Never Ending Story

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
287 berichten • Pagina 15 van 151 ... 11, 12, 13, 14, 15

Re: Never Ending Story

Berichtdoor geeninspiratie » 11 jan 2015 12:35
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen
But from that moment on, Hermione Granger became their friend. There are some things you can't share without ending up liking each other, and knocking out a twelve-foot mountain troll is one of them.

- J.K. Rowling
geeninspiratie
Senior user
Senior user

Leeftijd: 18
Geslacht: Man

Berichtdoor TylerXD » 11 jan 2015 22:23
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen met een wollen trui aan
TylerXD
Senior user
Senior user

Leeftijd: 19

Berichtdoor Roslin87 » 24 dec 2015 01:35
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen met een wollen trui aan, luid roepend '' kus mijn
Roslin87
Regular user
Regular user

Leeftijd: 30
Geslacht: Vrouw

Berichtdoor sprankeltje » 28 mei 2016 11:12
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen met een wollen trui aan, luid roepend '' kus mijn onnoemlijk grote teennagel waarmee
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17

Berichtdoor Galimatias » 02 jun 2016 17:11
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen met een wollen trui aan, luid roepend '' kus mijn onnoemlijk grote teennagel waarmee Geert Bourgeois liever
Timeo Danaos et dona ferentes.

Mwah schreef: Gelukkig kan je altijd rekenen op de alwetende Galimatias :adore:
Galimatias
Forum addict
Forum addict

Leeftijd: 29

Berichtdoor dostojefski » 14 jun 2016 22:40
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen met een wollen trui aan, luid roepend '' kus mijn onnoemlijk grote teennagel waarmee Geert Bourgeois liever de kaviaar dan oesters
A patato is a strange animal.
-Julia Child
dostojefski
New user
New user

Leeftijd: 19

Berichtdoor sprankeltje » 17 jun 2016 17:21
Het overkwam me vaker dat ik 's nachts even verward over de autostrade liep. Ik had een beenbreuk opgelopen en werd gezoend door een zwerver met een baard van 2 meter. Ik dacht , o nee hier krijg ik geheid gedonder! Dinsdag was ik aan het sporten met een citroen maar ik viel terug over een ingebeelde bananenschil. Ik zag geen andere oplossing meer dan gras te eten, aangezien het sedert de ochtend vegetarieërs-dag was. Grazend stond ik met mijn billen in de lucht, toen plots een egel voorbij liep. Ze was gefascineerd door de aanstekelijke lach van mijn in de lucht priemende kont. Aanstekelijk als die lach was, begon die egel toch wel niet keihard mee te grinniken zeker! Mijn beenbreuk begon te zwellen en te stinken, vermits mijn oma en opa er cola overheen goten. Mijn moeder zaliger had ze daarom neergestoken. Daardoor liepen ze zware hersenschade op en stierven ze. Vol blijdschap begaf ik me naar het kerkhof, waar ik hun graf behing met een vrolijk bloemetjes-motief. Ook een geutje Cola kwam mee helpen behangen om de lijkgeur beter te camoufleren. Daarna ging ik op mijn hoofd staan, waarna diezelfde egel groen werd omdat ik een verschrikkelijke wind had gelaten. Gij, Louis Vuitton-bitch. Dooie boel, hier. Verrijst uit uw graf! En wel nu meteen! Ze hebben je nodig om een hele mooie bloemkool te oogsten. Maar toen die bloemkool werd ontdaan van bladeren kwam er een ... tevoorschijn. Het ... krijste alles bijeen. Seks en tetten zijn al wat wij willen. Piemels vallen echter ook te smaken, dat denk jij , bah! Alles tezamen beschouwd zijn we er nog zo gek van, lekkere piemels. Een plotse opstoot van lekkere piemels in Benidorm is voos. Aan wat dacht je toen je de bosberg beklom? 'Potverdikke, ik heb mijn fototoestel in mijn auto laten liggen. Daar gaat mijn pervers weekendje. We reden verder naar het Palestijnenreservaat Gaza, waar de paus net was langsgekomen in zijn rode Pradaschoentjes om al wie hem niet geloofde te vermoorden. De kindjes die spontaan wegliepen van Joëlle Milquet. 'Het is een gedacht om te lopen' zei Joëlle, maar tijdens haar spurtje viel ze over diezelfde ingebeelde bananenschil en brak op haar beurt een been. Verdorie, zei ze, nu kan ik niet neen zeggen tegen een topmodel die in mijn neus wilt pissen. Haar woorden waren nog niet koud, of een warme, krachtige scheet in haar gezicht deed haar haren wapperen. Ze greep naar het dichtstbijzijnde hoopje schijt en gooide het in de mouw die een vrouw van het hoge gebouw liet vallen. Aan de mouw bleek een kakkerlak te hangen met een wollen trui aan, luid roepend '' kus mijn onnoemlijk grote teennagel waarmee Geert Bourgeois liever de kaviaar dan oesters had gesneden alvorens dat hij
Het moment dat je beseft dat een stel tieten prachtig is
sprankeltje
New user
New user

Leeftijd: 17

287 berichten • Pagina 15 van 151 ... 11, 12, 13, 14, 15

Keer terug naar Spelletjes