oneindige oorlog

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
136 berichten • Pagina 5 van 71, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Re: oneindige oorlog

Berichtdoor Stilicho » 15 mei 2010 00:03
*trekt aan de tepelklemmen van De lachende profeet*
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Geslacht: Man

Berichtdoor Galimatias » 15 mei 2010 00:17
Stilicho schreef:*trekt aan de tepelklemmen van De lachende profeet*

De bedoeling is net dat het als onaangenaam beschouwd wordt. :roll: :P

*verandert het kot van De Lachende Profeet in een Vlaams Belang-hoofdkwartier* :twisted:

*vaardigt een verbod op beenhaar bij vrouwen uit en ziet hoe Echo wordt afgevoerd naar de gevangenis, zonder bezoekrecht voor Greentea* (Oké, die is gemeen. Ik geef het toe! :ibi: )
Timeo Danaos et dona ferentes.

Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:
Galimatias
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor Echo » 15 mei 2010 00:26
Galimatias schreef:*vaardigt een verbod op beenhaar bij vrouwen uit en ziet hoe Echo wordt afgevoerd naar de gevangenis, zonder bezoekrecht voor Greentea* (Oké, die is gemeen. Ik geef het toe! :ibi: )

*ontsnapt op virtuoze wijze, beleeft samen met greentea een fantastische ontsnappings-routetrip en begint een georganiseerde résistance tegen Galimatias waardoor hij in het gevang vliegt en voor altijd een superlange baard (zonder trimoptie!) zal dragen*

*en schrijft daarbij de geschiedenis van het conflict in haar voordeel. Voilà. Be kind to me, for I intend to write history.*
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Verlangen is het beest in mijn wijn.
Echo
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor Galimatias » 15 mei 2010 00:29
Echo schreef:
Galimatias schreef:*vaardigt een verbod op beenhaar bij vrouwen uit en ziet hoe Echo wordt afgevoerd naar de gevangenis, zonder bezoekrecht voor Greentea* (Oké, die is gemeen. Ik geef het toe! :ibi: )

*ontsnapt op virtuoze wijze, beleeft samen met greentea een fantastische ontsnappings-routetrip en begint een georganiseerde résistance tegen Galimatias waardoor hij in het gevang vliegt en voor altijd een superlange baard (zonder trimoptie!) zal dragen*

*en schrijft daarbij de geschiedenis van het conflict in haar voordeel. Voilà. Be kind to me, for I intend to write history.*

Niks daarvan! :evil:

History will be kind to me, for I intend to (re)write it!

*verplettert het verzet en roept zichzelf uit tot dictator voor het leven, maar overweegt om de baard toch te laten staan als litteken des oorlogs*
Timeo Danaos et dona ferentes.

Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:
Galimatias
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor Echo » 15 mei 2010 00:40
Galimatias schreef:
Echo schreef:

Niks daarvan! :evil:

History will be kind to me, for I intend to (re)write it!

*verplettert het verzet en roept zichzelf uit tot dictator voor het leven, maar overweegt om de baard toch te laten staan als litteken des oorlogs*

Pah! Niemand gelooft journalisten!. Historici daarentegen 8)

*laat Galimatias dan maar dictatortje spelen van boerengat Leuven, als dat hem gelukkig maakt, maar wordt zelf dictator van het omringende land en maakt hem zo haar puppet on a string, en doet hem af en toe eens dansen in een string voor haar bende uitgehonderde homo's, kwestie van hem gehoorzaam te houden*
Ik ben een van die robuuste lezers die lezen zoals ze snurken, eten en winden laten – een gildenbroeder van het eerlijke ezelsoor en niet van het pretentieuze leeslint.
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor Bernard » 15 mei 2010 11:00
Springbal schreef:Ik waarschuw je Bernard, als je haar tracht te hypnotiseren, haar ogen fonkelen zodanig dat je jezef gaat hypnotiseren.

*traumatiseert farfalla zodanig dat haar geest en lichaam gebroken worden en de fonkeling in haar ogen voorgoed verdwijnt.* :evil:
Bernard
**BANNED**

Leeftijd: 44

Berichtdoor JFK » 15 mei 2010 14:31
Delta. schreef:
*Wist de echte JFK ook uit de geschiedenis.* :evil:

*legt een bom onder de Afsluitdijk en geeft zo Flevoland terug aan de zee* :mrgreen:

Echo schreef:

*laat Galimatias dan maar dictatortje spelen van boerengat Leuven, als dat hem gelukkig maakt, maar wordt zelf dictator van het omringende land en maakt hem zo haar puppet on a string, en doet hem af en toe eens dansen in een string voor haar bende uitgehonderde homo's, kwestie van hem gehoorzaam te houden*

*voegt zich bij het Historici-Résistance, zet zijn barret op, trekt een beige regenmantel aan, fluistert in een franglais: Listen very carefully, I shall say this only once en infiltreert in de Leuvense onderwereld.
Eerste verzetsdaden. Het ophangen van een Gentse en West-Vlaamse vlag op het Leuvense stadhuis. Het opblazen van de Kotmadam, het platzetten van de fietsbanden van de Dictator Himzelf en het uitschakelen van zijn warmwaterboiler*
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Leeftijd: 31

Berichtdoor Echo » 15 mei 2010 14:53
JFK schreef:*legt een bom onder de Afsluitdijk en geeft zo Flevoland terug aan de zee* :mrgreen:

Echo schreef:

*voegt zich bij het Historici-Résistance, zet zijn barret op, trekt een beige regenmantel aan, fluistert in een franglais: Listen very carefully, I shall say this only once en infiltreert in de Leuvense onderwereld.
Eerste verzetsdaden. Het ophangen van een Gentse en West-Vlaamse vlag op het Leuvense stadhuis. Het opblazen van de Kotmadam, het platzetten van de fietsbanden van de Dictator Himzelf en het uitschakelen van zijn warmwaterboiler*

Misschien is zijn wekker saboteren al genoeg. muhaha!
Afbeelding

La Rose Rose, pour la liberté!
Afbeelding
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor Springbal » 23 mei 2010 00:02
port JFK voortdurend in de zij totdat ie kwaad wordt, enkel om dat es te zien :D
Spoiler! :
Echo, vertel me even, is het waar dat ie echt héééééééééééééééééééééél gemeen kan kijken en serieus kwaad kan worden? :)

*propt Bernard in de foptaart voor Farfalla en zet de taart gedurende 45 minuten in een voorverwarmde oven met boven-en onderwarmte van 200°C* :twisted:
Burn baby burn :fire:
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Echo » 23 mei 2010 00:34
Springbal schreef:port JFK voortdurend in de zij totdat ie kwaad wordt, enkel om dat es te zien :D
Spoiler! :
Echo, vertel me even, is het waar dat ie echt héééééééééééééééééééééél gemeen kan kijken en serieus kwaad kan worden? :)

Les 1 voor een optimale omgang met JFK: whatever you do, mors geen rode wijn op zijn bed of hemd. :lol:

*morst véél rode wijn op een nieuw Tommy-hemd van JFK*

*en loopt héél snel weg*

Spoiler! :
En JFK kan wel eens kwaad kijken, maar dat is na een minuut weer gedaan, hoor. :wink: Zo'n lieve jongen, euhm, man. :p
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor Springbal » 23 mei 2010 14:33
In dat geval
*port verder*

Intussen ontvoer ik Green Tea even voor een gezellige babbel Mahahahahaha. Bovendien leg ik voor Delta alle sterke drank achter Slot en Grendel.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Delta. » 23 mei 2010 14:42
Springbal schreef:Bovendien leg ik voor Delta alle sterke drank achter Slot en Grendel.

I like beer as well.. did I never say that? :angelface:
Spoiler! :
And for the last time, I'm NOT an alcoholic! :spank:

*Sluit Springbal op in een kamer met die grote neger waar-ie om vroeg. Echter gaat hij niet masseren.. :twisted:*

*Hangt de foto van Galimatias die op de schrale-profielfoto-pagina van Facebook staat door gans Leuven.*

*Laat de woning van JFK vollopen met rode wijn.* :angelface:
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!
Delta.
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 27

Berichtdoor Farfalla » 23 mei 2010 14:54
Bernard schreef:
Springbal schreef:Ik waarschuw je Bernard, als je haar tracht te hypnotiseren, haar ogen fonkelen zodanig dat je jezef gaat hypnotiseren.

*traumatiseert farfalla zodanig dat haar geest en lichaam gebroken worden en de fonkeling in haar ogen voorgoed verdwijnt.* :evil:

Ik heb 10 jaar lang een hetero seksleven gehad, hoe ga je mij nog traumatiseren? 8)

*Verplicht Bernard naar alle holebifeestjes in het land te gaan en tot 's ochtends de dansen met rasechte jeanetten*

*Vraagt of Springbal haar wil hypnotiseren zodat ze de 10 kilo koekjes in één keer zou opeten... fonkelfonkel :twisted: *

*Tongzoent Delta*
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com
Farfalla
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 33
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Echo » 23 mei 2010 15:24
Springbal schreef:In dat geval
*port verder*

Intussen ontvoer ik Green Tea even voor een gezellige babbel Mahahahahaha. Bovendien leg ik voor Delta alle sterke drank achter Slot en Grendel.

*heeft greentea zodanig gemanipuleerd dat ze ontsnapt en direct naar mij terug komt*
Patrick Demompere

Desire. Poetry. -
Echo
I have no life
I have no life

Berichtdoor JFK » 23 mei 2010 16:46
Echo schreef:*morst véél rode wijn op een nieuw Tommy-hemd van JFK*
*en loopt héél snel weg*

*Dwingt Echo tot het observeren van voze hetero-seks in haar lekkende kotdouche*

*Steelt alle lampen op haar kot, zodat ze volledig in de donker zit en zelfs Greentea niet meer kan terugvinden*

*port verder*

*vuurt op zijn Noord-Koreaans een torpedo af op Springbal zijn roeibootje*

*blub* zegt Springbal

Delta. schreef:
*Laat de woning van JFK vollopen met rode wijn.* :angelface:

*Zet Delta op het eerste beste vliegtuig naar Israël, waar hij tot het einde van zijn dagen kosjer, suiker-vrij, zout-vrij, glutenvrij, smaakloos, etc....moet koken in de keuken van een bejaardentehuis*
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Springbal » 23 mei 2010 16:59
JFK schreef:
*port verder*

*vuurt op zijn Noord-Koreaans een torpedo af op Springbal zijn roeibootje*

*blub* zegt Springbal

Dat zal eerder "Iaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaauw" *plons* worden.
:)

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Stilicho » 23 mei 2010 22:07
*gooit slachtafval naar Echo en De lachende profeet*
Stilicho
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Delta. » 28 mei 2010 21:44
*Stopt een trechter in Galimatias z'n mond en giet hem vol met whiskey. :mrgreen:*

*Dwingt JFK tot het zwerversleven met lelijke kleding vol rode wijnvlekken. :ibi:*
Delta.
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor JFK » 29 mei 2010 15:28
Delta. schreef:*Dwingt JFK tot het zwerversleven met lelijke kleding vol rode wijnvlekken. :ibi:*

*verplicht Delta te particperen in een orgie met Rita Verdonk, Geert Wilders en JP Balkenende*
Fluctuat nec mergitur
JFK
I have no life
I have no life

Berichtdoor Delta. » 29 mei 2010 15:41
JFK schreef:
Delta. schreef:*Dwingt JFK tot het zwerversleven met lelijke kleding vol rode wijnvlekken. :ibi:*

*verplicht Delta te particperen in een orgie met Rita Verdonk, Geert Wilders en JP Balkenende*

That's só mean! :o

En ik doe niet aan seks met dieren. :ibi:

*Verplicht JFK tot een levenslange relatie met Filip Dewinter en veel trio's met Alexandra Cohen.* :mrgreen:
Delta.
Forum addict
Forum addict

136 berichten • Pagina 5 van 71, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Keer terug naar Spelletjes