Mijn Bunker !

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
147 berichten • Pagina 6 van 81 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8

Re: Mijn Bunker !

Berichtdoor mientje » 08 sep 2014 10:29
Tyler, er is post voor u.

Beste meneer TylerXD,

Omdat u zich in een bunker bevindt, bent u zich ongetwijfeld niet bewust dat er een oorlog woedt in het Belgische landschap en U wordt verplicht onmiddellijk naar de dichtstbijzijnde kazerne te gaan en u aan te melden voor het leger.

Groeten en tot snel
De oppergeneraal van het Belgisch leger.

Omdat TylerXD zich veilig waant in de bunker, geeft hij hier echter geen gehoor aan. Menslievend als hij is, doet hij wel de deur open voor een arme vluchtelinge, mientje genaamd.

mientje is een veelvraat en al snel raken de voedselvoorraden uitgeput. Stoere TylerXD vertrekt naar de winkel en komt terug, woedend omdat er niet echt oorlog is, aan een deur met vervangen sloten. Ik ben ondertussen snel naar de Collect&Go geweest en de voorraden heb ik zelf aangevuld. Big, bang, bijn, de Bunker is mijn!
mientje
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor redwings » 08 sep 2014 19:05
Ik stond toevallig in de Collect&go achter mientje en zag dat ze in al haar haast het toiletpapier vergat. Ik ging naar huis, maakte een mooie brief met het logo van Collect&go die meldde dat mevrouw mientje zo snel mogelijk haar vergeten product dient op te halen.
Ik ging naar de bunker en schoof het onder de deur.
Zonder wc-papier ben je niets, dus vertrok mientje maar snel naar de winkel en ik huppelde vrolijk de bunker in. MIJN BUNKER!
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

Leeftijd: 23

Berichtdoor mientje » 09 sep 2014 18:33
Vooruitdenkend ben ik wel! Dat flesje waarop staat 'heerlijk vers fruitsap' bevat slaapmiddel. Omdat zelfs redwings niet weerstaat aan 'heerlijk vers fruitsap' moet ik haar maar aan haar beentjes naar buiten slepen.

Welja, mijn

Afbeelding
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 13 sep 2014 23:12
Mientje heeft dan wel een boel lekker eten, en WC papier maar je toiletpapier moet wel werken. Ik bel aan als loodgieter (mijn vermomming is feil-loos, zie bijlage). Ik vraag Mientje na een aantal controles of ze me even de afvoerputjes buiten laat zien zodat ik deze kan inspecteren. Mientje gaat nietsvermoedend door de deur (als een gentleman laat ik haar voor gaan, ah ja), ik knal de deur achter haar dicht, en de bunker is van mij. Ik zet me met een goed boek en muziek op de achtergrond in de zetel en trek me niets aan van de forummers die rond de bunker roepen dat deze van hen is
Afbeelding

Hij is van Mij 8)
Bijlagen
Loodgieter.jpg
(153.66 KiB) 25 keer gedownload
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30
Geslacht: Man

Berichtdoor TylerXD » 14 sep 2014 20:05
De politie heeft de laatste tijd enorm veel bericht gekregen over illegale bunkeronteigening en andere vreemde praktijken. Als brave burger en slachtoffer van die illegale bunkeronteigening besluit ik de politie te helpen. Ik begeleid hen naar de bunker en Springbal wordt gearresteerd wegens het aannemen van een valse identiteit en illegale bunkeronteigening. Iedereen roept mij uit als de held van de dag, omdat ik deze wanpraktijken heb stopgezet en mag als beloning in de bunker gaan wonen... onder strenge politiebewaking uiteraard :) O ja, MIJN BUNKER!
Men vangt meer vliegen met een lepel stroop dan met een vat azijn.
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Springbal » 14 sep 2014 22:26
Aangezien ik nog wat geld achter heb kan ik een advocaat betalen, (ene meester Jef Vermassen) die komt pleiten. Er werden heel wat procedure fouten gemaakt, aangezien TylerXD als burgerinformant optrad en valselijke informatie verstrekte. Springbal neemt immers geen valse identiteit aan, maar is en blijft geheel zichzelf. Bovendien, zo acht de verdediging is het innemen van de bunker een vrij recht van alle forummers zoals bepaald in artikel 3 van dit spel. Bovendien is dit ook in strijd met het europees verdrag aangaande volksverhuizing en huisvesting. meester Vermassen en ik gaan naar het Europees hof in Straatsburg en bekomen een onmiddelijke ontzetting van de bunker en verwijdering van Tyler. Ik ga naar de bunker, toon aan het politiecordon het arrest, de deur wordt geopend Tyler verschijnt, ik toon hem het arrest en verkoop hem een schop onder zijn six o'clock waardoor hij uit de bunker vliegt (de schop was een daad uit onweerstaanbare drang verklaart mijn advocaat inmiddels aan de pers). Ik installeer me terug in de bunker. MIJN BUNKER
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor BiNDing » 28 sep 2014 10:49
Na een grote hoeveelheid Harry Potter boeken is de innerlijke tovenaar in mij ontwaakt en is het doel om alle dreuzels (= mensen die niet uit een tovenaarsgeslacht volgen, voor de Harry Potter-barbaren) uit de bunker weg te houden. Na een Alohomora-spreuk zwaait de deur moeiteloos uit het slot. Springsbal spring recht, maar is te laat. Accio laat een pan mij toevliegen en ik sla springbal er mee op zijn hoofd. Ik spreek een Repello Dreuzelandus-spreuk uit om dreuzels weg te houden en wis springbal's geheugen met Amnesia Completa

Mijn bunker!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor mientje » 28 sep 2014 14:03
Aha; het ministerie van toverkunst is op de hoogte van het toveren in bijzijn van dreuzels en BiNDing wordt per omgaande duif uitgenodigd op het ministerie voor een rechtszaak.

Veel moeite moet deze dame niet doen dus om de bunker in bezit te nemen.
MIJN BUNKER!
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor BiNDing » 04 okt 2014 17:34
Na een tijdje in Azkaban te hebben doorgebracht ben ik er terug op gebrand om de bunker te heroveren.

Een ventilator en een telefoon is al wat ik nodig heb. Pizza bestellen en met de ventilator de hemelse Italiaanse geuren richting Mientje blazen. Mientje kan de drang niet weerstaan en loopt naar buiten om zich vol te vreten.

Mijn bunker!
24/7 vrolijk en enthousiast!
[Forumkoppel van het Jaar 2015]
BiNDing
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor fabio » 05 okt 2014 07:24
Helaas lag er een enorme hoeveelheid ajuin op de pizza, met de wel bekende, niet zo welriekende gevolgen. En een ongeluk komt ook nooit alleen, de ventilator staat nog seeds aan! BiNDing houdt het nog even vol met behulp van wasknijpers, maqr tevergeefs. Happend naar een beetje zuurstof strompelt hij naar buiten.
Ik heb dit natuurlijk nauwkeurig opgevolgd en ben blij dat ik mijn standaard-overlevingskit bij heb. Ik neem mijn gasmasker eruit en tien bussen luchtverfrisser. Na een grondige ontsmettingsbeurt is de bunker gasvrij en opnieuw bewoonbaar.
Ik kan het mij dus comfortabel maken, en moet niet meer vrezen
In Mijn Bunker!
A map of the world that does not include Utopia isn't even worth glancing at, for it leaves out the one country at wich humanity is always landing. And when humanity lands there, it looks out,and, seeing a better country, sets sail.
Progress is the realisation of Utopia.

Oscar Wilde
fabio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 22

Berichtdoor TylerXD » 09 okt 2014 22:18
Een of andere flauwe plezante heeft superlijm op het gasmasker gesmeerd, waardoor fabio het niet van zijn gezicht krijgt. Hij besluit om te wachten in de hoop dat het na verloop van tijd er zou af vallen. Na 4 dagen is er nog steeds geen resultaat en fabio sterft bijna van de honger en dorst, want ,ja, een gasmasker is niet handig om mee te eten. Fabio gaat met zijn laatste krachten naar de dichtsbijzijnde dokter en ik kan m'n intrek nemen in MIJN BUNKER!
TylerXD
Senior user
Senior user

Berichtdoor mientje » 11 okt 2014 20:35
Afbeelding

Spoiler! :
mijn bunker
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor mientje » 20 okt 2014 20:37
Having fun in my little bunker.

Afbeelding
mientje
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor TylerXD » 20 okt 2014 21:08
Afbeelding

Duidelijk? Mijn Bunker! :)
TylerXD
Senior user
Senior user

Berichtdoor geeninspiratie » 31 okt 2014 18:45
Nadat mientje door TylerXD's ontzettende overtuigingskracht is weggejaagd, ben ik ook wel geïnteresseerd geraakt in dat comfortabele plekje. Met de toverstaf die BINDing heeft laten vallen, maak ik enkele Playmobil-mannetjes groot en levensecht en stuur ze naar de bunker. TylerXD is compleet verrast door deze aanval en wordt naar buiten gesleept, richting Playmobil-land. Ik ga de bunker in.

Mijn bunker

:bananas: :bananas: :bananas:
:bananas: :bananas:
:bananas:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18

Berichtdoor redwings » 16 nov 2014 14:58
Ik was toevallig in playmobil-land en zag dit alles gebeuren. Gelukkig heb ik daar zo mijn connecties en trommel ik enkele levensechte playmobil-brandweermannen op om een brandje te stichten naast de bunker. Geeninspiratie merkt dit en loopt in paniek de bunker uit. De brandweermannen kunnen het brandje vlug weer blussen en ik huppel de bunker in. MIJN BUNKER!!

:fire:
-Babbelaar van het jaar 2015-
redwings
Knapste vrouwelijke forummer 2016

Berichtdoor TylerXD » 24 nov 2014 22:39
De legomannetjes zijn jaloers op de playmobilmannetjes, want zij willen ook deel uit maken van dit hele bunkergebeuren! Wanneer redwings gaat slapen, bouwen de legomannetjes een immens grote toren met... legoblokjes uiteraard. De volgende ochtend is redwings zo verwonderd door de toren dat ze een kijkje gaat nemen. Een klungelig legomannetje loopt heel 'per ongeluk' tegen de toren en die valt om. Recht op redwings. Gelukkig is lego van plastic en komt ze er met een beetje hoofdpijn van af. Helemaal verward door hetgeen wat er net gebeurd is, merkt ze niet dat ik achter haar rug haar bunker binnensluip. Ehm ik bedoel... MIJN BUNKER!
TylerXD
Senior user
Senior user

Berichtdoor Lin » 26 nov 2014 14:04
Op weg naar haar kleindochter in het gezelschap van een mandje heerlijk versgebakken koekjes, wandelt een omaatje voorbij de bunker. Ze stelt haar bezoek aan de oogarts al maanden uit, waardoor haar zicht niet optimaal is en ze uitglijdt over één van de legoblokjes (overblijfsel van de ingestorte toren). De oude vrouw roept met schorre stem om hulp, alleen TylerXD kan haar horen, maar die weigert zijn bunker te verlaten. Wanneer plots de heerlijk zoete geur van koekjes hem tegemoet komt en zijn geweten toch wel wat begint te knagen, kan TylerXD niet anders dan zich naar buiten begeven om het inmiddels heftig vloekende oudje overeind te helpen. Terwijl hij nog enkele rake klappen van haar stok ontvangt, omdat hij haar niet sneller te hulp kwam, wandel ik voorbij tijdens mijn wekelijkse tochtje door het bos. Ik zie mijn kans schoon en nestel mij in de bunker. Natuurlijk niet zonder eerst de mand met koekjes in mijn bezit te nemen. Mijn koekjes, mijn bunker!
Van alle beklemmingen is déjà-vu de wreedste.
Tom Lanoye - Het derde huwelijk
Lin
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor fibie<3 » 26 nov 2014 20:08
ik zet een hele familie lieve stinkdiertjes in Lin haar bunker. staartjes omhoog en Lin rent weg. nu nog een beetje deo spuiten en...
mijn bunker!
Don't you ever let a soul in the world tell you that you can't be exactly who you are.” - Lady Gaga
fibie<3
New user
New user

Berichtdoor geeninspiratie » 26 nov 2014 21:45
Uiteindelijk blijkt dat de oma ingehuurd was door mij... Na de vlucht van Lin zit er nog 1 koekje dat vergiftigd is door de dame. fibie<3 kan de verleiding niet weerstaan en neemt een hapje... Ze valt flauw ('t was een zwak gif; ik zou nooit iemand pijn doen :ibi: ). Ik sleep haar naar buiten en voilà, mijn bunker!

:bananas: :bananas: :bananas:
:bananas: :bananas:
:bananas:
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

147 berichten • Pagina 6 van 81 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8

Keer terug naar Spelletjes