Weerwolven van WJNH - Homo's versus Lesbo's!

Zoek je iets met al veel stof op? Dan is dit the place to be. (Tip: de zoekfunctie is een handige tool om hier je weg te vinden.)
Gesloten
Delta.
Forum addict
Forum addict
Geslacht: Man

Weerwolven van WJNH - Homo's versus Lesbo's!

Bericht door Delta. » 27 jun 2012 17:02

VERHAAL:
Spoiler! :
Silas, Mattijs487, en Delta. zaten bij Silas thuis. Grijnzend. Ze dronken op de overwinning. Delta sprak ,,we hebben gewonnen. De moderators zijn verslagen; het forum is van ons. Niemand kan ons nu meer stoppen.''
Mattijs glunderde. ''Nu kan ik overal propaganda maken voor Bart de Wever en de N-VA. En talloze topics maken over mijn zwetende voetbalhelden.'' Silas rolde met zijn ogen en keek zuchtend naar Mattijs. Delta zag het en grijnsde stiekem. ''Misschien moet jij ook eens gaan voetballen, Silas, nee?'' ''Ik kan het alleszins beter dan een manke zatlap'' beet hij Delta toe. Delta grijnsde slechts. ''Maar wat nu?'' Vroeg hij.
Silas keek hem raar aan. ''Hoe bedoel je?'' Delta nam een slok van zijn whiskey en zuchtte. ''Welja.. we hebben ze verslagen. Maar er is geen strijd meer. We kunnen niet meer rebelleren. Dit was onze glorie-tijd.. Ik genoot meer van de strijd dan dat ik van de overwinning geniet. Al die aandacht.. we waren helden. Iedereen kende ons, maar nu.. nu is het bijna totale anarchie. Hades die overal zijn pseudo-wetenschappelijke notities neerstrooit, mei-meisje haar geblub.. en niet te vergeten de overload aan katten en wanhopige sletten. Zelfs kikkerkop is niet meer speciaal met zijn domme opmerkingen.''

Mattijs keek Delta aan. ''Dat is het! We hebben nog één strijd te vechten.''
Delta keek verbaasd. ''Tegen elkaar? Weer zo'n irritante wolven-versie of zo? Nee dank je - ik heb genoeg van je gezaag en arrogante acties. Zo goed ben je echt niet, Mattijs.''
Mattijs reageerde zoals gewoonlijk. '' :P '' En vervolgde ,,nee, dat bedoelde ik niet. Wij zijn trotse homo's. Wij hebben de moderators verbannen.. en nu is het tijd om de lesbo's uit te roeien.''
Delta grijnsde. ''Dat uitschot moeten we inderdaad vernietigen.'' Silas knikte. Ze grepen hun glas en toostte. ''Op nog één overwinning voor het Interne Clubje.''
Rollen - Het vernieuwde Interne Clubje.
Spoiler! :
Delta - De Ziener.

Afbeelding

Als verbitterde manke is Delta zeer efficiënt in andermans geheimen te ontrafelen door op hun gevoelens te spelen en zielig te doen. Bijna alles weet hij van iedereen; en hij weet dan ook zeer goed zijn bronnen te benutten. Hij kan mensen bespioneren en ze gebruiken zonder dat ze het ooit doorhebben.

Rol: als ziener kan Delta. elke nacht iemand zijn/haar rol zien.

Mattijs487 - De Jager.

Afbeelding

Mattijs heeft veel connecties en is zo'n beetje de leider van het interne clubje.
Hij zal nooit ervoor terugdeinzen om de moderators of lesbo's te kunnen afkatten, en heeft een grote mond.

Rol: Als jager kan Mattijs ervoor zorgen dat bij zijn forumverbanning hij iemand meesleept.

Galimatias - de Beschermengel.

Afbeelding

Galimatias is het perfecte voorbeeld van een goede moderator; integer, eerlijk en ethisch. Hij zal dan ook zijn best doen om de vrede te bewaren, en zelfs het interne clubje te helpen.

Rol: Galimatias kan éénmalig iemand 's nachts beschermen. Hemzelf incluis.

Nickske00 - De Heks.

Afbeelding

Dat Nickske00 een oversekst kreng is dat het interne clubje lastig valt is bekend. Maar met zijn krachten als forumbeheerder kan hij natuurlijk zijn macht uitoefenen; iets wat hij maar al te graag doet. Helaas zien alle forummers door zijn avances heen; iets waar zijn portefeuille niet blij mee is.

Rol: Als forumbeheerder kan Nickske00 eenmalig iemand 's nachts verbannen van het forum, of de ban van Disco-Trut verheven.

Silas - De Dorpsoudste.

Afbeelding

Opa. Forumfossiel. Boz. Forumoudste. Vele namen voor één man. Silas is bekend als één van de meest prominente forummers, al zal hij er spoedig mee stoppen. Dit betreuren sommige forummers, al zal hij zichzelf nog éénmaal geven in de laatste strijd van het Interne Clubje.

Rol: Als dorpsoudste overleeft Silas een eerste ban van de moderatoren en moet hij een tweede keer gebannen worden. Ook telt zijn stem dubbel.

JonathanVG - Cupido.

Afbeelding

Dat JonathanVG bekend staat als een echte dater, stalker en seks-addict is bekend. Ook maakt hij graag alles bespreekbaar. Maar ook regelt hij graag dates, vooral voor anderen. Met zichzelf.

Rol: Als Cupido zal JonathanVG in de eerste nacht iemand verleiden tot een date, waardoor zij het koppel vormen. Zij kunnen niet op elkaar stemmen en moeten samenwerken. Als de ander een wolf is zullen zij samen iedereen moeten uitroeien om samen vredig verder te kunnen leven.

Springbal - Het zwarte schaap.

Afbeelding

Dat deze roeinicht en nurse bekend is op het forum is een feit. Echter is het bij het wolven-spel geen positieve bekendheid. Iedereen weet dat hij altijd 'vergeet' te stemmen, of uit laksheid het gewoon niet doet. Hierdoor heeft hij een negatief imago gekregen.

Rol: Als zwart schaap telt Springbal zijn stem niet tijdens de Burgermeester-verkiezing en tijdens de oneven dagen.
Burgers - De forummers zonder krachten.
Spoiler! :
Hades, De Lachende Profeet, DaddyCool, BastardPriest, I don't know, GameAngel, Kikkerkop.
Weerwolven - De Lesbiennes.
Spoiler! :
Disco-Trut - De Conversiewolf.

Afbeelding

Deze gemene feeks is eens weder terug. Na haar geile bootrit met Kuikentje wist ze de forummer uit de attractie te gooien. Ze keerde terug naar het forum, bozer dan ooit, en was uit op wraak. Het hele interne clubje moest eraan ditmaal. En ze ging nog verder dan dat: alle homo's moesten sterven volgens haar.

Rol: Als moderator kan Disco-Trut éénmalig iemand 's nachts moderator-krachten geven en daarmee overtuigen met haar mee te strijden.

mei-meisje - een Weerwolf.

Afbeelding

Haar geblub gaat door merg en been. Overal staat het forum vol met haar meestal nutteloze reacties en gespam, alsof het gaat om een plaag. Zij helpt de lesbo's met het forum te veroveren, en schijnt het interne clubje te willen uitroeien door ze zot te maken met haar posts.

Rol: Als weerwolf kan mei-meisje meestemmen om iemand 's nachts te doden.

Echo - een Weerwolf.

Afbeelding

Echo is een bekende forummer, bekend om haar liefde voor benen, borsten en rook. Dat ze omgaat met homo's zoals JFK en Gasquet blijkt enkel maar deceptie te zijn: ze gebruikt ze om Disco-Trut informatie toe te spelen.

Rol: Als weerwolf kan Echo meestemmen om iemand 's nachts te doden.
PS: Iedereen mag meedoen in dit spel behalve Fantomrider en haar dubbelaccounts.

PS1: Verdere uitwerking van dit spel is mede te danken aan Silas.

PS2: alle overeenkomsten of gelijkenissen met bestaande forummers zijn louter gebaseerd op toeval of stereotyperen/roddels. Het verhaal is bedoelt voor vermaak/humor, en niet om te kwetsen.

PS3: Ondertussen kan iedereen zich ook nog inschrijven voor de Harry Potter versie van Weerwolven; welke versie als eerste genoeg inschrijvingen heeft zal beginnen.

Inschrijvingen:
Spoiler! :
1. I don't know,
2. Metalhead,
Laatst gewijzigd door Delta. op 27 jun 2012 19:54, 1 keer totaal gewijzigd.
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

I don't know
Webmaster
Webmaster

Re: Weerwolven van WJNH - Homo's versus Lesbo's!

Bericht door I don't know » 27 jun 2012 17:09

Allez dan xD omdat je zo aandrong....

Ik doe mee en over mij zijn er toch geen roddels dus ^^
Everybody says you'll find someone, you don't need to worry what others think.
It's easier said then done... :)

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 27 jun 2012 17:23

De beperking van de weerwolf met conversie is toch dom? Als er maar 1 vrouw meedoet, weet je direct wie werd geconverteerd, als er geen meedoet is de kracht nutteloos en niet iedereen zet zijn geslacht in zijn/haar profiel waardoor je niet weet of het een man of een vrouw is.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

metalhead94
Experienced user
Experienced user
Geslacht: Vrouw

Bericht door metalhead94 » 27 jun 2012 19:26

even geweldig als de vorige versie ^^ I'm in ;)
en thanks om reclame te maken voor mijn versie ;)
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 27 jun 2012 19:50

herman frodiet schreef:De beperking van de weerwolf met conversie is toch dom? Als er maar 1 vrouw meedoet, weet je direct wie werd geconverteerd, als er geen meedoet is de kracht nutteloos en niet iedereen zet zijn geslacht in zijn/haar profiel waardoor je niet weet of het een man of een vrouw is.
Je hebt gelijk, maar verhaaltechnisch is het ook raar als bijvoorbeeld de speler met een mannelijke rol geconverteerd gaat worden.. Vooral als diegene ook als enige overblijft en dan wint.. Vooruit, ik zal het aanpassen, maar ik maak het mezelf weer moeilijk ermee. :wink:
Spoiler! :
En had je niet direct erbij kunnen zeggen als je mee gaat doen? :ibi:
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

DifferentHeart

Bericht door DifferentHeart » 27 jun 2012 20:57

bij deze schrijf ik me ook in

herman frodiet
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door herman frodiet » 27 jun 2012 22:22

Ik doe mee hoor Delta.
weten zou fataal zijn, het is juist de onwetendheid die een mens bekoort. (Oscar Wilde)

mister macho min 19-kamp 2008

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 28 jun 2012 12:33

I'm in :D!!
Berly is back!

GameAngel
Regular user
Regular user

Bericht door GameAngel » 28 jun 2012 19:31

Hmm het duurt toch langer dan ik dacht vooraleer het spel begint, ik vrees dat ik ook zal moeten weigeren met exp Y enz :(
Laatst gewijzigd door GameAngel op 08 jul 2012 16:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 28 jun 2012 20:38

Ik ben te vaak weg om mee te kunnen doen (kamp en daarna expedition y) dus ik laat deze aan mij voorbij gaan.
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

DaddyCool
Experienced user
Experienced user

Bericht door DaddyCool » 28 jun 2012 21:18

Lawstudent schreef:Ik ben te vaak weg om mee te kunnen doen (kamp en daarna expedition y) dus ik laat deze aan mij voorbij gaan.
Same
Disco owns the world

JFK
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door JFK » 29 jun 2012 09:05

Waarom zijn er eigenlijk twee Weerwolven-spelletjes??

:confi:
Fluctuat nec mergitur

metalhead94
Experienced user
Experienced user

Bericht door metalhead94 » 29 jun 2012 12:54

JFK schreef:Waarom zijn er eigenlijk twee Weerwolven-spelletjes??

:confi:
das uitgelegd :p de mijne heeft nie zo veel inschrijvingen, waardoor delta aan mij heeft gevraagd of hij de zijne online mocht zetten. Diegene die als eerste genoeg inschrijvingen heeft, gaat van start. Voor de andere kunnen ze zich dan inschrijven in de loop van het ene spelletje ;)
It doesn't do well to dwell on dreams if you forget to live.

Happiness can be found even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

wasurenai ano hi kanjita itami - I don't forget the pain I felt that day

Sjippe
T-Jong begeleider
T-Jong begeleider

Bericht door Sjippe » 03 jul 2012 21:48

ik doe mee

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 04 jul 2012 12:46

Eén pot nat, maar ik vrees dat ik moet passen, aangezien ik volgende week al op kamp ben
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

Berly
Experienced user
Experienced user

Bericht door Berly » 04 jul 2012 13:18

ik moest van DifferentHeart laten weten dat ze niet mee doet omdat ze een tijd niet op internet kan...
Berly is back!

JonathanVG
Forum addict
Forum addict

Bericht door JonathanVG » 05 jul 2012 02:06

Je had beter toestemming gevraagd aan mij om mijn nicknaam als rol te gebruiken...

Zelf heb ik geen zin.
Rendez-vous!

bieke007
I have no life
I have no life

Bericht door bieke007 » 08 jul 2012 16:22

Ik ben terug van op reis dus ik kan meedoen!
every new beginning comes from some other beginning's end

Gesloten