Strangelove festival (1.06-3.06)

Dit is de locatie van de "Grote C": Alles over podiumkunsten, literatuur, musea en beeldende kunsten kan je hier bespreken.
2 berichten • Pagina 1 van 1

Strangelove festival (1.06-3.06)

Berichtdoor Valova » 29 mei 2017 22:13
Leuke tip voor diegenen met nog een gaatje in hun agenda: van 1 tot 3 juni gaat voor de zevende keer alweer het Strangelove festival door in Het Bos te Antwerpen. Drie dagen vol queer performances, discussies, muziek, games, films, eten en meer. Thema dit jaar is macht en alles daaromtrent. Programma, praktische info en tickets op https://www.strangelovefestival.be. Zelf ga ik alvast vrijdag :D

Kinky performances, een interactieve game zone, een gigantische gehaakte vagina, feministische strippers, Berlijnse underground electro, internationale kortfilms ...
Strangelove gaat dit jaar helemaal loos op het thema POWER/GAME!

De 7de editie van dit alternatief kunstenfestival rond genderdiversiteit en seksuele geaardheid verkent de diepe krochten van het menselijk verlangen met een programma dat het spel tussen dominantie en overgave meedogenloos blootlegt.
Filmmakers, performers, muzikanten, game developpers, schrijvers, beeldend kunstenaars, koks en alle mogelijke crossovers ontketenen hun fantasieën om u op de knieën te dwingen.
Met veel liefde natuurlijk.
En alleen als u 'ja, graag' zegt.

Strangelove stelt gangbare maatschappelijke normen over gender en seksualiteit in vraag.
Het festival is een presentatieplek en creatieplatform voor makers die werken rond thema’s als transgender, beeldvorming van man/vrouw zijn, rollenpatronen, feminisme, seksuele geaardheid, seksualiteitsbeleving, contra-cultuur en de politieke en maatschappelijke status van holebi’s en transgenders.
Daarnaast is Strangelove een ontmoetingsplek waar queers en iedereen die geïnteresseerd is in het thema uitgenodigd worden tot een open dialoog.
Valova
Senior user
Senior user

Leeftijd: 27
Geslacht: Man

Re: Strangelove festival (1.06-3.06)

Berichtdoor Reuel » 20 jun 2017 02:07
Ach, m'n oog valt er te laat op. Maar ik ga het in het achterhoofd houden voor volgend jaar. De muziek is niet meteen mijn meug, maar de rest lijkt me wel wijs/interessant :smile:
Maar de stad bewoog in de palm van mijn hand.
Reuel
Forummoderator WJNH
Forummoderator WJNH

Leeftijd: 24
Geslacht: Man

2 berichten • Pagina 1 van 1

Keer terug naar Cultuur