes.be
Onze Facebook (vriendenpagina): http://www.facebook.com/lieverspruitjes.wjnh
Onze Facebook (fanpagina): https://www.facebook.com/LS.WJNH
rilenka
Senior user
Senior user

Leeftijd: 26

Berichtdoor sjwazi » 10 jul 2011 21:33
Iemand die ballonnen kan plooien en die het ziet zitten om nu zaterdag (tegen een kleine vergoeding) een tweetal uurtjes ballonnenclown te komen spelen in het Antwerpse (Zandhoven).
sjwazi
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Mordicus » 10 jul 2011 21:53
Tegen een grote vergoeding ben ik uw man.
So it goes.
Mordicus
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Horrorshow » 11 jul 2011 16:11
ik zoek (dringend) goede sites met mooie lettertypes voor tattoo's.

dank op voorhand!
Horrorshow
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 27

Berichtdoor Perdrix » 16 jul 2011 16:39
Goeie firma voor het maken van een trui (online).
Aangezien onze scouts geen pull heeft moeten wij (eerstejaars leiding) zelf maar initiatief nemen.
Perdrix
Senior user
Senior user

Leeftijd: 23

426 berichten • Pagina 1 van 221, 2, 3, 4, 5 ... 22

Keer terug naar Post-It!