Never Ending Story

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
287 berichten • Pagina 13 van 151 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15

Re: Never Ending Story

Berichtdoor wekkerradio » 21 jun 2010 23:47
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan
wekkerradio
Regular user
Regular user

Leeftijd: 27
Geslacht: Man

Berichtdoor human_future » 22 jun 2010 17:51
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel
human_future

Berichtdoor wekkerradio » 22 jun 2010 18:37
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik
wekkerradio
Regular user
Regular user

Berichtdoor Josie » 01 jul 2010 19:23
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten
Je bent zó zot dat er krullen op je rug staan
Josie
Experienced user
Experienced user

Leeftijd: 25
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor Telefunken » 08 jul 2010 00:24
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch
Ars Gratia Artis
Telefunken
Senior user
Senior user

Leeftijd: 24

Berichtdoor Wapiti » 08 jul 2010 01:35
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier.
Wapiti

Berichtdoor DoctorSt. » 08 jul 2010 11:40
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf!
DoctorSt.
New user
New user

Berichtdoor mei_meisje » 08 jul 2010 12:36
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling
mei_meisje
I have no life
I have no life

Berichtdoor Martijn » 08 jul 2010 13:04
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool
Martijn
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor mei_meisje » 08 jul 2010 14:16
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn.
You'll be compromised,
But sometimes
mei_meisje
I have no life
I have no life

Berichtdoor Springbal » 09 jul 2010 00:12
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.
Springbal
I have no life
I have no life

Leeftijd: 30

Berichtdoor De lachende profeet » 06 okt 2010 19:54
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985
De lachende profeet
I have no life
I have no life

Leeftijd: 32

Berichtdoor Martijn » 06 okt 2010 20:15
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat
Martijn
Experienced user
Experienced user

Berichtdoor Springbal » 06 okt 2010 20:24
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor Galimatias » 07 okt 2010 20:56
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook
Timeo Danaos et dona ferentes.

Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:
Galimatias
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor mei_meisje » 07 okt 2010 22:00
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles
You'll be compromised,
But sometimes
mei_meisje
I have no life
I have no life

Berichtdoor Galimatias » 07 okt 2010 22:37
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn

Galimatias
Forum addict
Forum addict

Berichtdoor Springbal » 08 okt 2010 00:18
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo

Springbal
I have no life
I have no life

Berichtdoor De lachende profeet » 08 okt 2010 00:19
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels.
AGE-411 schreef:Freddy Horion is echt de hipste crimineel ooit in dit apenland.

Binge Drinking Blues: Screwing Society since 1985
De lachende profeet
I have no life
I have no life

Leeftijd: 32

Berichtdoor Galimatias » 08 okt 2010 00:30
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van

Galimatias
Forum addict
Forum addict

287 berichten • Pagina 13 van 151 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15

Keer terug naar Spelletjes