corrupt a wish

Zin in een spelletje, webgame of forumgame? Let the games begin.
ilona1988
Regular user
Regular user

Re: corrupt a wish

Bericht door ilona1988 » 06 okt 2009 15:07

Je zit te roeien en plots komt er een vogel (in het genre van woody woodpecker) die een gat boort in die boot van je. Het water stijgt in de boot en je denkt dat je wel hulp zult krijgen van je prachtig getrainde ploegmaten. Dan verschijnt er uit het niets een helicopter en die nemen al je ploegmaats mee maar jij blijft achter aangezien er geen plaats meer is.
Je denkt "Geen probleem, zwemmen ga ik doen" maar eenmaal je in het water bent zie je een bende piranhas. Nog voor je kan tellen hoeveel het er zijn ben je al lang opgepeuzeld.

Ik wou dat ik nu door een weide kon lopen en dat de zon scheen en ik het gezelschap kreeg van een mooie madame.

o..
Regular user
Regular user
Geslacht: Vrouw

Bericht door o.. » 09 okt 2009 01:02

Je loopt rond in een groene wijde samen met je mooie madam.
Je hebt je vergist van weide en je zit in een weide vol koeien. De grond is vol koeienvlaaien de stier in de wei valt jullie aan. Als jullie terug in een mooie groene wei zijn, gaan de hemelsluizen open, en begint het te regen alsof het in jaren nog niet heeft gedaan.

Ik wil meer karakter hebben.
The only way to make a traffic junction safe, is to make it dangerous.

TheRose
Regular user
Regular user

Bericht door TheRose » 06 nov 2009 21:52

Ge hebt meer karakter.
Met bijbehorende stevige jukbeenderen en een vierkante kin.
Terwijl ge de flamenco danst, trapt ge met te veel passie op uw rechterhak, door een peperdure mahonie houten vloer.
Ge kunt de schade niet betalen.
De deurwaarder neemt uw zetel mee.
Ge moet op de koude grond zitten om Gooische Vrouwen te kijken.
Daardoor vat ge koud en wordt uw weerbaarheid aangetast (nee, ge dronk geen Actimel).
Ge wordt verkouden en moet noodgedwongen uw favoriete zakdoek gebruiken.
De zakdoek gaat in de was en tijdens het strijken ervan belt Proximus voor een nieuwe promotie.
Uw strijkijzer blijt op de zakdoek staan en ge kunt uw zakdoek wegsmijten. Verdorie.

Ik wou dat ik dat meisje wél had aangesproken.
And prepared to be amazed

Wapiti

Bericht door Wapiti » 08 nov 2009 15:59

TheRose schreef:

Ik wou dat ik dat meisje wél had aangesproken.
Je spreekt haar aan: HOEZEE ze is de ware! Jullie beginnen te verkeren, maar ze is biseksueel, dus betrap je haar op een dag met haar (mannelijke) baas in jullie bed. Je schreeuwt moord en brand, schudt haar dooreen als ware ze een Amerikaanse luide peuter in de jaren '90. Uiteindelijk vergeef je haar en besluit samen met haar het kind ( dat van haar baas is) op te voeden. Op de 3de verjaardag ( thema: prinsessen: WELL DEUH!!!) van je dochtertje valt ze bewusteloos met haar hoofd in de taart. Ze blijkt kanker te hebben met metastasen in haar hersenen. Operatie kan niet, chemo werkt niet, ze gaat dood. ZItte daar schoon, met da kind da nie eens van u is. Begin maar te procederen wi...

Vindt ge het nu nog zo'n goed idee om haar aan te spreken?

Ik wou da ik nie zo cynisch was...
Laatst gewijzigd door Wapiti op 08 dec 2009 19:26, 1 keer totaal gewijzigd.

Farfalla
Forum addict
Forum addict

Bericht door Farfalla » 08 dec 2009 11:31

Je bent niet meer cynisch. In tegendeel, je bent fladderend, vrolijk, naïef en goedgelovig.
Je ziet het goede in alles en iedereen. Zo leer je ook een schijnbaar leuke kerel kennen. Die wint zonder moeite je vertrouwen en pluimt je uiteindelijk voor alles wat je waard bent.
Niet alleen blijf je achter zonder enige vorm van bezittingen, maar doordat je hart zo erg gebroken is, kom je terecht in een neerwaartse spiraal. Eerst ben je depressief, sluit je op als een kluizenaar en verliest zo al je vrienden. Uiteindelijk kruip je terug uit je schijnbaar bodemloze put en merkt dat dit alles je harder heeft gemaakt. Je beseft dat je cynisch bent geworden!

Ik wou dat ik een wulpsere boezem had!
You can either agree with me, or be wrong...
Don't be sad cause roses have thorns, be glad thorns have roses!
http://anima-farfalla.blogspot.com

Silas

Bericht door Silas » 27 sep 2010 00:22

Je hebt een wulpsere boezem...

'nuff said? :P

Ik wou dat ik beter kon tennissen dan Roger Federer!

den twijfelaar
New user
New user

Bericht door den twijfelaar » 04 okt 2010 19:46

Silas schreef:
Ik wou dat ik beter kon tennissen dan Roger Federer!
je wens komt uit, je verslaat Roger Federer op Roland Garros, de US Open en de Australian Open. je stemt toe om tegen hem te spelen op de Diamond Games. Daar is er dopingcontrole en ontdekken ze dat je amfetamines, doping en coke gebruikt, gevolg is dat je 5 jaar voorwaardelijk krijgt.

ik wens... Dat ik uhm... een lief heb
Spoiler! :
waar ik :ahem: :lol: :P :P
* wishing i knew what i wanted *

I'm here because I feel more like me when I'm with you, than I do when I'm with me. - D.E.B.S.

The only real voyage of discovery consists not in seeking new landscapes, but in having new eyes. - Marcel Proust

Trophys don't matter, the only thing that matters is love. - Nina's Heavenly Delight

Bernard
**BANNED**
Geslacht: Man
Contacteer:

Bericht door Bernard » 05 okt 2010 11:52

je krijgt een lief en ze lijkt op laura linney, een aantrekkelijke, hoogst getalenteerde en intelligente blondine. jammer genoeg is het haar personage uit the truman show. zij maakt deel uit van een complot tegen jou. je ganse wereld is namelijk fake en gemanipuleerd, alsook haar gevoelens voor jou, jullie gemeenschappelijke geschiedens en toekomstplannen. have a nice life! :twisted:

Afbeelding

ik zou dolgraag elke dag gratis kleren krijgen. :D

Wapiti

Bericht door Wapiti » 05 okt 2010 12:04

Je krijgt dagelijks gratis kleren, want je bent een clochart. Iedereen ontwijkt je en vindt je griezelig.

Ik wil dat iemand reageert om te gaan eten

Hephaistion
Regular user
Regular user

Bericht door Hephaistion » 06 okt 2010 07:04

wapiti schreef:Ik wil dat iemand reageert om te gaan eten
Een van je vrienden is je gezaag over eten zo beu en overreageert. Hij/zij had net een zware dag op school/op het werk, had problemen met de buschauffeur en is nu zo opgefokt dat hij/zij de keuken in stormt, de kebabspies uit de la haalt (want ja, dat is toch hét basisartikel in iedere goed uitgeruste keuken?!) en besluit een Wapitikebab te maken. Deze wordt doorverkocht aan de plaatselijke Turkse fastfoodzaak.

Ik wou dat ik nog eens kon uitslapen, morgen.
Ἡφαιστίων

Springbal
I have no life
I have no life
Contacteer:

Bericht door Springbal » 06 okt 2010 09:06

Hephaestion slaapt lekker uit, heerlijk soezend onder je lakentje en dekentjes wordt je wakker, er wacht je een lekker ontbijt met croissantjes, en dan blijkt, je moeder is pokke boos omdat je nog in je bed ligt ('t allêve de weik!) je wordt met dwang en een natte handdoek op je toot uit bed gehaald, spurt naar de school/unief/werk waar je begroet wordt door de docent/Baas die je voor de eerste maanden te toegang ontzegt, gevolg, Hephaestion mag niet naar de les en heeft al bij voorbaat tweede zit, of verdient 3 maanden geen centjes. Manamana!

was het maar al morgenavond.
Onderzoek wees uit dat een man depressief wordt als zijn vrouw meer verdient dan hij. Daarom wordt een homo koppel in het Engels a Gay couple genoemd
Wall schreef:Zo gevaarlijk lijkt Springbal niet.

mei_meisje
I have no life
I have no life

Bericht door mei_meisje » 10 okt 2010 15:35

Het is morgenavond, maar de wolken hebben jou niet graag en belonen je met een wolkbreuk.

Ik wou dat ik niet hoefde af te kicken.
Why always staring into the light?
If I don't hide inside the darkness
You'll be compromised,
But sometimes
You will fly with me again
without falling, without falling

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 09 dec 2010 16:28

Je hoeft niet af te kicke ma de volgende dag wordt je opgepakt door de politie en ge belandt in cel

ik wens da het zomer is
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 09 dec 2010 18:35

Het is zomer. Maar wát voor één. Constant onweer, hagel en zelfs sneeuw. De zomer is echt nat!

Ik wil dat mijn langverwachte CD eindelijk eens binnenkomt. :(
What do you do when you win? Party!
What do you do when you lose? Party harder!

kukuxumusu
Forum addict
Forum addict

Bericht door kukuxumusu » 09 dec 2010 18:46

De Cd komt toe. Vol verwachting leg je hem op en hoort ontsteld aan dat de CD een life-regristatie van de zelfmoord van Udo blijkt te zijn.

Ik wou dat het oudejaarsavond was.
Let's dance to joy division,
And celebrate the irony,
Everything is going wrong,
But we're so happy,

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 09 dec 2010 18:53

Het is oudjaarsavond. Maar een vuurpijl schiet verkeerd af en raakt je in je oog. Daardoor ren je recht in een andere vuurpijl die je arm eraf knalt. Gillend van de pijn sterf je bloedend op de grond terwijl niemand je hoort door alle knallen.

Don't mess with the Udo. :supersad:

OT. Ik wil dat de Amsterdam-reis al bijna zover is. 8)

Deidara
Regular user
Regular user

Bericht door Deidara » 10 dec 2010 17:18

Maar zoals we allen weten gaat Amsterdam down down down door niet zozeer het befaamde zeeslagspel maar eerder een vloedgolf. Net jij kwam aan in amsterdam toen het noodlot toestroomde in dit geval :-P

Je kon net amsterdam zien voor je zeemansgraf werd volbracht...

Ik wil dat wetenschap de hongersnood oplost
You are the leaves bathing in the sun … I am the roots that grow in the dark.

Delta.
Forum addict
Forum addict

Bericht door Delta. » 10 dec 2010 21:32

Wetenschap lost de hongersnood op door pillen te produceren die alle stoffen bevat die een mens moet hebben. Hierdoor is voedsel overbodig en leven we enkel nog op pillen en water.

Ik wil dat mensen wat minder idioot worden. Of dat een meteoor de aardbol vernietigd om hiervoor te zorgen.

Lawstudent
Forum addict
Forum addict

Bericht door Lawstudent » 11 dec 2010 21:43

De mense worde opeens superslim en debatere constant over kwantumfysica, atoomdeling, ... en omdat ge ni kunt volge en iedereen je uitlacht omdat je zo dom bent tegenover hun heb je geen sociaal leven meer en pleeg je uteindelijk zelfmoord

Ik wens da corrupt a wish bestond in het echte leven
Most of life is hell, the best moments of life when everything comes together are few and fleeting. But you'll never get to the next great moment if you don't keep going. -P.A.-

TheBright

Bericht door TheBright » 19 dec 2010 02:00

hoera! het bestaat!
en toen had je enorm veel spijt, want iemand had je een fijn 2011 gewenst voor kerst

OT
Ik wil feesten

Gesloten