Mijn Bunker !

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
147 berichten • Pagina 8 van 81 ... 4, 5, 6, 7, 8

Re: Mijn Bunker !

Berichtdoor TylerXD » 02 jul 2016 23:20
Fruitvliegjes vinden hun weg naar de bunker door de geur van het overheerlijke fruit van Springbal. Ik neem contact op met een fruitvliegjeskweker en in een mum van tijd zit de bunker vol fruitvliegjes. Springbal vindt dit ongelofelijk irritant en verlaat de bunker om weg te zijn van de vliegjes en om een oplossing te zoeken. Met behulp van de professionele fruitvliegjeskweker, die alle vliegjes weglokt, betreed ik mijn bunker :kroon:
Men vangt meer vliegen met een lepel stroop dan met een vat azijn.
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19
Geslacht: Man

Berichtdoor Roslin87 » 05 jul 2016 15:39
TylerXD betreedt net de bunker. Ik zit echter geniepig achter een rots te loeren met mijn High Tech Spionage drone. Met het kleine viziertje op hem gericht schiet ik een pijltje af dat hem in de arm prikt (dat pijltje bevat zoveel verdoving dat zelfs een olifant direct in slaap valt eens het pijltje de huid doorprikt), nog voor hij de deuren kan aanraken om ze te sluiten. Ik spring op een quad, race naar de bunker, maak TylerXD vast aan mijn stalen ros en zorg dat de gas ingedrukt blijft. Terwijl TylerXD in de verte verdwijnt, sluit ik de deuren en las ze vanbinnen aan elkaar vast, zodat er niemand binnen of buiten kan.

Mijn bunker!
Roslin87
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Springbal » 16 jul 2016 11:00
Zoals mijn belhamel neef en nicht vroeger deden begeef ik me met een afstandsbediening naar het raampje van de bunker. Ik ben niet van gisteren (neen ik ben van het fantastische jaar 1987) dus ik weet dat dat speciaal 5-dubbel-gelaagd-zich-aan-de-zonne-intensiteits-aanpassende-geluidsisolerende-pantser-hoogrendementsglas is, dus ik heb een speciale-op- 5-dubbel-gelaagd-zich-aan-de-zonne-intensiteits-aanpassende-geluidsisolerende-pantser-hoogrendementsglas-voorziene-multi-focale-duo-utilisatie-afstandsbediening bij. Daarmee programmeer ik de tv zodanig dat deze, constant aanstaat en enkel de zomerbeelden van Eén en Canvas uitzend, 24/7 mét marathonradio met Alexandra Coolen, Elio Di Ruppo, Ian Thomas en de cast van Familie. Daarnaast ontregel ik met mijn speciale-op- 5-dubbel-gelaagd-zich-aan-de-zonne-intensiteits-aanpassende-geluidsisolerende-pantser-hoogrendementsglas-voorziene-multi-focale-duo-utilisatie-afstandsbediening de drone van Roslin die een heel arsenaal aan pijltjes blijkt te bevatten zoals het langdurig-tongverlammend-gilla-monster-sap, het sporadisch-volle-blaas-gevoel-gif, maar ook het uit de Brimi Brimi plant gewonnen op-meervoudige-plaatsen-ontzettend-gek-makende-jeuksel-vocht. Roslin wordt bestookt met pijltjes, maar ook met potten, pannen en een hele resem boeken van 50 Shades of Grey. Van pure miserie loopt ze naar de zolder en ontsnapt langs het dakraampje, met de drone nog steeds naar haar.

Ik keer terug naar de bunker doe het dakraampje toe, haal Tyler binnen en laat hem voor straf 100 miljoen keer "ik zal nooit nog fruitvliegjes op Springbal afsturen" schrijven en de verzamelde werken van Hugo Camps lezen.
:koning:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor sprankeltje » 18 jul 2016 02:38
Terwijl TylerXD bij springbal straf aan het schrijven is, maak ik van de gelegenheid gebruik om even langs te gaan bij de lokale kippenkwekerij, waar ik 203 legkippen adopteer. Daarna ga ik naar de bakker en koop 163 broden en mors 'per ongeluk' al de 163 broden door het dakraam dat helemaal geforceerd is ondertussen. De kippen ruiken voer, springen op de bunker en duiken de bunker in via het dakraampje. Het brood ligt overal verspreid en springbal en TylerXD doen nog zo hun best om alle kippen weer buiten te krijgen. Helaas voor TylerXD heeft hij al 99 keer genoteerd dat hij geen fruitvliegjes op springbal mag afsturen, wanneer twee kippen zijn strafwerk opeten. TylerXD is het hierdoor beu en trapt het af. Springbal ziet dat de situatie uit de hand loopt. Het brood is op, maar de kippen willen meer. Ze storten zich op springbal, die met veel geweld de deur forceert en rent voor zijn leven. Ik nestel me rustig in de zetel met de deur en het dakraampje dicht.
Mijn bunker.
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 16
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor BiNDing » 23 aug 2016 12:02
Sprankeltje vergat echter de schoorsteen dicht te timmeren. Na enkele lessen 101 Schoorsteenduiken op de Noordpool, duik ik kerstmangewijs de schoorsteen in. Na het, verplicht, gewelddadig rondstrooien van cadeaus en het bekogelen met kerstballen steek ik Sprankeltje in de zak voor de stoute kinderen. Ik bevestig een vuurpijl aan de zak, mik ze door de schoorsteen en fieeeeuw, weg is sprankeltje. Ik kan mijn namaakbuik en valse baard opbergen en rustig naast de kerstboom gaan zitten. Mijn bunker!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor geeninspiratie » 06 nov 2016 13:53
Door het naderende kerstfeest heeft kerstman BiNDing veel te veel werk met cadeautjes in te pakken. Wanneer hij naar de winkel gaat om nieuw pakpapier te kopen, glip ik de bunker binnen en timmer alles goed dicht, óók de schoorsteen.

MIJN BUNKER :bananas:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor Springbal » 09 dec 2016 22:23
Geen Inspiratie is natuurlijk vergeten dat ie 't opneemt tegen een doorwinterde forumrot(zak) en late eightiespeuter en volbloed ninetieskid. Ik breng als eerste een batterij woofers in stelling die de bunker bestoken met muziek van Petra, Sha-Na, Queen, Iron Maiden, Mo-Do, 2Fabiola. Ik zie dat de deur GI de deur baricadeerde dus ik stel de Familie Backeljau in het gelid op, zij gaan met materiaal uit de Gamma (gratis gekregen, want die mensen moesten hun nog geld) de deur te lijf. Ook de schoorsteen wordt bewerkt. Wanneer de schoorsteen naar de verdoemenis is werpen Gert en meneer Spaghetti stinkbommetjes binnen. Eindelijk valt de deur. Ik sta vooraan van de driehoeksformatie waarin onder andere Alida met Peter Paulus Post, de ploeg van de drie wijzen en Windkracht 10 en de eerste generatie Ketnet Wrappers. Zij bekogelen Geen Inspriatie met flippo's, gameboycassettes, VHS cassettes, ketnethandjes, buffalo's en Tamagoshi's. Wanneer Geen Inspriatie verjaagd is haal ik met mijn Goddelijke krachten, want allen Ik met grote I kan de doden uit het Dodenrijk halen. Dre trekt terug zijn glitterjasje aan, en zowaar houden we daar een Swingpaleis!

Beat tha bompa 8)
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

147 berichten • Pagina 8 van 81 ... 4, 5, 6, 7, 8

Keer terug naar Spelletjes