Mijn guilty pleasures

Weet je met je eigen gedachten geen blijf? Post-it!
JFK
I have no life
I have no life
Geslacht: Man
Contacteer:

Mijn guilty pleasures

Bericht door JFK » 18 apr 2011 16:13

Gun hier mondjesmaat de medeforumgangers een blik op de DVD's die helemaal achterin jullie collecties liggen maar niettemin vaker dan strikt noodzakelijk afgespeeld worden, de series die je zogezegd met je moeder en zus meekijkt, de verborgen rollen snoep onder je kussen en de liedjes die je in youtube beluistert omdat je niet wil dat ze op de last.fm-profiel terechtkomen. Bij wijze van spreken natuurlijk.

De dingen waarvoor je normaal :roll: :oops: :wtf: zou tegen zeggen maar toch wel :love: voor je zijn.
OT.

- Ik stond in de supermarkt en ik hoorde op de radio een catchy liedje. Thuis zocht ik het op en het bleek om het collectieve lied van de Idool 2011-finalisten te gaan. Oh well...

- ik heb een voorliefde voor eenvoudige Nederlandstalige tienerseries als Spring en SpangaS. Hersenen uit en kijken maar.

SpangaS speelt zich af op een middebare school in Nederland en de serie zit vol met sensibilisatie, morale en maatschappelijke boodschappen. Zo is iedereen gelukkig, is er geen plaats voor pesten, discriminatie en rascisme. Alles is er zo gelukkig eenvoudig. :D

- Royalty op zondagavond.
Fluctuat nec mergitur

nomeis

Re: Mijn guilty pleasures

Bericht door nomeis » 18 apr 2011 16:23

Kylie Minogue
en sinds vanmiddag KAZAKY. Zeker eens opzoeken! :)

blatantlie
Regular user
Regular user

Bericht door blatantlie » 18 apr 2011 16:54

JFK schreef:- Royalty op zondagavond.
²
nomeis schreef:en sinds vanmiddag KAZAKY. Zeker eens opzoeken!
Opgezocht en ²

Verder: facebook stalken :oops:
Whenever you point your finger at someone, you have three pointed at yourself.

Fuck_Forever
Regular user
Regular user

Bericht door Fuck_Forever » 18 apr 2011 17:23

JA, SpangaS hahaha. "volgens mij ben ik een psychopaat. De symptomen die ik vind via Google zijn allemaal heel herkenbaar bij mezelf!" -even later- "ja, ik ben met iemand gaan praten...nou... bleek dat die woede-uitbarstingen altijd samenvielen met mijn regels. Ik word gewoon heel erg chagrijnig van mijn regels" --> verhaallijn afgerond (die overigens enkele afleveringen in beslag nam).

Bij guilty pleasures popt Nicki Minaj ook op in mijn hoofd. Series als Gossip Girl zijn ook een beetje een guilty pleasure, maar op dit forum is dat niet zoo "guilty" meer. O ja, ik volg ook Teddy's Gay Storyline van 90210 op Youtube en verder niets van die serie. Dat hoort toch echt wel bij guilty pleasures, haha.

Bernard
**BANNED**
Contacteer:

Bericht door Bernard » 18 apr 2011 17:37

op het eerste zicht zijn mijn guilty pleasures in de filmhoek te zoeken. wat wil je met titels als Soapdish, Murder by death en Clue? :lol:

Echo
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Echo » 19 apr 2011 01:25

Destiny's Child! :love:

(vooral deze eigenlijk, THE SHOES ON MY FEET, I BOUGHT IT! THE CLOTHES I'M WEARING, I BOUGHT IT! THE ROCK I'M ROCKING! I BOUGHT IT! 'CAUSE I DEPENT ON ME!)

(major guilty pleasure eigenlijk, maar ik kan zot gaan op deze muziek...)
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.

De lachende profeet
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door De lachende profeet » 19 apr 2011 02:38

SLIPKNOOOOOOOOOOOOOT!!!!!!!

En eigenlijk begrijp ik niet waarom dat een guilty pleasure zou zijn, maar bon.

AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.
Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985

Calix

Bericht door Calix » 19 apr 2011 15:02

Ik ben verslingerd aan het leuk vinden van bands op Facebook. Dat levert dan van die dingen op als "Calix vindt *een band* en 10 andere pagina's leuk". :)

nomeis

Bericht door nomeis » 19 apr 2011 15:17

Calix schreef:Ik ben verslingerd aan het leuk vinden van bands op Facebook. Dat levert dan van die dingen op als "Calix vindt *een band* en 10 andere pagina's leuk". :)
vandaag iemand op mijn facebook: en 98 andere pagina's

My sweet sixteen :love:

Safrodite
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door Safrodite » 19 apr 2011 17:37

Van de film Earth Girls are Easy:

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 apr 2011 18:11

Nickelodeon-Cartoons als Hey Arnold, As Told By Ginger, Spongebob,....
Fluctuat nec mergitur

Ketnetkick
Experienced user
Experienced user

Bericht door Ketnetkick » 19 apr 2011 20:00

Ha, SpangaS :D Zo heerlijk simpel... :greenthing: Er komen best controversiële thema's aan bod, en het is altijd de goede winnen, de slechte (dieven, bedriegers, leugenaars, racisten, ...) verliezen.

Ik heb altijd een voorliefde gehad voor Winnie The Pooh :oops: Die film in de bioscoop moet ik gaan zien, ik neem wel een klein neefje/nichtje mee :P En ik kijk het ook altijd als ze het nog eens geven op Ketnet. Datzelfde geldt voor andere jaren '80 Disney-cartoons à la DuckTales, Goof Troop, Rescue Rangers, etc. :love:

Ik zou nog een tijdje kunnen verdergaan, maar ga het voor nu hierbij laten.
Varjudesse tee on mööda läind,
ma vaatan ja otsin ikka veel,
on vaikusel see võim - heliseda
sind ma ootan siin, just poolel teel,
sa kuula, hüüdmas on mu hääl

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 19 apr 2011 21:22

Ketnetkick schreef:Ha, SpangaS :D Zo heerlijk simpel... :greenthing: Er komen best controversiële thema's aan bod, en het is altijd de goede winnen, de slechte (dieven, bedriegers, leugenaars, racisten, ...) verliezen.
De thema's zijn inderdaad best controversieel. Zo is nog een tijdje genderidentiteit en gaybashing aan bod gekomen.

OT.

Samenhangend met het bovenstaande 'Royalty op zondagavond': Roddels en foto's over koninklijke hoofden in pulpbladen als Story of Paris Match.
Fluctuat nec mergitur

Wapiti

Re:

Bericht door Wapiti » 19 apr 2011 21:43

Fuck_Forever schreef: O ja, ik volg ook Teddy's Gay Storyline van 90210 op Youtube en verder niets van die serie. Dat hoort toch echt wel bij guilty pleasures, haha.
Haha, ik volg dat ook! :D

OT: Desperate Housewives en zo

mattijs487
Senior user
Senior user

Bericht door mattijs487 » 19 apr 2011 22:02

JFK schreef:Nickelodeon-Cartoons als Hey Arnold, As Told By Ginger, Spongebob,....
Spongebob :rock:
DaddyCool schreef: Ik vind dat de avatar helemaal bij je past. Zo een serieuze meneer die eigenlijk grappig is. Hij lijkt mij ook een machtsgeile persoon :)

frrr
Experienced user
Experienced user

Bericht door frrr » 19 apr 2011 22:03

Fuck_Forever schreef:Series als Gossip Girl zijn ook een beetje een guilty pleasure.
Check.
JFK schreef:Nickelodeon-Cartoons als Hey Arnold, As Told By Ginger, Spongebob,....
Persoonlijk vind ik Nickelodeon an sich geen guilty pleasure, As Told By Ginger niet meegerekend. Dat was de Gossip Girl voor 10-jarigen. Hoe ze Ginger haar vinger in een glas water hadden gestoken opdat ze zou plassen in haar bed tijdens een sleep-over. Ge-wel-dig, ik kan me nog levendig m'n gezichtsexpressie herinneren. Verder vond ik van de Nickelodeon-stal Jimmy Neutron heel tof. Stiekem wilde ik ook zo'n boomhut annex laboratorium. Ik heb het gecompenseerd met een kamp in ons opbergkot, maar toch voelde het aan als een leegte.

Verder is Lady Gaga sowieso ook een guilty pleasure. Ik verzet me steeds met hand en tand om haar nieuwe muziek niet goed te vinden zoals met Judas, haar nieuwe single, maar het heeft toch opnieuw iets verslavend.(Ook al besef ik dat de compositie niet zoveel voorstelt, heel raar.)
my friends are into hiphop, i'm into poetry and small animals

nomeis

Bericht door nomeis » 19 apr 2011 22:23

frrr schreef:
Fuck_Forever schreef:Series als Gossip Girl zijn ook een beetje een guilty pleasure.
Check.
Persoonlijk vind ik Nickelodeon an sich geen guilty pleasure, As Told By Ginger niet meegerekend. Dat was de Gossip Girl voor 10-jarigen. Hoe ze Ginger haar vinger in een glas water hadden gestoken opdat ze zou plassen in haar bed tijdens een sleep-over. Ge-wel-dig, ik kan me nog levendig m'n gezichtsexpressie herinneren. Verder vond ik van de Nickelodeon-stal Jimmy Neutron heel tof. Stiekem wilde ik ook zo'n boomhut annex laboratorium. Ik heb het gecompenseerd met een kamp in ons opbergkot, maar toch voelde het aan als een leegte.

Verder is Lady Gaga sowieso ook een guilty pleasure. Ik verzet me steeds met hand en tand om haar nieuwe muziek niet goed te vinden zoals met Judas, haar nieuwe single, maar het heeft toch opnieuw iets verslavend.(Ook al besef ik dat de compositie niet zoveel voorstelt, heel raar.)
Ligt het aan mij of zitten we hier met een minigeneratiekloof? Ik vind/vond Spongebob, Fairly Odd Parents, Jimmy Neutron en andere hyperkinetische Nickleodeon series met opgedreven hollandse stemmen verschrikkelijk. Geen wonder dat het merendeel van de kinderen tegenwoordig adhd heeft.

Wapiti

Bericht door Wapiti » 19 apr 2011 22:51

nomeis schreef: Ligt het aan mij of zitten we hier met een minigeneratiekloof? Ik vind/vond Spongebob, Fairly Odd Parents, Jimmy Neutron en andere hyperkinetische Nickleodeon series met opgedreven hollandse stemmen verschrikkelijk. Geen wonder dat het merendeel van de kinderen tegenwoordig adhd heeft.
Agreed

Aan den anderen kant, als Hey Arnold nog es op is, dan kijk ik :D Zelfde met Beestenbos is boos

piemelkop
Forum addict
Forum addict
Contacteer:

Bericht door piemelkop » 19 apr 2011 23:10

nomeis schreef:Ligt het aan mij of zitten we hier met een minigeneratiekloof? Ik vind/vond Spongebob, Fairly Odd Parents, Jimmy Neutron en andere hyperkinetische Nickleodeon series met opgedreven hollandse stemmen verschrikkelijk. Geen wonder dat het merendeel van de kinderen tegenwoordig adhd heeft.
:D
Ge somt echt de drie beste tekenfilms ever op.

Britney. :love:
En Komen Eten. Verstand op nul en drie kwartier mensen uitlachen. (Allee, eigenlijk het stukje voor en na Thuis, wat eigenlijk ook wel een guilty pleasure is, zeker?)

nomeis

Bericht door nomeis » 19 apr 2011 23:16

wapiti schreef:
nomeis schreef: Ligt het aan mij of zitten we hier met een minigeneratiekloof? Ik vind/vond Spongebob, Fairly Odd Parents, Jimmy Neutron en andere hyperkinetische Nickleodeon series met opgedreven hollandse stemmen verschrikkelijk. Geen wonder dat het merendeel van de kinderen tegenwoordig adhd heeft.
Agreed

Aan den anderen kant, als Hey Arnold nog es op is, dan kijk ik :D Zelfde met Beestenbos is boos
Hey Arnold vind ik zelf ook erg leuk. Maar in der tijd -op ketnet- was dat gewoon in t Engels.
Ooit keek ik naar oude Coronation Street afleveringen op Vitaya voor de homoverhaallijn. Toen vond ik Todd echt waw.
Spoiler! :
Afbeelding
haha nu besef ik dat die eigenlijk wel een beetje op mijn lief lijkt, die ik toen -for the record- nog niet ontmoet had

Gesloten