Mijn Bunker !

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
147 berichten • Pagina 7 van 81 ... 4, 5, 6, 7, 8

Re: Mijn Bunker !

Berichtdoor TylerXD » 15 dec 2014 20:43
In de bunker kant het ongelooflijk koud zijn tijdens de winter. Omdat hij geen ijsbeeld wil worden, vlucht geeninspiratie weg en hij zoekt warmere oorden op. Met een voorraad fleece dekens en een elektrisch vuurtje installeer ik me in de bunker. MIJN BUNKER!
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19
Geslacht: Man

Berichtdoor redwings » 24 dec 2014 17:28
TylerXD ziet de kerstster alblven de bunker en voelt een plotse drang om deze te volgen. Hij neemt een fleecedekentje en wat wierook mee en vertrekt...
Ik laat de reuzenprojector aanliggen en snel de bunker in. MIJN BUNKER BITCHESS! 8)
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Leeftijd: 23
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor geeninspiratie » 29 dec 2014 22:19
De echt kerstster van Driekoningen is vroeg dit jaar... Of liever, de kerstmeteoriet. Hij slaat net naast de bunker in. Redwings rent van angst de bunker uit. Na wat bluswerk is de bunker van mij :yeahimcool:

MIJN BUNKER!!!!!

:bananas: :bananas: :bananas:
:bananas: :bananas:
:bananas:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor mientje » 05 feb 2015 22:44
Geen inspiratie gaat een beetje dood van eenzaamheid en sterft een vreselijke dood. Die van eenzaamheid.
Mientje wandelt toevallig langs, ziet een prachtige gezellige bunker. Gaat binnen, sluit de deur af zodat geen problemen binnen kunnen en geniet van de vrijheid en de rust.

MIJNEN BUNKER NU!
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25

Berichtdoor BiNDing » 05 feb 2015 22:47
Jeroen stuurt een SMS naar mienelien dat het forummeeting is, en sociaal dat ze is springt ze op de trein richting forummeeting.

MIJN. BUNKER. DANKJEWEL.
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor mientje » 05 feb 2015 22:54
Mienelien komt helemaal alleen aan op plaats forummeeting en begint zachtjes te wenen dat er niemand bij haar is. Ze belt even naar BiNDing en met zijn veel te grote hart komt hij direct naar haar toe, direct vergetend dat hij haar net iets boosaardigs aandeed. Mientje stapt echter onbeschoft op zijn prachtige grote hart door achter zijn rug om terug de bunker in te duiken.

Hunker, hunker, hunker,
MIJN BUNKER!
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Lin » 06 feb 2015 01:14
Mientje vergat echter even dat ze liet weten voor 96,78 % zeker naar de pre-Spunk meeting te gaan. De andere aanwezigen huilen bittere tranen wanneer ze merken dat de waterkans op haar afwezigheid werkelijkheid werd. Tegen zoveel verdriet is zelfs de hardvochtige mientje niet opgewassen. Ze haast zich uit haar bunker en neemt vliegensvlug de trein richting Gent. Lin, die helaas de meeting moest afzeggen wegens een hardnekkige verkoudheid, krijgt dit heuglijke nieuws te horen van haar infiltranten en trekt met een dekentje, sloten thee en dozen vol papieren zakdoekjes de bunker in.

Snif, snotter, kuch, ik bewoon de bunker terug!
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk
Lin
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mientje » 11 feb 2015 13:50
Ik heb grote plannen met de bunker, maar daarvoor moet hij wel eerst de mijne worden natuurlijk. Ik bel mijn connecties bij de dienst 'openbare gebouwen', ga een whiskey drinken met de burgemeester van Bunkerstad, vertel wat verhaaltjes op forummeetings om iedereen te overtuigen van mijn plannen en voor Lin het goed en wel beseft, wordt ze buitengezet door de polies.

Mijn plannen kunnen in uitvoer gebracht worden. Een ronde tafel vol laptops die naar elkaar kijken. Op elke laptop skype ik met een ander forumlid en zo hebben we een Tinychat waarin ik heerser ben. Wie me niet aanstaat, klap ik toe! Wie zaagt, krijgt geen geluid. Aaaah, de ideale wereld!

Mijn bunker, mijn kingdom.
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor BiNDing » 10 maart 2015 21:17
Ik zeg tegen Putin dat de bunker op een stuk land staat dat vroeger Russisch grondgebied was.
Tanks komen binnenrollen en ik word aangesteld als consul van de bunker.

Mijn bunker!
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 29 maart 2015 23:44
BiNDing schreef:Ik zeg tegen Putin dat de bunker op een stuk land staat dat vroeger Russisch grondgebied was.
Tanks komen binnenrollen en ik word aangesteld als consul van de bunker.

Mijn bunker!

Ik bel vermomd Als Dmitri Yurgenian Salmanovitovitch, eigenaar van "liker Salmanovitovitch" dat er een levering van mijn zelfgemaakte topkwaliteit Wodka namelijk de "Ljoedmila Andriejeva Vladmirova" (genoemd naar mijn lieve moeder) gratis voor hem aan de deur staat. Voorwaarde is dat hij dan wel vloeiend moet zeggen "verdure skazat, vodka Ljoedmila Andriejeva Vladmirova deystvitel'no vkus schast'ya", terwijl hij hiermee bezig is, zijn tong in een knoop ligt en zijn tanden er uit dreigen te vliegen ga ik binnen in de bunker en doe de deur goed op slot. Bunker Moya!
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor BiNDing » 09 apr 2016 11:08
Een van mijn favoriete forumspelletjes ligt al meer dan een jaar stil :o

Ik graaf een tunnel onder de bunker terwijl Springbal ligt te slapen en laat zo zijn bed stilletjes in de grond zakken. Ik sleur zijn matras naar een rivier en laat hem daar op wegdrijven. Ik dicht de tunnel door er beton in te gieten.

Mijn bunker!
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor redwings » 09 apr 2016 11:32
Ooh jaa!

Ik sta na meer dan een jaar toch nogop uitkijk iedere dag! Ik zie BiNDing doen ook beton gieten...
Voor het beton droog is ben ik echter al met een grote capsule de tunnel in gedrongen. Wanneer BINDing in zijn zetel ploft na het betongieten bind ik hem razendsnel vast en rol ik de zetel naar buiten. MIJN BUNKER :greentongue:
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor BiNDing » 09 apr 2016 12:10
Terwijl ik in een razende vaart naar buiten rol, bevestig ik, Wile. E. Coyote-stijl, twee raketten aan de zijkant van mijn zetel en maak ik een bocht van 180° door mijn gewicht te verplaatsen in de zetel. In storm recht op de bunker af en ram de deur in door mijn stalen beenspieren op te spannen en mijn voeten voor mij uit te houden. 'Per ongeluk' ( :mrgreen: ) rij ik ook over RedWings en dus moet ze naar het ziekenhuis worden afgevoerd. Ik timmer een nieuwe deur in elkaar en voila. Mijn bunker!

Afbeelding
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor TylerXD » 09 apr 2016 13:33
Helaas voor BiNDing heb ik er voor gezorgd dat zijn nieuwe deur vol houtwormen zit en een mum van tijd is de bunker weer deurloos. Met mijn supersonische sneeuwmachine blaas ik sneeuw in de bunker via het deurgat. Compleet in de war - want ja sneeuw in april? - verlaat BiNDing de bunker om snel wat winterkleren te halen. Ik laat een gepantserde deur van het sterkste metaal plaatsen, zet de verwarming een graadje hoger om de sneeuw te laten smelten en ondertussen geniet ik van mijn bunker 8)
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor redwings » 09 apr 2016 15:26
TylerXD had er jammer genoeg wel niet aan gedacht dat als de sneeuw smelt, de hele bunker onder water loopt... Al zwemmend probeert hij de deur te bereiken om het water buiten te laten. Eens hij de deur openkrijgt stroomt het smeltwater naar buiten en hij wordt meegevoerd met de stroom, ik sta buiten het stroomgebied en sluip snel de bunker binnen. De mooie stevige deur doe ik dicht en ik steek de haard aan om het vocht wat weg te krijgen en gezellig te genieten van MIJN BUNKER!
Afbeelding
redwings
Forumbeheerder WJNH
Forumbeheerder WJNH

Berichtdoor lenny » 09 apr 2016 16:52
Door de stevige stalen deur is er te weinig verluchting, waardoor de rook binnen blijft hangen en het al snel een oven wordt. Gerookt als een lapje spek komt Redwings naar buiten, wanhopig op zoek naar wat water om haar af te koelen. Ik sluip snel naar binnen, doe de haard uit en voorzie de bunker van een superdeluxe verluchting/airco/verwarmingssysteem.

Spoiler! :
Afbeelding

Mijn bunker :)
lenny
Forumkoppel 2016

Leeftijd: 22

Berichtdoor sprankeltje » 28 mei 2016 12:06
Lenny had er alleen niet op gerekend dat ik allemaal aircomuggen in de airco gestopt heb die nu binnenvliegen in de bunker. Oh wat jammer dat hij de airco niet meer uitkrijgt met die los geprutste knopjes. Op die manier wordt lenny helemaal lek geprikt en vlucht de bunker uit. Met wat muggenspray verjaag ik alle muggen en voilá, mijn bunker!
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor Wiske » 28 mei 2016 14:21
Sprankeltje heeft zich net geïnstaleerd in de bunker als ze mij met een bende stinkdieren ziet afkomen. Ze probeert zich nog te verdedigen, maar tevergeefs, de beesten overspuiten haar helemaal met stinkende vloeistof. Terwijl ze met de stinkdieren nog achter haar aan afdruipt om zich thuis te gaan douchen, ga ik geniepig de bunker binnen. Daar plaats ik een luchtverfrisser en is het helemaal mijn eigen, knusse bunker. Mijn bunker.
:grouphug:
Wiske
Schattigaard van 2016

Leeftijd: 16

Berichtdoor sprankeltje » 28 mei 2016 17:38
Nadat ik in de douche ben geweest, strooi ik allemaal kruimels uit over de bunker. Er komt een zwerm duiven op af die alle broodkruimels opeten. Ze hebben echter zoveel gegeten dat ze spontaan de hele bunker onderschijten. Het stinkt zo hard dat Wiske meteen haar koffers pakt en naar huis vlucht. Na wat opkuiswerk, ga ik weer binnen in de bunker. Mijn bunker.
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor Springbal » 19 jun 2016 20:19
Binding wants war, he gets war.

Jammer voor de jongedame. Die net de hele bunker opkuiste. Met mijn mooiste blonde pruik op en enkele kokosnoten voor mijn boezen bel ik bij de bunker aan (de perlefoon moest zo eens een cameratje hebben). En met mijn meest zwoele Roos Van Acker stem zeg ik dat Sprankeltje een hele karrevracht aan tropisch fruit en een asortiment aan Tahiti doucheproducten gewonnen heeft, met Roos erbij. Sprankeltje spurt naar buiten om over een paar listig geplaatste bananenschillen weg te schuiven. Terwijl Sprankeltje naar de rivier schuift ga ik de bunker binnen en installeer me met het fruit. Mijn bunker.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

147 berichten • Pagina 7 van 81 ... 4, 5, 6, 7, 8

Keer terug naar Spelletjes